
Gtx 9xx Club
- poruka: 9.120
- |
- čitano: 941.731
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore

Koliko vidim i MGS 5 i Mad Max leeete na nasim grafama :)
link?
izgleda da ce biti vise DX12 igara iduce godine nego sto se ocekivalo
AMD bi trebao sad profitirati na cijelom ovom nvidia dx12 fijasku
izgleda da ce biti vise DX12 igara iduce godine nego sto se ocekivalo
http://www.overclock3d.net/articles/cpu_mainboard/dice_wants_win_10_plus_dx12_as_minimum_specs_for_holiday_2016_frostbite_games/1
AMD bi trebao sad profitirati na cijelom ovom nvidia dx12 fijasku
Mene trenutno zanima samo MGS5. Ima vremena do kraja 2016.
Kupio sam MGS za 40 eura...
AMD bi trebao sad profitirati na cijelom ovom nvidia dx12 fijasku
Ne postoji nvidia dx12 fijasko. :)
AMD bi trebao sad profitirati na cijelom ovom nvidia dx12 fijasku
Ne postoji nvidia dx12 fijasko. :)
With communication back and forth with NVIDIA trying to fix things Xoide learned that "Maxwell" architecture really doesn't properly support async shaders at a tier 1 level, the NVIDIA driver might report it, but it apparently isn't working at a low-level hardware. At that stage NVIDIA started pressuring Oxide to remove parts of its code that use the feature altogether.
"lagali" su u vezi 970 i 4GB memorije i sad lazu/skrivaju istinu oko dx12 mogucnosti maxwella
citam po netu da async shaderi smanjuju VR lag na ispod 20ms (kod AMDa na 11ms), dok je kod nvidie taj lag na 46ms (sve iznad 20ms uzrokuje mucninu te se ne smatra optimalnim - tako kazu oculusovci) sto je po meni najveci problem (jer sam planirao testirati VR na 970.. :e)
edit
bas instaliram najnovije nvidia drivere koji mi prikazuju oglas:
DOMINATE THE GAME, ENJOY THE FUTURE. 4K|VROptimized
lol
Ne postoji nvidia dx12 fijasko. :)
samo što nije...eto ga iza ugla
Onda odlično :) Neću gledat video, al pretpostavljam da drži 60fps lock kao u Ground Zeroes.. Ako i ne drži, na 1080p sigurno hoće.
UPDATE: i moram promjenit username, počinje mi se gadit, pogotovo kad netko citira
Mučninu ne uzrokuje lag, nego nešto posve drugo. Da si probao, znao bi. :)
Eh da - Async Shaderi daju AMD-u mogućnost da ne sucka u DX12, zato što sucka u DX11. NVidija ne sucka u DX11 pa se nije ni imalo što promijeniti. Pogledaj test prije komentiranja.
Meni je AMD jako drag, volio bih da budu podjednaki s Nvidijom na tržištu, ali FUD smeće koje se širi jednostavno je glupo, najblaže rečeno.
AMD bi trebao sad profitirati na cijelom ovom nvidia dx12 fijasku
Ne postoji nvidia dx12 fijasko. :)
Znam da si iskusan i da se razumiš u hw teme...al ovdje jednostavno nisi u pravu, striktno gledajući. Nvidija je već napravila blagu štetu sebi zbog "async compute podrške". Oni koji sad kupuju grafe vjerojatno će s oprezom uzeti nvidiju, bez obzira što trenutni flagshipovi zelenih melju sve igre, počevši od 970ke pa nadalje. Sam sam razmišljao o prodaji svog sli setupa da uzmem 980ti, al sada nakon ovog FIJASKA, sori but yebiga - ništa od toga za sad. Ako je istina da će većina dx12 naslova koristiti asynchronous compute, maxwell onda gubi, amd profitira; ovo je gledajući trenutno stanje na tržištu.
Ajd razmisli i zamisli sljedeći scenarij. Izađe par aaa naslova početkom 2016., svi koriste Async compute, hawaii čip postiže slične frejmove ko i maxwellov flagship... Koja će se kartica bolje prodavat? Pa nitko lud ne bi posegnuo za 6k+ 980ti pored duplo jeftinije kartice za iste frejmove na novim igrama. U dx11 doduše, veliki maxwell melje...al nitko neće kupit grafu za "stari" api.
Znam da računaš dugoročno i da će nvidija izbacit pascala vjerojatno sa punom podrškom za dx12 al, govorim, sad je šteta napravljena, ako ništa, barem sam ja odlučio sačekat pascala i arctic islands...
Mučninu ne uzrokuje lag, nego nešto posve drugo. Da si probao, znao bi. :)
Eh da - Async Shaderi daju AMD-u mogućnost da ne sucka u DX12, zato što sucka u DX11. NVidija ne sucka u DX11 pa se nije ni imalo što promijeniti. Pogledaj test prije komentiranja.
Meni je AMD jako drag, volio bih da budu podjednaki s Nvidijom na tržištu, ali FUD smeće koje se širi jednostavno je glupo, najblaže rečeno.
Mučninu uzrokuje to što je zajebana percepcija dubine u virtualnoj okolini, nešto što se ne može postić bez sofisticiranog hardvera za praćenje pokreta očiju i dubine pogleda. Praktički s VR cijelo vrijeme gledaš u stvari koje su, bez obzira na udaljenost, jednako izoštrene i pod jednakim fokusom. Nema nikakve veze s lagom, iako prema zadnjem prototipu ni Nvidia hardver nije iznad 20ms, dakle očito postoji neki nadomjestak za Async Compute.
Ukratko - DX12 omogućava AMD grafama sustizanje nedostatka performansi kojeg iste u DX11 imaju i previše, Nvidiji omogućava možda još malo efektivnije korištenje GPU resursa, a u oba tabora uvelike pomaže s korištenjem CPU-a. Nitko nije na gubitku, samo je AMD na većem dobitku nego Nvidia (trenutno) i to zbog užasnih performansi pod DX11 API-em.
Stavio sam ovo i u radeon temu pa mogu i ovdje,meni osobno svi ti rezultati izgledaju kao lakrdija uzevsi u obzir kakav tech/vizualni dojam na mene ostavlja ta igra.
Rekao bih da je opcenito u pitanju los engine i lose kodiranje bilo da se radi o dx11 ili dx12.....
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2463/9395/original.jpg?w=800&h=1161
Ima nemoguce impresivnijih igara koje lete na hrpi hardvera naprimjer GTA5.....
Stavio sam ovo i u radeon temu pa mogu i ovdje,meni osobno svi ti rezultati izgledaju kao lakrdija uzevsi u obzir kakav tech/vizualni dojam na mene ostavlja ta igra.
Rekao bih da je opcenito u pitanju los engine i lose kodiranje bilo da se radi o dx11 ili dx12.....
http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2463/9395/original.jpg?w=800&h=1161
Ima nemoguce impresivnijih igara koje lete na hrpi hardvera naprimjer GTA5.....
Ovdje se bar ozbiljno može popričat o DX12, za razliku od R9 300 teme..
Da, istina, no može biti do činjenice da se radi o alpha verziji igre i da se ipak radi o strategiji, koja vodi računa o više aktivnijih stvari nego ostale igre. Treba voditi računa o efektima svake rakete koja je ispaljena i pratećim posljedicama te o AI-u i velikoj količini objekata na ekranu. To što je manji CPU overhead ne znači da je grafi lakše to sve prikazati i to još u nedovršenoj igri i engineu. I još se radi o studiju za koji sam prvi put čuo na najavi Ashes of Singularity.
Druge igre biti će mjerodavnije, ako ništa, uglavnom iz razloga što ne igram strategije..
http://www.maximumpc.com/benchmarked-ashes-of-the-singularity/
Ispada da je nvidia sposobnija sa dx11 driverima nego ovaj developer sa dx12 APIem.......i kao sto sam vec prije REKAO........ovo je bila Mantle igra od nule tojest KOMPLETNO optimizirana za AMD arhitekturu.
Jedna stvar je sigurna u svemu ovome a to je da svi pricaju o nekakvom Ashes of Sinuglarity-u, dakle, ovo je prije svega vrhunski odigran marketinski potez developera koji su postigli da cijeli internet bruji o njihovoj igri...
Ako stignem, napisati ću večeras detaljan članak, ali TL;DR: sve što navodiš je FUD još gori nego onaj o 970 i 3,5GB memorije.
Nekoliko činjenica:
1. Nvidija i AMD mogu izvoditi asinkrone shadere
2. AMD prednost ima kod velikih nizova komandi
3. Veliki nizovi komandi su iznimno rijetki i tako će i biti
4. Benchmark Ashesa pokazuje da FuryX ima ogromnu prednost u DX12, ali ne nad 980Ti, nego nad sobom u DX11!!
5. Priča uključuje threadove (olegijanski rečeno dretve :D ), warpove, sinkronizacije, latencije, rekompajliranje shadera itd. Nije AS=OFF | AS=ON. To ne postoji.
Stvar je puno kompleksnija nego se to širi po forumima, ali najstrašnije od svega je kako se laži i gluposti lako šire. Naprosto je nevjerojatno.
P.S. Ne radim ni za Nvidiju ni AMD pa me nitko ne može kupiti (ok, može ako mi pošalje 4x FuryX/TitanX, hvala unaprijed!).
Jedna stvar je sigurna u svemu ovome a to je da svi pricaju o nekakvom Ashes of Sinuglarity-u, dakle, ovo je prije svega vrhunski odigran marketinski potez developera koji su postigli da cijeli internet bruji o njihovoj igri...
Naravno, a i AMD-u sjelo k'o sjekira u med. :)
Jedna stvar je sigurna u svemu ovome a to je da svi pricaju o nekakvom Ashes of Sinuglarity-u, dakle, ovo je prije svega vrhunski odigran marketinski potez developera koji su postigli da cijeli internet bruji o njihovoj igri...
Naravno, a i AMD-u sjelo k'o sjekira u med. :)
Ooo, pa sad tek vidim AMD logo na stranici od igre LOL
Ovo je tolko jadno i prozirno....
Jedna stvar je sigurna u svemu ovome a to je da svi pricaju o nekakvom Ashes of Sinuglarity-u, dakle, ovo je prije svega vrhunski odigran marketinski potez developera koji su postigli da cijeli internet bruji o njihovoj igri...
Naravno, a i AMD-u sjelo k'o sjekira u med. :)
Ooo, pa sad tek vidim AMD logo na stranici od igre LOL
Ovo je tolko jadno i prozirno....
kad se nvidija logo vrti nikom nista a?...
kad se nvidija logo vrti nikom nista a?...
Sta ti nisam ja na ignore-u? Ajde pliz ispravi to...
Kad se Nvidia logo vrti, onda Nvidiji bude bolje
Jedna stvar je sigurna u svemu ovome a to je da svi pricaju o nekakvom Ashes of Sinuglarity-u, dakle, ovo je prije svega vrhunski odigran marketinski potez developera koji su postigli da cijeli internet bruji o njihovoj igri...
Naravno, a i AMD-u sjelo k'o sjekira u med. :)
Ooo, pa sad tek vidim AMD logo na stranici od igre LOL
Ovo je tolko jadno i prozirno....
kad se nvidija logo vrti nikom nista a?...
Osim sto po ovom osrednjem proizvodu "nepoznatog" developera oslikavate cjelu buducnost dx12 APIa i propast nvidie i veliki uzlet AMDa iz pepela.....i dalje je omjer za nvidiu po udjelu 6 naprema 1....ili cak i veci vec a znamo sto to znaci....podrsku developera i izdavaca.
Sve ok, zato sam i rekao na početku da sigurno razumiš tematiku. No ja sam naglasak stavio samo na ovu situaciju, jer drugih dx12 testova i naslova ni nema, a ja i nisam previše potkovan da idem u detalje. Ono što je vidljivo jest da se, ne fury/x natječe sa 980ti ovdje, nego 390x... Znači upola jeftinija kartica.
Ja samo znam da je Fable Legends DX12 igra na Unreal 4 pogon i da je uz zeleni tabor.Igrao sam betu i prekrasno izgleda,onako Fable-ovski (oni koji su igrali Fable igre znaju o čemu trabunjam).
Sve ok, zato sam i rekao na početku da sigurno razumiš tematiku. No ja sam naglasak stavio samo na ovu situaciju, jer drugih dx12 testova i naslova ni nema, a ja i nisam previše potkovan da idem u detalje. Ono što je vidljivo jest da se, ne fury/x natječe sa 980ti ovdje, nego 390x... Znači upola jeftinija kartica.
Ne.
To što je AMD logo tamo ne znači puno. Ashes sam i ja uzeo kao primjer u svom tekstu o DX12 i naveo upravo dio ovoga kao jednu od prednosti DX12. Nema smisla napadati AMD zbog toga; AMD je stvorio Mantle, DX12 i Vulkan. Zato je sasvim logično da je Ashes krenuo tim putem.
My bad, mislio sam da je na jednom od testova bila 980ti, bila je 980ka.