A kaj si se sad razlinkal keniga. Pa rimac dela s njima, u Regeri koju pažljivo izbjegavaš linkati su rimčevi dijelovi. Koeniggsegg im je pomagao oko gullwing vrata ovog modela. Aj ljudi da se barem na tehnološkom BUG forumu ne izdr*avamo po proizvodu koji nosi made in croatia a kojeg hvale svi relevantni recenzenti i auto magazini. Da ima jačih benzinaca, pa što. Neka kupci odluče što će i kako odabrati. Ja navijam da kupe ovo, jer bude donijelo posla zaposlenicima, a državi prohode od pdva i njihove potrošnje. Realno draže mi je vidjeti uložen novac u neke takve projekte nego golf na srđu i sličnu poduzetničku betonizaciju onih koji imaju para i veza.
Baš listam poruke i ne mogu vjerovati koliko negativnog, vidim da i tebe to pogađa. Da je Mate ukrao sve i jednu kunu s kojom je do sada radio, a nije niti jednu, učinio je za HR više nego zadnjih pet kompletnih Vlada kaj su pojele puno više našeg novca. Priznat je i poznat u cijelom svijetu. Kad Mate prdne, negdje u svijetu netko skoči i objavi pozitivno intoniran članak, tolika mu je snaga brenda. Hrvatska je poželjna, sposobna, vijest je u području visoke tehnologije. Radi njega dolaze ljudi iz cijelog svijeta, obrazovani, ambiciozni. Ostave posao u BMW-u, Tesli, dođu ovdje u HR.
Sitne duše ne mogu podnijeti uspjeh našeg susjeda, a da je došao neki talijanski mafijaš, lizali bi mu dupe.
Ma fakat nemam nikakvih poveznica s likom i kad je bilo to pitanje o tim novcima njegovog oca i tome kako je on sebi uljapšao "biografiju" da je bio velki inovator u školi, da je u garaži nešto sam šarafio, bio sam kritičan. Nemam razloga da mu to ne spočitavam. Ali ovo je vrlo ozbiljan poduhvat, ovdje se u biti sad neprestano pljuje po stotinama naših zaposlenih dečkiju koji su to i osmislili i realizirali, nespavali noćima radili vikendima, namještali i popravljali da bude spremno za prezentaciju daleko kritičnijoj i upućenijoj klijenteli nego su forumski hejteri. Ovo je fakin DEMO MODEL tehničkih inovacija firme. NIje nikakva konkurencija ni Ferariju ni Lamborghiniju ni Porcheu. Naravno da nitko netreba auto od 2000 konja. Ovo je prezentacija dijelova, usput su ugrađeni i mnogi dijelovi od kooperanata koji učestvuju u prezentaciji kroz demo model. Čitam na stranim portalima uz opis auta slijedeće: Maker of the components for Bentley, Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, BMW, Mercedes, Peugeot, Renault, and Fiat. Eto, zato rade. Neki dan je objavio da je na sastanku bmw-a odlučeno da se pogoni za e modele otvaraju u srbiji, dakle kao jedan od kooperanata bio je na tom sastanku i slikao je dokument. Bmw nije opovrgao. Vučić se već svojima pohvalio. Uglavnom nije ni čudo. Mi smo prepametni za tako nešto, mi smo ustanovili da proizvodi škripava vrata, da kontrolni sistem ima lag kao da je riječ o mobitelu, a ratkape su ružne (bez propitivanja zašto su uopće gore). Platio "oglas u novinama" (kojim? jer sve auto novine svijeta izvještavaju ovo sa ženeve), nema još na svijetu najnapredniji sistem autonomne vožnje nego "samo hardver", ne proizvodi za narod jugiće na struju (kao da bi onda htjeli kupiti i kao da nije stoputa ponovljeno da je masovna proizvodnja preskupa za nezavisnog proizvođača - pa čak ni tesla sa uhodanim pogonima i milijardama dolara ne uspijeva ispuniti rokove i biti u plusu) i uglavnom, evo ako nam se gade domaći portali, nije da se ne spominje na bilo kojem vanjskom koji prati utomobile. http://www.autoexpress.co.uk/car-news/geneva-motor-show/102440/rimac-ctwo-ev-unveiled-in-geneva-with-1888bhp https://auto.ndtv.com/news/geneva-2018-rimac-c-two-electric-hypercar-unleashed-with-1-887-bhp-1820447