Extreme Digital - iskustva

poruka: 2.398
|
čitano: 1.079.054
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
SnakeST kaže...

Stvar je u tome da nebi trebao govoriti nista ako nemaš neko konkretno iskustvo sa njima.

 Imas cudan nacin razmisljanja. Nisi nikad ni trenirao nogomet/kosarku/tenis/rukomet/stagod pa si isto komentirao utakmice s prijateljima dok gledate i imao savjete tko sto treba radit itd itd. Iskustva ima dovoljno po forumima da se stvori misljenje. Ja sam svoje napisao.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Caesar et Brutus kaže...

Nemojte vjerovati u taj i5 4460 za 1295Kn trenutno. S obzirom na cijenu drugih i5-ca na sajtu, jasno je da je tu nešto sumnjivo i smrdi. Pametan čovjek će uvijek dati par stotica više za proizvod u RH sa sigurnim jamstvom koji sigurno nije RMA.

 

i5 4460

Core i5

 molim pojašnjenje. još nisam čuo da procesor malo radi malo ne radi. čuo sam jedino da procesor radi ili ne radi. dakle, ako procesor padne sa viličara, nakon toga on će ili raditi ispravno ili neće uopće raditi. ili nakon oštećenja može raditi i dalje ali s lošijim performansama?

 

ili želiš reći da proizvođač npr asus namjerno radi lošije ploče, sa lošijim kondenzatorima itd. kojih se na neki magični način domogne samo ekipa iz extreme digitala, jer imaju eksluzivno pravo na to. npr nutella proizvedena u poljskoj istina jest lošija nego njemačka ili talijanska ali ta nutela se prodaje u mnogim dućanima, a ne samo u jednom. zašto bi ekipa iz extreme digitala bila jedina koja dobavlja lošiju robu? kako to nikome drugome nije palo na pamet? u extreme digitalu rade samo prevaranti i lopovi, a u svim ostalim trgovinama rade samo anđeli i sveci? samo ekipa u VW lažira testove o emisiji plinova, a u bmw-u ili mercedesu to nikome ne pada na pamet, jelte? pa koliko naivni možete biti? 

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.5.2016 13:58 (konjokradica).
12 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Krivo ste vi svi posložili lonćiće jer ne dobiva ED loše dijelove već se ONI loše odnose prema reklamacijama i ne poštuju garancije i zbog toga ih ljudi iz svih krajeva EU ovoliko "hvale".

CPU: i7 2600k 4.4Ghz CPU HLADNJAK: CORSAIR H100i MBO: ASUS P8Z68-V PRO VGA: Gygabite R9 290 s Asus R9 290x biosom 1030/1250Mhz VGA HLADNJAK: ACCELERO HYBRID RAM: CORSAIR XMS3 2x4GB CORSAIR Vengeanc
14 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Najjače mi je kad se ravnaju prema cijenama s edigitala ili ipona na nabavi. Obični rušitelji cijena, u Hrvatskoj (hrvatskim dućanima) su cijene drukčije i sad bi prodavači trebali dati stvar ispod realne cijene jer je nešto u edigitalu 200+Kn jeftinije. Kako da ne.

 

EDIT: Isto kao da kupuješ auto u Njemačkoj, Španjolskoj ili Sloveniji, a ne Hrvatskoj. Nonsense.

Hvala Bogu koji je ovom forumu podario Arendelle koja nasmijava i uveseljava sve vlastitim postovima; Bože, vrati nam Vladu da nastavi gdje je stao i sreći te zadovoljstvu neće biti kraja :).
Poruka je uređivana zadnji put ned 1.5.2016 14:23 (Caesar et Brutus).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
sandokan111 kaže...

Nemoram ja nikog blatit, imas iskustva korisnika s reklamacijama tu i na drugim forumima, nema nijedna druga firma koja je tako dobro "izreklamirana" kao ED. Evo gledam si postove, zadnji je ima 8 mjeseci. Jesam se bas pretrgo da ih izblatim, mogla bi neka tuzba past kako sam se pretrgo.

 Problem s "iskustvima korisnika" je to što na jedno iskustvo dođe 50-60 postova ovakvih kao što si ti koji uporno filozofiraju o dotičnoj trgovini, pa krenu postovi "vidjet ćeš ti kad ti se to pokvari", "samo čekaj", "nisi ništa uštedio jer ćeš slati na rma", "jesmo ti rekli"...

Ili narodne poslovice od strane nicky.sl koji također mora biti svakom loncu poklopac i iako ne kupuje u ED mora obavezno komentirati i reći nešto negativno o njima na svakoj stranici teme - čisto trolanje.

Znači, jedno iskustvo (upitno) se rastegne na 4 stranice ove teme radi likova koji tamo ni ne kupuju nego ovdje dežuraju i pametuju pa se stječe dojam da trgovina uopće ne valja.

 

Drugi problem je taj što je mnogo tih iskustava stvarno upitno, često se javljaju tipovi s jednim postom, napišu nešto loše i nikada se više ne jave.

Tu je i problem "promotora" domaćih trgovina koji blate ED jer im ne mogu konkurirati cijenom pa im rade lošu reklamu, klasika.

Vidimo također da rijetko tko piše DOBRA iskustva, i to ne zato jer nema tih iskustava nego jer to nije zanimljivo, puno je zanimljivije pljuvati po nečemu.

 

Kad bi se to sve filtriralo, uočili bi da nema ova trgovina ništa više reklamacija od drugih (naših), a znamo da i kod domaćih trgovaca i servisa sve ne ide glatko i često se zakomplicira i protegne.

Ovo je inozemna trgovina, oni ne pričaju hrvatski, slabi su i s engleskim, i tko god tamo kupuje treba biti spreman na to sve.

 

P.S. Da su oni takvi prevaranti kakvim ih se želi prikazati, onda sigurno ne bi besplatno slali svog kurira po pokvaren artikl i dopremali ga u mađarsku o svom trošku, znači, nude uslugu kakvu ne nudi ni jedna domaća trgovina.

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.5.2016 14:59 (bill_jobs).
13 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Caesar et Brutus kaže...

Najjače mi je kad se ravnaju prema cijenama s edigitala ili ipona na nabavi. Obični rušitelji cijena, u Hrvatskoj (hrvatskim dućanima) su cijene drukčije i sad bi prodavači trebali dati stvar ispod realne cijene jer je nešto u edigitalu 200+Kn jeftinije. Kako da ne.

 

Upravo to, zato ih hrvatski dućani trebaju pod svaku cijenu oblatiti, da im ne bi ovi rušili cijenu.

Hvala što potvrđuješ moju teoriju.

I nemoj molim te pisat o "realnoj cijeni" kad je opće poznato da imamo najskuplji hardver u europi. :facepalm:

14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
bill_jobs kaže...
Caesar et Brutus kaže...

Najjače mi je kad se ravnaju prema cijenama s edigitala ili ipona na nabavi. Obični rušitelji cijena, u Hrvatskoj (hrvatskim dućanima) su cijene drukčije i sad bi prodavači trebali dati stvar ispod realne cijene jer je nešto u edigitalu 200+Kn jeftinije. Kako da ne.

 

Upravo to, zato ih hrvatski dućani trebaju pod svaku cijenu oblatiti, da im ne bi ovi rušili cijenu.

Hvala što potvrđuješ moju teoriju.

I nemoj molim te pisat o "realnoj cijeni" kad je opće poznato da imamo najskuplji hardver u europi. :facepalm:

 Onda ti i takvi kao ti fino kupujte tamo i imajte garanciju vani i mirna Bosna, a nemojte fino našim prodavačima rušiti cijenu jer je u edigitalu, iponu i sličnima jeftinije (ne mislim na tebe, nego govorim općenito). Pomiri se s tim da si u RH gdje je tako kako je i ne možeš bacati nerelevantne usporedbe... Golf je vani 10+% jeftiniji i uvezi ga izvana, ali to ne znači da možeš rušiti cijenu našim prodavačima jer nije fer budući da su kod nas cijene u startu više - takve kakve jesu i to je to. Ja bih prvi kupovao u edigitalu jer je najjeftiniji, ali nakon toliko negativnosti što su drugi iskusili potpuno promijenih mišljenje. 

Hvala Bogu koji je ovom forumu podario Arendelle koja nasmijava i uveseljava sve vlastitim postovima; Bože, vrati nam Vladu da nastavi gdje je stao i sreći te zadovoljstvu neće biti kraja :).
10 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
bill_jobs kaže...
sandokan111 kaže...

Nemoram ja nikog blatit, imas iskustva korisnika s reklamacijama tu i na drugim forumima, nema nijedna druga firma koja je tako dobro "izreklamirana" kao ED. Evo gledam si postove, zadnji je ima 8 mjeseci. Jesam se bas pretrgo da ih izblatim, mogla bi neka tuzba past kako sam se pretrgo.

 Problem s "iskustvima korisnika" je to što na jedno iskustvo dođe 50-60 postova ovakvih kao što si ti koji uporno filozofiraju o dotičnoj trgovini, pa krenu postovi "vidjet ćeš ti kad ti se to pokvari", "samo čekaj", "nisi ništa uštedio jer ćeš slati na rma", "jesmo ti rekli"...

Ili narodne poslovice od strane nicky.sl koji također mora biti svakom loncu poklopac i iako ne kupuje u ED mora obavezno komentirati i reći nešto negativno o njima na svakoj stranici teme - čisto trolanje.

Znači, jedno iskustvo (upitno) se rastegne na 4 stranice ove teme radi likova koji tamo ni ne kupuju nego ovdje dežuraju i pametuju pa se stječe dojam da trgovina uopće ne valja.

 

Drugi problem je taj što je mnogo tih iskustava stvarno upitno, često se javljaju tipovi s jednim postom, napišu nešto loše i nikada se više ne jave.

Tu je i problem "promotora" domaćih trgovina koji blate ED jer im ne mogu konkurirati cijenom pa im rade lošu reklamu, klasika.

Vidimo također da rijetko tko piše DOBRA iskustva, i to ne zato jer nema tih iskustava nego jer to nije zanimljivo, puno je zanimljivije pljuvati po nečemu.

 

Kad bi se to sve filtriralo, uočili bi da nema ova trgovina ništa više reklamacija od drugih (naših), a znamo da i kod domaćih trgovaca i servisa sve ne ide glatko i često se zakomplicira i protegne.

Ovo je inozemna trgovina, oni ne pričaju hrvatski, slabi su i s engleskim, i tko god tamo kupuje treba biti spreman na to sve.

 

P.S. Da su oni takvi prevaranti kakvim ih se želi prikazati, onda sigurno ne bi besplatno slali svog kurira po pokvaren artikl i dopremali ga u mađarsku o svom trošku, znači, nude uslugu kakvu ne nudi ni jedna domaća trgovina.

 

Sve si im rekao, skidam kapu.. Haters gonna hate, potatos gonna potate 

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.5.2016 15:16 (Kopsi1304).
13 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Caesar et Brutus kaže...

 Onda ti i takvi kao ti fino kupujte tamo i imajte garanciju vani i mirna Bosna

 Upravo je to i moja poanta, ako će netko tamo kupovati kupovati će za SVOJE novce, ne treba on ovdje imati 50 dušebrižnika koji će mu govoriti "ako ne platiš kurvi platit ćeš lekaru" i sl. budalaštine.

Tko ne planira kupovati u ED neka ni ne otvara ovu temu.

 

Caesar et Brutus kaže...

 Pomiri se s tim da si u RH gdje je tako kako je i ne možeš bacati nerelevantne usporedbe

 Meni se čini da ti nisi u toku, nalazimo se u 21. stoljeću, 2016. je godina i ovo je slobodno tržište.

Ljudi kupuju iz inozemstva i raznih webshopova, tako da mi nije jasno o kakvom rušenju cijena pričaš??

Jel bi ti možda zabranio kupovanje iz inozemnih trgovina?

Ako će ED prodavati nešto po cijeni od 200-300 kn nižoj nego neka domaća trgovina, to je njihovo pravo, a ti kao kupac biraj gdje ćeš šta kupiti.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
bill_jobs kaže...
Caesar et Brutus kaže...

 Onda ti i takvi kao ti fino kupujte tamo i imajte garanciju vani i mirna Bosna

 Upravo je to i moja poanta, ako će netko tamo kupovati kupovati će za SVOJE novce, ne treba on ovdje imati 50 dušebrižnika koji će mu govoriti "ako ne platiš kurvi platit ćeš lekaru" i sl. budalaštine.

Tko ne planira kupovati u ED neka ni ne otvara ovu temu.   1

 

Caesar et Brutus kaže...

 Pomiri se s tim da si u RH gdje je tako kako je i ne možeš bacati nerelevantne usporedbe

 Meni se čini da ti nisi u toku, nalazimo se u 21. stoljeću, 2016. je godina i ovo je slobodno tržište.

Ljudi kupuju iz inozemstva i raznih webshopova, tako da mi nije jasno o kakvom rušenju cijena pričaš??

Jel bi ti možda zabranio kupovanje iz inozemnih trgovina?

Ako će ED prodavati nešto po cijeni od 200-300 kn nižoj nego neka domaća trgovina, to je njihovo pravo, a ti kao kupac biraj gdje ćeš šta kupiti.    2

 1   Nisam to nigdje rekao, ali ima smisla. Na ovoj temi pogotovo ima jer ljudi lude od negativnih iskustava s ovim dućanom. Barem mi se pet, šest ljudi jako požalilo da jako dugo čekaju po reklamaciji i da su u velikom strahu kako će se rasplesti situacija. Zašto bi svi ti ljudi izmišljali/lagali o tako nečemu? Da napomenem, ne preferiraju niti jednu trgovinu ikako, nego kupuje gdje je povoljnije i to im se obilo o glavu.

 2   Dat ću ti jedan primjer. Karikiram. Isti auto (s istom razinom opreme) u Sloveniji košta 12.500€, a u Hrvatskoj 14.300€. Godinu i pol do dvije godine dana star i s recimo ca. 50t km na satu u Sloveniji vrijedi recimo 9.000€, a u Hrvatskoj 10.000€. Realna procjena jednog auta, jednako starog i s istim brojem km u Sloveniji i u Hrvatskoj. Da je po tebi, oni bi vrijedili jednako što jednostavno ne može biti jer je kod nas auto u startu 10+% skuplji. Niti ja branim kupovanje iz inozemnih trgovina niti ja branim trgovinama vani pravo da prodaju po cijeni po kojoj prodaju niti branim kupcima da biraju gdje će što kupiti. Branim ljudima da ruše cijene našim prodavačima na osnovi i bazi toga da je neki proizvod u mađarskom ili bilo čijem drugom dućanu vani toliko i toliko jeftiniji. Cijene u Hrvatskoj su takve kakve jesu i s tim se valja pomiriti i (u konkretnom slučaju) procjenjivati u odnosu na najjeftiniji dućan na nabavi koji je hrvatski, a ne bacati "realne" procjene skidajući postotak od cijene u edigitalu, iponu i sličnima ako ih ima. 

Hvala Bogu koji je ovom forumu podario Arendelle koja nasmijava i uveseljava sve vlastitim postovima; Bože, vrati nam Vladu da nastavi gdje je stao i sreći te zadovoljstvu neće biti kraja :).
10 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
bill_jobs kaže...

Problem s "iskustvima korisnika" je to što na jedno iskustvo dođe 50-60 postova ovakvih kao što si ti koji uporno filozofiraju o dotičnoj trgovini, pa krenu postovi "vidjet ćeš ti kad ti se to pokvari", "samo čekaj", "nisi ništa uštedio jer ćeš slati na rma", "jesmo ti rekli"...

Ili narodne poslovice od strane nicky.sl koji također mora biti svakom loncu poklopac i iako ne kupuje u ED mora obavezno komentirati i reći nešto negativno o njima na svakoj stranici teme - čisto trolanje.

Znači, jedno iskustvo (upitno) se rastegne na 4 stranice ove teme radi likova koji tamo ni ne kupuju nego ovdje dežuraju i pametuju pa se stječe dojam da trgovina uopće ne valja.

 

Drugi problem je taj što je mnogo tih iskustava stvarno upitno, često se javljaju tipovi s jednim postom, napišu nešto loše i nikada se više ne jave.

Tu je i problem "promotora" domaćih trgovina koji blate ED jer im ne mogu konkurirati cijenom pa im rade lošu reklamu, klasika.

Vidimo također da rijetko tko piše DOBRA iskustva, i to ne zato jer nema tih iskustava nego jer to nije zanimljivo, puno je zanimljivije pljuvati po nečemu.

 

Kad bi se to sve filtriralo, uočili bi da nema ova trgovina ništa više reklamacija od drugih (naših), a znamo da i kod domaćih trgovaca i servisa sve ne ide glatko i često se zakomplicira i protegne.

Ovo je inozemna trgovina, oni ne pričaju hrvatski, slabi su i s engleskim, i tko god tamo kupuje treba biti spreman na to sve.

 

P.S. Da su oni takvi prevaranti kakvim ih se želi prikazati, onda sigurno ne bi besplatno slali svog kurira po pokvaren artikl i dopremali ga u mađarsku o svom trošku, znači, nude uslugu kakvu ne nudi ni jedna domaća trgovina.

 Sve sto si napisao stoji, al isto tako stoji i za sve ostale trgovine. Ili mislis da su sve ostale imune na iste ove probleme? Ne, dapace.

I da, filtrirao sam ja dobro sto je reklamacija sto daljnje razglabanje, i ED itekako debelo sije sveo stale trgovine, stoga i moja konstatacija gore.

 

P.S.

Da su oni tako dobri kakvi kazes da jesu mozda bi jos i imali podruznicu u hrvatskoj i ured i sto sve ne, a to je neslavno sve propalo. Imas li neko objasnjenje za tako nesto? Pa sad posluju iz HU jer je reklamacijski proces drugaciji.

13 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
sandokan111 kaže...
P.S.

Da su oni tako dobri kakvi kazes da jesu mozda bi jos i imali podruznicu u hrvatskoj i ured i sto sve ne, a to je neslavno sve propalo. Imas li neko objasnjenje za tako nesto? Pa sad posluju iz HU jer je reklamacijski proces drugaciji.

 Ako imalo pratiš IT tržište u HR onda znaš da je masa trgovina ugašena, zatvorena, premještena, preimenovana itd...

Najam postora i zaposlenici koštaju, neki uspiju, a neki ne, to sve nema veze s reklamacijskim postupkom nego s poslovnim planom.

Da su ikoga htjeli varati kako aludiraš, onda ne bi ni pokušavali otvarati bilo kakve trgovine po HR.

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.5.2016 15:56 (bill_jobs).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
bill_jobs kaže...
sandokan111 kaže...
P.S.

Da su oni tako dobri kakvi kazes da jesu mozda bi jos i imali podruznicu u hrvatskoj i ured i sto sve ne, a to je neslavno sve propalo. Imas li neko objasnjenje za tako nesto? Pa sad posluju iz HU jer je reklamacijski proces drugaciji.

 Ako imalo pratiš IT tržište u HR onda znaš da je masa trgovina ugašena, zatvorena, premještena, preimenovana itd...

Najam postora i zaposlenici koštaju, neki uspiju, a neki ne, to sve nema veze s reklamacijskim postupkom nego s poslovnim planom.

Da su ikoga htjeli varati kako aludiraš, onda ne bi ni pokušavali otvarati bilo kakve trgovine po HR.

 Ne posluju više iz HR ne zbog nezavidnih okolnosti na poslovnom planu i tržištu i generalno nenaklonjenim zvijezdama, već zbog toga što im reklamacijski proces ovdje nije odgovarao i predugo se čekalo da proizvod stigne s reklmacije pa je to sve neslavno propalo. 

Hvala Bogu koji je ovom forumu podario Arendelle koja nasmijava i uveseljava sve vlastitim postovima; Bože, vrati nam Vladu da nastavi gdje je stao i sreći te zadovoljstvu neće biti kraja :).
13 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

To je samo još jedna u nizu izjava koju ti možeš bubnuti na forumu i ostati živ.

Baš sam protiv takvih postova i teorija zavjera te pričanja o nečemu što ne možeš dokazati ali bitno je da ih oblatiš.

 

Pričaj o konkretnim stvarima za koje imaš dokaze i javi se kad nešto kupiš, sve ostalo je naklapanje bez uporišta.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.5.2016 16:08 (bill_jobs).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
bill_jobs kaže...

To je samo još jedna u nizu izjava koju ti možeš bubnuti na forumu i ostati živ.

Baš sam protiv postova i teorija te pričanja o nečemu što ne možeš dokazati ali bitno ih je oblatiti.

 

Pričaj o konkretnim stvarima za koje imaš dokaze i javi se kad nešto kupiš, sve ostalo je naklapanje bez uporišta.

 Pa dovoljno je samo da odvrtiš temu unazad i fino kreneš od početka pa vidiš koliko su ljudi čekali da traženo stigne s njihovog skladišta u Mađarskoj. Ne znam kako su zamislili da će funkcionirati takav način poslovanja tu kod nas, očito nas smatraju pravim balkanskim naivčinama spremnima kao ovce za deranje. Nemoj se ljutiti ili uvrijediti, ali ne bubam napamet, već tako ispada prema svemu što su ljudi kazali.

Hvala Bogu koji je ovom forumu podario Arendelle koja nasmijava i uveseljava sve vlastitim postovima; Bože, vrati nam Vladu da nastavi gdje je stao i sreći te zadovoljstvu neće biti kraja :).
15 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Dva iskustva iz te trgovin, jedno osobno, jedno najboljeg prijatelja - oba izrazito negativna, a jedno je rezultiralo i inspekcijskim nadzorom te je na kraju preko inspektora i riješeno. I u oba slučaja nije se ništa pokvarilo niti je bilo reklamacije. Svatko kupuje za svoj novac, naravno, ako želiš uštedjeti i jedino ti je to bitno onda ED nema konkurenciju i puno sreće svima koji odluče kupiti. Dao Bog da vam sve stiglo u tjedan dana i nikad se ne pokvarilo. Osobno, kad kupujem neku stvar/komponentu/gadget uvijek tražim najbolje što mogu dobiti za novac (bang for the buck, što nije uvijek samo najniža ponuda), a ED to ne nudi ni pod razno. Moje osobno mišljenje, temeljeno na vlastitom iskustvu jest da je ta firma jedno veliko govno, da joj treba zabraniti rad u RH, a osobu koja ju vodi kazneno goniti. Ponavljam, nisam imao reklamaciju tamo. Od mene neće dobiti nikada više niti jedne lipe, a savjetovat ću isto i svakom tko me pita. Evo bez poslovica i pričanja napamet.

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Arto kaže...

Dva iskustva iz te trgovin, jedno osobno, jedno najboljeg prijatelja - oba izrazito negativna, a jedno je rezultiralo i inspekcijskim nadzorom te je na kraju preko inspektora i riješeno. I u oba slučaja nije se ništa pokvarilo niti je bilo reklamacije. Svatko kupuje za svoj novac, naravno, ako želiš uštedjeti i jedino ti je to bitno onda ED nema konkurenciju i puno sreće svima koji odluče kupiti. Dao Bog da vam sve stiglo u tjedan dana i nikad se ne pokvarilo. Osobno, kad kupujem neku stvar/komponentu/gadget uvijek tražim najbolje što mogu dobiti za novac (bang for the buck, što nije uvijek samo najniža ponuda), a ED to ne nudi ni pod razno. Moje osobno mišljenje, temeljeno na vlastitom iskustvu jest da je ta firma jedno veliko govno, da joj treba zabraniti rad u RH, a osobu koja ju vodi kazneno goniti. Ponavljam, nisam imao reklamaciju tamo. Od mene neće dobiti nikada više niti jedne lipe, a savjetovat ću isto i svakom tko me pita. Evo bez poslovica i pričanja napamet.

 pa dobro, što se dogodilo? raspisao se a nisi rekao ništa. hoćeš ispričati negativna iskustva ili nećeš?

 

Osobno, kad kupujem neku stvar/komponentu/gadget uvijek tražim najbolje što mogu dobiti za novac (bang for the buck, što nije uvijek samo najniža ponuda), a ED to ne nudi ni pod razno. - što to znači da ED to ne nudi ni pod razno?

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.5.2016 16:55 (konjokradica).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

 Onda ti i takvi kao ti fino kupujte tamo i imajte garanciju vani i mirna Bosna, a nemojte fino našim prodavačima rušiti cijenu jer je u edigitalu, iponu i sličnima jeftinije (ne mislim na tebe, nego govorim općenito). Pomiri se s tim da si u RH gdje je tako kako je i ne možeš bacati nerelevantne usporedbe... Golf je vani 10+% jeftiniji i uvezi ga izvana, ali to ne znači da možeš rušiti cijenu našim prodavačima jer nije fer budući da su kod nas cijene u startu više - takve kakve jesu i to je to. Ja bih prvi kupovao u edigitalu jer je najjeftiniji, ali nakon toliko negativnosti što su drugi iskusili potpuno promijenih mišljenje. 

 zašto im ne bismo rušili cijenu :D ? ti inače više voliš plaćati skuplje nego jeftinije? kad dođeš na plac a ptodavač ti kaže da su jagode 10 kuna ti njemu kažeš ne ne to nije realna cijena ja ću vam platiti 12 ? 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
konjokradica kaže...
Arto kaže...

 Pa kolega Arto mislio je na to da bang for buck nije uvijek to što se čini jer ako imaš takve yebade oko ostvarivanja garancije to je sve samo ne bang for the buck. Možda bang or shot ih the head, ali for buck jok.

konjokradica kaže...

 Onda ti i takvi kao ti fino kupujte tamo i imajte garanciju vani i mirna Bosna, a nemojte fino našim prodavačima rušiti cijenu jer je u edigitalu, iponu i sličnima jeftinije (ne mislim na tebe, nego govorim općenito). Pomiri se s tim da si u RH gdje je tako kako je i ne možeš bacati nerelevantne usporedbe... Golf je vani 10+% jeftiniji i uvezi ga izvana, ali to ne znači da možeš rušiti cijenu našim prodavačima jer nije fer budući da su kod nas cijene u startu više - takve kakve jesu i to je to. Ja bih prvi kupovao u edigitalu jer je najjeftiniji, ali nakon toliko negativnosti što su drugi iskusili potpuno promijenih mišljenje. 

 zašto im ne bismo rušili cijenu :D ? ti inače više voliš plaćati skuplje nego jeftinije? kad dođeš na plac a ptodavač ti kaže da su jagode 10 kuna ti njemu kažeš ne ne to nije realna cijena ja ću vam platiti 12 ? 

 Ja više volim kupiti tako da imam hrvatsko jamstvo, da izbjegnem manje ili veće probleme oko ostvarivanja garancije. Također ti usporedba s jagodama i placem nema nikakvoga smisla jer su cijene takve kakve jesu, skuplje nego vani i normalno je da nećeš rušiti cijenu jagodama na temelju toga što su trenutno u Španjolskoj ili Njemačkoj jeftinije. 

Hvala Bogu koji je ovom forumu podario Arendelle koja nasmijava i uveseljava sve vlastitim postovima; Bože, vrati nam Vladu da nastavi gdje je stao i sreći te zadovoljstvu neće biti kraja :).
10 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
bill_jobs kaže...
 to sve nema veze s reklamacijskim postupkom nego s poslovnim planom.

Njemu spocitavas da prica o stvarima koje nezna a ti uporno iste stvari radis. Prvo ih pravdas razlozima koji vrijede za svaku od trgovina, nakon tog imas uvid u njihov poslovni plan pa znas zasto su otisli iz hr. Pot, meet kettle.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.5.2016 18:53 (sandokan111).
13 godina
protjeran
offline
Extreme Digital - iskustva

Zbog čega BILO KOJA trgovina zatvara neki prostor?

Jel zbog financija i slabe prodaje ili zbog toga što nisu znali da otvaraju trgovinu u pravnoj državi pa im je problem zamjeniti crknuti artikl?

Što je vjerovatnije od te dvije stvari?

:facepalm:

 

Jbt kao da je ED neka trgovina iz Mozambika pa im je Hrvatska (ej Hrvatska!) problem što se tiče korisničkih prava, a ISTA takva prava su na razini cijele EU.

Zamisli, pokupili se iz Hrvatske, a eto u Mađarskoj koja je 100x naprednija od nas uredno posluju.

Ajd nemoj više molim te...

 

Da postoji bilo kakav problem s tom trgovinom i da ne poštuju prava potrošača bili bi zatvoreni i u Mađarskoj, i to odavno.

Poruka je uređivana zadnji put ned 1.5.2016 19:04 (bill_jobs).
 
1 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

kupih jednom monitor (dell) kod njih, cijena je bila ok i radili su subotom kad su ostali bili zatvoreni. monitor i dalje radi izvrsno. a onda sam doznao da su Mađari pa više nikad nisam u njih ništa (preventivno) nabavljao. s Mađarima (u različitim područjima poslovanja i privatno, otprije) imam samo loša iskustva. mislim, tu u HR. u Mađarskoj nisam bio (i ne želim). još mi nije jasno kak je uopće nastala Austro-Ugarska i kak su ih Austrijanci mogli smisliti. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put ned 1.5.2016 19:07 (Ajar).
Moj PC  
7 1 hvala 0
16 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Kod prvog posjeta stranici nisu mi se svidjeli, zbog načina plaćanja, samo keš. Ipak naručio sam jedan SSD, zbog dobre cijene i stoji dostava 24 odnosno 48 sati. Kad sam naručio i platio po ponudi, jer ne volim plaćati dostavljačima, dobijem mail, da je dostava peti dan. Račun sam dobio na  hrvatskom, ali goreg od Oreškovićevog, a garancija je bila na mađarskom, eventualna reklamacija Budimpešta.

Za zahvalu klikni na Hvala
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Ajar kaže...

kupih jednom monitor (dell) kod njih, cijena je bila ok i radili su subotom kad su ostali bili zatvoreni. monitor i dalje radi izvrsno. a onda sam doznao da su Mađari pa više nikad nisam u njih ništa (preventivno) nabavljao. s Mađarima (u različitim područjima poslovanja i privatno, otprije) imam samo loša iskustva. mislim, tu u HR. u Mađarskoj nisam bio (i ne želim). još mi nije jasno kak je uopće nastala Austro-Ugarska i kak su ih Austrijanci mogli smisliti. 

 radio sam s trojicom mađara godinu i po dana u istoj sobi, bili su baš ok. najbolja prijateljica moje bake je bila mađarica, duša od žene. njeni kolači su rasturali. doboš torta joj je bila takva da bi se mrtvi ustali i jeli.

10 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
bill_jobs kaže...

Zbog čega BILO KOJA trgovina zatvara neki prostor?

Jel zbog financija i slabe prodaje ili zbog toga što nisu znali da otvaraju trgovinu u pravnoj državi pa im je problem zamjeniti crknuti artikl?

Što je vjerovatnije od te dvije stvari?

:facepalm:

 

Jbt kao da je ED neka trgovina iz Mozambika pa im je Hrvatska (ej Hrvatska!) problem što se tiče korisničkih prava, a ISTA takva prava su na razini cijele EU.

Zamisli, pokupili se iz Hrvatske, a eto u Mađarskoj koja je 100x naprednija od nas uredno posluju.

Ajd nemoj više molim te...

 

Da postoji bilo kakav problem s tom trgovinom i da ne poštuju prava potrošača bili bi zatvoreni i u Mađarskoj, i to odavno.

Ma vidis vraga. Nazalost, "logika" ne radi na taj nacin. Il je nesto istina ili nije. Kao sto sam ti napisao, iste stvari za koje ti prozivas njega ti uredno predlazes kao faktualnu istinu i izvlacis zakljucke, a baziraju se, vidi vraga, samo na tvom skromnom misljenju. Tako da, na kraju krajeva, i dalje sve sto si napisao se bazira na nicem, vec na tvom misljenju, isto kao njegovo na njegovom, moje na mom itd itd, a nijedno nije vrijednije od drugog.

 

14 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Već dosta puta sam kupovao kod njih, nikad nisam imao problema. Jedina zamjerka što se za dostavu čeka dosta duže nego kod drugih.

 
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
5220 kaže...

