AMD Serija 400 (Polaris)

poruka: 9.707
|
čitano: 814.261
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
protjeran
offline
AMD Serija 400 (Polaris)

Jedan leak je nepouzdan, kad ih imas 10-20 iz razlicitih izvora, onda je prilicno pouzdano..

Moj PC  
1 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
ansha kaže...

Jedan leak je nepouzdan, kad ih imas 10-20 iz razlicitih izvora, onda je prilicno pouzdano..

 

Pouzdano ko i 4GB na 970 

twice the pride double the fall
17 godina
offline
AMD Serija 400 (Polaris)

 ovo je bilo 

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
odjavljen
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
dad0r kaže...
ansha kaže...

Jedan leak je nepouzdan, kad ih imas 10-20 iz razlicitih izvora, onda je prilicno pouzdano..

 

Pouzdano ko i 4GB na 970 

 nekima to ne smeta,nvidia fanbojima na pcekspertu je to recimo future šta grafa ima 3.5gb memorije i još je hvale na sva zvona....imaju recimo gtx 970 i 1080p 23" monitor i mobitel samsung galaxy s7 ali ih to recimo ne sprečava da pljuju po nekome tko kupi 2k ili 4k monitor jer je to za njih bedastoća,ili tko kupi rx 480 ili bilo šta drugo

 

16 godina
odjavljen
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
Penryn kaže...Nije async svemoguć i neće uvijek donijeti boost a kamoli boost od preko 10%. 

I uspoređuješ staru GTX970 koja će u penziju s novom tek izašlom RX480.. pričekaj GTX1060 pa onda uspoređuj.

 Zapravo hoće. :) Što je novija igra, to će imati kompleksnije shadere i više shadera. Što je svega toga više, async je važniji. Više detalja, događanja na ekranu, dinamike = veća korist od asynca.

Penryn kaže...
dery kaže...

 Šta će ćekat gtx1060 = naklokana gtx970,  arhitektura stara više godina na ekstaziju naspram nove.

Kakve veze ima kakva je arhitektura ako performanse budu bolje od RX 480? Async niti je obavezan niti donosi neki enorman boost, koliko sam do sad vidio RX480 nigdje ne dobije preko 10-15% zbog asynca.. Od asnyca imaju potencijalne koristi uglavnom (rekao bih manje bitni) post-processing efekti, znači anti-aliasing, depth of field, blur filteri itd.

Tako da, nvidia ga je usrala s tim asyncom, ali opet nije da GTX970 neće moć vrtit nove naslove, daleko do toga, samo neće imat taj boost od oko 10-20% na račun asynca kao što imaju neke AMDove kartice.

S druge strane GTX1060 prema svemu do sad leakanom ispada da će bit jača od RX480, bilo sa ili bez asynca, pa te onda opet pitam, ako imaš karticu koja se clocka preko 2GHz, troši 100W manje i u DX12 naslovima s asyncom daje veći fps - kakve veze ima kakva je arhitektura?

 A ova generalna ideja donekle ima smisla: dok god NV može sirovom snagom postić dobar rezultat, nebitno je koju tehnologiju koristi. Međutim:

 

Griješiš u više stvari: async pomaže na više polja i omogućava maksimiziranje iskorištavanja jezgara kad je to moguće. Postoji jako puno situacija kad su jezgre minimalno ili samo malo opterećene, a paralelno i asinkrono izvršavanje različitih komandi, itekako pomaže u tom slučaju. Dinamične igre s puno akcije, iskorištavat će tu tehnologiju drastično više, nego statične igre s predvidivim flowom i malo sadržaja. Također, bit će situacija kad će async biti važan da bi igra uopće glatko radila, kad će to biti jedini način da se neki efekti i scene izvrše bez trzuckanja i problema, a tada ne pomaže nikakva sirova snaga. Recimo, dobijemo li igre koje se puno bave fizikom i svjetlima, brojem jedinica, jedinstvenih elemenata scene, novih modela osvijetljenja (lokalizirani processing, volumeni, voxeli i sl.) i sl. (a sad će ih biti jer nam to API omogućava), nema te sirove snage koja će uhvatiti paralel-async izvršavanje višestrukih komandnih listi. Natrpaj dovoljno ROP-ova i riješio si ffp bottleneck, a onda ostaje čista paralelna snaga koju trenutno jedino AMD može koristiti. Ako AMD zaista želi rasturiti tržište, nove kartice će imati visok broj rasternih komponenti i uz async nuditi ogromne performanse.

