GTX 10xx (Pascal) klub (2016)

poruka: 15.735
|
čitano: 1.551.605
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
protjeran
offline
Nvidia Pascal (2016)

video je super! nema rijeci ako je to sve istina! no ako nvidia nesto vrti sa 777x teselacijom pa onda valjda tako mora i amd s svojom grafom, a ako jedan od tih radi toga ima slabije perfomasne e pa jbga...

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Nvidia Pascal (2016)

sto ti je cudno ....sjeti se 3d marka 2k1 sto je nv napravio na stetu ati-a

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Nvidia Pascal (2016)

Ljudi, novu temu otvoriti za AMD vs. Nvidia spiku...   ovo je Pascal tema 

 

Lijep pozdrav ;)
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2016 6:10 (Dado_ZG78).
Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Dado_ZG78 kaže...

Ljudi, novu temu otvoriti za AMD vs. Nvidia spiku...   ovo je Pascal tema 

 

 Ja isto inače nisam za neke žestoke off-topike, ali budući u ovoj temi o Pascalu neće biti ništa relevantno, službeno itd. rečeno na temelju Pascala još barem mjesec-dva dana, a teško je selit ljude na druge teme svaki put kad se pokrene bilo kakva rasprava, možda da ste malo popustljiviji prema tome da rasprava krene i u drugim smjerovima, ne bi bilo loše... dokle god je riječ o grafičkim karticama i pratečim tehnologijama, a ne o nogometu ili kulinarskim receptima.

 

To je moje mišljenje, možda sam u krivu

12 godina
neaktivan
offline
Nvidia Pascal (2016)

Kakav ce bit omijer ulozenog i dobivenih performansi?

3x980(ti) < 2x1080...???

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

Normalno je da rasprave malo odlutaju, pa nismo roboti. Jel' se selimo u posebne sobe kad pričamo uživo? :) 

Sve dok off-topic baš nije potpuno off i ometa normalnu temu ili u njemu ne sudjeluje većina posjetitelja teme, dotad nije "panika".

Moj PC  
9 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
bushido002 kaže...

Kakav ce bit omijer ulozenog i dobivenih performansi?

3x980(ti) < 2x1080...???

 

 

3x980Ti < 1.75x1080, toest < 0.90x970

 

sluzbeno potvrdjeno 

ima i sluzbeni graf koji to dokazuje ali nedamise sad palit paint da ti ga nacrtam

16 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Fanu kaže...

3x980Ti < 1.75x1080, toest < 0.90x970

 

sluzbeno potvrdjeno 

ima i sluzbeni graf koji to dokazuje ali nedamise sad palit paint da ti ga nacrtam

Nekako mi ovaj dio sa 970 na kraju ne ide u računicu

There are some things so serious you have to laugh at them. -Niels Bohr
16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Rhodin kaže...

Kakav fanboy, pročitaj mi slobodno nekoliko zadnjih konfi, uključujući trenutnu, tonči lako provjeri da nisu editane. Stvar je u tome da mi je TWIMTBP program lame jer, iako proizvođaču paše, da ga se sufinancira, nije tu da učini igre boljima ili igrivijima, već da ih optimizira za jednog vendora, a dobiveni rezultati nisu realni već ne-fer.

 

Recite šta hoćete, iako je blokada možda nespretan termin, cijela realizacija tog projekta je loša prema igračima. To i korištenje proprietary tehnologija poput physx-a koji se uglavnom koristi u TWIMTBP igrama nije nešto što bi igračima trebalo biti interesantno ili što bi trebali podržavat. Svima su nam u interesu open source tehnologije i standardi u kojima sve strane mogu ravnopravno sudjelovat i natjecat se da mi dobijemo bolji proizvod po konkurentnim cijenama (iako se i oko toga dogovaraju), a ne da se koriste navedeni programi i tehnologije kako bi se pokrili nedostaci na nekim drugim poljima.

