Vjerojatno će biti i nova era / veća cijena.
Ovako će izgledati nova Toyota Corolla, uz potpuni
- poruka: 28
- |
- čitano: 7.455
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Treba kupiti trenutnu, dok su još u ponudi.
mda... taj Laforge dizajn mi nije jasan, 'ko da su u dealu s Temu dobavljačima LED traka...
pred 4-5 g. sam vozio onaj Golf 7.5 IQ, benzinac ali napucan s "smart" funkcijama i naravski svjetlima preko nosa...
jedino gore su mi još svijetleći logoi, sprijed i osobito straga, crveni, te BMWovi bubrezi šljašteći...
o tempora, o mores....
2020. sam kupovao auto i ciljano išao na toyotu, radi pouzdanosti i garancije , i cijene uloženo-dobiveno, ali i japanac me nešto privlačio. Ali ne znam koliko plaćaju dizajnera 🙄 tako da sam bio prisiljen kupiti lijepu Kiu .
A vjerujem da nisam jedini koji je radi izgleda odabrao nešto drugo.
Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu ASICS
Corolla nije najprodavaniji automobil u povijesti nego je to stara Buba...
Corolla je možda da kažem najviše prodano ime auta...
Prva Corolla i sadašnja uopće ne sliče, dok prva Buba i zadnja se razlikuju u redizajnu blatobrana, branika, svjetala. Kabina je ista...
Po svim relevantnim statistikama Corolla je najprodavaniji auto svih vremena.
Corolla nije najprodavaniji automobil u povijesti nego je to stara Buba...
Corolla je možda da kažem najviše prodano ime auta...
Prva Corolla i sadašnja uopće ne sliče, dok prva Buba i zadnja se razlikuju u redizajnu blatobrana, branika, svjetala. Kabina je ista...
Uzimaju li se u statistiku i ove novije bube?
Corolla nije najprodavaniji automobil u povijesti nego je to stara Buba...
Corolla nije najprodavaniji automobil u povijesti nego je to stara Buba...
Corolla je možda da kažem najviše prodano ime auta...
Prva Corolla i sadašnja uopće ne sliče, dok prva Buba i zadnja se razlikuju u redizajnu blatobrana, branika, svjetala. Kabina je ista...
Uzimaju li se u statistiku i ove novije bube?
Ne... Samo Buba s motorom iza, ona koju je osmislio gospodin Porsche.
To je moje mišljenje...
Corolla nije najprodavaniji automobil u povijesti nego je to stara Buba...
https://wwm-corporateweb-prod.s3.eu-west-3.amazonaws.com/Top_10_Best_Selling_Cars_of_All_Time_0ee9936cdf.png
Ja osobno mislim na jedan te isti auto... A to je stara Buba... Sa manjim redizajnima...
Ja osobno mislim na jedan te isti auto... A to je stara Buba... Sa manjim redizajnima...
I ovi su vjerojatno mislili na Bubu općenito, no nisu stavili fotku stare Bube, kao što nisu stavili fotku "stare" Toyote.
Određena vremena obilježe neki automobili, pa se može pomisliti da su najprodavaniji.
Isto bi čovjek pomislio za Spaček odn. Dianu, Renault 4
Iznenadila me Lada koja je upala među prvih 10.
Corolla nije najprodavaniji automobil u povijesti nego je to stara Buba...
Corolla je možda da kažem najviše prodano ime auta...
Prva Corolla i sadašnja uopće ne sliče, dok prva Buba i zadnja se razlikuju u redizajnu blatobrana, branika, svjetala. Kabina je ista...
Uzimaju li se u statistiku i ove novije bube?
Ne... Samo Buba s motorom iza, ona koju je osmislio gospodin Porsche.
To je moje mišljenje...
Gospodin Porsche je ukrao dizajn od cehoslovackog Tatra V570, Tatra T97 i Tatra T77...
Kada se pogledaju ti auti i VW Buba, nema tu puno genijalnosti gosp. Porschea, koji, unatoc tome je bio genije.
Znači Corolla postaje jedna ružna limuzina i isključivo EV, zanimljiv potez svakako.
Corolla nije najprodavaniji automobil u povijesti nego je to stara Buba...
Corolla je možda da kažem najviše prodano ime auta...
Prva Corolla i sadašnja uopće ne sliče, dok prva Buba i zadnja se razlikuju u redizajnu blatobrana, branika, svjetala. Kabina je ista...
Uzimaju li se u statistiku i ove novije bube?
Ne... Samo Buba s motorom iza, ona koju je osmislio gospodin Porsche.
To je moje mišljenje...
Gospodin Porsche je ukrao dizajn od cehoslovackog Tatra V570, Tatra T97 i Tatra T77...
Kada se pogledaju ti auti i VW Buba, nema tu puno genijalnosti gosp. Porschea, koji, unatoc tome je bio genije.
Hvala za info. Vidio sam na netu auto jako sličan prvotnoj Bubi ali ne sjećam se jel bilo teksta uz fotku...
Ako ništa drugo, od kopiranja je nastala simpatična, legendarna Buba.
Teško da bi te Tatre postale takva legenda...
Znači Corolla postaje jedna ružna limuzina i isključivo EV, zanimljiv potez svakako.