Već dosta puta sam kupovao kod njih, nikad nisam imao problema. Jedina zamjerka što se za dostavu čeka dosta duže nego kod drugih.

 

Poanta je da nije bilo problema, da ti je sa nekim od artikala došlo do problema i ti bi imao problema heh.

Ne vidim zašto neki ovdje pokušavaju njih prikazat kao neku dobru trgovinu, oni su krš od trgovine i gamad što se tiče odnosa prema kupcu i to se odavno zna, ali ljudi se pomame na niže cijene i kupuju od njih dok jednom ne prođu proces reklamiranja neispravnog artikla, a oni koji mogu čekat 3 mjeseca u slučaju kvara na nešto što su uredno platili samo naprijed i sretno im bilo.

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Silent horror1992 kaže...
5220 kaže...

Već dosta puta sam kupovao kod njih, nikad nisam imao problema. Jedina zamjerka što se za dostavu čeka dosta duže nego kod drugih.

 

Poanta je da nije bilo problema, da ti je sa nekim od artikala došlo do problema i ti bi imao problema heh.

Ne vidim zašto neki ovdje pokušavaju njih prikazat kao neku dobru trgovinu, oni su krš od trgovine i gamad što se tiče odnosa prema kupcu i to se odavno zna, ali ljudi se pomame na niže cijene i kupuju od njih dok jednom ne prođu proces reklamiranja neispravnog artikla, a oni koji mogu čekat 3 mjeseca u slučaju kvara na nešto što su uredno platili samo naprijed i sretno im bilo.

 

Ma to smo odavno svi zaključili da su užasno spori i da im je komunikacija prema kupcima loša. U tome se svi slažu. Rasprava se vodi oko toga ima li ED lošiju robu od ostalih trgovina. Oni koji tvrde da imaju ne da nisu to dokazali nego nemaju niti jedan jedni dokaz. Mi još uvijek čekamo da objasne barem nešto od sljedećeg:

Kako procesori mogu biti bofl roba? Padnu sa kamiona, napola se razbiju pa ih ED nabavi jer imaju dobru mrežu kontakata sa vozačima viličara, proda ih nama i ti procesori nekako rade na pola performansi neko kratko vrijeme dok ne krepaju? Ili Intel namjerno radi dio proizvodnje sa lošijim procesorima?

Kako je moguće da ED jedini od svih nabalja tu bofl robu? Drugima nije palo na pamet da mogu varati jer su svi anđeli i sveci?

 

12 godina
protjeran
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
konjokradica kaže...

Ma to smo odavno svi zaključili da su užasno spori i da im je komunikacija prema kupcima loša. U tome se svi slažu. Rasprava se vodi oko toga ima li ED lošiju robu od ostalih trgovina

 

 

Meni dovoljno da od njih nikad ništa ne kupim pa taman bilo nerealno jeftinije nego u nekom normalnom shopu.

Teško je u to povjerovat, ali uvijek postoji ali heh

Logično pitanje bi bilo zašto su toliko jeftiniji od drugih ? Dobročinitelji ili muljatori ? 

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Silent horror1992 kaže...
konjokradica kaže...

Ma to smo odavno svi zaključili da su užasno spori i da im je komunikacija prema kupcima loša. U tome se svi slažu. Rasprava se vodi oko toga ima li ED lošiju robu od ostalih trgovina

 

 

Meni dovoljno da od njih nikad ništa ne kupim pa taman bilo nerealno jeftinije nego u nekom normalnom shopu.

Teško je u to povjerovat, ali uvijek postoji ali heh

Logično pitanje bi bilo zašto su toliko jeftiniji od drugih ? Dobročinitelji ili muljatori ? 

 

Prije ED najjeftiniji je bio Protis, prije njih Links, prije njih ovaj onaj, prije njih HG Spot, prije 20 godina Autronic... govorim napamet. Znači svi oni su jedno vrijeme bili jeftiniji od drugih zato jer su bili "muljatori"? Jedini način kako na tržištu možeš imati niže cijene od konkurencije je taj da muljaš? Uostalom, što to znači muljanje u ovom slučaju? Javio se još jedan koji nije ništa objasnio. 

 

Upravo sam na billiger.de (što u prijevodu znači jeftinije.de) provjerio  svoje komponente ko je sam naručio u ED. Dakle, u Njemačkoj su cijene ovakve:

 

Procesor je 6 kuna skuplji, kućište 40 kuna jeftinije, matična je 8 kuna skuplja, disk je 32 kune jeftiniji...itd

 

Znači li to da su sve trgovine u Njemačkoj muljatori? Dobro je rekao netko u ovoj grupi, ne razumijete da imamo najskuplji hardver u Europi. ED je jednostavno našao način kako da nama ponudi proizvode po uobičajenim cijenama u EU.

 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice