Ooo, Lord won't you buy me a Mercedes-Benz... or BMW. :-)
Ford i Renault!!!!
BMW - sve ostalo je nebitno..
Subaru
yugo 4ever
Mercedes-benz
ili Lada koju sam imao za divljanje po šumskim putevima..... ah.....to su bili dani
BMW i Shelby (FORD SHELBY GT500KR)
ma Aston Martin definitivno...iako sam sretan i sa svojim Seatom
toliko od mene
BMW - sve ostalo je nebitno..
ili Lada koju sam imao za divljanje po šumskim putevima..... ah.....to su bili dani
Stoljetnu tradicjiu njemackih auta nece u skoroj buducnosti nadmasiti nikakve jeftine japanske i korejske marke, njemci su uvijek njemci, MERCEDES BMW AUDI
Mazda, po meni savršen omjer cijene i kvalitete, a dizajn im je daleko iznad većine konkurencije. Auti su kvalitetni i skupi a opet ne precijenjeni :)
Mazda, po meni savršen omjer cijene i kvalitete, a dizajn im je daleko iznad većine konkurencije. Auti su kvalitetni i skupi a opet ne precijenjeni :)
Meni mondeo iznutra izgleda nedorađen pored jednog accorda ili mazde 6. Naravno o ukusima se ne raspravlja.
Meni mondeo iznutra izgleda nedorađen pored jednog accorda ili mazde 6. Naravno o ukusima se ne raspravlja.
Nisam baš siguran, pa čak i na slikama se vidi puno veća rafiniranost plastike u šestici nego kod mondea, s time da mi mazda ima zaobljenije i dinamičnije (čitaj modernije) linije. Ako te zanima udobnost, tu je francuz najjači. Peugeot 607 i novi Citroes C5 su majka u tom polju.
Istina je da vecina proizvodjaca radi aute vece klase vrlo kvalitetnima, ali nekako ne mogu dodirnut veliku njemacku trojicu. Jedna stvar je ocita ovih dana - jedino Audi gotovo da i nema problema sa ekonomskom krizom . Mnogi ce vjerojatno rec da je trenutno otisao sa LeMansa, ali se pojavio u GT3 kupu ! Cvrsto vjerujem da ce R8 prodrmat tribine !
Nisam baš siguran, pa čak i na slikama se vidi puno veća rafiniranost plastike u šestici nego kod mondea, s time da mi mazda ima zaobljenije i dinamičnije (čitaj modernije) linije. Ako te zanima udobnost, tu je francuz najjači. Peugeot 607 i novi Citroes C5 su majka u tom polju.
japanac definitivno evropa i ameri ne dolazu u obzir sto se mene tiće nemislin da nevalaju
Nebi se složio jer šesticu imam doma, auto je vrlo udoban (što ovisi o paketu opreme). Nisam vozio mondeo pa neznam za držanje ceste ali neću tako lako prihvatiti da mondeo bolje drži cestu (dok ga ne provozam) jer je mazda sportskijeg karaktera. Nevidim po čemu ti izgleda razred više, osim po tome što je glomazniji i to poprilično. Izvana mazda izgleda puno agresivnije, a koliko vidim mondeo ne nudi ništa kvalitetniju opremu od mazde. Meni osobno unutrašnjost mondea nije baš nešto i koliko god mislim da su izvana napravili genijalan dizajn, mislim da se iznutra moglo poraditi što na izgledu elemenata (koje ne smatram lošim da se razumijemo) što po kvaliteti korištenih materijala. Meni osobno iznutra strašan dizajn imaju Opel Insignia, Accord i Mazda 6 te mislim da bi ford ipak mogao malo naučiti od njih. Možda je do mene, ali nisam fan konzervativnosti u dizajnu automobila.
Specifikacije vozila (DULJINA / ŠIRINA / VISINA) [mm]:
mazda 6: 4.755 / 1.795 / 1.440
mondeo: 4.844 / 1.500 / 1.886
međuosovinski razmak: [mm]
mazda 6: 2.725
mondeo: 2850
Nebi se složio jer šesticu imam doma, auto je vrlo udoban (što ovisi o paketu opreme). Nisam vozio mondeo pa neznam za držanje ceste ali neću tako lako prihvatiti da mondeo bolje drži cestu (dok ga ne provozam) jer je mazda sportskijeg karaktera. Nevidim po čemu ti izgleda razred više, osim po tome što je glomazniji i to poprilično. Izvana mazda izgleda puno agresivnije, a koliko vidim mondeo ne nudi ništa kvalitetniju opremu od mazde. Meni osobno unutrašnjost mondea nije baš nešto i koliko god mislim da su izvana napravili genijalan dizajn, mislim da se iznutra moglo poraditi što na izgledu elemenata (koje ne smatram lošim da se razumijemo) što po kvaliteti korištenih materijala. Meni osobno iznutra strašan dizajn imaju Opel Insignia, Accord i Mazda 6 te mislim da bi ford ipak mogao malo naučiti od njih. Možda je do mene, ali nisam fan konzervativnosti u dizajnu automobila.
Specifikacije vozila (DULJINA / ŠIRINA / VISINA) [mm]:
mazda 6: 4.755 / 1.795 / 1.440
mondeo: 4.844 / 1.500 / 1.886
međuosovinski razmak: [mm]
mazda 6: 2.725
mondeo: 2850
Nebi se složio jer šesticu imam doma, auto je vrlo udoban (što ovisi o paketu opreme). Nisam vozio mondeo pa neznam za držanje ceste ali neću tako lako prihvatiti da mondeo bolje drži cestu (dok ga ne provozam) jer je mazda sportskijeg karaktera. Nevidim po čemu ti izgleda razred više, osim po tome što je glomazniji i to poprilično. Izvana mazda izgleda puno agresivnije, a koliko vidim mondeo ne nudi ništa kvalitetniju opremu od mazde. Meni osobno unutrašnjost mondea nije baš nešto i koliko god mislim da su izvana napravili genijalan dizajn, mislim da se iznutra moglo poraditi što na izgledu elemenata (koje ne smatram lošim da se razumijemo) što po kvaliteti korištenih materijala. Meni osobno iznutra strašan dizajn imaju Opel Insignia, Accord i Mazda 6 te mislim da bi ford ipak mogao malo naučiti od njih. Možda je do mene, ali nisam fan konzervativnosti u dizajnu automobila.
Specifikacije vozila (DULJINA / ŠIRINA / VISINA) [mm]:
mazda 6: 4.755 / 1.795 / 1.440
mondeo: 4.844 / 1.500 / 1.886
međuosovinski razmak: [mm]
mazda 6: 2.725
mondeo: 2850
Ocito nije dovoljno poznato za Fordova vozna svojstva :-)
Uglavnom Ford je dosta podcijenjen, za razliku od VW-a koji je precijenjen
Ocito nije dovoljno poznato za Fordova vozna svojstva :-)
Uglavnom Ford je dosta podcijenjen, za razliku od VW-a koji je precijenjen
Bmw i Ferrari.Najljejpši i najkvalitetniji automobili.................
Ocito nije dovoljno poznato za Fordova vozna svojstva :-)
Uglavnom Ford je dosta podcijenjen, za razliku od VW-a koji je precijenjen
Za Forda se slazem, no VW je precijenjen samo po tvojem misljenju
Ocito nije dovoljno poznato za Fordova vozna svojstva :-)
Uglavnom Ford je dosta podcijenjen, za razliku od VW-a koji je precijenjen
Za Forda se slazem, no VW je precijenjen samo po tvojem misljenju