Ja se fakat nadam da neće biti isključivo EV, planirao sam taman pred zabranu prodaje tamo 2034 kupiti opet Corollu pa nek drži
Negoli, kao netko tko ozbiljno razmišlja o kupnji trenutne corolle TS (po mogucnosti 2.0 5th gen), vidim da i u njemačkoj drže cijenu poprilično, doslovce recimo Mazda 6 karavan košta manje, Toyota je u razini BMW-a G21 cijenom, ok dobiješ nešto manje km na satu. I dalje se više isplati uvesti iz njemačke nego uzimati kod nas, no ono, rabljena corolla je jedno blizu 30k s uvozom rekao bih, nije malo para. Pouzdanost je definitivno plus po svemu sudeći, ali ova kvaliteta unutrašnjosti i buka na autocesti što svi pricaju definitivno djeluju kao minusi. Mazda ju dere kvalitetom iznutra i izolacijom buke sigurno, o BMW-u ne treba ni pricati. Jedino što potonji više troše u gradu, na autocesti su tu negdje. Koliko sam vidio i mazda i BMW benzinci nemaju nekih problema. Pitanje je, zašto evo za isto ili više para uzeti Corollu, ušteda goriva u gradu i to je to? (doduše na godišnjoj razini kad se uzme u obzir prosjecna potrošnja nije da su to sad ne znam kakve pare, pogotovo ako si recimo naspram mazde u startu dao bar par tisuca više za auto) i naravno osuđen si na ovlašteni servis pa sigurno tu daš nešto više para kroz naredne godine?
Ja razmišljam uzeti Corollu godišnjaka iz Njemačke.
Ovisi koliko praviš km na autocesti, meni je to najmanje bitka stavka. Odem jednom godišnje na more i možda par puta do ZG-a i tjt.
Ostatak sve gradska i otvorena cesta...
Znači Corolla postaje jedna ružna limuzina i isključivo EV, zanimljiv potez svakako.
Ja se fakat nadam da neće biti isključivo EV, planirao sam taman pred zabranu prodaje tamo 2034 kupiti opet Corollu pa nek drži
Ja sam planirao uzeti TS, jer je HB ispao kao omanja igračka sa cijenom velikog auta. Naposljetku odustao i uzeo Crossover, žao mi je što mi je RAV4 kada sam ubacio željenu opremu otišao van budžeta.
Corolla i Toyote su apsolutni vrh auto svijeta no mene samo jedna stvar odbija a to su njihovi automatski mjenjaci i ti e-cvt ili cvt kako god...
Po mom ukusu, samo fali klasicni automatski pretvarac momenta... aisin ili zf neki dobar... eto samo to...
Takodjer, kod japanaca me ljuti sto nemaju velikih karavana u ponudi.
Inace, za par godina cu mijenjati automobil i andam se da cu pronaci nesto od japanaca. Toyota ili Honda.
Sve mi se cini da cu morati ici na SUV kojih nisam ljubitelj.. RAV4 ili neka honda...
Kakva i kolika ce biti nova corolla treba vidjeti. Vjerojatno ce biti veca od sadasnje pa mozda karavan bude solidnog prostora u kabini...
A što ti toliko smeta kod e-cvt?
Festina lente
Festina lente
Gospodin Porsche je ukrao dizajn od cehoslovackog Tatra V570, Tatra T97 i Tatra T77...
Kada se pogledaju ti auti i VW Buba, nema tu puno genijalnosti gosp. Porschea, koji, unatoc tome je bio genije.
Tatre su u odnosu na bubu bile high tech, skuplje, kompliciranije i snažnije. Mehanika na bubama je u potpunosti preuzeta s Porschea Typ 60 i Typ 64. Sam oblik je vjerojatno nastao brzinski na nekom sastanku s vođama reicha kad su rekli trebamo "narodna kola". Sredinom 30-tih je bilo više automobila takvog oblika (Tatre, Ganz Superior, Steyr 50...) tako da nije neobično da je bio inspiriran njima, ali ne možemo reći točno kojim primjerkom.
Njemačka je zapravo u to vrijeme zaostajala u masovnoj motorizaciji i automobili su bili puno rjeđi nego u Engleskoj, SAD i Francuskoj.
Ne znam, nekako volim klasicne brzine, i to mijenjanje prva druga sedma osma... cak i onaj osjecaj kada prebaci brzinu koji se na dobrim automaticima skoro ni ne primjeti ali sa vremenom se stekne osjecaj i osjeti se kada prebacuje a i zvuk je drugacij.
Znam da su e-cvt top mjenjaci, pouzdani i sve ali eto, nekako sam i dalje old skul po tom pitanju.
Znam i da cvt i e-cvt nemaju neke veze ali sam ih naveo cisto jer ih toyota nudi kao takve. Mislim da svi ne hibridi imaju cvt koji i nije neko cvijece sto se tice pouzdanosti. Za e-cvt nema govora, jedan od najboljih.
Samo kazem, zf mi je recimo top, ili aisin ili mercedesov... nekako.. lijepo mi je znati u kojoj mi je auto brzini. Znam, mozda je cudno i besmisleno ali kaj da radim :)
Nakon prezentacije moram priznati da mi se auto baš sviđa i ako bude staro za novo kupujem odmah. Samo nadam se da će biti verzija bez retardiranih kamera za retrovizore.
Znači izgleda k'o agresivni Prius. Zanima me unutrašnjost pošto Toyota nije baš maštovita kad je u pitanju dizajn interijara, pretpostavljam da će dominirati veliki ekran na središnjoj konzoli i mali display ispred vozača.
Cijena nove Corolle kreće od 30.000€, očekivati je da će nova verzija ići od 35.000€.
Znači Corolla postaje jedna ružna limuzina i isključivo EV, zanimljiv potez svakako.
Ne, dolazi u tri varijante: samo benzinac, hybrid i potpuno električni