 

I da, poboljšanje nije samo 10-15% kako pišeš (ili 10-20% u drugoj rečenici), nego 30% do preko 50% u odnosu na klasični API. Nvidijino preskakanje asynca je žešći fail njihovog dizajnerskog odjela, ali arhitekturalne odluke za Pascal su donešene davno prije nego se vidjelo efekt. Sve što Nvidia može je pucanje sirove snage i zadržavanje cjenovnog razreda koji ima AMD (što neće biti lako).

 

Postoji ogromna šansa da AMD izda velike Polarise/Vege i onda sirovom snagom dođe blizu Nvidjinim karticama, a zatim ih pobijedi u finishu asyncom. Toga se, vjerujem, boji i Nvidia. Bit će ovo dvije vrlo interesantne godine za grafiku.

17 godina
odjavljen
offline
AMD Serija 400 (Polaris)

evo i moje rx 480,kupio sam je odmah po službenom izlasku,došla mi je poštom odmah drugi dan čini mi se,lako moguće da sam prva fizička osoba koja ju je prva imala u hrvatskoj,neki su se veselili i nadali(nvidia fanboji) da će mi uništit matičnu,PCI-E slot itd. itd.

http://tinypic.com/view.php?pic=zsn2oh&s=9#.V4vWNTXx6Uk

http://tinypic.com/view.php?pic=2e4emhj&s=9#.V4vWMzXx6Uk

http://tinypic.com/view.php?pic=2808e3c&s=9#.V4vWMTXx6Uk

http://tinypic.com/view.php?pic=2d0ni8o&s=9#.V4vWLjXx6Uk

 

ovo je od danas 3dmark TIME SPY,

http://www.3dmark.com/3dm/13353500

Moj PC  
10 0 hvala 2
17 godina
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)

joj mojne mi pc-e ekipu spominjat tu se bugovci znaju zezat a tamo mora sve po p.s-u uzas 

17 godina
neaktivan
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
Tonči kaže...

I da, poboljšanje nije samo 10-15% kako pišeš (ili 10-20% u drugoj rečenici), nego 30% do preko 50% u odnosu na klasični API. Nvidijino preskakanje asynca je žešći fail njihovog dizajnerskog odjela, ali arhitekturalne odluke za Pascal su donešene davno prije nego se vidjelo efekt. Sve što Nvidia može je pucanje sirove snage i zadržavanje cjenovnog razreda koji ima AMD (što neće biti lako).

 

Postoji ogromna šansa da AMD izda velike Polarise/Vege i onda sirovom snagom dođe blizu Nvidjinim karticama, a zatim ih pobijedi u finishu asyncom. Toga se, vjerujem, boji i Nvidia. Bit će ovo dvije vrlo interesantne godine za grafiku.

Dobro ajmo prvo odvojit boost u performansama dobiven na račun low-level APija i boost dobiven na račun async computea. 

Isključivo govoreći za async compute, sam AMD tvrdi da kod post processing efekata boost može ići do 45%, a kod "osvjetljenja" do 10%. U praksi koliko zasad vidimo, bazirano na Ashesu i 3dmarku, boost je nekih 10-15% kod AMD kartica. 

Što se low-level APIja tiče, puno veće koristi se vidi zbog smanjenog CPU overheada, čak i na nvidia karticama.. primjer FX-8320 u kombinaciji s GTX970, 720p sve max, ista scena, OpenGL vs Vulkan, 83 vs 123fps.

ASync u Doomu zasad radi samo s TSSAA, i naravno kad se koristi TSSAA (koji inače ruši performanse) AMD to puno bolje podnosi zbog asynca. Nisam baš tražio al bilo bi zanimljivo vidjet korist od Vulkana ali bez asynca, znači s isključenim TSSAA..

OpenGL OpenGL
Vulkan Vulkan
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.7.2016 21:44 (Penryn).
17 godina
odjavljen
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
4mal kaže...

joj mojne mi pc-e ekipu spominjat tu se bugovci znaju zezat a tamo mora sve po p.s-u uzas 

 kako tko,modovi i admini mogu šta hoće,uglavnom na pce su većinom sve teški nvidia fanboji,jedan mod hvali svoju gtx 970 na sva zvona,ima gtx 970,23" 1080p monitor i hvali se kako mu sve leti,i ima još samsung galaxy s7 mobitel

14 godina
offline
AMD Serija 400 (Polaris)

zna li se kada u našim trgovinama možemo očekivati nereferentne modele 480?

monetary revolution
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
online
AMD Serija 400 (Polaris)

@m4x

Hoćeš još jednom napomenuti da je cak imao s7 i 1080p? Nismo skontali u dva posta, napisi jos jednom na svaki slucaj. 

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.7.2016 21:29 (maks0806).
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
koorpa kaže...

zna li se kada u našim trgovinama možemo očekivati nereferentne modele 480?

10-15 dana

AL SWEARENGEN Welcome to fucking Deadwood!
16 godina
odjavljen
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
Penryn kaže...

Dobro ajmo prvo odvojit boost u performansama dobiven na račun low-level APija i boost dobiven na račun async computea. 

Isključivo govoreći za async compute, sam AMD tvrdi da kod post processing efekata boost može ići do 45%, a kod "osvjetljenja" do 10%. U praksi koliko zasad vidimo, bazirano na Ashesu i 3dmarku, boost je nekih 10-15% kod AMD kartica. 

Što se low-level APIja tiče, puno veće koristi se vidi zbog smanjenog CPU overheada, čak i na nvidia karticama.. primjer FX-8320 u kombinaciji s GTX970, 720p sve max, ista scena, OpenGL vs Vulkan, 83 vs 123fps.

ASync u Doomu zasad radi samo s TSSAA, i naravno kad se koristi TSSAA (koji inače ruši performanse) AMD to puno bolje podnosi zbog asynca. Nisam baš tražio al bilo bi zanimljivo vidjet korist od Vulkana ali bez asynca, znači s isključenim TSSAA..

Pa vrlo je lako odvojiti razlike. Ako radi s TSSAA i ne radi bez, eto, imaš rješenje.  Koliko vidimo, ukupna razlika u prosjeku za Nvidiju je 3-5%, a za AMD 40%. Bilo to zbog API-ja ili Asynca, manje je važno za ukupni dojam.

 

Što se tiče Asynca, razlike mogu biti ogromne. To je jednostavno tako, ma što AMD naveo kao određeni postotak. Realno nikad nećemo imati idealan i najgori slučaj, svaka igra i svaka scena je svoja priča, ali u prosjeku je to oko 40% u Doomu sve skupa.

12 godina
offline
AMD Serija 400 (Polaris)

Ja imam 970 i vise sam nego zadovoljan sa tom grafom ali to je dx11 grafa isto kao sto su to sve grafe iz pascal serije one ce po mom ocekivanju zastarit brze nego prijasnje nvidia serije,Vega izlazi uskoro u pitanju je svega par mjeseci i koliko sam procitao radi se o potpuno novoj arhitekturi i logicno je za ocekivat da ce async bit jos efikasniji i u kombinaciji sa sirovom snagom koju ce high end modeli donjet tesko mi je tu vidjet nvidiu kao konkurentnu.....

Dok je nvidia usavrsavala dx11 amd je radio na dx12/vulkan podrsci u svojoj arhitekturi i to je vise nego ocito bas u novim igrama i nisu nam potrebni nikakvi benchmarci za utvrdjivanje par postotaka razlike u korist amda ili nvidie kad su razlike u samim igrama sad ogromne.....nemoze mi nitko rec da je ocekivao da ce ID izbacit vulkan patch i da ce to boostat rx480 i po 30fps iznad nasih gtx 970.....

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.7.2016 22:50 (MEGATAMA).
Moj PC  
4 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
Tonči kaže...

Pa vrlo je lako odvojiti razlike. Ako radi s TSSAA i ne radi bez, eto, imaš rješenje.  Koliko vidimo, ukupna razlika u prosjeku za Nvidiju je 3-5%, a za AMD 40%. Bilo to zbog API-ja ili Asynca, manje je važno za ukupni dojam.

Što se tiče Asynca, razlike mogu biti ogromne. To je jednostavno tako, ma što AMD naveo kao određeni postotak. Realno nikad nećemo imati idealan i najgori slučaj, svaka igra i svaka scena je svoja priča, ali u prosjeku je to oko 40% u Doomu sve skupa.

Prema Digital Foundry prosječan boost prelaskom na Vulkan + async kod GTX1080 je 11%, Fury X 40%, RX480 29%, s tim da async još nije funkcionalan za nvidiju u DOOMu tako da će i tu vjerojatno dobit nekih 5-10%. Ali ono meni zanimljivije, prelaskom na Vulkan CPU frametime kod Fury X je pao za 36%..

 

Al svakako je prerano za izvlačit bilo kakve zaključke, treba proći neko vrijeme i izaći nekoliko naslova pa da u praksi vidimo kako će se držat RX480 vs GTX1060, GTX1080 vs. Fury X itd.

Činjenica je da je AMD uvijek imao jak hardware al slab software, sve do u zadnjih pola godine je to došlo do granice podnošljivog, gdje jedna GTX1080 razvaljuje Fury X a takoreć jednako snažne na papiru po tflopsima.

Da nije low-level APIja tko zna bi li AMD ikad riješio drivere.. 

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.7.2016 22:56 (Penryn).
12 godina
offline
AMD Serija 400 (Polaris)

Boost ti ovisi i o konfiguraciji koju imas,koliko sam vidio ako imas slabiji proc boost ti je i veci open gl vs vulkan i zato imamo primjere gdje ekipa sa rx 480 ima i do 48% boost.

Rijetki od nas imaju 6-8 core intel i7 procove tako da je za veliku vecinu nas ovo jos bitnije....

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
MEGATAMA kaže...

 

Dok je nvidia usavrsavala dx11 amd je radio na dx12/vulkan podrsci u svojoj arhitekturi i to je vise nego ocito bas u novim igrama i nisu nam potrebni nikakvi benchmarci za utvrdjivanje par postotaka razlike u korist amda ili nvidie kad su razlike u samim igrama sad ogromne.....nemoze mi nitko rec da je ocekivao da ce ID izbacit vulkan patch i da ce to boostat rx480 i po 30fps iznad nasih gtx 970.....

 

 

 

 

Kako ne kad su prvi put spomenuli Vulkan znali smo da voda ide na AMD-ov mlin sad zamisli kad developeri nebi bili "ljeni" i poceli koristiti vulkan,dx12,async itd. kako treba bili bi zeleni u vecim problemima ali jebiga imaju para pa mogu igrati prljavo i svima nama zagorcati zivot.

twice the pride double the fall
15 godina
protjeran
offline
AMD Serija 400 (Polaris)

Pa valjda je jasno da je amd toliko profitirao vulkanom samo zato sta su bili koma sa opengl driverima. Dovoljno je pogledat kako stoje u wolfensteinima koji su opengl u odnosu na nvidiju...

Moj PC  
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
ansha kaže...

Pa valjda je jasno da je amd toliko profitirao vulkanom samo zato sta su bili koma sa opengl driverima. Dovoljno je pogledat kako stoje u wolfensteinima koji su opengl u odnosu na nvidiju...

 Ja uopce ne gledam koliko je amd dobio open gl vs vulkan nego koliki je skok dobila rx 480 naspram moje 970 posto smatram da se radi o otprilike istoj klasi grafa a performanse su sve samo ne u istoj klasi,necu se zacudit kada overclockane nereferentne rx 480 zadju u teritorij gtx 980ti u DOOMu a to je onda 2 klase iznad moje grafe.....

16 godina
odjavljen
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
Penryn kaže...

async još nije funkcionalan za nvidiju u DOOMu tako da će i tu vjerojatno dobit nekih 5-10%.

 Tebi je jasno da se to nikad neće dogodit?

17 godina
neaktivan
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
Tonči kaže...

 Tebi je jasno da se to nikad neće dogodit?

Isto kao što se ni u 3dmarku nije dogodilo? Jasno je meni na koji način nvidia pokušava simulirat async, ali eto i taj način će dat bar par %. Al svejedno, sve će se otkrit kroz sljedećih pola godine..

12 godina
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)

 Ahahaha e da nije referentna ja bih mu instant dao svoju msi 970 :) :)

Ja ne uzimam referentnjace pa jbg :)

12 godina
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
Penryn kaže...
Tonči kaže...

 Tebi je jasno da se to nikad neće dogodit?

Isto kao što se ni u 3dmarku nije dogodilo? Jasno je meni na koji način nvidia pokušava simulirat async, ali eto i taj način će dat bar par %. Al svejedno, sve će se otkrit kroz sljedećih pola godine..

To u 3D marku je lakrdija a ne integracija asynca,prodali su guz.cu nvidiji ali u danasnje doba ovo ce se prosirit kao vatra po internetu i nanjet im daleko vise stete nego sto su dobili para od nvidie :)

Nvidiji trebaju samo grafovi na kojima ce pisat da je njihova Pascal serija uspijesna u dx12 i nece birat metode kako da to postignu kao sto smo i vidjeli,marketing im je postao bitniji od icega.

16 godina
odjavljen
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
Penryn kaže...
Tonči kaže...

 Tebi je jasno da se to nikad neće dogodit?

Isto kao što se ni u 3dmarku nije dogodilo? Jasno je meni na koji način nvidia pokušava simulirat async, ali eto i taj način će dat bar par %. Al svejedno, sve će se otkrit kroz sljedećih pola godine..

Pa sve što se u 3DMarku događa je ok kad znamo što se događa. Možda impresionira prosječnog kupca, ali developere koji znaju kako stvari rade, baš i ne može. 

 

Nije loše da Nvidia može uhvatiti 5-10% kad se baš istrse, ali to nije ni blizu onoga što ima AMD. Stvarnost je neumoljiva. 

 

 

Ahh, naletio sam na dobar članak: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-doom-vulkan-patch-shows-game-changing-performance-gains

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.7.2016 23:44 (Tonči).
9 godina
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
Tonči kaže...
Penryn kaže...

async još nije funkcionalan za nvidiju u DOOMu tako da će i tu vjerojatno dobit nekih 5-10%.

 Tebi je jasno da se to nikad neće dogodit?

 100% ljudi van ovog foruma, svi lokalni "kompjuteraši" koje znam ,misle da amd hardver zaostaje za nvidijom sto godina.
tako da mislim da je ovaj forum zapravo jako objektivan bez obzira šta svi mi tu i tamo malo zalutamo u marketinške laži i povjerujemo da se hardverski problem(ili dobar marketing druge firme) da rješit softverski(480 power, 3.5gb970, itd)

14 godina
neaktivan
offline
AMD Serija 400 (Polaris)

Kako ide pjesma, Ne ne zanima me ništa osim dobroga FPS-a.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
Tonči kaže...
Penryn kaže...
Tonči kaže...

 Tebi je jasno da se to nikad neće dogodit?

Isto kao što se ni u 3dmarku nije dogodilo? Jasno je meni na koji način nvidia pokušava simulirat async, ali eto i taj način će dat bar par %. Al svejedno, sve će se otkrit kroz sljedećih pola godine..

Pa sve što se u 3DMarku događa je ok kad znamo što se događa. Možda impresionira prosječnog kupca, ali developere koji znaju kako stvari rade, baš i ne može. 

 

Nije loše da Nvidia može uhvatiti 5-10% kad se baš istrse, ali to nije ni blizu onoga što ima AMD. Stvarnost je neumoljiva. 

 

 

Ahh, naletio sam na dobar članak: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-doom-vulkan-patch-shows-game-changing-performance-gains

 Da izvrstan clanak,bio sam ga stavio i ovdje na BUG i na Reboot forum i naglasio sam cinjenicu kako developer istice samo radeon grafe u kontekstu asynca unutar Vulkana.....

12 godina
offline
Re: AMD Serija 400 (Polaris)
Tonči kaže...
Penryn kaže...
Tonči kaže...

 Tebi je jasno da se to nikad neće dogodit?

Isto kao što se ni u 3dmarku nije dogodilo? Jasno je meni na koji način nvidia pokušava simulirat async, ali eto i taj način će dat bar par %. Al svejedno, sve će se otkrit kroz sljedećih pola godine..

Pa sve što se u 3DMarku događa je ok kad znamo što se događa. Možda impresionira prosječnog kupca, ali developere koji znaju kako stvari rade, baš i ne može. 

 

Nije loše da Nvidia može uhvatiti 5-10% kad se baš istrse, ali to nije ni blizu onoga što ima AMD. Stvarnost je neumoljiva. 

 

 

Ahh, naletio sam na dobar članak: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-doom-vulkan-patch-shows-game-changing-performance-gains

 Da izvrstan clanak,bio sam ga stavio i ovdje na BUG i na Reboot forum i naglasio sam cinjenicu kako developer istice samo radeon grafe u kontekstu asynca unutar Vulkana.....

17 godina
offline
AMD Serija 400 (Polaris)

wtf

 

480x mora bit na vulkanu u doom-u

da bi dobila 1 fps razlike fury x koji je na open gl-u 

 

R9 Fury X

 

open gl  88.7

vukan   123.7

 

RX 480

 

69.7

89.7

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.7.2016 0:22 (4mal).
Moj PC  
1 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice