zato lipo izbacit pouzeće u opciji i to je to - kad vidim lovu - šaljem.
Acquisitum Magnum - ADM
- poruka: 2.586
- |
- čitano: 927.594
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Napišem cijelu poruku i editor me izbaci. Idemo opet.
Kako nekolicina vas zna, uzimao sam novo računalo.
Cijelo, u dijelovima, jel.
Prvo sam mislio uzeti od kolege Brbe s foruma, no došlo je na moji žalost do nekih komplikacija.
Nakon toga, odlučim veliku većinu komponenti uzeti u ADM-u, a kućište i SSD u Portiu jer je bilo jeftinije.
Nakon par razmjenjenih poruka s Dariom iz ADM-a, nazovem ih jer je tako objema stranama lakše,počnem se raspitivati o dostupnosti komponenata. Kako smo dalje saznavali, na pitanje izdaju li R1 račun, jednostavno mi kaže da će dodavati komponente na popis. Rekoh ok. I sve smo nabrojali, ja kažem kako mislim uzeti SSD u Portiu, itd. On me posavjetuje da uzmem OCZ Vector 128 GB koji je doduše skuplji, ali isplati se jer je 5 godina garancije, trenutno najbrži i ok.
Napravi čovjek ponudu, zbrojimo to sve, ja zadovoljan iznosom, pošalje mi ponudu na mail.
Ja platim (jučer u 12:50) jutros u 9:35 roba Overseasom kod mene.
Još sam dobio popust 10%.
Poruka mog posta - dok je meni ADM-a u RH ništa me ne brine!
Dečki stvarno znaju, brzi su, sposobni. Svaka im čast.
I prije sam kupovao kod njih (monitor, zvučnici, laptop), al ovo je samo točka na i.
Ovako, naručio sam Sapphire 7750 od njih te stavio plaćanje pouzećem.
U međuvremenu sam se predomislio te bih naručio za 2-3 tjedna.
Mogu li otkazati to? Mislim da su već poslali, da ne platim kad mi dođe paket?
Što se dogodi ako ne platim paket?
Gdje ti je bila pamet da ides narucivat proizvod a nemas novaca??? Zbog ovakih pacjenata kao sto si ti , (ne zelim virjedat jer cu ban pobrat) a da ne govroim za njuskalo. Da ti ja posaljem grafu od soma kuna i ti meni velis da
ne mozes prihvatit jer nemas novaca. Pa nezz kaj bi ti napravil. Posljika stoji mjesec dana u postankom uredu dok ju primatelj ne preuzme ili odbije a zatim se vraca meni, te placam duplu postarinu.
Malo mozak ulkjuci, ti i svi ljudi tebi slicni. Zajebes i mene i grafu i drugog kupca kojem hocu tu svoju grafu prodat. A da ne govorim nesto vece vrijednosti i postarine.
Nije da nemam novca nego mi se kupac za trenutnu grafu predomislio i šta ću onda s 2?o.O
Nazvao sam ih i ja ću platiti tu "dostavu", nije mi problem dat 50-ak kuna zbog moje greške, ajmo hejt odma...
Još jedna pohvala za ADM. Znaju posao i brzi su. 5/5 od mene.
Pohvala i od mene, uzeo sam Define R4, odmah za sutra mi naručili i side panel s prozorom koji je stigao,
i još mi izašli u susret i nabavili mi jedan Fractal 140mm ventilator koji je kod nas nenabavljiv.
Dečki su legende.
Hvala dečkima iz ADM-a.
"Vaša narudžba USPJEŠNO je procesirana! Vaša narudžba će biti isporučena na doznačenu adresu u roku 3-5 radnih dana po primitku Uplate na naš poslovni račun."
ako moze neko objasnjenje(što brze to bolje :D)
"Vaša narudžba USPJEŠNO je procesirana! Vaša narudžba će biti isporučena na doznačenu adresu u roku 3-5 radnih dana po primitku Uplate na naš poslovni račun."
ako moze neko objasnjenje(što brze to bolje :D)
Pa vjerojatno ćeš najbolje, najtočnije i najbrže objašnjenje dobit tako da ih nazoveš na telefon...
Ne moraš im ništa plaćati prije. Ja sam desetak puta naručio kod njih, svaki puta platio pouzećem - osobi koja ti to dostavi (obično Overseas ili City EX).
Pohvaljujem jednog zaposlenika u servisu. Dečko oko 25-30 godina, crna kratka kosa, oko 170cm visok.
Ne znam ime ali je pružio pre dobru uslugu! Rješio mi je čak neke probleme ne vezane za hardware, sve objasnio.
Takvi zaslužuju povišnicu!
Pohvaljujem jednog zaposlenika u servisu. Dečko oko 25-30 godina, crna kratka kosa, oko 170cm visok.
Ne znam ime ali je pružio pre dobru uslugu! Rješio mi je čak neke probleme ne vezane za hardware, sve objasnio.
Takvi zaslužuju povišnicu!
Vjerovatno je to bio Hrvoje.Lik je fakat zakon.
Ja sam 3 puta mijenjao kućište Corsair 600t i još 2 puta onu elektroniku od potenciometra i usb-a i bez problema.
3 put hura za Hrvoja.
HURA HURA HURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pohvaljujem jednog zaposlenika u servisu. Dečko oko 25-30 godina, crna kratka kosa, oko 170cm visok.
Ne znam ime ali mi je pružio pre dobru uslugu!
Zvuči kao da ti se sviđa LMAO!
Pohvaljujem jednog zaposlenika u servisu. Dečko oko 25-30 godina, crna kratka kosa, oko 170cm visok.
Ne znam ime ali mi je pružio pre dobru uslugu!
Zvuči kao da ti se sviđa LMAO!
Na trenutak pomisliš da je naslov teme "Spotted - ADM"....LOL.
Brzina i usluznost su ok, sve komponente u drugoj kutiji,manjoj s tim da je pakiranje je isto u redu ali im je ono unutar pakiranja slabo (2 slika)
ubacili visak puknutog stiropora i 2 kartonske plocice na sve to
zvali me na mobitel kada je bilo problema sa kucistem
Maticna mi ne radi,vidit cemo usluznost i brzinu sada
sve ukupno 7/10 bez obzira na sr**a s maticnom
Brzina i usluznost su ok, sve komponente u drugoj kutiji,manjoj s tim da je pakiranje je isto u redu ali im je ono unutar pakiranja slabo (2 slika)
ubacili visak puknutog stiropora i 2 kartonske plocice na sve to
zvali me na mobitel kada je bilo problema sa kucistem
Maticna mi ne radi,vidit cemo usluznost i brzinu sada
sve ukupno 7/10 bez obzira na sr**a s maticnom
Ček, šališ se da prigovaraš zato što si dobio nešto u Logitechovoj kutiji?
Što su ti trebali dati kutiju na kojoj piše "Vaše visočanstvo .... (tvoje ime)"
Bokte, kakvih likova sve ima.
Zvali te na mobitel?
A gdje će te zvati ako si im taj broj dao
Općenito, da ne pišem, tebe opisuje jedan veliki
Brzina i usluznost su ok, sve komponente u drugoj kutiji,manjoj s tim da je pakiranje je isto u redu ali im je ono unutar pakiranja slabo (2 slika)
ubacili visak puknutog stiropora i 2 kartonske plocice na sve to
zvali me na mobitel kada je bilo problema sa kucistem
Maticna mi ne radi,vidit cemo usluznost i brzinu sada
sve ukupno 7/10 bez obzira na sr**a s maticnom
Ček, šališ se da prigovaraš zato što si dobio nešto u Logitechovoj kutiji?
Što su ti trebali dati kutiju na kojoj piše "Vaše visočanstvo .... (tvoje ime)"
Bokte, kakvih likova sve ima.
Zvali te na mobitel?
A gdje će te zvati ako si im taj broj dao
Općenito, da ne pišem, tebe opisuje jedan veliki
Slazem se sa tobom. Citam njegov post i ne vjerujem kakav je ovo lik ....
Brzina i usluznost su ok, sve komponente u drugoj kutiji,manjoj s tim da je pakiranje je isto u redu ali im je ono unutar pakiranja slabo (2 slika)
ubacili visak puknutog stiropora i 2 kartonske plocice na sve to
zvali me na mobitel kada je bilo problema sa kucistem
Maticna mi ne radi,vidit cemo usluznost i brzinu sada
sve ukupno 7/10 bez obzira na sr**a s maticnom
Ček, šališ se da prigovaraš zato što si dobio nešto u Logitechovoj kutiji?
Što su ti trebali dati kutiju na kojoj piše "Vaše visočanstvo .... (tvoje ime)"
Bokte, kakvih likova sve ima.
Zvali te na mobitel?
A gdje će te zvati ako si im taj broj dao
Općenito, da ne pišem, tebe opisuje jedan veliki
Slazem se sa tobom. Citam njegov post i ne vjerujem kakav je ovo lik ....
Ma krivo ste vi nesto svatili...ocjena je 7/10 to je jako dobro
Za Logitechovu kutiju me boli k samo mi je malo smjesno
Ja sam samo naveo njihovu uslugu kao jako dobru,a to sta mi je stigla pokvarena MBO to nije njihov problem oni su super tako da vas dvoje ne pricajte gluposti o tome kakav sam ja lik,meni su samo neke stvari smjesne
jedino to u vezi mobitela imate pravo hah
Ti si meni smiješan,neznam na temelju čega 7/10,a šta bi onda bilo 10/10 da ti kutiju oblože dijamantima,i da te zovu na telefon pa ti jave da ćete zvat na mobitel za kučište.LooL
Ti si meni smiješan,neznam na temelju čega 7/10,a šta bi onda bilo 10/10 da ti kutiju oblože dijamantima,i da te zovu na telefon pa ti jave da ćete zvat na mobitel za kučište.LooL
Ovdje se očito samo radi o krivom shvaćanju ocjena...
Po meni 5/10 je sve ok i uobičajeno.
Ispod toga je neko nezadovoljstvo, iznad toga je neki bonus. 10/10 je rezervirano za super spakirane pakete, koji su došli dan ili dva ranije od očekivanog, i gdje me je u kutiji iznenadila npr neki sitan poklončić u vidu kemijske, ili neke gluparije njihove...
1/10 ili 0/10 je rezervirano za neisporučenu robu.
4/10 ako je npr sve ok, ali je malo kasnilo...ili nešto slično...
Ali to sam samo ja. većina ima drukčije mišljenje o tome kako bi trebalo dodjeljivati ocjene.
ADM prva liga, za druge što pričaju... zaboli me briga
ADM prva liga, za druge što pričaju... zaboli me briga
Slazem se u potpunosti,zamjenili mi pokvarenu(DOA) MBO u jendom danu te ce biti ovdje za 2 dana posto je sutra praznik
OCJENA:10/10
Slazem se u potpunosti,zamjenili mi pokvarenu(DOA) MBO u jendom danu te ce biti ovdje za 2 dana posto je sutra praznik
OCJENA:10/10
Prekosutra je praznik.
Pozdrav!
Zanima me imaju li u ADM-u besplatno sastavljanje konfiguracija i lijepe li onu naljepnicu na stražnju stranu? Znam da kad sam kupio zadnje računalo u Linksu zaljepili su mi to... Ali eto da provjerim :)
Imaju besplatno sastavljanje i lijepe onu naljepnicu ( da imas besplatnu dijagnostiku u slucaju kvara , ako ju naravno ne skines ) !
Šteta, baš mi je to koma. Volim konstantno razmještat kablove i čistit prašinu kad nemam što raditi pa ono
... U futuri to ne rade kolko sam čuo?
Šteta, baš mi je to koma. Volim konstantno razmještat kablove i čistit prašinu kad nemam što raditi pa ono
... U futuri to ne rade kolko sam čuo?
Pa ako ti nesto rikne posaljes im samo tu komponentu koju treba popraviti/zamjeniti. Ne vidim u cemu je problem? Zasto slati cijeli PC?
Skinuti ces ju kad tad jer ces morati ocistiti prasinu, promjeniti pastu ili ce ti jednostavno dop*zditi...
Šteta, baš mi je to koma. Volim konstantno razmještat kablove i čistit prašinu kad nemam što raditi pa ono
... U futuri to ne rade kolko sam čuo?
A gle , ak skines naljepnicu i ak ti kaj rikne i znas koja je to komponenta , onda samo nju posalji na servis ! A i vec je netko napisao da je skinuo naljepnicu dok je cistio komponente , pa su mu iz ADM-a rekli da nema veze !
Posalji im upit !
Za Futuru neznam !
Ali ako skinem naljepnicu ili ju poderem onda više neće prihvaćat pojedine komponente? Ili sam u krivu?
EDIT: Sorry Haf tek sam sad vidio tvoj odgovor. Poslao sam im upit pa ćemo vidjet :)
Ali ako skinem naljepnicu ili ju poderem onda više neće prihvaćat pojedine komponente? Ili sam u krivu?
Ta naljepnica ti znaci samo da imas besplatnu dijagnostiku kvara , jamstvo na komponente vrijedi i dalje , bez obzira na naljepnicu ! Svaka komponenta ima svoje jamstvo onoliko koliko daje njen proizvođac , a to ti pise na jamstvenom listu kojeg dobijes sa svakom komponentom !
Jasno! Pročitao sam sad na 3. stranici što je netko pisao o tome. Puno hvala!! :)