eBay - pitanja i odgovori izdvojena tema

poruka: 14.391
|
čitano: 5.253.333
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Sandro HR Zagorje kaže...
mbaksa kaže...
Sandro HR Zagorje kaže...

Mene zanima sto je sad sa tim cizmama? Gdje se nalaze i dal je moguce dobit povrat novaca?

Meni nije baš najjasnije zašto ti misliš da bi mi znali gdje se nalaze čizmice od tvoje cure. {#} Ne znate ni ona ni ti, a mi bi trebali znati...

 

Ili su na carini ili su vraćene u Kinu.

To se zove "retoričko pitanje" .

 

Ovo podcrtano me zanimalo, jer nisam siguran. 

 

 

 

Retoricko pitanje? I onda trazis odgovor? Jos jednom cu napisati, hahahah..
16 godina
moderator
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Sandro HR Zagorje kaže...
mbaksa kaže...
Sandro HR Zagorje kaže...

Mene zanima sto je sad sa tim cizmama? Gdje se nalaze i dal je moguce dobit povrat novaca?

Meni nije baš najjasnije zašto ti misliš da bi mi znali gdje se nalaze čizmice od tvoje cure. {#} Ne znate ni ona ni ti, a mi bi trebali znati...

 

Ili su na carini ili su vraćene u Kinu.

To se zove "retoričko pitanje" .

 

Ovo podcrtano me zanimalo, jer nisam siguran. 

Uz sav taj izljev silnog intelekta tebi ni dalje ne pada na pamet nazvati zadnjeg za kojeg znaš da je imao čizmice tvoje cure, nego sad još i podcrtavanjem pokušavaš postaviti pitanje bez da eksplicitno postavljaš pitanje, kako ne bi ispalo da "retoričko pitanje" o kojem pametuješ zapravo nije retoričko pitanje. I u svemu ovome ne uviđaš da je moj komentar bio sarkastičan, retorički, dakle nije tražio tvoj odgovor ili reakciju, a kamo li pametovanje, nego je njegov cilj bio nagnati te na logičko razmišljanje.

 

Pa ako te doista zanima gdje su čizmice tvoje cure, valjda je jedina logična stvar nazvati carinu i pitati jesu li čizmice tvoje cure još uvijek kod njih ili su ih vratili u Kinu, zar ne? {#} Koga drugoga ćeš pitati?! Prodavača? Možeš, samo što on neće znati gdje su čizmice tvoje cure ukoliko već nisu stigle natrag do njega, a i ne mora ti reći da ih je primio, pa odbije vratiti pare (na kraju krajeva, morao je platiti poštarinu). Ne samo to, nego se može postaviti da je on ispunio kupoprodajni ugovor i ne tiče ga se što se tvoja cura uvrijedila.

16 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Sandro HR Zagorje kaže...

Problem je sto ona njima nije htjela poslati racun jer ju to jako razljutilo.

Reci joj da smiri hormone i ode pitati.

11 godina
protjeran
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Gitolina kaže...

Dakle ovako: 18.10 sam od selera kupila robu i odmah platila, račun sa troškovima transporta. Seler je provjereni, ima brdo pozitivnih i jednu negativnu. U profilu piše da šalje robu u roku od dva dana nakon vidljive uplate. Ja platila, ona se zahvalila i sad ja čekam dan kad ću dobiti mail da je roba poslana. Do danas nije... E sad, mi jesmo u međuvremenu tipkale, ja pitala kad će, ona sad će, bla, bla... U međuvremenu sam naručivala još robe, sve je uredno poslano, nešto je već i u RH, samo ona ništa. Prestala je odgovarati na moje mailove i otvorila sam dispute. E onda se javila, da kao neka se maknem sa njenog računa, jer ne može raditi i da je ona bila u pošti i da slanje moje robe košta još 10$ više, neka joj to uplatim i da će poslati. WTF? Odgovorila sam joj da sam ja invoice platila sa paprenim troškovima slanja i da mi ne pada na pamet uplačivati još i neka mi vrati novce, jer više ne želim njenu robu. Od onda se ne javlja...

Oprostite što sam odužila... Moje pitanje- da li da ćekam do isteka disputa (odnosno do pred kraj) i čekam šta će biti ili da odmah idem u claim? Molim savjet!

nemoj ništa čekati , ne želi poslati robu i ne želi vratiti novac , idi odmah u claim , čekanjem se samo nerviraš i ništa ne riješavaš , stisni trgovca ! {#}

11 godina
protjeran
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Old Iggy kaže...
Sandro HR Zagorje kaže...

Problem je sto ona njima nije htjela poslati racun jer ju to jako razljutilo.

Reci joj da smiri hormone i ode pitati.

sa državnom upravom se ne igra , njihovi zahtjevi se izvršavaju {#} , osim toga postoji u zahtjevu za dostavu računa i nekakva uputa o pravnom lijeku npr. prigovor , ako ne ili izvrši nalog ili ostani bez robe , carina ( kao i cijela državna uprava ) je uvijek jača od pojedinca  , npr. " priznaj mi znamo sve ti samo priznaj , mi smo {#}"; čak i ako ništa ne znaju , " oni " su uvijek u pravu , npr. " otvori , ovdje zakon , ti moraš poći sa nama {#} i ne pitaj kuda idemo , saznaćeš kada stignemo !{#} "

nema igre sa državnom upravom {#}

11 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
mbaksa kaže...
Sandro HR Zagorje kaže...
mbaksa kaže...
Sandro HR Zagorje kaže...

Mene zanima sto je sad sa tim cizmama? Gdje se nalaze i dal je moguce dobit povrat novaca?

Meni nije baš najjasnije zašto ti misliš da bi mi znali gdje se nalaze čizmice od tvoje cure. {#} Ne znate ni ona ni ti, a mi bi trebali znati...

 

Ili su na carini ili su vraćene u Kinu.

To se zove "retoričko pitanje" .

 

Ovo podcrtano me zanimalo, jer nisam siguran. 

Uz sav taj izljev silnog intelekta tebi ni dalje ne pada na pamet nazvati zadnjeg za kojeg znaš da je imao čizmice tvoje cure, nego sad još i podcrtavanjem pokušavaš postaviti pitanje bez da eksplicitno postavljaš pitanje, kako ne bi ispalo da "retoričko pitanje" o kojem pametuješ zapravo nije retoričko pitanje. I u svemu ovome ne uviđaš da je moj komentar bio sarkastičan, retorički, dakle nije tražio tvoj odgovor ili reakciju, a kamo li pametovanje, nego je njegov cilj bio nagnati te na logičko razmišljanje.

 

Pa ako te doista zanima gdje su čizmice tvoje cure, valjda je jedina logična stvar nazvati carinu i pitati jesu li čizmice tvoje cure još uvijek kod njih ili su ih vratili u Kinu, zar ne? {#} Koga drugoga ćeš pitati?! Prodavača? Možeš, samo što on neće znati gdje su čizmice tvoje cure ukoliko već nisu stigle natrag do njega, a i ne mora ti reći da ih je primio, pa odbije vratiti pare (na kraju krajeva, morao je platiti poštarinu). Ne samo to, nego se može postaviti da je on ispunio kupoprodajni ugovor i ne tiče ga se što se tvoja cura uvrijedila.

Ne mislim ja nista zvati. Nije to moj problem... a na ono sto si ti meni odovorio da ti neznas gjde su njene stvari? Mislim stvarno? Dosao sam tu vas pitat gdje se nalazi njena posiljka, jelda? Cisto bahato i bezobrazno provociranje i pametovanje.... jer tu vidim svi sve znaju a nemaju pojma. Jedva cekaju ukljucujuci i tebe moderatora da pricaju na takav nacin...  razlog zbog kojeg sam postavio pitanje "dal su stvari vracene u Kinu ili jos stoje na  Carini" je cisto dal je netko imao slicnog iskustva prije nego kontaktira sellera. Tu od vas pomoci nema

 

Hvala na nicemu...i da..."gdje se nalaze njene cizmice" je bilo retoricko pitanje! 

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.11.2014 9:26 (Sandro HR Zagorje).
16 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
josip-kr kaže...
Old Iggy kaže...

Reci joj da smiri hormone i ode pitati.

nema igre sa državnom upravom {#}

Da, nema, ako želiš robu. Sve ostalo su pi**arije.

