Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

poruka: 50
|
čitano: 22.224
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak".
8 godina
neaktivan
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Van Nistelrooy kaže...

Uspoređuješ kruške i jabuke. Gross profit je "sales" minus "cost of goods sold", i tu je Tesla na 18.3%. Ali to nije net margina, jer jos imamo troskove tipa SG&A, interest, tax, itd. te troskove kao sto su amortizacija i deprecijacija. Net margin, ili profit margin, je zarada nakon svih  tih troskova, i tu je Tesla na jako dobrih 15.5%.

 

S druge strane, na linku koji si attachao stoji da VW ima gross margin on 17%, dakle apsolutno je usporediv s Teslom. Dakle, pojednostavljeno, cijena auta minus cijene proizvodnje istog auta je otprilike ista u postotku. No net profit margin im je dosta manji, oko 5%. E sad, pitanje za dublju analizu je zasto TESLA uspijeva biti toliko profitabilnija uz usporediv gross margin, dakle usporediv omjer cijene proizvoda i troska proizvodnje istog. Vjv sve ostale parametre imaju bolje podesene, i manji SG&A (sales, general and admin - dakle manje administracije i ostalih troskova nakacenih povrh cijene proizvodnje), i manji interest (dakle manje su financirani od strane banaka, a vise od strane dionicara kojima ne placas kamatu), i sigurno manji tax.

 E, hvala na uletu i pojašnjenju. Drugo, što nemon ne vidi je TREND. Tesla je navukao 18% margine kad se gleda cijela godina. Ali, godinu su počeli s modelom Y na 50+ tisuća eura/dolara, a nakon niza pojeftinjenja, došli su na 40 i nešto sitno. Sadašnja margina je ispod prosjeka industrije i ako ne uspiju pojeftini proizvodnju, bit će gusto neko vrijeme

Ja rekoh
15 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Zato Ti mlatiš pare u Irskoj 😁

Šta sad kukaš kako su tamo automobili skupi

Pa nije beg cicija

🤣🤣🤣🤣
8 godina
neaktivan
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
sporttest kaže...
Ja sam redovno na relaciji zg-st
I vozim tu relaciju bez stajanja
Treba mi malo manje od 3 sata, koliko tebi treba sa ev?

 Ako računaš od Karlovca do Zadra, da.

 

 

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
???
16 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,

Ni ja ... razmišljam samo o Porscheu 911 ... hihi

14 godina
offline
Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

Od električnih auti jednino smisla imaju Dacia Spring i slični, mali jeftinjakeri. Ono, da se vozikaš po gradu i malo trošiš (ako imaš recimo solare).

 
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
guslac kaže...

Od električnih auti jednino smisla imaju Dacia Spring i slični, mali jeftinjakeri. Ono, da se vozikaš po gradu i malo trošiš (ako imaš recimo solare).

 Ne znam kakva je situacija sa ostalim gradovima ali za ST bi reka da je uglavnom situacija ako imas di postavit solare znaci da ne zivis u gradu tako da ovaj koncept propada

It aint what you dont know that gets you into trouble. Its what you know for sure that just aint so
8 godina
neaktivan
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
sporttest kaže...
???

 manje od tri sata ZG-Split? Ili muljaš ili se voziš debelo iznad ograničenja.

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Vozim 150-160
Kao i svak sta je cesto na autoputu

Lako izracunas koliko mi triba
8 godina
neaktivan
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
sporttest kaže...
Vozim 150-160
Kao i svak sta je cesto na autoputu

Lako izracunas koliko mi triba

 Znam da drugačije ne ide. Samo sam htio da to priznaš. I ja mogu s Teslom do Otočca gaziti 200, pol sata puniti i opet 200 do Splita. Ali, to nije normalno. 

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Apsolutno je normalno vozit 150 na autoputu. I svi to rade
Cak te ni policija ne moze kaznit za to
Tako da tvojih 200 je kaznjivo, mojih 150 nije
14 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
sporttest kaže...
Apsolutno je normalno vozit 150 na autoputu. I svi to rade
Cak te ni policija ne moze kaznit za to
Tako da tvojih 200 je kaznjivo, mojih 150 nije

 Zar nije dozvoljeno do 143? Kao 130 + 10%

It aint what you dont know that gets you into trouble. Its what you know for sure that just aint so
11 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
stirko55 kaže...
sporttest kaže...
Apsolutno je normalno vozit 150 na autoputu. I svi to rade
Cak te ni policija ne moze kaznit za to
Tako da tvojih 200 je kaznjivo, mojih 150 nije

 Zar nije dozvoljeno do 143? Kao 130 + 10%

https://mup.gov.hr/promet-281589/19-postoji-li-tolerancija-brzine-zbog-pogreske-uredjaja-za-mjerenje-brzine-i-koje-su-kazne-za-prebrzu-voznju/281767 

 

"Sigurnosna razlika kod mjerenja brzine vozila za brzine do 100 km/h iznosi 10 km/h, a za brzine veće od 100 km/h iznosi 10 posto izmjerene brzine."

 

"novčanom kaznom u iznosu od 500,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač koji se vozilom na cesti izvan naselja kreće brzinom koja je za više od 10 do 30 km na sat veća od dopuštene ili prometnim znakom ograničene brzine"

 

za prekoračenje do 10km/h van naselja nema kazne, ako voziš 160, brzinomjer ti npr. laže 5km/h na toj brzini, stvarna brzina je 155km/h - 10% (15,5km/h) = 139,5km/h dakle nema kazne

 

8 godina
neaktivan
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
sporttest kaže...
Apsolutno je normalno vozit 150 na autoputu. I svi to rade
Cak te ni policija ne moze kaznit za to
Tako da tvojih 200 je kaznjivo, mojih 150 nije

 Splićani su ludi. Većina se ipak vozi 100-120

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Feudalac kaže...
sporttest kaže...
Apsolutno je normalno vozit 150 na autoputu. I svi to rade
Cak te ni policija ne moze kaznit za to
Tako da tvojih 200 je kaznjivo, mojih 150 nije

 Splićani su ludi. Većina se ipak vozi 100-120

 Pa da si rekao 130, mozda bi cak povjerovao da si na autpputu preko 2 puta godisnje

al sa recenicom "vecina se ipak vozi 100-120" vidim da nisi ozbiljan sugovornik

 
Na autoputu provedem 3-5 tisuca km mjesecno, i vjeruj mi prosjek je 140 u najmanji ruku


svi su upoznati sa ovim podatkom u vezi "do koje brzone te policija ne dira" i apsolutno vecina to koristi

8 godina
neaktivan
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
sporttest kaže...

 Pa da si rekao 130, mozda bi cak povjerovao da si na autpputu preko 2 puta godisnje

al sa recenicom "vecina se ipak vozi 100-120" vidim da nisi ozbiljan sugovornik

 
Na autoputu provedem 3-5 tisuca km mjesecno, i vjeruj mi prosjek je 140 u najmanji ruku


svi su upoznati sa ovim podatkom u vezi "do koje brzone te policija ne dira" i apsolutno vecina to koristi

 Kad se vozim 140 po brzinomjeru, pretičem skoro sve, rijetko kad me netko sustigne, obično nadrkani vozač opela ili audija s 1.9 TDIom. Vaša splitska ruta je uglavnom prazna pa i možete držati taj tempo, na riječkoj je teško tako se voziti. U tunelima samo luđak vozi 150, a do tamo ih je 12-13. Na A3 od Slovenije do Rugvice su odvojak na odvojku, teško je voziti se i 100-tku, Kutina, Novska imaš priliku potegnuti na par mjesta. Po Sloveniji se ljudi voze normalno. U Srbiju ne putujem pa nemam pojma kako je oko Slavonskog Broda osim što u vijestima čujemo svako malo poginuo ovaj ili onaj.

 

Ako imaš prosjek 140, onda se većinu vremena voziš 160-170 tako da u to ne vjerujem ni sekunde.

 

To što znamo da je određeno prekoračenje nekažnjivo nije automatski i poželjno. Na toj brzini već raste potrošnja, nervoza. Da ne govorim o tome da bi moja supruga iskočila iz auta na toj brzini, po defaultu. Kao i većina drugih normalnih ljudi. Vozio sam se tako dok sam bio mlađi, kao i svaka druga budala ali sam i odrastao s vremenom.

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Ne moraliziraj
Onda ces objasniti njemcu da zapravo nisu normalni kad voze preko 130 jer je to u hrv ogranicenje i normalno.
Pravila o brzinama su radena davnih dana, kada su auta bila puno nepouzdanija. Brzina od 150 uopce nije velika niti opasna

Ja se ne vozim samo st-zg, vozim cijelu hrv priroda posla mi je takva. Jednostavno vecina vozi 140+.
Nemam kazne u zivotu, imam samo 3 opomene(al ne zbog brzine) jer se drzim jednostsvno pravila koje je poznato svakom iole ozbiljnom vozacu.
Pricas o rastu potrosnje? Kako je to bitan faktor u ovoj prici? Uostalom Neki prosjecan diesel 2.0 na 150 trosi 7l/100kmh….to stvarno nije puno

To sto ce tebi zena iskakati iz auta to necu ulaziti, to je do vaseg odnosa.
Moja mi u zivotu nije rekla nista kao niti jedan suputnik, jer 150kmh je jednostsvno normalna voznja
Poruka je uređivana zadnji put sub 2.3.2024 18:22 (sporttest).
8 godina
neaktivan
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
sporttest kaže...
Ne moraliziraj
Onda ces objasniti njemcu da zapravo nisu normalni kad voze preko 130 jer je to u hrv ogranicenje i normalno.
Pravila o brzinama su radena davnih dana, kada su auta bila puno nepouzdanija. Brzina od 150 uopce nije velika niti opasna

Ja se ne vozim samo st-zg, vozim cijelu hrv priroda posla mi je takva. Jednostavno vecina vozi 140+.
Nemam kazne u zivotu, imam samo 3 opomene(al ne zbog brzine) jer se drzim jednostsvno pravila koje je poznato svakom iole ozbiljnom vozacu.
Pricas o rastu potrosnje? Kako je to bitan faktor u ovoj prici? Uostalom Neki prosjecan diesel 2.0 na 150 trosi 7l/100kmh….to stvarno nije puno

To sto ce tebi zena iskakati iz auta to necu ulaziti, to je do vaseg odnosa.
Moja mi u zivotu nije rekla nista kao niti jedan suputnik, jer 150kmh je jednostsvno normalna voznja

 Opa, sad skačemo u Njemačku. A Nizozemska, Engleska, Švedska, Amerika, Kanada, Japan, Kina? 

 

Brzina od 110 i sve više (i puno manje) od toga jest ubojita, auti se jesu poboljšali, ali vozači i dalje imaju iste reflekse i ginu na hrvatskim autocestama u prosjeku TRI PUTA češće nego u Švedskoj ili Velikoj Britaniji. U međuvremenu su skužili da su refleksi problem pa je unatoč poboljšanju vozila brzina u naseljima smanjena poprilično - jer što, nije isto reagirati i stati s 30 ili sa 60 km/h. Kultura vožnje na autoputu, opasnosti koje vrebaju... sve nepoznanice u HR.

 

Ovo da se većina vozi 140 i više je čista samosugestija da sebe uvjeriš kako se voziš normalno. 

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Nemam se sta uvjeravati, ja sam na cestama stalno ti rijetko….

Inace samo 9% svih nesreca u europi se dogada na autoputu, a hrvatski autoput je jedan od boljih u eu
8 godina
neaktivan
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
sporttest kaže...
Nemam se sta uvjeravati, ja sam na cestama stalno ti rijetko….

Inace samo 9% svih nesreca u europi se dogada na autoputu, a hrvatski autoput je jedan od boljih u eu

 Tako je, mi smo bolji pa kod nas na autocestama gine 12,3% (podatak za 2021.). A inače, da ponovim, kod nas gine TRI PUTA više ljudi nego u Švedskoj ili Velikoj Britaniji gdje nije normalno ni dopušteno voziti se 150 na autoputu.

Ja rekoh
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice