Samo malo, rekao si da je tvoj Trabant iz '91. godine...
sam vlasnik Trabant cabria iz 91-god,
... a Trabant je obustavio proizvodnju dvotaktnih motora u rujnu 1990. godine i počeo ugrađivati četverotaktni motor, VW-ov 1.1 R4.
Samo malo, rekao si da je tvoj Trabant iz '91. godine...
sam vlasnik Trabant cabria iz 91-god,
... a Trabant je obustavio proizvodnju dvotaktnih motora u rujnu 1990. godine i počeo ugrađivati četverotaktni motor, VW-ov 1.1 R4.
Samo malo, rekao si da je tvoj Trabant iz '91. godine...
sam vlasnik Trabant cabria iz 91-god,
... a Trabant je obustavio proizvodnju dvotaktnih motora u rujnu 1990. godine i počeo ugrađivati četverotaktni motor, VW-ov 1.1 R4.
to si ti pobrkao kolega, to je warburg poceo ugradjivat wv-ov motor :) Cak i diesel ;)
to si ti pobrkao kolega, to je warburg poceo ugradjivat wv-ov motor :) Cak i diesel ;)
Netočno, Wartburg je počeo ugrađivati VW-ov motor, ali 1.3L4 i to još 1988.
to si ti pobrkao kolega, to je warburg poceo ugradjivat wv-ov motor :) Cak i diesel ;)
Netočno, Wartburg je počeo ugrađivati VW-ov motor, ali 1.3L4 i to još 1988.
nemozes meni rec netocno ako sam ih servisirao :) tako da ne baljezgam gluposti vec govorim sto sam vidio opipao,uvjerio se..
Što se mene tiče, rasprava je gotova. Nemam toliko vremena da bih vodio besmislene rasprave i ne prihvaćam kad me netko mulja.
Što se tiče dvotaktnih motora, koristili su ih Wartburg i Trabant do godina koje sam već naveo, kad je proizvodnja prekinuta, najviše zbog neslaganja s ekološkim normama koje su tada bile u začetku. Ti motori koristili su kućište radilice kao kompresor za punjenje cilindra i imali su obrnuto ispiranje cilindra, što je s jedne strane bilo dobro u smislu kompaktnih dimenzija, jednostavne konstrukcije i visokih brzina vrtnje, ali u to doba ipak su prevagnuli nedostaci u obliku nesimetričnog toplinskog opterećenja i lomova klipnih karika na bridovima ispušnih kanala.
Ako te još što zanima, slobodno pitaj, konstrukcija motora s FSB-a se još uvijek vrlo dobro sjećam.
Što se mene tiče, rasprava je gotova. Nemam toliko vremena da bih vodio besmislene rasprave i ne prihvaćam kad me netko mulja.
Što se tiče dvotaktnih motora, koristili su ih Wartburg i Trabant do godina koje sam već naveo, kad je proizvodnja prekinuta, najviše zbog neslaganja s ekološkim normama koje su tada bile u začetku. Ti motori koristili su kućište radilice kao kompresor za punjenje cilindra i imali su obrnuto ispiranje cilindra, što je s jedne strane bilo dobro u smislu kompaktnih dimenzija, jednostavne konstrukcije i visokih brzina vrtnje, ali u to doba ipak su prevagnuli nedostaci u obliku nesimetričnog toplinskog opterećenja i lomova klipnih karika na bridovima ispušnih kanala.
Ako te još što zanima, slobodno pitaj, konstrukcija motora s FSB-a se još uvijek vrlo dobro sjećam.
mozes ti proci i tri fsb-a, no kad se to treba primjenit,odnosno da ti to sad pokazem mozda bi te uspio uvjerit,no nisam valjda tolike godine proveo skolovajuci se i radeci da ne razlikujem benzinca od dizela,odnosno 4takta,od 2..
Uostalom hoces da ti poslikam br sasije gdi su jasno vidljive specifikacije?
No opet bi ti nasao neki glupi razlog kojeg su te naucili na fsb-u..
Ma stvar je samo u tome da je za smislenu raspravu potrebno ipak malo više od natjeravanja Trabanta po dvorištu.
Ma stvar je samo u tome da je za smislenu raspravu potrebno ipak malo više od natjeravanja Trabanta po dvorištu.
stvar je u tome da bi se ti raspravljao a nikakvih argumenata za raspravu nemas i vjerovatno si jedan od onih koji imaju poteskoca sa dolijevanjem tekucine za pranje stakla,dok mozda teoretskog znanja..
Zato valjda i neznas da teoretske sanse nema da se u trabanta stavi druga masina jer je i ova orginal ugurana na knap,znaci bez tjuninga kojeg tvornice naravno nisu imale racuna radit tj prosirivat prednji kraj, no opet ces ti nac argumenata da pobijes moje tvrdnje
Uostalom mozda ni ovo nije trabant za tebe http://www.autorevija.com/noviteti/veliki_povratak_trabanta.html
Zato valjda i neznas da teoretske sanse nema da se u trabanta stavi druga masina jer je i ova orginal ugurana na knap,znaci bez tjuninga kojeg tvornice naravno nisu imale racuna radit tj prosirivat prednji kraj, no opet ces ti nac argumenata da pobijes moje tvrdnje
Uostalom mozda ni ovo nije trabant za tebe http://www.autorevija.com/noviteti/veliki_povratak_trabanta.html
Ne moram se ni truditi da pobijam tebe, kada si se pobio sam - s jedne strane tvrdiš da 'teoretske sanse nema da se u trabanta stavi druga masina jer je i ova orginal ugurana na knap', a s druge strane daješ link na članak u kojem upravo to piše:
Samo podsjetimo da je originalni Trabant 301 pokretao mali dvocilindrični dvotaktni motor hlađen zrakom, da bi pred kraj života u istu karoseriju Trabanta bio ugrađivan četverocilindrični 1,1-litreni motor hlađen vodom sa regulisanim katalizatorom preuzet iz automobila VW Polo, ali smanjene snage
...što sam uostalom ja cijelo vrijeme i govorio.
I ne, poteškoća sa dolijevanjem tekućine za pranje stakla nemam, ali to je ujedno i sve što na autu radim, jer nije na meni da se zavlačim pod haubu, a i to je takav auto. Mogao bih eventualno promijeniti ulje, ali riskirao bih da se zamastim.
Zato valjda i neznas da teoretske sanse nema da se u trabanta stavi druga masina jer je i ova orginal ugurana na knap,znaci bez tjuninga kojeg tvornice naravno nisu imale racuna radit tj prosirivat prednji kraj, no opet ces ti nac argumenata da pobijes moje tvrdnje
Uostalom mozda ni ovo nije trabant za tebe http://www.autorevija.com/noviteti/veliki_povratak_trabanta.html
Ne moram se ni truditi da pobijam tebe, kada si se pobio sam - s jedne strane tvrdiš da 'teoretske sanse nema da se u trabanta stavi druga masina jer je i ova orginal ugurana na knap', a s druge strane daješ link na članak u kojem upravo to piše:
Samo podsjetimo da je originalni Trabant 301 pokretao mali dvocilindrični dvotaktni motor hlađen zrakom, da bi pred kraj života u istu karoseriju Trabanta bio ugrađivan četverocilindrični 1,1-litreni motor hlađen vodom sa regulisanim katalizatorom preuzet iz automobila VW Polo, ali smanjene snage
...što sam uostalom ja cijelo vrijeme i govorio.
I ne, poteškoća sa dolijevanjem tekućine za pranje stakla nemam, ali to je ujedno i sve što na autu radim, jer nije na meni da se zavlačim pod haubu, a i to je takav auto. Mogao bih eventualno promijeniti ulje, ali riskirao bih da se zamastim.
Nisam to citao,no ti novinari su takodje nesposobni, trabant 301?
Daj mi molim te nadi jednog..Pred kraj proizvodnje su ugradjivali wv :D i to u 301..Zadnji koji je izasao sa linije je 601 model karavan na kraju 90 pocetkom 91,jedan primjerak je u mom dvoristu takodje..Uz to u garazi se nalaze i primjerci iz 77god te 88 kojeg si vidio i preraden u cabria..
Tako da ukoliko mi ijednog nades sa 11 motorom a da nije neka prerada dat mozemo dalje diskutirat..No tad izgleda neznaju ni sami sta su gdi stavili jer posjedujem sve manuale od svih trabanta koji su proivedeni i ni u jednom nema tog cetverotaktasa