u ir blasteru na mobitelu valjda
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
u ir blasteru na mobitelu valjda
A spojeno sa wifijem u mreži?
Ja mogu reci da imam ugodno iskustvo sa ED, ne narucujem od njih nist zbog losih recenzija ali trebalo mi nest hitno a oni su jedini imali i narucio i sve pet. Stiglo u roku 48h, ispravno jel.
Iskustva su naravno bila dobra sve do prvog problema.
Disk Toshiba 3TB radi ali vibrira gore od mobitela.... Buzz kutije nepodnošljiv.
Kupljeno na firmu.
Odmah skinuto sa PC-a.
11.02.2016. poslan prvi mail sa zahtjevom za zamjenu proizvoda na adresu shop@edigital.hr
12.02.2016. poslan drugi mail sa nešto dodatnih informacija.
22.02.2016. poslan treći mail sada na engleskom jeziku.
24.02.2016. poslan četvrti mail sada na adresu servis@edigital.hr kako je navedeno u garantnom listu.
11.03.2016. poslan peti mail u kojem ih upozoravam da će njihovo ignoriranje mojih mail-ova rezultirati dodatnim akcijama zaštite prava na reklamaciju.
Do danas nema odgovora.
Molim Boga da mi za veći broj drugih kupljenih proizvoda kod njih ne zatreba garancija.
Zbog ovoga više za mene ne postoje bez obzira na stvarno najniže cijene i široki asortiman.
Dodatak:
Jučer tražim Karcher Wv2 premium čistač prozora.
ExtremeDigital ga prodaje za 481 kn (besplatna dostava).
Nakon prethodnog iskustva kupio sam ga u Conradu za 641,99 (besplatna dostava).
Ja bih svakako preporucio svima da izbjegavaju kupovanje od Extreme Digital. Tu nesto jako smrdi. Super su kad kupac treba platiti ili kupiti nesto, ali kad oni trebaju nesto napraviti onda sve stane najednom i ko te friga. Trebamo ozbiljno poduzeti nesto protiv te firme jer zajebavaju kupce naveliko i kradu im novac. Doslovce kradu, jer to je jedino kako bih mogao nazvati ovo kad dobijete i platite pokvareni hard disk, posaljete ga natrag k njima na servis i onda ko te friga stari! Tko zna koliko jos takvih slucajeva ima za koje i ne znamo? Treba stvarno nesto ozbiljno poduzeti. Pozivam sve koji su na takav nacin ostali bez novaca da se skupimo i tuzimo ih sudu. Ja nemam novaca na bacanje, a zasigurno ni vi!
Naime narucio sam od njih pouzecem Seagate ST1000DM003 1TB hard disk za 375kn sredinom sijecnja i dobio ga u relativno kratkom roku - na dostavu nemam apsolutno nikakvih zamjerki. No kada sam taj disk prikljucio na kompjutor odmah sam shvatio da s njim nesto ne valja jer je prejako vibrirao i opcenito bio prebucan. Skart roba. Interesantno, prezivio je cak prvih 10% instalacije Windowsa 7 i tu je instalacija stala pa sam morao restartati racunalo. Od tada pa nadalje svaki put kad sam upalio racunalo s njim, disk bi startao i nakon par sekundi bi se ugasio.
I tako pocinje moja "saga" s tim njihovim pokvarenim hard diskom... objasnim ja njima emailom sto se desava s hard diskom i da ga hocu reklamirati, na sto su mi odgovorili "carobnim" rijecima "poslat cemo ga na servis o nasem trosku, doci ce kurir po njega." I tako je i bilo. Nakon toga ni muhu da cujes. Ja vec skoro zaboravio da sam od njih kupio hard disk a kamoli ne oni. I tako nakon mjesec dana cekanja da mi se jave sto cemo s pokvarenim hard diskom koji su mi prodali, odlucim se ja njima javiti da pitam sto je. Dobio sam odgovor od njihovog servera da je moj email tretiran kao spam i da nije prosao! Koji su to kreteni! Tu mi se pocelo smracivati... posaljem ja njima mail sa svog drugog email racuna s istim sadrzajem: "proslo je vec dugo vremena, kad cu dobiti hard disk natrag?" [malo skracena verzija] i pazi sad - email prode! Znaci moj drugi mail su stvarno stavili u spam filter! :/ Da ne povjerujes! Sljedeci dan ja dobijem odgovor iz servis@edigital.hr da ce pitati u servisu "gdje je zapelo". U toj fazi je sve ostalo do dana danasnjeg.
Vise od tri mjeseca nakon kupnje hard diska od njih ja jos nemam svoj hard disk, a platio sam ga. Sad vise ne vjerujm ni da cu ga ikad dobiti natrag. Ja sam spreman za tuzbu. Sud, policija, utjerivaci dugova, nesto treba poduzeti protiv ovih lopova!
Poanta: Ono sto je trebao ispasti najjeftiniji hard disk koji sam ikad kupio, je ispao najskuplji! Mogao sam si lijepo isto tako s 375kn guzicu pobrisati, pokloniti nekom, ili zapaliti pljugu! You get the idea...
Klonite se tih lopova! Radije platiti koju kunu vise u Protisu ili Linksu, ili bilo gdje drugdje, nego "ustediti" na ovaj nacin. S Protisom, Linksom, ADM-om imam samo dobra iskustva u 20-tak godina kako se bavim racunalima, a kupio sam masu stvari od njih. Naime sastavljam, servisiram i odrzavam PC-e. Od ovih sam kupio samo jednom zaveden par desetaka kuna povoljnijom cijenom i popusio jednu veliku kurcinu, te ostao bez cijele love i hard diska kako mi se cini. Jeftinije i bolje, sa odlicnim iskustvima prolazim na "Njuskalu"! Da, second hand sprave ali bar si siguran da rade i cijene su super!
Pazite da vam se ne desi da i vama to bude najskuplja kupnja ikad! >:/
p.s. ako se ista pozitivno desi s tim mojim hard diskom, postat cu ispriku, no da je proslo previse vremena od kad sam im ga vratio do sad - je! Sporost usluge kad je sve vec placeno je abnormalna! Dat cu im jos malo vremena da se "priberu" i onda cu nesto pokrenuti jer necu se dati tako pljackati i zajebavati! >:[
Hh iso narucit mis dns i sad navecer isao istrazivat o njima - lagano otakzivanje narudzbe. Cijene su im zbilja preniske da bi bilo dobro, neda mi se riskirat da imam problema sa garancijom, rade platim vise.
Ipon i extreme, madari su turbo...
Ja odsad samo narucujem kao i prije od trgovine gdje im mogu fizicki banuti ako treba i s mitraljezom. ;) U principu drzat cu se Protisa, Linksa i ADM-a kao i zadnjih puno godina. Ako sam i dobio nesto pokvareno to je uvijek bilo brzo rijeseno. Zadnje sto se sjecam je pokvareni DVD-RW iz Protisa. Pokavario se nakon jedno 3 mjeseca, nije htio izbacivati ladicu, pa umjesto da ga popravim odnio sam im ga na zamjenu jer je bio pod garancijom. Rekli su mi da ce mi javiti kad mogu doci po njega. Za par dana su mi javili i ja dosao po novi DVD-RW. Eto. Tak se to radi.
Mislim što napraviti kada ovaj dućan ima npr i5 4460 za 1379 kn, a na njuškalu rabljene drže 1600 kn .... nevjerovatno.
Njuškalo oglasi su čudo.
eno i5 4460 na 1284 kn! a u adm, linksu i protisu je preko 1500!
meni ne odogovaraju na mail po 10 dana, na telefonu se javlja samo usrani automat, nema šanse da dobiješ ljudsku osobu. kad su napokon odgovorili na mail napisali su samo 3 riječi, bez interpunkcije, rekli nešto što ih uopće nisam ni pitao i čak su i jednu riječ krivo deklinirali!! dakle, navedeni atilla bič božji je neki poluhrvat koji jedva da zna hrvatski i vjerojatno im je on jedini
koji to radi.. a na temelju čega bi bili jeftiniji od drugih? negdje moraš ušparat. vjerojatno prevode preko google translatora.
kupujem kod njih pa makar mi krepala koja komponenta, jer i da krepa, uštedio sam više od 500 kn nego da sam kupovao bilo gdje drugdje. čak i da mi ne daju novu, bacim komponentu i kupim novu, i opet sam na nuli kao da sam kupovao u linkus, admu ili protisu. dakle, zaključak je; kupiš sve komponente u extreme digital i moliš se da neće krepat.
p.s. moja napomena uz narudžbu je bila: molim vas da me nazovete na mobitel. nabijem vas!
p.p.s. sad vidim da mi procesor nisu zaračunali 1284 kn nego još manje; 1226 kn!!
Mislim što napraviti kada ovaj dućan ima npr i5 4460 za 1379 kn, a na njuškalu rabljene drže 1600 kn .... nevjerovatno.
Njuškalo oglasi su čudo.
eno i5 4460 na 1284 kn! a u adm, linksu i protisu je preko 1500!
meni ne odogovaraju na mail po 10 dana, na telefonu se javlja samo usrani automat, nema šanse da dobiješ ljudsku osobu. kad su napokon odgovorili na mail napisali su samo 3 riječi, bez interpunkcije, rekli nešto što ih uopće nisam ni pitao i čak su i jednu riječ krivo deklinirali!! dakle, navedeni atilla bič božji je neki poluhrvat koji jedva da zna hrvatski i vjerojatno im je on jedini
koji to radi.. a na temelju čega bi bili jeftiniji od drugih? negdje moraš ušparat. vjerojatno prevode preko google translatora.
kupujem kod njih pa makar mi krepala koja komponenta, jer i da krepa, uštedio sam više od 500 kn nego da sam kupovao bilo gdje drugdje. čak i da mi ne daju novu, bacim komponentu i kupim novu, i opet sam na nuli kao da sam kupovao u linkus, admu ili protisu. dakle, zaključak je; kupiš sve komponente u extreme digital i moliš se da neće krepat.
p.s. moja napomena uz narudžbu je bila: molim vas da me nazovete na mobitel. nabijem vas!
p.p.s. sad vidim da mi procesor nisu zaračunali 1284 kn nego još manje; 1226 kn!!
Sritno ti bilo i najdamo se da će sve radit kako triba da ne bi bila aktualna ona seljačka: TKO NE PLATI KURVU PLATIĆE LIKARA (doktora)
@konjokradica kupuješ novi kompjuter ili samo nadograđivaš postojeći ?
kupujem novi, uzeo sam kod njih sve osim napajanja koje sam uzeo u svijet medija. slučajno je tako ispalo. jednostavno su sve ostale komponente koje sam htio kupiti bile najjeftinije kod njih.
kupujem novi, uzeo sam kod njih sve osim napajanja koje sam uzeo u svijet medija. slučajno je tako ispalo. jednostavno su sve ostale komponente koje sam htio kupiti bile najjeftinije kod njih.
mislis najskuplje, u to ćeš se uvjerit za kojih mjesec dva, vjerojatno i manje
kupujem novi, uzeo sam kod njih sve osim napajanja koje sam uzeo u svijet medija. slučajno je tako ispalo. jednostavno su sve ostale komponente koje sam htio kupiti bile najjeftinije kod njih.
Okej ako nisi još kupio komponente ne uzimaj i5 4460 već i3 6300 ili ako imaš novaca i5 6400/6500.
i3 6300 će ti biti bolji ili jednak i5 4460 u igrama.
Evo ti referenca igara koje koriste 4 ili više jezgri, 6300 se pokazao bolji usprkos tome.
Ljudi su imali problema sa edigitalom. Ja sam osobno kupio kod njih procesor i5 4690k radi na 4.8GHz stable drzim ga na 4.5, 840EVO 250 samsung ssd, ram 2x8Gb hyperx, LG 22" ISP monitor i LG G4 mobitel... evo sve radi dan danas i sve je bilo uredno poslano tako da nemam nista protiv njih iskreno.
kupujem novi, uzeo sam kod njih sve osim napajanja koje sam uzeo u svijet medija. slučajno je tako ispalo. jednostavno su sve ostale komponente koje sam htio kupiti bile najjeftinije kod njih.
mislis najskuplje, u to ćeš se uvjerit za kojih mjesec dva, vjerojatno i manje
a tebi se inače pri kupnji računala u prosjeku pokvari više od jedne komponente u mjesec, dva?
Pa njemu vjerojatno ne kad nije imao robu koja je pala s kamiona u Madarskoj i dosla tu ili RMA :D
Uglavnom, kod njih se fakat isplati uzimat ISKLJUCIVO najnoviju robu, tu se da ustedit jer je najmanja vjerojatnost da ce biti skart.
Pa njemu vjerojatno ne kad nije imao robu koja je pala s kamiona u Madarskoj i dosla tu ili RMA :D
Uglavnom, kod njih se fakat isplati uzimat ISKLJUCIVO najnoviju robu, tu se da ustedit jer je najmanja vjerojatnost da ce biti skart.
po tebi je znači njihov biznis model ovaj: hodajmo za kamionima i gledajmo kad nešto padne, pa se cjenkajmo za te komponente, kupimo ih zabadava i onda ih prodajmo po normalnoj cijeni. dobro.
daj mi još malo samo molim te pojasni po čemu se razlikuje "ISKLJUČVO najnovija roba" od one koja nije takva? zašto jedna nije a druga jest škart?
Malo se pretjeruje ovdje. ED nema ništa nekvalitetniju robu od bilo kojih domaćih trgovina. 5-6 komponenti koje sam naručio kod njih rade kako treba. U ADM sam vraćao grafu, u Links par komponenti. Jedini je problem reklamacija kad do nje dođe jer tu uvijek nešto zašteka.
A ovo pričekaj 2-3 mjeseca da se uvjeriš da si prošao najskuplje... zanemari. ED prodaje širom unije, da je tako odavno ih nebi bilo.
po tebi je znači njihov biznis model ovaj: hodajmo za kamionima i gledajmo kad nešto padne, pa se cjenkajmo za te komponente, kupimo ih zabadava i onda ih prodajmo po normalnoj cijeni. dobro.
daj mi još malo samo molim te pojasni po čemu se razlikuje "ISKLJUČVO najnovija roba" od one koja nije takva? zašto jedna nije a druga jest škart?
Zato što starija roba (recimo Ivy Bridge, Haswell) je vjerojatno ono što su uzeli kao RMA.
po tebi je znači njihov biznis model ovaj: hodajmo za kamionima i gledajmo kad nešto padne, pa se cjenkajmo za te komponente, kupimo ih zabadava i onda ih prodajmo po normalnoj cijeni. dobro.
Mislim da im je model da kad se nesto vrati na povrat robe radi gresaka da to jednostavno dalje daju u prodaju pod novo. Graficka trese, hdd se urusi, graficka se pregrije, korisnik vrati, oni to dalje salju u prodaju pod novo. Nesto se servisira, ide opet u prodaju pod novo. Nisam nikad kupovao kod njih al tako mi nekako izgleda da im je business model.
Malo se pretjeruje ovdje. ED nema ništa nekvalitetniju robu od bilo kojih domaćih trgovina. 5-6 komponenti koje sam naručio kod njih rade kako treba. U ADM sam vraćao grafu, u Links par komponenti. Jedini je problem reklamacija kad do nje dođe jer tu uvijek nešto zašteka.
A ovo pričekaj 2-3 mjeseca da se uvjeriš da si prošao najskuplje... zanemari. ED prodaje širom unije, da je tako odavno ih nebi bilo.
ma naravno. ljudi svašta bulazne.
po tebi je znači njihov biznis model ovaj: hodajmo za kamionima i gledajmo kad nešto padne, pa se cjenkajmo za te komponente, kupimo ih zabadava i onda ih prodajmo po normalnoj cijeni. dobro.
Mislim da im je model da kad se nesto vrati na povrat robe radi gresaka da to jednostavno dalje daju u prodaju pod novo. Graficka trese, hdd se urusi, graficka se pregrije, korisnik vrati, oni to dalje salju u prodaju pod novo. Nesto se servisira, ide opet u prodaju pod novo. Nisam nikad kupovao kod njih al tako mi nekako izgleda da im je business model.
drugima to jednostavno nikada ne bi palo na pamet. kao što nijednoj drugoj firmi ne pada na pamet varati na testovima, jedino VW to čini.
po tebi je znači njihov biznis model ovaj: hodajmo za kamionima i gledajmo kad nešto padne, pa se cjenkajmo za te komponente, kupimo ih zabadava i onda ih prodajmo po normalnoj cijeni. dobro.
Mislim da im je model da kad se nesto vrati na povrat robe radi gresaka da to jednostavno dalje daju u prodaju pod novo. Graficka trese, hdd se urusi, graficka se pregrije, korisnik vrati, oni to dalje salju u prodaju pod novo. Nesto se servisira, ide opet u prodaju pod novo. Nisam nikad kupovao kod njih al tako mi nekako izgleda da im je business model.
Znaci nisi nikad kupovao kod njih ali dolazis vamo blatiti firmu sa nekim svojim pretpostavkama? Znaci logika, ovo je pokvareno ali ajmo mi to ponovo prodati pa nek nam taj neko drugi ponovo vrati, pa cemo mi njemu vratiti novac ili poslati novi ispravan hardware a nekom trecem cemo uvaliti ovaj, i tako cemo stalno u nedogled.
drugima to jednostavno nikada ne bi palo na pamet. kao što nijednoj drugoj firmi ne pada na pamet varati na testovima, jedino VW to čini.
Malo si daleko otiso.
Znaci nisi nikad kupovao kod njih ali dolazis vamo blatiti firmu sa nekim svojim pretpostavkama? Znaci logika, ovo je pokvareno ali ajmo mi to ponovo prodati pa nek nam taj neko drugi ponovo vrati, pa cemo mi njemu vratiti novac ili poslati novi ispravan hardware a nekom trecem cemo uvaliti ovaj, i tako cemo stalno u nedogled.
Nemoram ja nikog blatit, imas iskustva korisnika s reklamacijama tu i na drugim forumima, nema nijedna druga firma koja je tako dobro "izreklamirana" kao ED. Evo gledam si postove, zadnji je ima 8 mjeseci. Jesam se bas pretrgo da ih izblatim, mogla bi neka tuzba past kako sam se pretrgo.
Stvar je u tome da nebi trebao govoriti nista ako nemaš neko konkretno iskustvo sa njima.
Također, prateći iskustva drugih kupaca na ED, mogu se složiti (barem djelomično s ovim). Ne mora biti da je tako, ali obzirom da imaju učestale reklamacije, da se naslutiti takvo poslovanje. Jer ako nešto popraviš pa onda daš u prodaju, makar i servisirano, ne bi imao toliki postotak reklamacija. Ovako im ljudi reklamiraju, pa ako ponovno to isto daju u prodaju i opet to netko reklamira, bude samo gore, veći broj reklamacija od drugih firmi.
To bih ja nazvao težim načinom poslovanja, ali tko zna.
Kupio sam kod njih L640 DS, koja mi je 1.9.2015. stigla, u roku dva dana od kupnje, u vrećici kao pošta iz kine što stigne (samo veća, jel) i na kutiji je bila ona siva traka prekinuta (koja označava neotvaranu ambalažu). Nisam imao mob, dobro sam ga pregledao, naizgled je bio nekorišten pa nisam ništa poduzeo. Ali sumnjivo je..

Nemojte vjerovati u taj i5 4460 za 1295Kn trenutno. S obzirom na cijenu drugih i5-ca na sajtu, jasno je da je tu nešto sumnjivo i smrdi. Pametan čovjek će uvijek dati par stotica više za proizvod u RH sa sigurnim jamstvom koji sigurno nije RMA.
Također, prateći iskustva drugih kupaca na ED, mogu se složiti (barem djelomično s ovim). Ne mora biti da je tako, ali obzirom da imaju učestale reklamacije, da se naslutiti takvo poslovanje. Jer ako nešto popraviš pa onda daš u prodaju, makar i servisirano, ne bi imao toliki postotak reklamacija. Ovako im ljudi reklamiraju, pa ako ponovno to isto daju u prodaju i opet to netko reklamira, bude samo gore, veći broj reklamacija od drugih firmi.
To bih ja nazvao težim načinom poslovanja, ali tko zna.
Kupio sam kod njih L640 DS, koja mi je 1.9.2015. stigla, u roku dva dana od kupnje, u vrećici kao pošta iz kine što stigne (samo veća, jel) i na kutiji je bila ona siva traka prekinuta (koja označava neotvaranu ambalažu). Nisam imao mob, dobro sam ga pregledao, naizgled je bio nekorišten pa nisam ništa poduzeo. Ali sumnjivo je..
ja iz ovih rasprava nisam dobio dojam da se njihovi proizvodi kvare više nego proizvodi iz drugih trgovina. spori su kod reklamacija užasno, to je sve. nek se jave ljudi koji su konstantno imali problema sa njihovim proizvodima..
što je L640 DS?
L640DS je mobitel