16 godina
moderator
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Sandro HR Zagorje kaže...
razlog zbog kojeg sam postavio pitanje "dal su stvari vracene u Kinu ili jos stoje na  Carini" je cisto dal je netko imao slicnog iskustva prije nego kontaktira sellera. Tu od vas pomoci nema

Kao fol si postavio retoričko pitanje za koje nije jasno da je retoričko pitanje, a poslije potvrđuješ da nije retoričko s upućivanjem na "ono podcrtano"! Ako te to nije zanimalo (iako si eksplicitno napisao Ovo podcrtano me zanimalo, jer nisam siguran.) onda to nisi ni morao postavljati u formi pitanja. Dogovori se prvo sam sa sobom što te zanima i nemoj se žaliti što drugi pitanje na koje te zanima odgovor ne doživljavaju kao retoričko pitanje. Jer ako te zanimalo "ovo podcrtano", onda to po definiciji nije retoričko pitanje.

 

Što se tiče povrata para, jesi upoznat s mehanizmima za povrat para? Ako jesi, zašto nisi savjetovao curu? Ako nisi, zašto nisi upoznat, zašto nisi pročitao Često postavljana pitanja? Ima samo jednu ili dvije opcije, zar ne? Kontaktirati prodavača nek vrati pare, ako ga se uopće može kontaktirati (neke se ne može kontaktirati). Ili otvoriti case. I opet tu nitko od nas nema proročke sposobnosti da zna kako će prodavač reagirati.

 

 

Znači, postavljaš nam dva pitanja, od kojih ti na jedno mogu odgovoriti samo carina i/ili prodavač (i nitko od nas), a koje onda ispada retoričko, ali te ipak zanima, te drugo koje također nema apsolutno nikakve veze s nama, nego je to čisto stvar tvoje cure i prodavača. Shvaćaš sad u čemu je stvar? Tvoja cura je napravila glupost i do svojih para natrag može doći samo u kontaktu s prodavačem, bilo izravno, bilo putem otvaranja casea. Hoće li mu lagati da joj paket nije došao ili će priznati da ga namjerno nije podigla (iako se podrazumijeva da je rješavanje carinskih postupaka stvar kupca, a ne prodavača ili nekog trećeg - štoviše, na stranici svakog artikla na eBayu pod Shipping lijepo piše International items may be subject to customs processing and additional charges.!) - to je njezina stvar. Druge opcije nema. Pitaš za specifični slučaj, kao da eBay nudi neku specijalnu uslugu putem koje će neodgovorni, osjetljivi kupci tražiti povrat para, da se nedajbože ne bi razljutili da moraju otvarati case kao i svi ostali kupci.

 

Dakle, da se takve stvari ne bi događale napisani su odgovori na često postavljana pitanja vezana uz eBay i carinjenje. Bilo bi uputno da ih i ti i tvoja cura pročitate, odnosno da se više ne upuštate u online kupovinu izvana ako u to niste upućeni. http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx

11 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
mbaksa kaže...

 

Znači, postavljaš nam dva pitanja, od kojih ti na jedno mogu odgovoriti samo carina i/ili prodavač (i nitko od nas), a koje onda ispada retoričko, ali te ipak zanima, te drugo koje također nema apsolutno nikakve veze s nama, nego je to čisto stvar tvoje cure i prodavača. Shvaćaš sad u čemu je stvar? Tvoja cura je napravila glupost i do svojih para natrag može doći samo u kontaktu s prodavačem, bilo izravno, bilo putem otvaranja casea. Hoće li mu lagati da joj paket nije došao ili će priznati da ga namjerno nije podigla (iako se podrazumijeva da je rješavanje carinskih postupaka stvar kupca, a ne prodavača ili nekog trećeg - štoviše, na stranici svakog artikla na eBayu pod Shipping lijepo piše International items may be subject to customs processing and additional charges.!) - to je njezina stvar. Druge opcije nema. Pitaš za specifični slučaj, kao da eBay nudi neku specijalnu uslugu putem koje će neodgovorni, osjetljivi kupci tražiti povrat para, da se nedajbože ne bi razljutili da moraju otvarati case kao i svi ostali kupci.

 

Dakle, da se takve stvari ne bi događale napisani su odgovori na često postavljana pitanja vezana uz eBay i carinjenje. Bilo bi uputno da ih i ti i tvoja cura pročitate, odnosno da se više ne upuštate u online kupovinu izvana ako u to niste upućeni. http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx

Trazio sam odgovor od nekog iskusnog odnosno , od nekog kome se dogodila ta ista stvar. Znaci da mu je dosao zahtjev za carinu , a da taj zahtjev nije ispostovao u roku 8 dana. Samo je to dolazio u obzir a ne tvoje pametovanje da odkud bi vi znali gdje se nalaze njene stvari i koga treba kontaktirat... A sto se tice povrata novaca, radio sam to vec nekoliko puta, pa za tvoju informaciju, upucen sam u to. Al ovo je nesto drugo...i nisam znao koga da prvo kontaktiram , jel prodavaca ili carinu! Zato ponavljam, postavio sam pitanje i opisao slucaj u nadi da se je vec netko nasao u slicnoj, takvoj situaciji. I sto se tice teme " Često postavljenja pitanja" procitao sam dosta toga isto tako procitao sam i "ebay cesto postavljena pitanja" i nisam nasao odgovor na moj slucaj! Mogo si lijepo odgovorit na pitanje kao sto si sad dogovorio a ne ponasat se kao nekakav {#} ...a isto tako niti ni trebao odgovorit jer vidim da nisi imao takvu slucaj. Ja kad nesto neznam ne pametujem po forumu niti ne provociram sa glupim pitanjima i odgovorima. Na ovo da se "ne upustam u online kupovinu izvana ako nisam upucen u kupovinu", ne sikiraj se ti oko toga, ne treba to tebe bit briga.  To je sve sto ti imam za reci. 

 

Hvala i LP

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.11.2014 11:15 (Sandro HR Zagorje).
16 godina
moderator
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori

Teško je ne posprdno reagirati na vašu situaciju. Stavi se u našu kožu - neki padobranac se javlja u temu s porukom kako se njegova cura-princeza naljutila i jednostavno ne želi imati nikakvog posla s carinom (a svi ostali su budale jer pristaju na teror carine, ne?), i pita nas gdje su njezine čizmice. I onda pametuje o retoričkim pitanjima. Ponašanje tvoje cure je uvreda za svakog tko je ikad išta morao rješavati s carinom. {#}

 

Stvaraš neki posebni slučaj tamo gdje ga nema. Roba nije došla? Kontaktiraš prodavača i/ili otvoriš case. Što drugu imaš za napraviti?! Zanima te je li roba još uvijek na carini? Nazoveš carinu. Što drugo imaš za napraviti?! Kraj priče. Sasvim logične stvari. Ne treba ti tu nitko tko ima ista iskustva.

12 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
mbaksa kaže...

Teško je ne posprdno reagirati na vašu situaciju.  Stavi se u našu kožu - neki padobranac se javlja u temu s porukom kako se njegova cura-princeza naljutila i jednostavno ne želi imati nikakvog posla s carinom (a svi ostali su budale jer pristaju na  teror carine, ne?), i pita nas gdje su njezine čizmice. I onda pametuje o retoričkim pitanjima. Ponašanje tvoje cure je uvreda za svakog tko je ikad išta morao rješavati s carinom.  {#}

 

Stvaraš neki posebni slučaj tamo gdje ga nema. Roba nije došla? Kontaktiraš prodavača i/ili otvoriš  case. Što drugu imaš za napraviti?! Zanima te je li roba još uvijek na carini? Nazoveš carinu. Što drugo imaš za napraviti?! Kraj priče. Sasvim logične stvari. Ne treba ti tu nitko tko ima ista iskustva.

Čovjek očito misli da ima ljudi koji kada prime poruku od carine istu zanemare i onda provjeravaju kada predmet ode s carine i potom kada će stići kod pošiljatelja.

 

Možda je čak pomislio da je takvih ljudi mnogo pa da postoji nekakav statistički uzorak po kojem bi mogao dobiti točan odgovor kolika je vjerojatnost da mu je predmet na carini ili u putu, odnosno stigao natrag prodavaču.

 

BTW ovo boldano iz citata se može zaključiti iz 2-minutnog razmišljanja, i očito je da nemaš  što o tome pitati na forumu.

 

 

16 godina
moderator
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
assassin.st kaže...
Čovjek očito misli da ima ljudi koji kada prime poruku od carine istu zanemare i onda provjeravaju kada predmet ode s carine i potom kada će stići kod pošiljatelja.

Tko bi ga znao. Ne kužim kak netko ne može sam doći do zaključka da je svakom normalnom kupcu u interesu da dođe do onog što je kupio, a carini nije u interesu da ekspresno vraća pakete pošiljatelju. Njima je u interesu ocariniti taj paket, jer će se time nešto para sliti u državni proračun i carina si za to uzima naknadu. Treba za primjer uzeti situaciju kakva je bila prije nego su počeli primati e-mailove, odnosno kad se moglo samo faksirati ili poslati račun poštom/kuvertom. Znači, piše rok 8 dana - čovjek u gužvi i pošalje pismo sedmi-osmi dan. To pismo u carinu dođe tek 9. ili 10. dan. Još ako ga odmah ne pogledaju, jer su stalno zakrcani paketima... I zamisli sad da paket samo tako hladno-birokratski otprave otkud je i došao jer nisu u rukama imali račun 8. dan! Pa svaki normalan čovjek bi im skočio za vrat zbog toga! Zar takve stvari carinicima zbilja trebaju u životu?

 

Mislim da zapravo i nisam bio dovoljno strog u prethodnoj poruci. Naime, princeza se svojim činom uvrijeđenosti nije narugala samo svima nama koji uredno, kad nam carina pošalje zahtjev za dostavu računa, taj račun i pošaljemo (pa zar je tako teško poslati jedan pišivi mail?! dve minute posla!) i podmirimo obveze ako robu treba cariniti, nego se narugala cijelom tom sustavu kupoprodaje. Pa prodavač je zaprimio njezinu narudžbu, zapakirao čizmice, isprintao etiketu s njezinom adresom, nalijepio etiketu na paket, predao paket pošti, poštanski zaposlenici paket sortirali prema zemlji, predali ga carini da provjeri da se nedeklarirano ne šalje opasna roba, otpremili paket u skladište, iz skladišta ga ukrcali u avion, avionom ga preko pola svijeta prevezli u našu državicu, iskrcali paket iz aviona, pošta ga pogledala i odlučila proslijediti carini, carinik ga pogledao i zaključio da bi roba mogla podlijegati carinjenju, ispunio obrazac za dostavu računa i poslao ga kupcu. I princeza se našla uvrijeđenom što ju je u sandučiću dočekao poziv za dostavu računa! Za račun kojeg je mogla dostaviti uz nekoliko klikova mišem i upisivanjem e-mail adrese od carine! I još ništa ni ne bi trebala platiti! I već bi razgazivala svoje čizmice, umjesto da se sad navlači s prodavačem za novac i možebitno ošteti prodavača za iznos dostave. Kuda ide ovaj svijet... Ljudi joj omoguće kupovinu i dostavu robe iz 7.000 kilometara udaljenog dućana, a ona im svima pljune u facu - kako li se samo usude tražiti je račun. {#}

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.11.2014 18:17 (mbaksa).
11 godina
protjeran
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Sandro HR Zagorje kaže...
mbaksa kaže...

 

Znači, postavljaš nam dva pitanja, od kojih ti na jedno mogu odgovoriti samo carina i/ili prodavač (i nitko od nas), a koje onda ispada retoričko, ali te ipak zanima, te drugo koje također nema apsolutno nikakve veze s nama, nego je to čisto stvar tvoje cure i prodavača. Shvaćaš sad u čemu je stvar? Tvoja cura je napravila glupost i do svojih para natrag može doći samo u kontaktu s prodavačem, bilo izravno, bilo putem otvaranja casea. Hoće li mu lagati da joj paket nije došao ili će priznati da ga namjerno nije podigla (iako se podrazumijeva da je rješavanje carinskih postupaka stvar kupca, a ne prodavača ili nekog trećeg - štoviše, na stranici svakog artikla na eBayu pod Shipping lijepo piše International items may be subject to customs processing and additional charges.!) - to je njezina stvar. Druge opcije nema. Pitaš za specifični slučaj, kao da eBay nudi neku specijalnu uslugu putem koje će neodgovorni, osjetljivi kupci tražiti povrat para, da se nedajbože ne bi razljutili da moraju otvarati case kao i svi ostali kupci.

 

Dakle, da se takve stvari ne bi događale napisani su odgovori na često postavljana pitanja vezana uz eBay i carinjenje. Bilo bi uputno da ih i ti i tvoja cura pročitate, odnosno da se više ne upuštate u online kupovinu izvana ako u to niste upućeni. http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx

Trazio sam odgovor od nekog iskusnog odnosno , od nekog kome se dogodila ta ista stvar. Znaci da mu je dosao zahtjev za carinu , a da taj zahtjev nije ispostovao u roku 8 dana. Samo je to dolazio u obzir a ne tvoje pametovanje da odkud bi vi znali gdje se nalaze njene stvari i koga treba kontaktirat... A sto se tice povrata novaca, radio sam to vec nekoliko puta, pa za tvoju informaciju, upucen sam u to. Al ovo je nesto drugo...i nisam znao koga da prvo kontaktiram , jel prodavaca ili carinu! Zato ponavljam, postavio sam pitanje i opisao slucaj u nadi da se je vec netko nasao u slicnoj, takvoj situaciji. I sto se tice teme " Često postavljenja pitanja" procitao sam dosta toga isto tako procitao sam i "ebay cesto postavljena pitanja" i nisam nasao odgovor na moj slucaj! Mogo si lijepo odgovorit na pitanje kao sto si sad dogovorio a ne ponasat se kao nekakav {#} ...a isto tako niti ni trebao odgovorit jer vidim da nisi imao takvu slucaj. Ja kad nesto neznam ne pametujem po forumu niti ne provociram sa glupim pitanjima i odgovorima. Na ovo da se "ne upustam u online kupovinu izvana ako nisam upucen u kupovinu", ne sikiraj se ti oko toga, ne treba to tebe bit briga.  To je sve sto ti imam za reci. 

 

Hvala i LP

ovako : carina ne vraća robu pošiljatelju već je drže na skladištu koje se prazni , recimo, jednom godišnje i sva nepodignuta roba ide na crveni križ , u humanitarne svrhe. Paket je još u carinskom skladištu , samo bi sada uz PDV (nema carine za tako malu svotu) , morali platiti i troškove skladištenja paketa . Kada ti {#} ili tvoja djevojka {#} donesete potvrdu o uplaćenim državnim pristojbama , dobite paket i gotovo , nema više .

inače ,{#} Mario Baksa  je mnogima pomogao savjetima , samo je tebe nagazio {#}

16 godina
moderator
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
josip-kr kaže...
ovako : carina ne vraća robu pošiljatelju već je drže na skladištu koje se prazni , recimo, jednom godišnje i sva nepodignuta roba ide na crveni križ , u humanitarne svrhe. Paket je još u carinskom skladištu , samo bi sada uz PDV (nema carine za tako malu svotu) , morali platiti i troškove skladištenja paketa . Kada ti {#} ili tvoja djevojka {#} donesete potvrdu o uplaćenim državnim pristojbama , dobite paket i gotovo , nema više .

Ako je to doista tako, to cijelu situaciju čini još i gorom. Znači, princeza bi tražila povrat novca, prodavač nema što drugo napraviti do li vratiti novac jer će eBay, ukoliko bude morao presuđivati, najvjerojatnije stati na stranu kupca (princeze), i time će prodavač ni kriv ni dužan ostati oštećen za 150 kuna, zbog toga što se princeza nije udostojila potrošiti dvije minute svog predragocjenog vremena na slanje računa mailom.

 

9 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori
Evo i mene na ovom forumu,

Imam dva pitanja pa molim ekipu za odgovor :

1.) Kada kupujem preko interneta i kad mi dođe paket , dali taj paket bude zamotan na način da lokalni poštar ne zna što je unutra, ili s druge strane bude uvijek nespakiran i vidljiv poštarskim djelatnicima, ili s treće strane to ovisi od prodavatelja do prodavatelja ?

2.) Vidim da kod proizvoda kojeg naručujem stoji $3.99 Economy Int'l Shipping i to mi odgovara , međutim kada kliknem pored toga na see details onda mi ponudi tu opciju koja košta 3.99 dolara i opciju Expedited Int'l Shipping koja košta 39.99 dolara. Međutim ako bi ja hipotetski gledano htio aktivirati tu skuplju mogućnost ne vidim gdje to mogu učiniti. Ne kužim zašto to piše ako ju ne mogu aktivirati. Ne želim ju aktivirati , već samo pitam. Nadam se da mi prodavatelj neće poslati proizvod s tom skupljom poštanskom opcijom i povući mi novce s kartice.

Unaprijed hvala na odgovorima !
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori

1) Taj paket bude zamotan na način da lokalni poštar ne zna što je unutra, vidljiv može biti jedino carinskim djelatnicima ako ga otvore, i to je isto od prodavatelja do prodavatelja.

 

2) Vidim da ti $3.99 Economy Int'l Shipping odgovara , tako da ne vidim zašto bi se sada bavili time kako se skuplja opcija može aktivirati, ako već samo pitaš. Prodavatelj ti neće poslati proizvod s tom skupljom poštanskom opcijom jer ne može povući s kartice iznos veći od odobrenog s tvoje strane.

11 godina
protjeran
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
mbaksa kaže...
josip-kr kaže...
ovako : carina ne vraća robu pošiljatelju već je drže na skladištu koje se prazni , recimo, jednom godišnje i sva nepodignuta roba ide na crveni križ , u humanitarne svrhe. Paket je još u carinskom skladištu , samo bi sada uz PDV (nema carine za tako malu svotu) , morali platiti i troškove skladištenja paketa . Kada ti {#} ili tvoja djevojka {#} donesete potvrdu o uplaćenim državnim pristojbama , dobite paket i gotovo , nema više .

Ako je to doista tako, to cijelu situaciju čini još i gorom. Znači, princeza bi tražila povrat novca, prodavač nema što drugo napraviti do li vratiti novac jer će eBay, ukoliko bude morao presuđivati, najvjerojatnije stati na stranu kupca (princeze), i time će prodavač ni kriv ni dužan ostati oštećen za 150 kuna, zbog toga što se princeza nije udostojila potrošiti dvije minute svog predragocjenog vremena na slanje računa mailom.

 

kriv je , jer je njoj poslao paket (čizmice) {#} {#}{#}

13 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

zanima me koliko na banci može stajati ona potvrda od PayPal-a, kada se ie sinkornizirati PayPal s eBay računom?
Mislim na četveroznamenkasti broj, koji je potrebno upisati pri eBay sučelju, te na taj način izvršiti sinkronizaciju?
Mjesec dana ili?

 
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Gale92 kaže...

zanima me koliko na banci može stajati ona potvrda od PayPal-a, kada se ie sinkornizirati PayPal s eBay računom?
Mislim na četveroznamenkasti broj, koji je potrebno upisati pri eBay sučelju, te na taj način izvršiti sinkronizaciju?
Mjesec dana ili?

Nije to nikakva potvrda ili ne znam što. To je jednostavno jedna bankarska transakcija, slično kao da si online bankarstvom platio račun za telefon. Dakle, to stoji onoliko dugo do koliko mjeseci unatrag ti banka čuva, odnosno nude te podatke online. Godinu? Dvije? Više? Nemam pojma. Uglavnom, kad stigneš u banku, stigneš, ako već ne dobivaš ispis prometa po računu doma na kućnu adresu.

11 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori

Evo ja vam mogu reci da sam jako zadovoljan uslugom. Sto se tice sucelja i narucivanja i izbornika sve je tip top. E sad vi i vasa sigurnost. Ja uvijek pogledam feed o prodavacu (Customer feed) i sad ja odma po tome vidim je li dobar i pravedan ili je prevarant. Takodje ima i onih koji laziraju svoj feed, al uvijek provijerite deskripciju i uvjete. Zadnje sto sam narucivao je laser jedan vrlo jak, i prije toga Raspberry pi b+ koji mi je dosao u roku od 2 tjedna. Tako da sretno s odabirom prodavaca kad kupujete...

IpL Support
Poruka je uređivana zadnji put sri 12.11.2014 19:58 (ivanoman).
14 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

Ovo sam morao podijeliti. Da sam amer, Hrvatsku bih zamišljao kao Kazahstan iz filma "Borat"  {#}

 

http://www.ebay.com/itm/Vary-old-portrait-of-officer-Oil-on-canvas-/251711565579?pt=Art_Paintings&hash=item3a9b2daf0b

Moj PC  
0 1 hvala 0
12 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

Error code: 70049

 

šta ovo znači? Nisam mogao platiti a na računu imam dovoljno i na svu sreću nije mi skinulo jer čitam na netu da je ekipi skidalo s računa a nije zavedeno da su kupili. I sad me strah ponovno

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

Imam jedno pitanje, videl sam neš na ebayu i sad to ocu kupit, sjetim se da na kartici koja je registrirana na paypal nemam dosta novaca, stisnem ono ispod plati sa creditnom karticom, i sad ono sve upišem i platim sve uredu, da bi za dva dana seller napisal da nema više tog proizvoda u skladištu, te da mi mogu dat refund ako hocu, ja pristanem i došla mi poruku na mail kao da je transakcija uspješno odrađena, al ja nemrem nigde vidjet da ce taj novac sjest na racun jer tu karticu nemam registriranu na paypal-u, kolko treba otprilike cekat da se taj povrat transakcije pokaže na izvodima od banke jer ovak nisam siguran jel ce doc novci ili ne, jel zna neko moza?

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

Zdravo trebam odgovor,

htjela sam prijateljici poslati poklon narucen preko ebay ali da dodje na njenu adresu a ona je trenutno u Beogradu kako ide to slanje na drugu adresu a moje placanje preko peypala

 

 
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori

Dodaš tu drugu adresu u eBay, i onda kod plaćanja (kad si na Checkoutu, dakle prije nego potvrdiš plaćanje, odnosno prije nego te odvede na PayPal da upišeš lozinku) klineš na Change Address i odabereš tu drugu adresu.

 

Pripazi samo na to da neki prodavači kažu da šalju samo na adresu s PayPala. U većini slučajeva iako to napišu, poslat će na odabranu adresu, no ako želiš biti sigurna, onda si to provjeri i eventualno pitaj prodavača hoće li ti poslati na odabranu adresu.

13 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

Imam pitanje, dali se kontrolira kaj se šalje poštom, znači mogu ja napisati da šaljem neki suvenir, a unutra staviti nešto drugo, tj. ako ja iz USA ili EU ili Kine naručim neku npr. kemikaliju ili neki uređaj za ometanje, hoće li oni znati kaj je unutra?

Ovisi li to od zemlje do zemlje? Prolaze pošiljke kakve detektore? 

All rights reserved. Copyright (c) by Dipl. Pješak 2014.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
Diplomirani pješak kaže...

Imam pitanje, dali se kontrolira kaj se šalje poštom, znači mogu ja napisati da šaljem neki suvenir, a unutra staviti nešto drugo, tj. ako ja iz USA ili EU ili Kine naručim neku npr. kemikaliju ili neki uređaj za ometanje, hoće li oni znati kaj je unutra?

Ovisi li to od zemlje do zemlje? Prolaze pošiljke kakve detektore? 

Naravno da se kontroliraju.

 

U zadnje vrijeme ne prolaze Li-ion baterije koje nisu propisno označene i zapakirane, radi nekog novog pravilnika, odnosi se na Hrvatsku.

Uglavnom možeš staviti neki općeniti naziv, tipa GIFT ili tako nešto, ovisi što šalješ.

Swedish latin super funk.
13 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

Na koji način se kontroliraju? Prije pakiranja, ili? Znači nije moguće slati takve stvari bez dozvola?

Ne šaljem ja, nego ako bi naručio 

All rights reserved. Copyright (c) by Dipl. Pješak 2014.
Poruka je uređivana zadnji put pon 17.11.2014 22:58 (Diplomirani pješak).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

platio sam nešto oko 2000 kuna ali mi prodavač uopće nije dao tracking broj, mislim da me prevario. Uglavnom stalno mijenja adresu (ili je iz Engleske ili Bugarske) itd. danas mi je odgovorio da je poslao ali da če tek kasno navečer poslati tracking broj što znam da je laž. 

Se meže kako izbjeći komunikacija preko telefona sa Resolution centrom jer sam slab na engleskom i lakše mi je pisati pa da im to pošaljem. Je imao tko iskustva s centrom. Oni generirani odgovori mi baš i ne pomažu, osim da te upoznaju s postupkom

Dakle, kada istekne delivery datum pošaljem seleru zahtjev za refund pa tek onda otvaram case.

 

Je tko zvao help desk?

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
dar01 kaže...

platio sam nešto oko 2000 kuna ali mi prodavač uopće nije dao tracking broj, mislim da me prevario. Uglavnom stalno mijenja adresu (ili je iz Engleske ili Bugarske) itd. danas mi je odgovorio da je poslao ali da če tek kasno navečer poslati tracking broj što znam da je laž.

Se meže kako izbjeći komunikacija preko telefona sa Resolution centrom jer sam slab na engleskom i lakše mi je pisati pa da im to pošaljem. Je imao tko iskustva s centrom. Oni generirani odgovori mi baš i ne pomažu, osim da te upoznaju s postupkom

Dakle, kada istekne delivery datum pošaljem seleru zahtjev za refund pa tek onda otvaram case.

 

Je tko zvao help desk?

  Nemaš  što zvati, napišeš sve i ne bi trebalo biti problema.

 

Ako ne stigne predmet u roku od 30-35 dana, digni case, ako on ne odgovori ili mulja, nema greške, dobit ćeš novac natrag.

 

Ali ako prodavač nešto mulja, digni ti case prije nego prođe 21 dan od kupnje jer mu toliko novci stoje na paypal računu i ne može ih povući.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice