Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji prim

poruka: 23
|
čitano: 5.936
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji prim".
8 godina
offline
Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji prim

koliko ce elektricni nasljednik ovog modela bit skuplji?

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji prim

Jao, prekrasni auti. Na 245-ici sam naučio voziti. Ubijalo me kad bih iz diesel Škode Felicie od instruktora kasnije prešao u Volva benzinca od 145 konja i sa starim išao vježbati, stalno mi se gasio auto :D

Jedan od najdražih automobila koje sam ikad vozio (245-ica, ne V90).

 

Osobno sam jedan od nostalgičara koji nikad neće prežaliti napuštanje "kockastog" dizajna ali što jes' jes', ovi novi Volvo-i su prekrasni auti!

Gledam te!
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji prim

Katastrofa, SUV sranja dominiraju... 

 
7 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
keke kaže...

Katastrofa, SUV sranja dominiraju... 

 Kupci diktiraju tržištem, usprkos mišljenjima forumaša prosječni ljudi žele SUV...

5 godina
offline
Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji prim

Meni su SUV bili sranje, al onda sam poceo imat problema sa koljenom itd i jebem si dan sto imam Audi A5. 

 

Sljedeci ide SUV 

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 mjeseci
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
Za koljena je lijek bicikl a ne suv.
Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu ASICS
7 tjedana
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
keke kaže...

Katastrofa, SUV sranja dominiraju... 

 Možda, ali ima nešto u tome kada samo zakoračiš u auto. Ulaziti i izlaziti iz povišenog auta je komfor koji sve više ljudi želi.

5 godina
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
Sirotanovic kaže...
Za koljena je lijek bicikl a ne suv.

 Slazem se al steta je vec ucinjena i zahtijeva prilagodbu. Jebiga 

16 godina
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
keke kaže...

Katastrofa, SUV sranja dominiraju... 

Zašto je SUV sranje? Da li si vozio noviji SUV i time utvrdio da je SUV sranje ili pričaš napamet?

sirka666 kaže...
keke kaže...

Katastrofa, SUV sranja dominiraju... 

 Kupci diktiraju tržištem, usprkos mišljenjima forumaša prosječni ljudi žele SUV...

Upravo to, sad je SUV u trendu i to je to. Za par godina će biti nešto drugo. 

Hrža kaže...
keke kaže...

Katastrofa, SUV sranja dominiraju... 

 Možda, ali ima nešto u tome kada samo zakoračiš u auto. Ulaziti i izlaziti iz povišenog auta je komfor koji sve više ljudi želi.

Tako je, SUV za ulazak i izlazak iz vozila pruža daleko veći komfor nego standardno vozilo. Nadalje u SUV-u imaš bolju preglednost, veću prostranost (visina krova), cijena neznatno veća od standardnih vozila. 

7 tjedana
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji

Nekako bih rekao da je većina ljudi to oduvijek i htjela, samo što prije ajmo reći 15-tak+ godina takvi auti nisu bili cjenovno dostupni "običnom" smrtniku. Ja sam sa limuzine prešao na crossover i teško da ću se vratiti nazad, eventualno da imam novaca za neki vikend auto, onda bi pala neka niskopodna jurilica. :)

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.10.2025 9:27 (Hrža).
12 mjeseci
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
Pošto su ljudi toliki komformisti morat će se zakon pobrinuti te oporezivati takvo ponašanje. Visok i težak auto= opasniji za sudionike u prometu, lošije leži na cesti i u zavojima zato što je nestabilan tj. visoko težište, troši više gume (a gume su najveći onečišćivač zraka česticama). Aerodinamika lošija od običnih auta = veća potrošnja goriva. Ovo za veću preglednost nije istina zato što su smanjili visinu stakala te nit vidiš iza auta kao nekad a pogotovo ispred sebe zbog podignutog hrbata ko u amer. Mak kamionu.

