Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.055.325
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Evo jedan testni render ploče,koja je još uvijek WIP, ima još tona detalja koje moram napravit,zasad su na objektima samo materijali,ali na kraju ću stavit neku HDRI sliku za finalni render,i šta mislite,jel dobar rend za početak(šteta što su svi dijelovi istih boja),ali kad krenem na kondenzatore bit će šarena ploča(zasad ima samo jedan)vidim da su neki pitali da li je ovo unutrašnjost televizora,pa naravno da je,što bi drugo bilo,uglavnom što kažete na cjelokupni projekt(jel ideja dobra,prvi render jel dobar,itd.)
Evo jedan testni render ploče,koja je još uvijek WIP, ima još tona detalja koje moram napravit,zasad su na objektima samo materijali,ali na kraju ću stavit neku HDRI sliku za finalni render,i šta mislite,jel dobar rend za početak(šteta što su svi dijelovi istih boja),ali kad krenem na kondenzatore bit će šarena ploča(zasad ima samo jedan)vidim da su neki pitali da li je ovo unutrašnjost televizora,pa naravno da je,što bi drugo bilo,uglavnom što kažete na cjelokupni projekt(jel ideja dobra,prvi render jel dobar,itd.)
Ideja je ok, samo predložio bi da nestaneš samo na tvu, već da izmodeliraš možda i neke druge aparate pa narpaviš recimo nekakav SF studio...
Npr, neš ko nekakva pojačala isto prozirna, unutra možda nekakve neonkle kao što bude u prozirnim kompovima pa da to lijepo izgleda...
Napraviš tak par uređeja poslažeš u neku prostoriju il tako nešto...
Kablova cijela hrpa :)
Ovaj rend je ok, moglo bi bolje, malo ti sjena nevalja, možda zbog AA ili ti fali samples-a....
Kad će na ploču doć vodići?
ja ne kuzim kako se rade ti auti...ustvari znam...ono uzmes tlocrt,bokocrt...kak se to vec zove i kaj onda kad ga imam u 3d kako da ga oblikujem...(google sketchup...)jel u blenderu vi to radite???
ja ne kuzim kako se rade ti auti...ustvari znam...ono uzmes tlocrt,bokocrt...kak se to vec zove i kaj onda kad ga imam u 3d kako da ga oblikujem...(google sketchup...)jel u blenderu vi to radite???
Ja radim u cinemi, za sketch up pojma nemam....imam neke making ofove pa možeš vidjet kako se radi...
ja ne kuzim kako se rade ti auti...ustvari znam...ono uzmes tlocrt,bokocrt...kak se to vec zove i kaj onda kad ga imam u 3d kako da ga oblikujem...(google sketchup...)jel u blenderu vi to radite???
Ja radim u cinemi, za sketch up pojma nemam....imam neke making ofove pa možeš vidjet kako se radi...
super video...u koju ti srednju ides,...sigurno u ruđera (ili mozda teslu)
ja ne kuzim kako se rade ti auti...ustvari znam...ono uzmes tlocrt,bokocrt...kak se to vec zove i kaj onda kad ga imam u 3d kako da ga oblikujem...(google sketchup...)jel u blenderu vi to radite???
Ja radim u cinemi, za sketch up pojma nemam....imam neke making ofove pa možeš vidjet kako se radi...
super video...u koju ti srednju ides,...sigurno u ruđera (ili mozda teslu)
Valpovo, kemijski laborant :P
Odlican model. Je*en mi je Skyline opcenito. Baš old skull auto, nabrijan do yaya.
Bravo majstore. Sada i meni dođe da ponovno napravim nekakav autić , ali prvo moram obaviti ove posliće što imam.
Nisam pravio auto ali jesam neke druge stvari s blueprintsima.
Meni je se javljao čudan problem s pravljenjem iz planea.
Kada pokušam prebacit model u neki drugi file ispadne nekakav osakaćen dok kad pravim s kutijom sve ispadne uredu.
Nisam pravio auto ali jesam neke druge stvari s blueprintsima.
Meni je se javljao čudan problem s pravljenjem iz planea.
Kada pokušam prebacit model u neki drugi file ispadne nekakav osakaćen dok kad pravim s kutijom sve ispadne uredu.
Možda ti normale budu okrenute pa bude "osakačen"
Jer znam kad radim iz planea pa mi neka normala zna bit obrnuta...
I sa planeom i sa kutijom i svime šta mi dođe pod ruku :D
Karoseriju sam radio sa planeom a ove neke stvari svjetla i to sa kutijom :D
@zekida google je tvoj najbolji prijatelj link
Pa recimo ja radim dio po dio, znači što je na pravom autu zasebni dio tako napravim i ja...
Tako mi je bolje jer onda mogu otvorit vrata, haubu ili ga kompletnog rastavit...
I evo ovaj link što ti ej branimir poslo, malo si pogledaj pa ćeš znat :)
Oj ajde da se pokažem svoj novi WIP ovako puno toga znam o biciklima pa sam si mislio napraviti ga u 3D evo moj amortizer ako koji dio fali recite (kritike,pohvale, sugestije su dobrodošle)
Koliko to poligona ima
Oj ajde da se pokažem svoj novi WIP ovako puno toga znam o biciklima pa sam si mislio napraviti ga u 3D evo moj amortizer ako koji dio fali recite (kritike,pohvale, sugestije su dobrodošle)
Koliko to poligona ima
15k Zeznuo sam kod smotha malo sam pretjerao a nisam dobio nikakve rezlultate, nije mi se dalo vraćat jer bi mi se max srušio
Oj ajde da se pokažem svoj novi WIP ovako puno toga znam o biciklima pa sam si mislio napraviti ga u 3D evo moj amortizer ako koji dio fali recite (kritike,pohvale, sugestije su dobrodošle)
Koliko to poligona ima
Ništa neobično, ako ideš na close-up jednog objekta (npr. simuliranje studijske scene) tada taj objekt može imati na stotine tisuća poligona, odnosno tada radiš high poly model. Naravno, uvijek nastojiš smanjiti broj poligona tamo gdje nema potrebe za toliko poly-a radi toga da se ne opterećuje nepotrebno scena.
Oj ajde da se pokažem svoj novi WIP ovako puno toga znam o biciklima pa sam si mislio napraviti ga u 3D evo moj amortizer ako koji dio fali recite (kritike,pohvale, sugestije su dobrodošle)
Koliko to poligona ima
Ništa neobično, ako ideš na close-up jednog objekta (npr. simuliranje studijske scene) tada taj objekt može imati na stotine tisuća poligona, odnosno tada radiš high poly model. Naravno, uvijek nastojiš smanjiti broj poligona tamo gdje nema potrebe za toliko poly-a radi toga da se ne opterećuje nepotrebno scena.
Da znam u ovome slućaju ovaj će model biti ''close up''
Evo napravio sam i ja nekakav model.
Btw. nema texture, ovo su samo postavke materijala...
Za final render predlažem HDR za okolinu tako da metal reflektira nešto, izgledati će puno efektnije (ili studijski setup, tada ti ne treba HDR).
Ako ne znaš potraži pod pojmom "HDR *program koji koristiš*" kroz Google i vjerovatno će ti izbaciti nešto smisleno.
Evo napravio sam i ja nekakav model.
Btw. nema texture, ovo su samo postavke materijala...
Za final render predlažem HDR za okolinu tako da metal reflektira nešto, izgledati će puno efektnije (ili studijski setup, tada ti ne treba HDR).
Ako ne znaš potraži pod pojmom "HDR *program koji koristiš*" kroz Google i vjerovatno će ti izbaciti nešto smisleno.
Hvala, probat ću.
Inače koristim blender.