 

Nije tako jednostavno. TWIMTBP odnosno GameWorks nije tu da oteža razvoj niti Nvidia tu nešto financira; radi se o pomoćnom frameworku, middlewareu koji je tu da poboljša iskustvo. E sad, kad ga proizvodi Nvidia onda Nvidia koristi svoju arhitekturu, a isto vrijedi i s AMD-om. Svi oni žele tržište za sebe, a developer se potrudi, koliko je moguće, da što više toga radi na različitom hardveru. Samo korištenje takvog middlewarea smanjuje potrebno vrijeme razvoja i omogućava nove stvari u igri. Nažalost, arhitekture NVidia i AMD kartica bitno su različite pa ponekad nešto ne radi, a nitko nema neku pretjeranu želju optimizaciju middlewarea raditi za druge. AMD ima dobru inicijativu i inače je više fer s tehnologijom, ali primarno zato jer je u takvom položaju, a ne iz neke velike ljubavi prema Nvidiji. AMD-ova politika je direktno bolja za igrače, ali najbolja za AMD upravo zato jer donekle ublažava efekt nvidijinih proprietary tehnologija, prisiljavajući Nvidiju na poteze "otvaranja". Na kraju, kao i uvijek, od konkurencije na tržištu najviše profitiramo mi korisnici. AMD je zaslužan za DX12 i Vulkan, za guranje OpenCL-a, za otvorene tehnologije u pravilu.

 

Inače, gore objavljeni video (ispod tvog posta) je budalaština, ali kao i sve teorije zavjera, što manje znaš o materiji, to bolje prolazi teorija.

 

Ukratko, AMD-ov problem u DX11 igrama su driveri. Nvidia ima vrhunske optimizacije i drivere u koje je utrošena ogromna količina rada za svaku bitniju AAA igru na tržištu. AMD to sebi nije mogao priuštiti pa je u DX11 igrama, gdje driveri igraju ključnu ulogu, uvijek bio zakinut.

 

Realno, AMD-ova arhitektura je inženjerski bolja, još od izlaska DX11, ali ta prednost se redovito istopi u igrama čiji enginei nisu strukturirani (nenamjerno) tako da im jako odgovara spomenuta arhitektura (poput Far Crya 4 npr.). Kod DX12 driver ima minimalnu ulogu i zato AMD ima prednost zbog modernije arhitekture i podrške novim funkcionalnostima. Prednost nije velika, ali postoji.

17 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

Ti si se u tom videu fokusirao samo na amd vs nvidia spiku ali promakla ti je priča o samoj nvidiji i kako implemetacijom shitworksa nvidia šteti i vlastitim kupcima prehodnih serija. To da jedna GTX 960 ima iste performanse kao i GTX 780 čak i 780ti nema nikakvog smisla osim čiste sabotaže vlastitih korisnika ili čistog neznanja. Tip je skroz u pravu i radi odličnu analizu. Naravno da u kapitalizmu tržišna borba nema milosti ali nvidijna tržišna borba srozava PC gaming.

Moj PC  
7 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
XXX kaže...

Ti si se u tom videu fokusirao samo na amd vs nvidia spiku ali promakla ti je priča o samoj nvidiji i kako implemetacijom shitworksa nvidia šteti i vlastitim kupcima prehodnih serija. To da jedna GTX 960 ima iste performanse kao i GTX 780 čak i 780ti nema nikakvog smisla osim čiste sabotaže vlastitih korisnika ili čistog neznanja. Tip je skroz u pravu i radi odličnu analizu. Naravno da u kapitalizmu tržišna borba nema milosti ali nvidijna tržišna borba srozava PC gaming.

Zanimljivo je kako se perspektiva i osobni stav pojedinca mijenjaju s obzirom na grafičku karticu koju posjeduje. Čista psihologija

There are some things so serious you have to laugh at them. -Niels Bohr
17 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

U zadnjih 6-7 godina imao sam 3-4 nvidi i jednu aticu. Zadnju GTX 770 sam sa guštom zamjenio za amd u trenutku kada je slabija GTX 960 počela sa novim driverima prestizati moju tadašnju GTX 770. Tako da ne vidim problem u mojoj perspektivi i ovoga što priča čovjek u videu. Ovo što ja naglašeno potenciram AMD je više lagana zajebancija i neki revolt na one koji naglašeno uzdižu nvidiju/intel kao bogom dane.Sadašnjom R9 380X sam se ponovno uvjerio u stabilnost drivera i kvalitetom izvođenja tak da namjeravam pjevati borbene i dalje. Priče o nekakvim lošim driverima su za mau djecu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
XXX kaže...

