Jedino sta je sigurno je to da to nije score od 480-ke....
ima mozda krivi "crack"lp
Jedino sta je sigurno je to da to nije score od 480-ke....
ima mozda krivi "crack"lp
evo na slici normalna xfx 480 tka 8gb na i7 6700k od prike u firestrike.
postam ovo ovde jer mi nije jasan skor , tj pre dobar je skor jeli ko zna jesu sta minjali na firestrike ? jeli ima ko od vas na je napravia firestrike ?
Win7 kad koristis daje ti veci skor u odnosu na Win10/8.1 ako se ne varam
evo na slici normalna xfx 480 tka 8gb na i7 6700k od prike u firestrike.
postam ovo ovde jer mi nije jasan skor , tj pre dobar je skor jeli ko zna jesu sta minjali na firestrike ? jeli ima ko od vas na je napravia firestrike ?
Win7 kad koristis daje ti veci skor u odnosu na Win10/8.1 ako se ne varam
Nebitno jer nemože dati veći score za 5000 u odnosu na druge RX480 čak i da ima disabled tess u driverima.
ak stavis winxp u safe modu jos veci
Jedino sta je sigurno je to da to nije score od 480-ke....
ima mozda krivi "crack"lp
ovo je od prike navodni skor,ovo mi je posla jer san ga satra da mu nevalja pc ništa da je meni bolje vrtilo s fx om i 290x,pa mi je posla ovo ko odgovor na moj skor od 9500 .
ja naravno imam full verziju pa kome normalnom se gleda demo 100 puta dnevno?
prika ti je lazov!
Primjetio da imam probleme sa zadnjim driverima, GPU ode na 70+C, memoriju bespotrebno diže na maksimum a vent izgašen.
Vraćam se na verziju prije, 16.11.3 pa evo pripazite svi.
evo na slici normalna xfx 480 tka 8gb na i7 6700k od prike u firestrike.
postam ovo ovde jer mi nije jasan skor , tj pre dobar je skor jeli ko zna jesu sta minjali na firestrike ? jeli ima ko od vas na je napravia firestrike ?
http://www.3dmark.com/fs/10852804 eto pošalji mu ovo
16.11.3 driveri instalirani, RX 470 1.35/1.8GHZ 4GB i FX 8320 4.2GHZ, skidam BF1 pa postam video MP-a kad odigram sutra da vidimo kako radi kombinacija, naravno 1080P.
Sad me zanima, zašto 99% vas naglašava da igre na PC-u igra u progresivnom modu, a ne prepletenom?
Sad me zanima, zašto 99% vas naglašava da igre na PC-u igra u progresivnom modu, a ne prepletenom?
ha, skroz sam zaboravio na to nazive :)
kad vidim da netko napise 1080P, citam to P kao pixel (1920x1080 pixela)
Sad me zanima, zašto 99% vas naglašava da igre na PC-u igra u progresivnom modu, a ne prepletenom?
ha, skroz sam zaboravio na to nazive :)
kad vidim da netko napise 1080P, citam to P kao pixel (1920x1080 pixela)
1080p (malo p) dolazi od progressive i označava zapis/prikaz videa. Suprotno interlaced modu koji ćeš vidjeti kao 1080i. Za piksele se koristi px. Problem je što su s tim navalili novinari konzolaških portala pa se raširilo k'o herpes...
Sad me zanima, zašto 99% vas naglašava da igre na PC-u igra u progresivnom modu, a ne prepletenom?
ha, skroz sam zaboravio na to nazive :)
kad vidim da netko napise 1080P, citam to P kao pixel (1920x1080 pixela)
1080p (malo p) dolazi od progressive i označava zapis/prikaz videa. Suprotno interlaced modu koji ćeš vidjeti kao 1080i. Za piksele se koristi px. Problem je što su s tim navalili novinari konzolaških portala pa se raširilo k'o herpes...
ma da, znam sto znaci P i I , s time sam se trenirao na CRT-ima sa PowerDVD reprodukcijom :)
samo rekoh da ih vise ne registriram tako nego citam automatski pixel iz nepoznatog razloga, starost ludost :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Progressive_scan
zar progresive ne znaci da ide cijeli frame za frameom, a interlaced isprepleten frame za frameom,svaka druga linija?
po vama je progressive naćin iscrtavanja liniju po liniju od gore prema dole na CRT-u ali ipak mislim da se gleda cijeli frame a ne koja tehnologija koja se koristi.
zašto se na video fileovima koristi 1080p kad je spremljen svaki cijeli frame,znaci nema veze s nacinom iscrtavanja CRT ekrana?
a i kad se radi o crt ekranu i pustite neki interlaced video na njemu, isto crta cjeli frame za cjelim samo šta svaki drugi red sadrži informacije prošlog framea.
Sad me zanima, zašto 99% vas naglašava da igre na PC-u igra u progresivnom modu, a ne prepletenom?
Nije namjera naglasiti progressive umjesto interlaced moda, čisto navika pisanja.
https://en.wikipedia.org/wiki/Progressive_scan
zar progresive ne znaci da ide cijeli frame za frameom, a interlaced isprepleten frame za frameom,svaka druga linija?
po vama je progressive naćin iscrtavanja liniju po liniju od gore prema dole na CRT-u ali ipak mislim da se gleda cijeli frame a ne koja tehnologija koja se koristi.
zašto se na video fileovima koristi 1080p kad je spremljen svaki cijeli frame,znaci nema veze s nacinom iscrtavanja CRT ekrana?
a i kad se radi o crt ekranu i pustite neki interlaced video na njemu, isto crta cjeli frame za cjelim samo šta svaki drugi red sadrži informacije prošlog framea.
Nisam uspio pronaći kako si ti zaključio što "mi" mislimo kad nitko od nas dvoje nije niti spomenuo o čemu se radi, samo sam ja spomenuo da postoji razlika i što p i i znače. I nema se tu što misliti, prilično je jasno definirano što je progressive scan, a što interlaced upravo na linkovima koje si dao.
Ne ispada. Opet mi nije jasno kako si zaključio da to ispada? Možeš li me citirati i objasniti?
ima li itko da je čuo nešto više informacija o nadolazećem modelu Radeon 450 (i 455)? Da li je to rebrand ili što?
..1080p (malo p) dolazi od progressive i označava zapis/prikaz videa.....
..1080p (malo p) dolazi od progressive i označava zapis/prikaz videa.....
zapis moze biti 1080i, prikaz moze bit deinterlaced 1080p
zapis moze biti 1080p, prikaz moze biti 1080i (npr radi smanjenja potrebe za resursima)
danas se uglavnom misli na zapis ako govorimo o non-realtime renderingu (filmovi, animacije, scene)
ili na prikaz ovisno o mogucnosti monitora / realtime eventovima (iako puno rijede)
Tonci je dobro reko...
Ja mislio da će biti u rangu 1070, a ne 1080...
Po ovome izgleda kao dual gpu
..1080p (malo p) dolazi od progressive i označava zapis/prikaz videa.....
Kako je pismonoša rekao, baš ništa tu nije pogrešno. To što se iv di na modernim TV-ima ne znači puno niti mijenja što pv i iv znače. Na PC-u nema takvog sadržaja, pogotovo ne u igrama, tako da... nema smisla. Općenito je 1080p besmislen u svijetu gejminga. Ne sjećam se da je itko ikad koristio interlacing za video igre... lag, artefakti... a potrebe nema jer bandwidtha ima na bacanje od konzole do TV-a i računala do monitora. Kad nema dovoljno, koristi se radije kompresija boje, recimo 4:2:0... VESA/MIPI su već i naporni s DSC-om...
na monitoru se nikad nemoze prikazivat interlaced nego se uvjek mora konvertirat u zasebni cijeli frame, zao mi je ali tako je :D
možda ljudi još koriste monitore s katodnim cjevima? ako je to slućaj evo i objašnjenja s stranog foruma :
"when TV was developed,
they discovered that the top of the frame would fade by the time the raster (electron scan beam) got to the bottom
so they split the beam scan into 'two' feilds, every other scan line,
one scan top feild all the odd numbers 1-3-5-7 etc
bottom feild all the even numbets 2-4-6-8 etc
so before the scan starts to fade the second feild is being displayed
this does Not save bandwidth, 60 feilds a second uses the same amount of data as 30 frames a second "
a ovo o bandwidthu je opet zasebna rasprava a ovo je off tako da sry
Stvarno nema smisla - ti opet zamišljaš da je netko rekao nešto što nije. Bolje da ne ide dalje rasprava.
.Općenito je 1080p besmislen u svijetu gejminga....
ali svi moderni ekrani su progresivni , ne shvacam kako mogu bit besmisleni? dok interlaced 1080i pc monitor je itekako besmislen.
Ako 490 bude dual gpu onda je fail, ali ne vjerujem, prije sam citao o mogucim 495 revizijama, prije ce to biti dual gpu