Baterijsko-električni automobili smanjuju državne

poruka: 38
|
čitano: 15.081
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Baterijsko-električni automobili smanjuju državne ".
9 godina
neaktivan
offline
Re: Baterijsko-električni automobili smanjuju drža
Visak:

Ako si u 50% slučajeva ostavio rupu iza sebe, onda je više stvar u tome da ti juriš. Očito ne da pomogneš drugima jer te oni ne prate. Znači - nervoza, kompleksi. Imam malog ali mogu bolje od velikog. Famozni tehničar.

Ima mjesta za sve vrste i veličine, samo nemoj prodavati demagogiju. Baš me zanima koliko često mijenjaš kvačilo i kočnice…
Ja rekoh
13 godina
offline
Re: Baterijsko-električni automobili smanjuju drža
Ovaj opis koji si naveo za Teslu ne stoji. Možda prije stoji za BMW i3. Obilje plastike, piko ekrančić, domet jedva 200km čak i ako ne juriš… malen autić, a košta jednako kao Model 3.
O cijeni ovlaštenog BMW servisa koji je neophodan da bi zadržao garanciju (reda veličine 6000+kn) da ne govorimo.

Što se tiče same vijesti, klasične žalopoljke političara kad trebaju za bilo što izdvojiti pare. Naravno lakše ih je uzimati
Kap ljubavi je mnogo više nego ocean razuma.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Baterijsko-električni automobili smanjuju drža
Tau:

Možda je nešto rasipnosti u distribuciji poreznog novca, ali govorimo o zapadnoj evropi gdje je to sve ipak malo ozbiljnije organizirano. Ceste se neće same održavati tako da je tvoj lakonski, libertarijanski odgovor poprilično promašen.
Ja rekoh
13 godina
offline
Re: Baterijsko-električni automobili smanjuju drža
Istina, neće se same odražavati, ali bome uvijek oni nađu način kako namaknuti taj dio. Kada 90% automobila bude električno naravno da će uvesti neki namet. Kod nas se uredno plaća registracija elektircnih vozila kao i prateći nameti. Osim onih ekoloških za ispušne plinove, kojih naravno ni nema.
Autoceste se također regularno naplaćuju.

Poanta je da su u ovom trenu električni auto još uvijek nešto skuplji od klasičnih i naravno da se nečim treba potaknuti prelazak na njih ne bi li smanjili zagađenje u gradovima.
Na kraju krajeva i struja nešto košta, ne brinem se ja, država će uvijek naći izvor financiranja. Samo mi je lakrdija da netko tko je na čelu resora koji se bavi okolišem ukazuje na “preoblematiku EV-a”. Ajde da je na to ukazao ministar financija, prometa ili slično, ali ovo…
Kap ljubavi je mnogo više nego ocean razuma.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Baterijsko-električni automobili smanjuju drža
Tau:

U Zagrebu je 300 tisuća automobila. Zamijeniti sve strujom uz tipičnu subvenciju od 10 tisuća eura daje trošak od 3 milijarde eura. To je dovoljno novca za poduplati tramvajske linije, ostatak pokriti el. autobusima i kompletno zabraniti prilaz automobilima od Dubrave do Podsuseda. Zrak, buka, izgubljeni životi, vrijeme…. Neusporedivo bolja solucija

Meni se ne sviđa ideja subvencije - hoćeš auto, plati. Proizvođači koriste subvencije da podignu cijenu i zarade ekstra 10k€. Trebalo im je još prije uvesti limite emisija pa nek to rješavaju kako god znaju.
Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put sri 16.2.2022 21:57 (Feudalac).
5 godina
offline
Re: Baterijsko-električni automobili smanjuju drža
Feudalac kaže...
Tau:

U Zagrebu je 300 tisuća automobila. Zamijeniti sve strujom uz tipičnu subvenciju od 10 tisuća eura daje trošak od 3 milijarde eura. To je dovoljno novca za poduplati tramvajske linije, ostatak pokriti el. autobusima i kompletno zabraniti prilaz automobilima od Dubrave do Podsuseda. Zrak, buka, izgubljeni životi, vrijeme…. Neusporedivo bolja solucija

Meni se ne sviđa ideja subvencije - hoćeš auto, plati. Proizvođači koriste subvencije da podignu cijenu i zarade ekstra 10k€. Trebalo im je još prije uvesti limite emisija pa nek to rješavaju kako god znaju.

 

Eh... da je pameti u naših dragih političara...

13 godina
offline
Re: Baterijsko-električni automobili smanjuju drža
Kriva postavka iz vise razloga.

1.poticaje ne daje Zg nego država
2.uvijek će ljudi imati aute, taman da je javni prijevoz točan i brz kao u Japanu. Da je javni prijevoz brz i pouzdan, bilo bi manje automobila, ali možda 20ak posto.
3.poticaji se dijele samo sad u početku dok električna vozila nisu mainstream. Sigurno neće kada prođu zastupljenost od npr.20%.
Jer mnogima nije trenutno dovoljan razlog da bi oni i okolina udisali zdraviji zrak, pa da trenutno kupe realno skuplji auto.
4.država zarađuje na svakom prodanom el.autu kroz PDV+ostale namete. Ne znam bas slučaj da je netko platio manje poreza na el.auto, nego li je dobio poticaja. Nije tu ništa država poklonila, samo je popustila u traženju, jer na kraju krajeva u sama treba postići neke ciljeve na koje se obvezala. Uz to, radi se o većinski novcu od EU koji je striktno usmjeren u to područje.

Na kraju krajeva sam si referirao na uređene država i sustave, Norveška je primjer toga. Uredno su se odrekli PDVa od EV-a što je vise nego 70 000kn, i dali još masu pogodnosti. Zato i jesu na 90% elektrificiranih vozila. Vjerujem da im zbog toga tramvajski promet ne pati 😃
Kap ljubavi je mnogo više nego ocean razuma.
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.2.2022 17:32 (Tau).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Baterijsko-električni automobili smanjuju drža
Tau:

Svejedno je tko daje poticaje dok god ne padaju s neba. Zašto bi mi poticali najbogatijeg čovjeka na svijetu? Tko ima 50 000 eura za auto, ne treba mu još 10 hiljada od države, to će ionako ušparati na gorivu i servisu.

Tih 10 tisuća će prišparati 45 tona co2 u 20 godina, 200€ po toni.

Za 10 tisuća se može kupiti 10kW udjel u vjetrorlektrani koji će u 20 godina proizvesti 700 MWh struje što će ušparati 350 tona CO2 po cijeni od samo 28€. S tom strujom se možemo i grijati pa smo ubili još jednog potrošača fosilnih goriva.

Za 10 hiljadarki se može napraviti solidna energetska nadogradnja svake kuće što će joj podići veijednost, donijeti uštede kako i financijama tako i u štetnim emisijama.

Ukratko, auti su zadnja stvar koju bi smo trebali pomagati - auto je potrošna roba
Ja rekoh
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice