stavis 2TB 2,5" HDD u njega i to je to (ne gubis garanciju sa time) mozes i 4TB stavit al ti nece radit rest mode.
Koji 2TB 2.5" stane u njega? Gledao sam prije dva-tri mjeseca i nisam vidio niti jedan koji je 9.5mm.
stavis 2TB 2,5" HDD u njega i to je to (ne gubis garanciju sa time) mozes i 4TB stavit al ti nece radit rest mode.
Koji 2TB 2.5" stane u njega? Gledao sam prije dva-tri mjeseca i nisam vidio niti jedan koji je 9.5mm.
Posto sam ja totalni laik oko tih stvari, moze li mi neko reci iz ove liste koji HDD je ono sto trebam? I kad ga kupim morat cu odnijeti u neki servis da ga postave, nebi se ja usudio to sam.
Posto sam ja totalni laik oko tih stvari, moze li mi neko reci iz ove liste koji HDD je ono sto trebam? I kad ga kupim morat cu odnijeti u neki servis da ga postave, nebi se ja usudio to sam.
Ma kakav servis. Youtube i potrazi filmic s promjenom diska.
Spomenutih 9.5mm je debljina diska koji stane u PS4. Ako je deblji od toga, nece stati. To mozes znati iz specifikacije koju imas na stranici prodavaca ili jos bolje proizvodaca.
Detaljne upute za zamjenu HDD-a: http://imgur.com/a/9giKA
Po meni normalne cijene , mozda i malo povisene ako mislis na samu konzolu. Ove igre koje daje uz njih pola ih je free, a ove koje mozes kupiti su ok cijene.
Navodno da ce cijena PS4 Neo u USA biti 450 dolara+neimenovani izvor iz Foxconna tvrdi da je teska oko 4.5 kg i nesto veca/visa radi hladjenja..(zivi bili pa vidjeli)...Uglavnom,jedva cekam srijedu :D
Navodno da ce cijena PS4 Neo u USA biti 450 dolara+neimenovani izvor iz Foxconna tvrdi da je teska oko 4.5 kg i nesto veca/visa radi hladjenja..(zivi bili pa vidjeli)...Uglavnom,jedva cekam srijedu :D
Znači kod nas nešto manje od 4500kn, ako bude sposoban vrtjeti 4k onda je to dobra cijena
Mislim da je kilaža dezinformacija. Taj Kinez je rekao da mu se čini teška kao da ima 10 funti. Al' budemo znali uskoro.