Sta bih dao za snimak tog incidenta...
Francuski umirovljenik katapultirao se iz borbenog
- poruka: 31
- |
- čitano: 6.558
- |
- moderatori:
vincimus
Sta bih dao za snimak tog incidenta...
Samo bi facu trebalo snimati. Doživio sam nešto slično kad sam sjeo na motor s budalom koja inače rastura na utrkama u Italiji. Nakon druge-treće okuke sam želio da padnemo i da to završi.
eh sad bu baril u staračkom bakutanere s svojom pilotskom spikom....
Zato su naši Migovi poluispravni, jer to ponekad dobro dođe.
Ali ovaj niz propusta je stvarno sramota za francusko vojno zrakoplovstvo.
Je li se išlo u redizajn sustava izbacivanja pilota i kopilota ili zaključili da ovaj feature vrijedi sačuvati?
Kad starci prolupaju!
Ali djeluje mi jako zabavan stunt, stoga ... "I sin bi tata".
za tog umirovljenika zabava se nastavlja ,godinu poslije je rizična skupina
Ne može baš svatko biti pilot/kopilot vojnog aviona. Jedno su želje, drugo je stvarnost.
Ne može baš svatko biti pilot/kopilot vojnog aviona. Jedno su želje, drugo je stvarnost.
Lakše je postati pilot nego vozaš Formule 1 :-)
Rafal možemo samo sanjati...
kakav kretenizam, znači prek veze, mimo procedure, pukom srećom što dio koji inače treba raditi navedenu zadaću je zakazao, umalo uništili zrakoplov od 100tinjak milijuna eura i ugrozili živote...
Toliko komentara a jos nitko nije rekao istinu.
Taj sustav namjerno tako funkcionira da se oba pilota ne bi predala u isto vrijeme!
Doživio sam nešto slično kad sam sjeo na motor s budalom koja inače rastura na utrkama u Italiji. Nakon druge-treće okuke sam želio da padnemo i da to završi.
Da si sjeo s budalom bi završio dva metra pod zemljom, po ovome znam da te je spustio dovoljno nisko da si imao osjećaj da ćeš strugati asfalt. A za francuskog umirovljenika,zicer doživio bolji orgazam nego sex
Katapultira se(kapitulira) kako samo Francuzi umiju.
Mozes zamisliti pilota koji sjedi u ostecenom avionu i samo ceka kad ce ga ispaliti ;)
Mozes zamisliti pilota koji sjedi u ostecenom avionu i samo ceka kad ce ga ispaliti ;)
Pilota koji je ozlijeđen i bez kokpita, a katapultiranje na niskim visinama je rizično, s time da se za katapultiranje treba biti u sigurnosnom položaju sa skupljenim rukama, a ne na komandama.
S druge strane, sam se doveo u tu situaciju, a vjerojatno mu je to bio zadnji let, bar za neko vrijeme.
Vidi vraga, ja mislio da se kod nas sve može preko veze, ali nas Francuzi vode dobrano...
Mozes zamisliti pilota koji sjedi u ostecenom avionu i samo ceka kad ce ga ispaliti ;)
Pilota koji je ozlijeđen i bez kokpita, a katapultiranje na niskim visinama je rizično, s time da se za katapultiranje treba biti u sigurnosnom položaju sa skupljenim rukama, a ne na komandama.
S druge strane, sam se doveo u tu situaciju, a vjerojatno mu je to bio zadnji let, bar za neko vrijeme.
Pa nisam bas siguran koliko je bas on kriv. Ne vjerujem da pilot borbenog aviona moze reci ajmo se malo provozat i tek tako uzletjeti.... Mislim da je on najmanje kriv u svemu tome i da se njega najmanje pitalo a mogao je poginuti.....
@INCOGNIT099
Samo se tješi. Mi smo uz korupciju 80 i neka zemlja svijeta po ekonomskoj moći, a ti Francuzi deseta. Cijela naša ekonomija se ne može mjeriti sa ekonomskom moći jedne pariške ulice, pa ti vidi.
@gurusinj
Ne bi baš rekao da možemo bašRafaele sanjati...Naime, ako smanjimo plaće zdrastvenim radnicima (doktori, medicinsko osoblje,), ukinemo ove "komunističke relikte prošlosti", tipa javno zdrastvo, bolnice, ambulante, džaba školstvo,
još više uzmemo poduzetncima, ljudima koji stvaraju, pa da više da će biti za borbene avione koji će čuvati tzv. hrvatsko nebo.
Ostane nešto i za tzv. hrvatsko plemstvo(-bezobrazni i anacionalisti bi rekli uhljebi), hrv.solunjaštvo, političare....
Dobro da je Imunoški zavod uništen, pa da možemo izvana kupovati ta neka tamo cjepiva,...
Više borbenih aviona, manje respiratora.
Htio bi da sam ironičan, al' ovo gore je živa istina.
Pa nisam bas siguran koliko je bas on kriv. Ne vjerujem da pilot borbenog aviona moze reci ajmo se malo provozat i tek tako uzletjeti.... Mislim da je on najmanje kriv u svemu tome i da se njega najmanje pitalo a mogao je poginuti.....
Pilot je apsolutno odgovoran za civila koji mu ulazi u avion, pogotovo ako ovaj nije dobro pripremljen. Tko je kriv što mu kaciga nije bila dobro pričvršćena? Naravno da nije jedini krivac, ali je najveći.
Nije to borbena misija, pa da ne možeš odbiti.
kakav kretenizam, znači prek veze, mimo procedure, pukom srećom što dio koji inače treba raditi navedenu zadaću je zakazao, umalo uništili zrakoplov od 100tinjak milijuna eura i ugrozili živote...
Ma jel moguce da se preko veze igdje ide osim na Balkanu..??i da koji to zrakoplov kosta stotinjak milja eura,Rafael?
edit:evo citam i ne vjerujem da kosat 113-121 milju eura
Vidi vraga, ja mislio da se kod nas sve može preko veze, ali nas Francuzi vode dobrano...
Kod nas ni piloti koji bi trebali imati određeni broj sati godišnje treninga ne dođu na red, a kamo li još vezaši...
Svasta, zao mi covjeka. Dosta velik broj ljudi koji se katapultiraju iz borbenog aviona ne moze hodati nakon tog zato sto bolnice ne znaju lijeciti te bolesnike (jako malen broj) i nema nikakve standardne procedure za to. Sad se zna da jako utjece na C1,C2 kraljeske itd. i mora se razviti neki bolji sustav.
Doživio sam nešto slično kad sam sjeo na motor s budalom koja inače rastura na utrkama u Italiji. Nakon druge-treće okuke sam želio da padnemo i da to završi.
Da si sjeo s budalom bi završio dva metra pod zemljom, po ovome znam da te je spustio dovoljno nisko da si imao osjećaj da ćeš strugati asfalt. A za francuskog umirovljenika,zicer doživio bolji orgazam nego sex
Nije problem u spuštanju nisko nego u općeniton načinu vožnje, pogotovo kad otraga sjedi netko teži od vozaća. I sam vozim motor tako da mi zalijeganje do poda nije strana stvar. Problem je što je cesta, koju ja dobro poznajem a on baš i ne, takva da se stalno prebacuje strana, naglo daje gas i naglo koči. Sa samim sobom mi ne bi bilo svejedno sjesti otraga a ovo je bio horor. O fizičkom naporu da ne govorim. Htio sam to doživjeti i zažalio. Tako da si u pravu kad kažeš da nije on budala. Budala sam bio ja.
Malo sam se potrudio pronaći ga na internetu: Michel Fabrizio BMW S1000RR No.84