Diesel je odličan, a diesel blago električna vozila još bolja.
Sva vozila Norveških tablica koja sam vidio u Hrvatskoj su diesel vozila.
Diesel je odličan, a diesel blago električna vozila još bolja.
Sva vozila Norveških tablica koja sam vidio u Hrvatskoj su diesel vozila.
Znaci pušiona i to teška, i onda bi mi s hr standardom trebali nekako konkurirati tome?
Diesel je odličan, a diesel blago električna vozila još bolja.
Sva vozila Norveških tablica koja sam vidio u Hrvatskoj su diesel vozila.
Prosli mjesec sam bio na moru u Malom Losinju i vidio dvije norveske registracije. Jedna je bila Tesla S a druga Tesla Y, dizelasa norveskih tablica (niti benzinaca) nisam vidio
Da bi doveli sebe do stanja nulte emisije, prodaju zemljama u razvoju gorivo koje dovodi do stanja ekstremne emisije.
Sada bi mi, sa prosjecnom godisnjom placom 15-16k eura, nultom stopom industrije i nultom stopom razvoja industrije, parirat ovima koji su svjetlosnom godinom ispred nas.
Equilibrium.
Znači još malo i vidjet ćemo penzionere kako se nadmeću s bijelim medvjedima i morževima kod prekopavanja kontejnera za smeće?
Znači još malo i vidjet ćemo penzionere kako se nadmeću s bijelim medvjedima i morževima kod prekopavanja kontejnera za smeće?
Norveski mirovniski fond je najveci u svijetu.
Ako se kod njih netko ne mora brinuti za buducnost onda su to umirovljenici.
https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/norvezani-vise-nemaju-pojma-na-sto-trositi-novac-sef-mirovinskog-fonda-zaprepastio-gradane-evo-koliko-smo-digli-15421289
Norvežani sponzoriraju prelazak na struju najvećim dijelom prodajući fosilna goriva drugim zemljama. LOL.
Diesel je odličan, a diesel blago električna vozila još bolja.
Sva vozila Norveških tablica koja sam vidio u Hrvatskoj su diesel vozila.
Sva ta vozila koja si vidio su u biti "naši" ljudi koji kupuju tu takva vozila za siću i dovoze na balkan za prodaju. Norvežani u HR na odmor dolaze avionom a neki zbog vlastitog komfora pošalju aute željeznicom. Neće se norvežanin dva dana vozat u autu da bi došao na naše more, vjeruj mi.
A toliki broj dizela koji se navodi u statistici je većinom zbog vozila u tvrtkama, koje još uvijek zbog specifičnosti posla ne mogu prijeći na strujiće. Iako viđam sve više kamiona, šlepera i sl. na baterije.
Norvežani sponzoriraju prelazak na struju najvećim dijelom prodajući fosilna goriva drugim zemljama. LOL.
Nije problem onaj tko prodaje "magični šešir" nego onaj tko ga kao takvog kupi.
Norvežani sponzoriraju prelazak na struju najvećim dijelom prodajući fosilna goriva drugim zemljama. LOL.
Sumnjam.
Plaćaju jako veliku naknadu za razvoj mreže u odnosu na ostatak svijeta (skoro jednako kao i cijena kWh), tak da im je to sasvim dovoljno.
Ako se dobro sjećam, 11 eurocenti (kad se preračuna iz kruna) im je kWh, a od toga skoro 5 centi je za mrežarinu.
Inače, država im je jako transparentna, i sva zarada od fosilnih goriva odlazi u mirovinski fond.
Mogu si priuštiti, svoju električnu energiju dobivaju 99% iz obnovljivih izvora...to što drugi traže plin i naftu...nije njihov problem, neka se prebace na obnovljive izvore. Ali kvaka je što bi to natjeralo naftni lobij na investicije, a to nije isplativo nego čekaju da politika uvali i taj dio kolača. Jeftinije i profitabilnije je potkupljivati političare, a stoka sitnog zuba će i besplatno drviti kako su plin i dizel najbolji.