Ako nema iste, onda ti nude zamjenu za nešto slično ili skuplje pa nadoplatiš. Grafičke se ne popravljaju, tako da ti tvome prijatelju to sigurno nisu nudili. Ako je neispravna ide odmah zamjena za drugu
Futura it - iskustva
- poruka: 1.198
- |
- čitano: 538.516
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
Ako se nevaram,on ima pravo uzeti novu graficku za iste novce ili da mu vrate novac,tako su oni mom prijatelju rekli da ce je popraviti,ali sam ga ja nagovorio da bolje uzme novu,jer si onda siguran da nebi trebalo biti problema... nevaram se?!
pa i ne baš ako tih grafički još ima u prodaji
mozda da je reklamirao 6850 onda da, ovako 7850 kako vidim jos uvijek su u prodaji, tako da ce dobiti novu 7850 istu kakvu je i imao
Uglavnom, dobavljaci za HR ne popravljaju, vec samo utvrde da li je ispravno ili nije, ako je ispravno vrate ti ako je neispravno oni to šalju proizvodjacu nazad a ti dobivaš novi proizvod sa novom garancijom
Što se vremena tice, neovisno o trgovini di je kupljeno, vec u vecini slucajeva ovisno od samih uvoznika di i je taj dio odnesen na servis. Trgovina je samo tu + da ti to malo sve pogura kod uvoznika i da se to prije riješi.
Meni je 90% riješeno kroz 10tak dana, i tako nekako mislim da i je ok 10-15 dana sačekati... Ako u tom roku ne riješe, zovi i javi im se da vidiš što se dogadja ;=)
Zanima me vi koji ste kod future slali komponente na reklamaciju koliko dugo im je trebalo da poprave/zamijene komponentu i pošalju nazad?
Ja sam im bio poslao grafu na reklamaciju i nakon 7 dana sam dobio novu ! Dostavu nove grafe su oni placali !
imam jedno pitanje.htio bi narucit komp u futuri.sad mene zanima jel moguce narucit da mi oni to dostave i da ja sve platim kad mi to dode?
imam jedno pitanje.htio bi narucit komp u futuri.sad mene zanima jel moguce narucit da mi oni to dostave i da ja sve platim kad mi to dode?
Da , moguce je platit pouzecem ( platit dostavljacu kad ti dofura ) , i dostava je besplatna iznad 2.000kn !
dobro.znaci kad posaljem dostavu onda ih moram nazvat i rec da zelim platit pouzecem?
Ma samo im kod slanja narudzbe napomenes da placas pouzećem , budes vidio !
Hvala!
opet ja. znaci poslao sam im narudbu i oni meni mail u kojem pise da trebam potvrdit svoju narudbu. sto ja sad njima trebam napisat?
opet ja. znaci poslao sam im narudbu i oni meni mail u kojem pise da trebam potvrdit svoju narudbu. sto ja sad njima trebam napisat?
Mail-om im odgovori da potvrđujes narudzbu !
ja im napiso: Potvrdujem svoju narudbu.
Tako je
Imam srece :) Nazovem ja njih jer me nes zanimalo i pita mene covjek sifru narudzbe kazem ja i sad on mene pita ako ja stvarno zivim na navedenoj adresi ja kazem da. i on zivi u selu pokraj mene pa ce mi navecer poslije posla donjeti. i nadam se da nece racunati postarinu. stvarno su ljubazni tamo. za svaku pohvalu!
Svaka im cast , stvarno cijene kupca !!
Evo da i ja napišem svoje iskustvo. Prvo, cijeli tjedan mozgam kakvo računalo složiti, koje komponente, pisao sam i na forumu, tražio savjete, pričao sa frendovima, svatko ima svoje favorite (intel vs AMD, ATI vs nvidia). Za Futura-IT sam saznao baš tu na forumu te sam posjetio njihov web gdje sam vidio da ih se može dodati na skype, što sam i učinio. Dečko s kojim sam pričao preko skypa je i više nego strpljiv i uslužan te me savjetovao koji komponente da uzmem, te zašto (što je jako bitno). Jučer ujutro sam došao do njih, platio PC, da bi me već isti dan popodne zvali da je PC gotov i složen, te da mogu doći po njega što sam ipak obavio danas. Računalo je tu pored mene, snimaju se driveri, radi ko vurica . Osoblje je više nego uslužno,sama usluga je brza (o kvaliteti je još rano pričati), a cijene su više nego prihvatljive. Tako da nemam ništa osim pohvala za Futura-IT shop
- Evo od danas FuturaIT ima novu stranicu.
- Stranica izgleda odlično.
- Desno na stranici je pregled artikala koji se nalaze u košarici, pregled košarice se vidi u bilo kojem trenutku i više nije potrebno ići na odabir "pogledaj košaricu" da bi se dobio uvid u ono što je u košarici, ovo je meni jedan veliki plus u odnosu na prijašnje izdanje stranice.
- Uvedeni su i novi načini plaćanja:
http://www.futura-it.hr/nacini-placanja/
- Smanjena je cijena dostave za proizvode koji cijenom ne prelaze 2000 kn.
- Sve u svemu odlično.
- Vidi se da se ulaže konstantan trud u razvoj (napredak) trgovine, kako kroz razne akcije, odnosom prema kupcima, tako i kroz ovakve stvari kao ovo poboljšanje stranice, oglašavanje na društvenim mrežama i sl., po meni ovakve stvari su ključne za uspijeh na tržištu.
- Dečki, SVAKA ČAST, SAMO OVAKO NASTAVITE I DALJE.
Uveli su i sortiranje po cijeni (viša/niža) te odabir količine prikazanih artikala po pojedinoj stranici što je pod mus za jedan web shop. Također mogu primjetiti da su opisi pojednih artiakala nešto detaljniji. Možda još da uvedu mogućnost ocjenjivanja pojedinih komponenti/periferije/ostalog. Ali web izgleda puno bolje nego prije. Svaka čast.
Jel netko primjetio da sukladno sa redizajnom stranica osiromašena i ponuda? Tu mislim na mbo 2011 kojih više nema i na FM2 samo tri ploče i još dignute cijene...samo primjećujem da nebi bilo
Kako vidim polako se dodaju stvari, ocito se jos radi ;-)
A je evo sad su popunili 2011 valjda prate forum
Jel netko primjetio da sukladno sa redizajnom stranica osiromašena i ponuda? Tu mislim na mbo 2011 kojih više nema i na FM2 samo tri ploče i još dignute cijene...samo primjećujem da nebi bilo
Dok sam slagao svoj PC, ujutro je bila grafička koju sam htio, popodne kad sam im slao željenu konfiguraciju više je nije bilo na webu. Tako da se web očito redovno updatea što može samo biti pozitivno. A ne kad dođem u vemil/links/hgspot, tražim nešto što sam našao na njihovom webu, a oni to nemaju već tjednima.
Ovako, danas narucujem komp, samo me zanima jel trebam nekako posebno naznacit da mi oni sloze komp? I da li ce kad ga sloze donjeti kutije i dodatke od komponenti koje su u pc-u?
edit: evo sve riješeno.. zanemarite poruku. :)
Htio bi pohvaliti Futuru. Evo mogu reći da surađujemo već koliko, dvije godine minimalno, kvalitete koje ga krase su brzina, stručnost, odgovornost i predanost kupcu. Mogu reći, iz svoje perspektive, da sam naručio poprilično puno artikala i nikad, ali baš nikad, nije bilo nikakvih problema od strane Future. Svaki artikl je isporučen isti dan po narudžbi (čak i ako je u pitanju bilo 5-6 računala koja je trebalo složiti i testirati), ako je i bila neka reklamacija zbog neispravne robe, to je bilo riješeno praktički isti ili drugi dan, što mi nijedan drugi shop nikada nije omogućio (mislim da je Futura jedini takav shop u Hr). Također, vlasnik se ekspresno javlja na mail/telefon/skype kad god ga zatrebam i uvijek ima neko rješenje iz rukava. Nikad nisam s tim shopom imao nikakvih problema, užitak je poslovati s njima. Nemam niti jedne jedine zamjerke na shop niti na čovjeka, zbilja preporučam svima da tamo uzimaju jer za uložen novac dobivam odličan paket usluga koji neću dobiti nigdje drugdje u Hr, a pomoći će jednom poštenom dečku da uspije u Hr privredi, koji valjda piša krv od jutra do mraka da nama kupcima bude bolje.
Evo moje iskustvo sa FuturomIT. Jučer, dakle 23.12. oko 830 ubacim svoju konfiguraciju u kosaricu, platim preko e-zabe i eto kako pretpostavljam da je guzva ovih dana, odlučim nazvati oko 9 čisto da vidim jel sve OK i kad mogu očekivati komp. Prvi pokusaj zauzeto, vec sljedeci javio se jedan mladji muski glas i na moj upit za narudzbu tu i tu, potvrdio da je sve OK, da vidi uplatu i konfiguraciju. Na upit kako ide dalje, osoba se počinje ispričavati da im je velika guzva i da ima 40tak konfiguracija koje mora danas poslati prije moje, da teoretski ne moze stici, sutra je Badnjak, Bozic,... nazalost necu Vam moci poslati kompjuter prije petka... Sve je zvučalo logično i uljudno tako da mi je bilo OK da kompjuter posalje u petak, pa kad stigne.
Kad ono jutros, dakle 24 sata nakon uplate, zove neki nepoznati broj, javim se, kaze čovjek imamo dostavu 3 paketa za Vas. Nista mi nije jasno, koji paketi, jos k tomu 3 paketa, pa pitam tko salje, a on ce, imamo dostavu za Vas iz FutureIT. I jos mi uvijek nista nije jasno, samo znam da sam dobio neočekivano dobru i brzu uslugu. Osim brzine, sve je lijepo i profesionalno zapakirano, a sva ambalaza ugradjenih dijelova isporučena sa pojedinacnim naljepnicama na kojima su ispisani osnovni podaci i duljina garancije. Svaka čast FuturaIT i moje iskrene želje da Vam nadolazeća 2014 donese privatnu i poslovnu sreću i jos vise zadovoljnih kupaca.
Ugodni blagdani od jednog prezadovoljnog kupca.
P.S.
Hvala FakeDeath na pomoći oko konfe.
Evo da se i ja uključim sa mojim iskustvom sa futurom.
Naručio sam konfiguraciju u futuri i nakon dva dana mi je dostavljena preko Overseas dostave.
Pošto nisam bio kod kuće i podigao konfiguraciju, to je učinio šogor.
Kad sam otvorio kutiju bio sam nemalo iznenađen da je na zadnjoj strani udubljenje na kučištu.
Kad sam pogledao kutiju u kojoj je bila konfiguracija vidio sam da je na tom istom mjestu udubljenje i na kutiji.
Okinuo sam par slika oštećenja i poslao reklamaciju.
Par minuta nakon što sam posalo mail sa reklamacijom i slikama, nazvali su me iz future.
Odmah su mi potvrdili da je vjerojatno oštećenje nastalo zbog neadekvatnog rukovanja od strane dostavljača.
Nakon par telofonskih razgovora i vjerojatno dosta uključenog angažmana od strane djelatnika future,
javljeno mi je isti dan da je reklamacija uvažena i priznata i ponuđene su mi dvije opcije:
1. da dostavim oštećeno kučište da se sve prebaci u novo ( na trošak Overseas-a ).
2. ili da zadržim oštećeno kučište ( pošto sve komponente rade ) i uzmem nešto iz njihovog asortimana u vrijednosti koju je priznao Overseas ( 350-400kn ).
Usprkos ovome vrlo sam zadovoljan svim komponentama u konfiguraciji.
U svakom slučaju sve pohvale Futuri na brzoj reakciji i angažmanu da se sve riješi u korist kupca.
Toplo preporučam.
vidim sve dobra iskustva, da li je netko sa složenom konfom gledao unutar kučišta, kako je napravljen cable managment, da li složene konfe imaju onu naljepnicu za "ne otvaranje" ili se može škicati unutra :)
- Kabeli su posloženi i povezani.
- Naljepnice nema, to je tvoje računalo i ti možeš s njime radit što god želiš.