Svaka ćas tko zaista ima problema sa ulaskom u auto radi zdravlja, ali daj me nemoj , ljudi od 30-40 godina pričaju te priče. Dovedite se u forum pa će biti znatno lakše , ta ne znam kako se uspiju popeti na priležnicu, stvarno mi ih je žao.
Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu ASICS
Moj PC  
2 7 hvala 0
7 tjedana
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji

Fizika je definitivno protiv SUV-ova i Crossovera, međutim na kraju dana takav auto nije niti zamišljen za divljanje po cesti. Ne ulazim u G klasa, Cayenne, itd.. segment luksuznih V6/8 terenaca. Jedan prijatelj ima M4 i meni je ulazak i izlazak iz tog auta užasan, on ima još dobrih 30+kg više od mene, ima puno više para i zaljubljenik je u aute generalno i njemu to ne smeta. Ja auto gledam kao prijevozno sredstvo od točke A do točke B, nemam bijesni Crossover, ne divljam i ne vozim preko 110-120km/h po autoputu, potrošnja i zagađenje okoliša mi je sigurno manja od tri navedena, a samo zagađenje sigurno manje od bilo kojeg dizelaša današnjice, kamoli nekog starijeg ( kod mene je benzinac u pitanju ).

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.10.2025 10:20 (Hrža).
5 godina
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
Sirotanovic kaže...
Pošto su ljudi toliki komformisti morat će se zakon pobrinuti te oporezivati takvo ponašanje. Visok i težak auto= opasniji za sudionike u prometu, lošije leži na cesti i u zavojima zato što je nestabilan tj. visoko težište, troši više gume (a gume su najveći onečišćivač zraka česticama). Aerodinamika lošija od običnih auta = veća potrošnja goriva. Ovo za veću preglednost nije istina zato što su smanjili visinu stakala te nit vidiš iza auta kao nekad a pogotovo ispred sebe zbog podignutog hrbata ko u amer. Mak kamionu.

Svaka ćas tko zaista ima problema sa ulaskom u auto radi zdravlja, ali daj me nemoj , ljudi od 30-40 godina pričaju te priče. Dovedite se u forum pa će biti znatno lakše , ta ne znam kako se uspiju popeti na priležnicu, stvarno mi ih je žao.

 

Tako bi se moglo onda i kontra. Nizi auto cesto i brzi = opasniji za sudionike. Moze trosit vise gume jer se ulazi sa vecom brzinom u zavoj. Aerodinamika je bolja, al opet dal svi imaju laganu nogu na gasu znaci moze opet bit veca potrosnja. 

Sve je to rekla kazala. 

13 godina
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
Sirotanovic kaže...
Pošto su ljudi toliki komformisti morat će se zakon pobrinuti te oporezivati takvo ponašanje. Visok i težak auto= opasniji za sudionike u prometu, lošije leži na cesti i u zavojima zato što je nestabilan tj. visoko težište, troši više gume (a gume su najveći onečišćivač zraka česticama). Aerodinamika lošija od običnih auta = veća potrošnja goriva. Ovo za veću preglednost nije istina zato što su smanjili visinu stakala te nit vidiš iza auta kao nekad a pogotovo ispred sebe zbog podignutog hrbata ko u amer. Mak kamionu.

Svaka ćas tko zaista ima problema sa ulaskom u auto radi zdravlja, ali daj me nemoj , ljudi od 30-40 godina pričaju te priče. Dovedite se u forum pa će biti znatno lakše , ta ne znam kako se uspiju popeti na priležnicu, stvarno mi ih je žao.

 Dosta kvalitetna hrpa gluposti. 

 

Visok i tezak auto? Koliko tocno je jedan SUV tezi od primjerice novih modela sedana? Ravno nista. Doslovno su napravljeni na istim platformama.

Losije drzi cest, nestabilan? Netocno.

Trosi vise gume? Takoder nije tocno. Gume su najveci onecsicivac, to je tocno. Bile one na biciklu, autu, kamionu.

Veca potrosnja goriva? Moj 2.0 trosi izmedu 5.5 do 6.5L normalne voznje. U gradu svaki osim strujica trosi nenormalno.

 

Puno veca preglednost od bilo kojeg drugog auta u segmentu. A da nije onaj Fiat Multipla.

 

 

To vi kvazi ljubitelji automobila kenjate po SUVu kao kaj se kenjalo prije po automatskom mjenjacu. Komfor je komfor. 

http://www.forum.hr/showthread.php?t=1017619&page=24
12 mjeseci
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
Slitina govorimo o narodnim autima ne o Lamburdžiniju i Testarossi ;)

SimeKZ nisi fer nisi obrazložio nesigurni u prometu a napisao si hrpa gluposti. Možda jesam srcem pisao - hejt na suv ali opravdano.
Da, nestabilniji je SUV zbog visine - logika , no to kompenziraju težinom vozila i guma.
Teži auto = više trenja te više troše gume ili moraju biti šire radi stabilnosti - logika. Šire i veće gume = više zagađenje.
Što je malo kontraproduktivno sa EV, teži su radi baterije te više taru gume.
Tu sam se referirao na hatchback vs SUV gdje je SUV skoro duplo teži, što smatram da je dovoljno hatchback za većinu raje.

Koliko godina ti je auto star , pitam zato što što noviji auto lošija preglednost- na ovo sam se referirao https://www.carsized.com/en/cars/compare/rear/volkswagen-golf-1983-5-door-hatchback-vs-volkswagen-polo-2021-5-door-hatchback.jpg
zamijeti koliko je staklo niže neko nekad koliko je bilo veliko i pregledno i ne samo iza nego i sa strane te naprijed. Meni to smeta sad vozim ceed 2020., te sjećam se kako mi je nekad bilo pregledno , a to je hatchback a da nw pričamo o SUV
https://cdn.motor1.com/images/mgl/9mQyxp/s3/bmw-vision-neue-klasse-x-suv-concept.jpg pogledaj ovu grbu naprijed , kujac vidiš išta ispred od te grbe na haubi, ne vidiš tri metra ispred sebe , te bez senzora za parking ne možeš odrediti gdje završava prednji kraj, i to mi smeta na ceeda a nije tako velika grba kao što suv vozila imaju. Te ako želite izguglajte koliko je ta grba opasna za pješake, djecu , bicikliste i ostalu nejač, recimo udariš dijete sa starim autom dijete će preletit haubu i preživjet, udati ga sa visokim suv koji ima grbu naprijed dijetetu ćeš smrskati glavu i sve organe. Zato sad idioti inžinjeri ugrađuju "mekanu" haubu i tehnologiju da se zračni jastuk izbaci van haube da sačuva pješaku život, idioti kažem zato što ne vrate razumne proporcije auta.

Svatko ima svoje ukuse no meni ovo što rade danas dizajneri oku jest ugodno vidjeti pilu od auta koji ima stakla veličine kao vizir na kacigi no opasno je.
Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu ASICS
12 godina
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
SimeKZ kaže...

 Dosta kvalitetna hrpa gluposti. 

 

Visok i tezak auto? Koliko tocno je jedan SUV tezi od primjerice novih modela sedana? Ravno nista. Doslovno su napravljeni na istim platformama.

Losije drzi cest, nestabilan? Netocno.

Jel mozes dati par primjera? Ovo malo sto sam pogledao ne drzi vodu, SUV-ovi su osjetno tezi kod modela s istim motorom i slicne duzine.
Na listi dolje vozila koriste isti motor i SUV je uglavnom kraci (osim Honda Pilot vs Accord), X7 je blizi 5-ici po duzini negoli 7-ici. Podaci sa Car&Driver.

BMW 540i    duzina 5.05m, 1980 kg
BMW X5 40i duzina 4.93m, 2278 kg
BMW 760i    duzina 5.39m, 2412 kg
BMW X7 60i duzina 5.18m, 2648 kg

VW Jetta    duzina 4.75m, 1604 kg  (znam da je nema u Europi, al to mi je bio najblizi model...)
VW Tiguan duzina 4.68m, 1803 kg

Honda Accord duzina 4.97m, 1469 kg
Honda CR-V    duzina 4.69m, 1639 kg
Honda Pilot    duzina 5.08m, 2052 kg

 

 

A sto se tice drzanja ceste, nije narocito bitno u normalnoj voznji gdje se ne vozi na limitu niti bih rekao da su nestabilni, ali da sedani bolje drze cestu nego SUV definitivno stoji, tko je vozio oboje na zavojitim cestama tesko da nije primijetio. Pogledaj si "Moose test".

Poruka je uređivana zadnji put čet 16.10.2025 2:39 (CyberK).
17 godina
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
MasterOfDisaster kaže...
keke kaže...

Katastrofa, SUV sranja dominiraju... 

Zašto je SUV sranje? Da li si vozio noviji SUV i time utvrdio da je SUV sranje ili pričaš napamet?

sirka666 kaže...
keke kaže...

Katastrofa, SUV sranja dominiraju... 

 Kupci diktiraju tržištem, usprkos mišljenjima forumaša prosječni ljudi žele SUV...

Upravo to, sad je SUV u trendu i to je to. Za par godina će biti nešto drugo. 

Hrža kaže...
keke kaže...

Katastrofa, SUV sranja dominiraju... 

 Možda, ali ima nešto u tome kada samo zakoračiš u auto. Ulaziti i izlaziti iz povišenog auta je komfor koji sve više ljudi želi.

Tako je, SUV za ulazak i izlazak iz vozila pruža daleko veći komfor nego standardno vozilo. Nadalje u SUV-u imaš bolju preglednost, veću prostranost (visina krova), cijena neznatno veća od standardnih vozila. 

 Povremeno vozim Volvo xc40 prije toga sam imao prilike voziti qashqai, trenutno imam pasata (karavan inačica) iz 2020 2.0 tdi. 

 Slažem se da je jednostavnije ući i izaći iz povišenog vozila, ali većina ljudi nisu invalidi ili nemaju zdravstvenih problema. Kod SUV-a je lošija preglednost, bunker u pravilu ima više mjesta u visinu nego u dužinu pa je time i manje realno iskoristivog mjesta. Lošije vozne karakteristike. Meni je i dalje najbolji obiteljski auto nekakav karavan, odlična vozna svojstva i aerodinamika sa velikim bunkerom. 

12 mjeseci
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
Baš takp @CyberK, ali nek sam dobio 6 TD niti jedan TU na istinit komentar , nit je tko kliknuo hvala na obrazloženom ili dokazanom. Ali zna se napisati kako pišem hrpu pametnih gluposti i slično. Ne mora se pisati nešto žao mi je , u pravu si, bio sam u krivu ali eto toliko o karakterima i konformizmu.
Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu ASICS
7 tjedana
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
keke kaže...
MasterOfDisaster kaže...
keke kaže...

Katastrofa, SUV sranja dominiraju... 

Zašto je SUV sranje? Da li si vozio noviji SUV i time utvrdio da je SUV sranje ili pričaš napamet?

sirka666 kaže...
keke kaže...

Katastrofa, SUV sranja dominiraju... 

 Kupci diktiraju tržištem, usprkos mišljenjima forumaša prosječni ljudi žele SUV...

Upravo to, sad je SUV u trendu i to je to. Za par godina će biti nešto drugo. 

Hrža kaže...
keke kaže...

Katastrofa, SUV sranja dominiraju... 

 Možda, ali ima nešto u tome kada samo zakoračiš u auto. Ulaziti i izlaziti iz povišenog auta je komfor koji sve više ljudi želi.

Tako je, SUV za ulazak i izlazak iz vozila pruža daleko veći komfor nego standardno vozilo. Nadalje u SUV-u imaš bolju preglednost, veću prostranost (visina krova), cijena neznatno veća od standardnih vozila. 

 Povremeno vozim Volvo xc40 prije toga sam imao prilike voziti qashqai, trenutno imam pasata (karavan inačica) iz 2020 2.0 tdi. 

 Slažem se da je jednostavnije ući i izaći iz povišenog vozila, ali većina ljudi nisu invalidi ili nemaju zdravstvenih problema. Kod SUV-a je lošija preglednost, bunker u pravilu ima više mjesta u visinu nego u dužinu pa je time i manje realno iskoristivog mjesta. Lošije vozne karakteristike. Meni je i dalje najbolji obiteljski auto nekakav karavan, odlična vozna svojstva i aerodinamika sa velikim bunkerom. 

 Mislim da je invalidima općenito teško samostalno ući u bilo koje vozilo, kamoli povišeno. Nije SUV/Crossover auto deklariran kao vozilo za ljude sa zdravstvenim problemima nebitno koje vrste. Što se tiče drugog djela tko očekuje sportske karakteriske i aerodinamiku očito kupuje ili gleda krivi auto.

7 godina
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
to je Gelly nije Volvo već odavno ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji

SUVovi imaju lošiju preglednost ????

 

no dobro svaki dan se čuje nekaj novo...

 

A propos Volvo/Geelya, taj transfer je jedini razlog zašto Geely i srodnici su jedini OK kineski auti, više su se naučili u tranziciji na električare u 10-ak g. od Volvoa, nego  zadnjih 40-ak g. s MUSavcima od VWa (kineska Crvena Zastava)....

Ju je je? Je ju je!
16 godina
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
keke kaže...

 Povremeno vozim Volvo xc40 prije toga sam imao prilike voziti qashqai, trenutno imam pasata (karavan inačica) iz 2020 2.0 tdi. 

 Slažem se da je jednostavnije ući i izaći iz povišenog vozila, ali većina ljudi nisu invalidi ili nemaju zdravstvenih problema. Kod SUV-a je lošija preglednost, bunker u pravilu ima više mjesta u visinu nego u dužinu pa je time i manje realno iskoristivog mjesta. Lošije vozne karakteristike. Meni je i dalje najbolji obiteljski auto nekakav karavan, odlična vozna svojstva i aerodinamika sa velikim bunkerom. 

Ne znam zašto bi trebao biti invalid ili imati zdravstvenih problema da bi odabrao SUV?

Prije SUV-a je bio monovolumen i sa tim autima nitko nije imao problema jer su oni bili obiteljski auti, e sada kada su zavladali SUV-ovi i izbacili monovolumen vozila, odmah drvlje i kamenje.

Monovolumene kao i danas SUV-ove ne kupuju ljudi kojima je bitna brzina, držanje u zavojima (kao da vozimo rally - jer današnji SUV-ovi jako dobro drže zavoje), bunker je ovisan o veličina SUV-a, neki imaju manje, ali veći imaju dovoljno velike kao i karavan vozila.

Aerodinamika više nema nekog utjecaja kada moj SUV (Nissan Qashqai) troši 5L mješovite vožnje. Tako da sve te priče ne drže vodu. 

Stvar je preference, da li hoćeš SUV ili nećeš, a ne da on im loše vozne karakteristike, lošu preglednost, da puno troši, da je teži, itd, jer na Vašu žalost to nije istina.

7 godina
offline
Re: Volvo gasi proizvodnju modela V90, posljednji
prvo su u gelly naučili da ima razloga zašto je 2.0 petak dizel, pa kad su maknuli jedan cilindar, pregrijavanja i kvarovi na kraju su i maknuli dizele iz proivodnje
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice