PlayStation 4 izdvojena tema

poruka: 37.786
|
čitano: 7.437.017
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Razmjena igara za PS4/PS5
10 godina
neaktivan
Re: PlayStation 4
Spike1983 kaže...

stavis 2TB 2,5" HDD u njega i to je to (ne gubis garanciju sa time) mozes i 4TB stavit al ti nece radit rest mode.

Koji 2TB 2.5" stane u njega? Gledao sam prije dva-tri mjeseca i nisam vidio niti jedan koji je 9.5mm.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
12 godina
neaktivan
PlayStation 4

Posto sam ja totalni laik oko tih stvari, moze li mi neko reci iz ove liste koji HDD je ono sto trebam? I kad ga kupim morat cu odnijeti u neki servis da ga postave, nebi se ja usudio to sam.

http://www.olx.ba/pretraga?trazilica=hdd%202.5

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
Bonjasky93 kaže...

Posto sam ja totalni laik oko tih stvari, moze li mi neko reci iz ove liste koji HDD je ono sto trebam? I kad ga kupim morat cu odnijeti u neki servis da ga postave, nebi se ja usudio to sam.

http://www.olx.ba/pretraga?trazilica=hdd%202.5

Ma kakav servis. Youtube i potrazi filmic s promjenom diska.

Spomenutih 9.5mm je debljina diska koji stane u PS4. Ako je deblji od toga, nece stati. To mozes znati iz specifikacije koju imas na stranici prodavaca ili jos bolje proizvodaca.

Battletag - Gobac#2782; Cypher: Ignorance is bliss.
15 godina
PlayStation 4

Detaljne upute za zamjenu HDD-a: http://imgur.com/a/9giKA

0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan

0 0 hvala 0
15 godina

Po meni normalne cijene , mozda i malo povisene ako mislis na samu konzolu. Ove igre koje daje uz njih pola ih je free, a ove koje mozes kupiti su ok cijene.

You don't fucking play a videogame for 30 minutes... You spare at least an hour and a half. And end up playing 3 hou
13 godina
PlayStation 4