Baš mi je žao. Tvrtka Rolls -Royce jedna je od najboljih u branši.
Prepreka za povratak nadzvučne putničke avijacije:
- poruka: 21
- |
- čitano: 15.736
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ima i drugih, jednako dobrih, ako ne i boljih.
Ima i trećih. Podosta slabijih . I manje skupih.
Ovak po fotki covjek bi pomislio da ih unutra stane jedva 20-tak kad ono 65-80tu se vec nabere fine love od bogataša!
Ima i trećih. Podosta slabijih . I manje skupih.
Oni sigurno neće doći u obzir.
Ima i drugih, jednako dobrih, ako ne i boljih.
Potpuno si u pravu, Pratt & Whitney, General Electric su samo neki koji već proizvode motore za nadzvučne lovce. Posebno ako već imaju neki prototip u razvoju a vjerojatno imaju, mogao bi se ispoštovati ciljani rok za prvi let.
brige me za nadzvucne putnicke avione - uvijek se sjetim kako je u onoj reklami Sting uvlacio koljena i grbio se u Konjkordu :-) problem sacice bogate bagre.
ono sto me briga je ono sto nije napisano: tko ne zna dobro citati izmedju redova - sto je prioritet RR divizije mlaznih motora ako nisu vise putnicki?
isto kao i kako je najveci turisticki kruzer na svijetu otisao ravno u rezaliste, jer se dok i cijelo brodogradiliste mora osloboditi za novog vlasnika.
thyssen-krupp ce tamo graditi - "druge prioritete".
thyssen i kruppstahl na putevima stare slave. so hift uns gott!
* * *
isto kao i kako je najveci turisticki kruzer na svijetu otisao ravno u rezaliste, jer se dok i cijelo brodogradiliste mora osloboditi za novog vlasnika.
thyssen-krupp ce tamo graditi - "druge prioritete".
* * *
Koji je to kruzer? Onako me zanima.
Za bogataše koji nemaju vlastiti avion, nešto kao drugorazredni bogataši ili ekološki poluosvješteni (ne zagađaju vlastitim avionom, nego tuđim). Većina gleda da im bude jeftina karta, a neko jako poduzetan da li će stići 2 sata prije na drugi kraj svijeta. Nije Konkord propao bezveze. Sad traže da zarade tamo gdje nema konkurencije. Kao da neko ide prodavati žvakaće gume na Marsu jer ih niko drugi tamo ne prodaje.
Kad bi se putnici mogli prevoziti masovno po automatici kao što sada rakete slijeću, to bi bila industrijska revolucija. A vodik nam to može i omogućiti.
Dobro, realno je trostruko veća brzina u današnjem vremenu bitna.
I ja siromah bi se radije vozio do Los Angelesa 8 sati, nego 36 s 4 zaustavljanja.
Ako uspiju napraviti tako brz avionček, a da nebučan odn...bučan u razini prihvatljivoga, i da ne troši previše, sva moja podrška takvom napretku.
* * *
isto kao i kako je najveci turisticki kruzer na svijetu otisao ravno u rezaliste, jer se dok i cijelo brodogradiliste mora osloboditi za novog vlasnika.
thyssen-krupp ce tamo graditi - "druge prioritete".
* * *
Koji je to kruzer? Onako me zanima.
global dream drugi, charles treci
a ti ono oprobaj yahoo ili infoseek ako ne umijes s gugletom
Jel' to ono iz doba Elvisa, kada su avioni bili propelerci, a nadzvučnih možda 2-3 lovca. A u to vrijeme je ĐĐ proizvodio svašta, pa tko zna, možda imaju u rezervi kakve planove za mamlazne motore koji bi pokretali onaj Boom, ali nadam se bez buma. Ozbiljno, kao što su neki forumaši rekli, General Electric ili Pratt&Whitney bi se tu sasvim dobro snašli, pa ne vidim razloga da ne angažiraju njih za razvoj odgovarajućih motora.
Kad bi se putnici mogli prevoziti masovno po automatici kao što sada rakete slijeću, to bi bila industrijska revolucija. A vodik nam to može i omogućiti.
A vodika beplatno na sve strane, spremnici pod tlakom ili sa ukapljenim vodikom na svakoj grani, eno, ispruži se malo i dohvati. Tko će ti nadavati toliko vodika, a da bude zeleni vodik, ako će mo se držati ekologije.
* * *
isto kao i kako je najveci turisticki kruzer na svijetu otisao ravno u rezaliste, jer se dok i cijelo brodogradiliste mora osloboditi za novog vlasnika.
thyssen-krupp ce tamo graditi - "druge prioritete".
* * *
Koji je to kruzer? Onako me zanima.
global dream drugi, charles treci
a ti ono oprobaj yahoo ili infoseek ako ne umijes s gugletom
Ma marsko mi bilo. Zato sam i pitao, puna mi je glava drugih problema... ali mi je bila zanimljiva informacija ;-)
* * *
isto kao i kako je najveci turisticki kruzer na svijetu otisao ravno u rezaliste, jer se dok i cijelo brodogradiliste mora osloboditi za novog vlasnika.
thyssen-krupp ce tamo graditi - "druge prioritete".
* * *
Koji je to kruzer? Onako me zanima.
global dream drugi, charles treci
a ti ono oprobaj yahoo ili infoseek ako ne umijes s gugletom
Evo naučio sam se sližiti googletom i našao sam ovdje:
Global Dream's Sister Ship to Be Sold as Scrap (cruisehive.com)
NIje baš da se brodogradilište moralo osloboditi za novog razloga.
Kolik ovidim glavni rzlog je i pandemija i sledeće:
"Ovo je tužan kraj onoga što je nekoć izazvalo veliku pometnju u industriji krstarenja. Budući da je plovilo planirano posebno za Aziju, dizajn plovila nije u skladu sa strogim pravilima i propisima u Europi."
"Naknada broda, čak i kada je samo djelomično izgrađen, značila bi skup redizajn, nešto što niti jedna tvrtka nije bila zainteresirana izvesti ili platiti."
Ne vidim ovdje da je zbog nekog drugog vlasnika brod otišao u rezalište da se brodogradilište oslobodi radi novog vlasnika kao što si ti naveo.
Ispravi me ako griješim.
Kad bi se putnici mogli prevoziti masovno po automatici kao što sada rakete slijeću, to bi bila industrijska revolucija. A vodik nam to može i omogućiti.
A vodika beplatno na sve strane, spremnici pod tlakom ili sa ukapljenim vodikom na svakoj grani, eno, ispruži se malo i dohvati. Tko će ti nadavati toliko vodika, a da bude zeleni vodik, ako će mo se držati ekologije.
Pa evo svakim danom takoreći se pomiču granice, odnosno otkrivaju novi načini kako raditi s vodikom. Danas sam čitao da su napravili novi katalizator koji je jeftin, pristupačan i dobrih karakteristika, za razliku od skupe platine. Bilo je i rješenja gdje je vodik pod normalnim tlakom u obliku neke pjene ili sličnog (ne sjećam se točno). Nedavno sam čitao da je postignuto da proizvodnja vodika košta manje nego nafta. Kad se naprave neki standardi, napraviti će se i infrastruktura ili postojeća prilagoditi s nekim izmjenama.
Dobro, realno je trostruko veća brzina u današnjem vremenu bitna.
I ja siromah bi se radije vozio do Los Angelesa 8 sati, nego 36 s 4 zaustavljanja.
ZAG-LAX je manje od 15 sati total trip time, jedno zaustavljanje. Ne treba pretjerivati.
Nama siromasima broje izdahe CO² i guraju katalizator u dupe, a bogati mogu i do 2 Macha.
Ja bi sve te avione zabranio, samo Led Cepelini da mogu!