Sadašnjom R9 380X sam se ponovno uvjerio u stabilnost drivera i kvalitetom izvođenja tak da namjeravam pjevati borbene i dalje. Priče o nekakvim lošim driverima su za mau djecu.

Imao sam par AMD kartica (točnije R9 280X i R9 290) i nisam siguran s kojom sam bio nezadovoljniji - što bukom, što temperaturom, što izvođenjem igara. Možda ti imaš sreće pa nije tako, ali nekako sumnjam u tvoju tvrdnju nakon toliko problematike koja se da pročitati na netu. Prije bi rekao da je ipak onaj dio koji sam naveo u postu ranije :)

 

Srećom, obje kupnje su bile samo izlet u OpenCL rendering pa se nisu pre dugo zadržale u računalu.

There are some things so serious you have to laugh at them. -Niels Bohr
17 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

A gle, meni je ova 380X hladnija i tiša nego GTX 770 cuII od asusa. Igre izvodi bolje i nemam osjećaj prijevare, pogotovo kad pogledam DX 12 testove pa vidim da je rame uz rame sa GTX 970 

Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Tonči kaže...
Rhodin kaže...
...

 

Nije tako jednostavno. TWIMTBP odnosno GameWorks nije tu da oteža razvoj niti Nvidia tu nešto financira; radi se o pomoćnom frameworku, middlewareu koji je tu da poboljša iskustvo. E sad, kad ga proizvodi Nvidia onda Nvidia koristi svoju arhitekturu, a isto vrijedi i s AMD-om. Svi oni žele tržište za sebe, a developer se potrudi, koliko je moguće, da što više toga radi na različitom hardveru. Samo korištenje takvog middlewarea smanjuje potrebno vrijeme razvoja i omogućava nove stvari u igri. Nažalost, arhitekture NVidia i AMD kartica bitno su različite pa ponekad nešto ne radi, a nitko nema neku pretjeranu želju optimizaciju middlewarea raditi za druge. AMD ima dobru inicijativu i inače je više fer s tehnologijom, ali primarno zato jer je u takvom položaju, a ne iz neke velike ljubavi prema Nvidiji. AMD-ova politika je direktno bolja za igrače, ali najbolja za AMD upravo zato jer donekle ublažava efekt nvidijinih proprietary tehnologija, prisiljavajući Nvidiju na poteze "otvaranja". Na kraju, kao i uvijek, od konkurencije na tržištu najviše profitiramo mi korisnici. AMD je zaslužan za DX12 i Vulkan, za guranje OpenCL-a, za otvorene tehnologije u pravilu.

 

Inače, gore objavljeni video (ispod tvog posta) je budalaština, ali kao i sve teorije zavjera, što manje znaš o materiji, to bolje prolazi teorija.

 

Ukratko, AMD-ov problem u DX11 igrama su driveri. Nvidia ima vrhunske optimizacije i drivere u koje je utrošena ogromna količina rada za svaku bitniju AAA igru na tržištu. AMD to sebi nije mogao priuštiti pa je u DX11 igrama, gdje driveri igraju ključnu ulogu, uvijek bio zakinut.

 

Realno, AMD-ova arhitektura je inženjerski bolja, još od izlaska DX11, ali ta prednost se redovito istopi u igrama čiji enginei nisu strukturirani (nenamjerno) tako da im jako odgovara spomenuta arhitektura (poput Far Crya 4 npr.). Kod DX12 driver ima minimalnu ulogu i zato AMD ima prednost zbog modernije arhitekture i podrške novim funkcionalnostima. Prednost nije velika, ali postoji.

 

Po meni je upravo suprotno i vrlo jednostavno - nVidia nije kompanija čiji je core business proizvodnja igara, već proizvođač hardvarea, u konkretnom slučaju za grafičke kartice za igranje igara (puno više od toga, ali ajmo limitirat raspravu). Za projekt gameworks izdaje veliki novac, jednako kako je prije bilo sa TWIMTBP programom, a čiji je cilj dvojaki - prvo pridobiti developera na svoju stranu, što davanjem takvih alata, što direktno financijskim injekcijama, drugo da se u čim većoj mjeri oteža konkurenciji, ponekad do te razine da bi se to bilo gdje u kulturnom svijetu trebalo zvat sabotažom. Samo u vrlo nategnutim uvjetima, debelo izvučenim iz konteksta se može tvrdit da je to na bilo koji način povezano sa korisnicima i njihovim "boljim iskustvom" u igrama. Nazovimo stvari pravim imenom, nemojmo se muljat.

 

E, sad, jel si AMD kriv što ima manji udio tržišta i što se nije na vrijeme počeo bavit time i razvijao svoje slične programe je vrlo upitno, ja se grozim 2 potencijalna scenarija - ili da čemo birat kartice prema igrama koje nas zanimaju, pa vagat da li igrat igre iz skupine A, te one "middleground" igre, te imat grozno iskustvo u igrama iz skupine B, ukoliko kupimo AMD karticu, ili obrnuto ako kupimo nVidia karticu - jer 2 takva konkurentska programa "podržavanja developera i pružanja """""boljeg iskustva igračima"""""" jedino mogu postić, ili drugi scenarij u kojem nVidia u potpunosti izbaci ATI/AMD sa tržišta jer je sve više gamera uvjereno da su Bogom dani i da ATI ne valja, što će bit još gore, jer ćemo ko suho zlato plačati grafičke i svake 2 genercije bit prisiljeni kupovat nove jer će se nVidia i tada pobrinuti da stare postaju sve lošije sa svakim slijedećim driverom/patchom.

 

Ne znam ko se sjeća, ali kad je krenula cijela priča sa "CUDA" jezgrama i kolike prednosti daju običnom narodu jer se doma može sa gamerskom jeftinom karticom i malo programiranja to koristit za ne znam kakve svrhe, pa se svi zapalili i tvrdili kako je nVidia u stvari puno bolja od ATIa zbog toga, a ono 99% nas programira i bitno nam je to dokle god ima isti efekt u igrama? Ili kada smo raspravljali kako je Physx bolesno dobra tehnologija, a jedini konkretan primjer je bio neki batman gdje je igra bila drastično drugačija (sasvim slučaju je bio TWIMTBP naslov), a izvan toga se u 90% slučajeva nije ni primjetilo ima il igra Physx on ili off?

 

Ja uopće ovdje ne želim ulaziti u teoretske prednosti onoga što nVidia """"dobronamjerno"""" pokušava pružiti igračima i developerima, ja samo kažem da sve to ima sasvim drugi cilj i da je praksa takva da je to sve samo način da nVidia osigura dodatnu prednost koristeći novac, tamo gdje HW ili SW to ne može učiniti za nju.

 

E, sad, dosta moga "ATI fanboyizma" jer ću bit doživotno obilježen kao fanboy, ATI, sam si reko, to radi puno otvorenije i kad nešto rade to rade sa svima dostupnim tehnologijama, a zaboravljate da postoji i treći, vrlo velik igrač na tržištu, zove se Intel, koji iako nema diskretnih grafičkih kartica (još, ako ikad), ali uvelike ima prednosti od onoga što gura ATI, i ninakoji način nije zaključan iz toga, za raliku od nVdijinih prljavih igrica koje pogoduju SAMO i ISKLJUČIVO nVidiji, nikako igračima, tržištu, općem dojmu ili bilo kakvom boljem iskustvu. Developerima je najveća prednost u konačnici direktna pogodba sa nVidiom i one pare koje dobiju od njih, da se puno ne muljamo. Radili bi igru na bilo čemu ako im se plati dobro.

10 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

Evo nek svi znaju sta Nvidia radi

 

Moja privatnost je bitnija od tvog života.
 
2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Glavas_ZG kaže...

Evo nek svi znaju sta Nvidia radi

 

 To sad neka fora umjesto Thx Obama?

16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
XXX kaže...

implemetacijom shitworksa nvidia šteti i vlastitim kupcima prehodnih serija.

Ne. Svaka generacija kartica je u pravilu različita, a kod optimizacija možeš naštetiti nečemu, dok drugo unaprijediš. Optimizacije drivera su zeznuta stvar, jer driver nije i ne može biti ogroman softver koji sve radi idealno za sve situacije, zbog nužnosti brzine rada onoga što radi. Naravno da je ljudima koji ne razumiju kako stvari funkcioniraju, nejasna ta priča pa tako i autoru videa. Uvijek je problem isti - tehnologija koju ne razumijemo, čini nam se kao magija. Isto je i s teorijama zavjere.

Rhodin kaže...

 

Po meni je upravo suprotno i vrlo jednostavno -
...što direktno financijskim injekcijama
drugo da se u čim većoj mjeri oteža konkurenciji, ponekad do te razine da bi se to bilo gdje u kulturnom svijetu trebalo zvat sabotažom

Samo što "po meni" nije pretjerano bitno s obzirom da su računala deterministički strojevi, predvidivi, objašnjivi i razumljivi s dovoljnom količinom informacija.
Kao što sam rekao XXX-u gore: ne možemo se ograđivati teorijama zavjere i pričama, ako su činjenice drugačije. Mišljenje o nečemu nije važno, već činjenično stanje.

Dakle, driveri su jedna priča i boljka drivera kod AMD-a nije rezultat Nvidijinog rada, nego AMD-ovog nerada (na driverima). Jednostavno je - Nvidia ima super optimizacije. Također, GameWorks je, naravno, pisan za Nvidijinu arhitekturu i posve je očekivano da Nvidiju nije briga radi li sve to na AMD-u, nije to briga ni AMD niti bi ih bila briga da su u dominantnoj tržišnoj poziciji.

 

Nvidia ne plaća developerima novac, nego im daje inženjere s kojima ovi mogu raditi na optimizaciji. GameWorks nema kod koji otežava konkurenciji, ali je GW kod ugovorima nedostupan AMD-u pa AMD ne može optimizirati drivere za pojedine situacije gdje je to potrebno.

 

Ne znam na koje "prljave igrice" misliš, ali to pričanje u prazno s općenitim rečenicama nema smisla. To su kompanije koje su prljave svaka na svoj način, ali svijet biznisa ne funkcionira kao dječiji vrtić pa niti Nvidia niti AMD nemaju pretjeranu želju olakšavati posao konkurenciji.

17 godina
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)

Koji si ti car 

 

16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)

 Ma znam da ti voliš AMD i da me zbog toga gore mrze AMD fanovi, ali to je tako. Ipak, DX12 je sad izjednačio utakmicu, to je API budućnosti s najvećom stopom prihvaćanja u dulje vremena - nema velikog drivera, nema velikih optimizacija. Sad ćemo vidjeti "čija majka crnu vunu prede", a zasad Nvidia ima problem.

 

Kamo sreće da sad AMD vrati tržištni udio i rasturi malo "Zelene". Imaju hardver, imaju tehnološku prednost, imaju medijsku prisutnost. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2016 12:32 (Tonči).
17 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Tonči kaže...
XXX kaže...

implemetacijom shitworksa nvidia šteti i vlastitim kupcima prehodnih serija.

Ne. Svaka generacija kartica je u pravilu različita, a kod optimizacija možeš naštetiti nečemu, dok drugo unaprijediš. Optimizacije drivera su zeznuta stvar, jer driver nije i ne može biti ogroman softver koji sve radi idealno za sve situacije, zbog nužnosti brzine rada onoga što radi. Naravno da je ljudima koji ne razumiju kako stvari funkcioniraju, nejasna ta priča pa tako i autoru videa. Uvijek je problem isti - tehnologija koju ne razumijemo, čini nam se kao magija. Isto je i s teorijama zavjere.



 Znam ja to ali me B.K. isto kao što njih B.K. koliko je meni bilo komplicirano zaraditi novac za njihovu karticu. Autoru videa ni ne treba biti jasna situacija kako stavri funkcioniraju. On nastupa iz perspektive kupca, gamera i radi analizu situacije, komentira testove dostupne na netu i kompletira priču od svega. Radi to odlično.

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2016 12:39 (XXX).
10 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Tonči kaže...
XXX kaže...

implemetacijom shitworksa nvidia šteti i vlastitim kupcima prehodnih serija.

Ne. Svaka generacija kartica je u pravilu različita, a kod optimizacija možeš naštetiti nečemu, dok drugo unaprijediš. Optimizacije drivera su zeznuta stvar, jer driver nije i ne može biti ogroman softver koji sve radi idealno za sve situacije, zbog nužnosti brzine rada onoga što radi. Naravno da je ljudima koji ne razumiju kako stvari funkcioniraju, nejasna ta priča pa tako i autoru videa. Uvijek je problem isti - tehnologija koju ne razumijemo, čini nam se kao magija. Isto je i s teorijama zavjere.

 Ti bi bio odličan prodavač

Ali čekaj, ajmo reći da sve ovo što ti govoriš stoji, ''ali koga briga za to'', krajnji korisnik vidi samo da su mu performase lošije u odnosu na nešto na što ne bi trebale biti jer taj korinik nije glup, možda nije programer da razumije drivere i optimizacije ali nije glup !

Ajmo reći da sam ja platio Nvidiji brutalan iznos za ''EVGA 780TI SC ACX 9GB bla bla'' grafu, recimo 899$ jer se želim cca 2- 3 godine igrati na visokim detaljima, i onda počmu problemi, i dođe neznam, glavni tip za pravljenje drivera i počme objašnajvati meni i svima zašto ovaj uređaj od 900 dolara više neradi kako je planirao i obećano, stvar je da mene i krajnejg korisnika ''zaboli briga za to što on ima za reći'' to je njegov problem da ga riješi a ne moj da o njemu razmišljam, ako sam platio iznos - za taj iznos hoću uslugu i uređaj koji mi je obećan u periodu koji mi je obećan!

Za drugo me zaboli briga! To što proizvođać ima novu generaciju Grafičkih kartica za prodati i za njih drivere optimizirati nije moj problem! Nije prihvatljivo da to radi na uštrb proizvoda koji je meni prodao za pun k para.

Moja privatnost je bitnija od tvog života.
16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)

GTX 780Ti sam imao i nisam iskusio neke probleme, nije radila lošije u istim uvjetima, nego prije toga. Uvjeren sam da mi ni TitanX neće raditi lošije kad krene nova serija. Ako i dođe do ovoga:

 

NV-inženjer: hmm, da osposobim ovaj feature, moram napraviti X, a to će malo usporiti stariju karticu? - naravno da će to napraviti, nove kartice su bitnije i to će raditi i AMD i Intel i bilo tko.

 

Razlike i takvi gubici nikad ne bi smjeli biti veliki. Imaš li negdje dokaz da su gubici veliki i da je neka kartica odjednom postala bitno sporija?

16 godina
offline
Nvidia Pascal (2016)

Tonči Project Cars,gdje jedna GTX 960 vodi nad GTX 780,ako to nije dokaz sakaćenja prijasnje generacije.

 

http://www.techspot.com/review/1000-project-cars-benchmarks/page2.html

 

Evo i ovdje Witcher 3,opet GTX 960 vodi nad GTX 780

 

http://www.pcgameshardware.de/The-Witcher-3-Spiel-38488/Specials/Grafikkarten-Benchmarks-1159196/

 

 

Moj PC  
2 0 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
Nvidia Pascal (2016)

nemojte se pravit grbavi.amd ima odlicne drivere.pa da nema nevidije i njezinog podmicivanja sa gameworksom amd bi bio puno ravnopravniji.nemoze se dogodit da se jedna r9 290 vrti na 30  u p  carsu a gtx970 ima 60fpsa.varaju di  stignu .nezavaravajte sebe ni druge.samo je je kolicina love u pitanju cija optimizacija ce se  gurati.

xfact
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2016 13:11 (=xfact=).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
doky01akablava kaže...

 

Dakle, imaš li dokaz da je 780 sporiji danas s driverima xxx.xx u odnosu na yyy.yy u istoj video igri s istim postavkama? Nemaš?

 

Inače, 960 je iznimno moćna kartica, ali PCARS nema veze s tim i nije relevantan. Ako je netko zabrljao nešto u igri i to ne odgovara staroj arhitekturi, to nije mjerilo.

 

Da je Nvidia nešto petljala, onda bi 960 svugdje bio sporiji od 780, a to nije slučaj kad uzmeš neutralnu igru s provjerenim engineom koja čak ne koristi prednosti nove arhitekture: http://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_960_Gaming/11.html

 

=xfact= kaže...

nemojte se pravit grbavi.amd ima odlicne drivere.pa da nema nevidije i njezinog podmicivanja sa gameworksom amd bi bio puno ravnopravniji.nemoze se dogodit da se jedna r9 290 vrti na 30  u p  carsu a gtx970 ima 60fpsa.varaju di  stignu .nezavaravajte sebe ni druge.samo je je kolicina love u pitanju cija optimizacija ce se  gurati.

Misliš kao i AMD-a i podmićivanja s asinkronim shaderima i DX12 igrama?  

 

Nema, nažalost. AMD ima očajne DX11 drivere.

10 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Tonči kaže...

Imaš li negdje dokaz da su gubici veliki i da je neka kartica odjednom postala bitno sporija?

 Dokaz ? Relativni su dokazi al ok, ajmo reći imam dokaz, igram dosta BF4 u točno kontroliran uvjetima, dakle frame lock, isključivo infantry, gotovo uvijek isti srever sa gotovo uvijek 64 igrača na mapi, iste grafičke postavke i preformasne koje su konstantne (100fps lock)

Uvijek instaliram nove drivere, mjesec dva u nazad se znao dogodit po koji frame drop ispod 100fps a sa 364.51 su počeli konstantni ''problemi'' tj. frame dropovi, nakon toga sam stvio ove novije drivere ali naravno ništa se nije promjenilo, gotovo neigrivo za mene, jer nakon 450 sati na 100fps i 5fps drop je neprihvatljiv i jako uočljiv, al ok, inače nisam ni pratio tu scenu vezanu za drivere i reko aj da vidim šta se događa kad ono more stvari, kritika, testova itd, sad sam ponovno na 347.88 koji su mozda i ponajbolji driveri za keplere. Cudom opet sve radi kako treba, nema fps dropova.

 

Poanta nije u tome da su neki driveri bitno usporili neku karticu, nego se događa da je MIN framerate puno manji sa nekim verzijama driverea, u tome je problem koji je neprihvatljiv, zašto je to tako korisnike ne zanima, to je na nvidiji da riješi.

Drugi problem je ovaj koji si sam naveo, driverske optimizacije, dakle da bi se optimizirali driveri za noviju generaciju kolateralno se umanjuju performasne starije generacije, možda nije planirano ali se događa, opet velim, ne zanima me što nvidia optimizira drivere za nove kartice, nije na korisnicima da razmišljaju o tome kako će nvidia obavit svoj posao, a nisu obavili optimizaciju za recimo 780ti što je evidentno iz testova i naknadno izdanih patcheva.

 

Nije problem u tome što GTX 960 ima puno frameova nego je problem što 780Ti ima malo, a razlog iz kojeg ima malo nije problem korisnika nego nvidijin problem za koji si ispriku napisao da imaju posla sa optimizacijim za noviju seriju, to vlasnika 78o0ti ne zanima, i nevjerovatno mi je da itko uopce pokusava opravdati nvidiu. I za kraj ovo što si naveo oko kompleksnosti i veličine drivera, nek budu i 500MB ako treba i nek na njima radi Dovoljan broj ljudi pa će biti dobri, samo što se tu dolazi do pitanja isplativosti konačno a to i je bit priče, Nvidiji se ne isplati optimizirati i to je to, treba tako reći a ne prodavati maglu.

Moja privatnost je bitnija od tvog života.
16 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)

Dakle, nemaš kontrolirane uvjete i dokaz da se ti problemi manifestiraju na tvojoj starijoj kartici, a ne i na novijoj s istim driverima? Sve su to mjerljive stvari, nema potrebe za "osjećajima". Govorimo o tome da pad performansi od 5fps na 100 fps nije neprihvatljiv, jer ga većina neće vidjeti, a i nije baš ni tako uočljiv realno (bez high-refresh monitora nije uopće). Ako je nekome neprihvatljiv, kupi noviju karticu.

 

Dakle, mene zanima dokaz da se bitan pad performansi dokađa na staroj generaciji kartice i da se isti uopće ne događa na novoj generaciji, a na istim problematičnim driverima.

17 godina
odjavljen
offline
Re: Nvidia Pascal (2016)
Tonči kaže...
Nema, nažalost. AMD ima očajne DX11 drivere.

 I dalje kilometrima bolje nego nvidija DX 12 drivere, kartice djeluju potrgano 

17 godina
odjavljen
offline
Nvidia Pascal (2016)

Evo DF koji je inače jako naklonjen nvidiji, uvijek testira kloknute GTX 970 pored stock AMD grafi ppita se što je pošlo krivo 

 

 

 

 

a što se tiče "loših" DX 11 drivera evo jedan dobar primjer 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.4.2016 14:17 (XXX).
Moj PC  
0 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice