Bosch je mila majka za ono smeće od Delphia s kojim sam imao puno problema, a ugrađuje se u kasnije verzije 1.6 tdi.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 78.039
- |
- čitano: 14.001.336
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Evo srece, otiso mi virtual na G21. Blizu 2k eur dio + ugradnja. Pola auta se blesira, vozim na slijepo dok ne dodje dio.
Bosch je mila majka za ono smeće od Delphia s kojim sam imao puno problema, a ugrađuje se u kasnije verzije 1.6 tdi.
To bi bile 81 i 85 kw verzije? Znaci 77 kw izmedu 2014 i 2016 su sve bosch?
svi 77kw CLHA motori su bosch ubrizgavanje, 81kw bilo je sa bosch i delphi, a 85kw su svi delphi piezo injektori, može se vidjet fizički po injektoru i visokotlačnoj pumpi, i ECU je istog proizvođača kao i ubrizgavanje.
Evo srece, otiso mi virtual na G21. Blizu 2k eur dio + ugradnja. Pola auta se blesira, vozim na slijepo dok ne dodje dio.
Koje godište je auto?
Evo srece, otiso mi virtual na G21. Blizu 2k eur dio + ugradnja. Pola auta se blesira, vozim na slijepo dok ne dodje dio.
Koje godište je auto?
3/2021 Ili su dijelovi iz korone ili su oni iz 2020 kad je bilo ok, tko zna.
Evo srece, otiso mi virtual na G21. Blizu 2k eur dio + ugradnja. Pola auta se blesira, vozim na slijepo dok ne dodje dio.
Koje godište je auto?
3/2021 Ili su dijelovi iz korone ili su oni iz 2020 kad je bilo ok, tko zna.
Da, to ćeš vidit kad ti izvade virtual/izvadiš virtual van.
Šta ne bi trebao auto još biti pod garancijom?
Bosch je mila majka za ono smeće od Delphia s kojim sam imao puno problema, a ugrađuje se u kasnije verzije 1.6 tdi.
Cuo sam da je Delphi smece.
Navodno ne mozes ni popravit ECU, nego samo novi.
Koji si ti issue imao?
Jel netko radio nedavno čišćenje usisne grane na području Zagreba? Kod koga ići? Radi se o plastičnoj usisnoj.
A kakvo je stanje s 2.0 tdi motorima između 2014 i 2019?
Jel i tu treba dobro pazit koju oznaku motora uzimas ili su sve dizne oke kao bosch na clha?
A kakvo je stanje s 2.0 tdi motorima između 2014 i 2019?
Jel i tu treba dobro pazit koju oznaku motora uzimas ili su sve dizne oke kao bosch na clha?
Sve Bosch.
Evo srece, otiso mi virtual na G21. Blizu 2k eur dio + ugradnja. Pola auta se blesira, vozim na slijepo dok ne dodje dio.
Gdje ces to mjenjati? Jesi probao mozda kontaktirat drivers wish vidim da su doktorirali bmw. Ali cijena je strasna 2k€ za taj jebeni display nevjerojatno.
Pitanje uopce dal je kompletan virtual otiso ili je trebalo samo ekran promijenit.. Tipa na Golfu 8 ak se razbije ekran, kupi se drugi ekran i zamijeni, ne trebas dirat elektroniku itd.. Ovih 2k € mi se stvarno cini previse
Evo srece, otiso mi virtual na G21. Blizu 2k eur dio + ugradnja. Pola auta se blesira, vozim na slijepo dok ne dodje dio.
Gdje ces to mjenjati? Jesi probao mozda kontaktirat drivers wish vidim da su doktorirali bmw. Ali cijena je strasna 2k€ za taj jebeni display nevjerojatno.
Drivers wish a.k.a. Gavran je prodavao digital cockpit za f10, kao retrofit radio, pa su se kasnije zalili na ugradnji kineza... Nadam se da se poboljsao.
U Sisku ima servis za autoelektroniku EL cod pa bi bilo dobro vidjeti da li oni mogu to popraviti.
Imao sam 1.4 tdi i 2 komada 1.6 tdi sa delphiem gdje je zaribala visokotlačna pumpa i nagura špenu u injektore, sve senzore i regulatore, pumpu u rezervoaru, sva crijeva i sam rezervoar. Baš je veselje od 2000+ eura. A ECU je problematičan i za mapiranje, kloniranje dok sa Boschom radiš šta te volja i nađeš ga za 3 puta manju cijenu.
Konkretno gledam focus iz 2019/2020 sa tim motorom
Takoder i sa skodom kamiq 1.0 tsi
Ja imam Focus 2015g, EcoBoost 1.0 100 ks
Imao sam 1.4 tdi i 2 komada 1.6 tdi sa delphiem gdje je zaribala visokotlačna pumpa i nagura špenu u injektore, sve senzore i regulatore, pumpu u rezervoaru, sva crijeva i sam rezervoar. Baš je veselje od 2000+ eura. A ECU je problematičan i za mapiranje, kloniranje dok sa Boschom radiš šta te volja i nađeš ga za 3 puta manju cijenu.
Imamo doma VW Passat 1.6 tdi, 2010 godina. Kako mogu provjeriti da li je moja verzija Bosch ili Delphi?
Ja imam Focus 2015g, EcoBoost 1.0 100 ks
daj malo iskustva
ima kakvih problema, koliko si presao, kakva je potrosnja grad, kakva autoput, da li je trom?
Imaš Siemens - Continental injektore. To je još stara generacija motora. Ako auto nemirno radi na hladno i čuje se grubi rad motora kod ubrzanja znači da su za zamjenu.
Imao sam 1.4 tdi i 2 komada 1.6 tdi sa delphiem gdje je zaribala visokotlačna pumpa i nagura špenu u injektore, sve senzore i regulatore, pumpu u rezervoaru, sva crijeva i sam rezervoar. Baš je veselje od 2000+ eura. A ECU je problematičan i za mapiranje, kloniranje dok sa Boschom radiš šta te volja i nađeš ga za 3 puta manju cijenu.
Imamo doma VW Passat 1.6 tdi, 2010 godina. Kako mogu provjeriti da li je moja verzija Bosch ili Delphi?
Kao sto lega kaze, imas Siemens. Mozes skinut zastitni poklopac i procitat broj na injektoru. Ako je na kraju slovo B, originalni je unutra i pitanje je kad ce riknut. Malo koji dozivi 200k. Pun je internet primjera.
Imaš Siemens - Continental injektore. To je još stara generacija motora. Ako auto nemirno radi na hladno i čuje se grubi rad motora kod ubrzanja znači da su za zamjenu.
Bas sam htio komentirat, kako VW nema srece sa 1.6 tdi motorima upravo na primjeru tog Siemensa.
Uopce nije pitanje hoce li riknut, nego kad.
Ja imam Focus 2015g, EcoBoost 1.0 100 ks
daj malo iskustva
ima kakvih problema, koliko si presao, kakva je potrosnja grad, kakva autoput, da li je trom?
Žena ga više vozi nego ja :) Prešao je oko 150k km, moram vidjeti točnu kilometražu, ima svakakve vožnje s njim, dosta i po gradu, dosta međugratska, autoputa malo.
Nije trom, zapravo je dota živahan, ali ako okretaji padnu ispod 1500 rpm, tu je trom dok ne krene. Generalno nije problem jer ga osim kad krećeš nikad ne voziš ispod 1500 rpm, a krećep u prvoj pa opet nije problem. Nakon 1500 rpm lijeo vuce sve do kraj , linearno i predvidivo. Ok, nije auto za utrkivanje , ali zaista je skroz ok za normalnu uporabu (Imam i bmwa od 265 ks tako da znam kako je kad auto ide :) )
Potrošnja ukupna mi je 6.4 l/100km i to bez da se nešto pazi. Kad je otvorena cesta zaista malo troši, Nije baš auto kojim bi često išao na autoput, ide on ok, ali iznad 130 je tromiji i raste mu potrošnja jer nije to motor za takve brzine. Mislim da po kazaljci na 130 troši oko 7 l/100km. U gradu mislim da ne bi trebao ići preko 7.
Motor vuće normalno u radom režimu 1500-3000 rpm pa osim kod preticanja nije ga potrebno turirati, normalno ga voziš oko 1800-2200 (da to je nisko , ali tako je složen da radi na niskim okretajima dobro)
Nisam imao nikakvih problema s njim, redovni servisi, svječice se mjenjaju sveku drugu izmjenu ulja, treba koristiti preporučeno ulje za njega.
Zapravo nedavno je negdje na nekom crijevu gubio rashladnu tekucinu, ali to je bio jeftin popravak, mislim da je crijevo malko napuklo na nekom spoju pa kad se zagrije malo puštalo.
Nedavno je zamjenjena i remenica i sad sam zaboravi detalje, onaj cijeli dio što pliva unutra u ulju, to remenje što se već kod njega mijenja. To im je navodno slaba točka pa treba pripazit. Trošak je bio 500-tinjak eura, ali ne samo za to jer su e mijenjali i zadnji diskovi i pakne i još neke sitnice, filteri ...
I lambda sonda je počela javljati grešku pa je prije godinu dana stavljena nova.
To je u niti to, ostalo su bili redovni servisi ule/svjecice/filteri, s obzirom da ga ima sad vec 9g , ja sam zadovoljan, stvarno nije radio probleme. Jos ima original akumulator, pali na prvi zub, dosta je udoban (imam karavan verziju) , mjenjač standardni, nije loš, ali nije ni najbrži koji sam vozio, glatko idu promjene, ali ne dozvoljava ona jako brza prebacivanja.
Sve u svemu, ja sam zadovoljan s autom.
Imao sam 1.4 tdi i 2 komada 1.6 tdi sa delphiem gdje je zaribala visokotlačna pumpa i nagura špenu u injektore, sve senzore i regulatore, pumpu u rezervoaru, sva crijeva i sam rezervoar. Baš je veselje od 2000+ eura. A ECU je problematičan i za mapiranje, kloniranje dok sa Boschom radiš šta te volja i nađeš ga za 3 puta manju cijenu.
Imamo doma VW Passat 1.6 tdi, 2010 godina. Kako mogu provjeriti da li je moja verzija Bosch ili Delphi?
Kao sto lega kaze, imas Siemens. Mozes skinut zastitni poklopac i procitat broj na injektoru. Ako je na kraju slovo B, originalni je unutra i pitanje je kad ce riknut. Malo koji dozivi 200k. Pun je internet primjera.
Imaš Siemens - Continental injektore. To je još stara generacija motora. Ako auto nemirno radi na hladno i čuje se grubi rad motora kod ubrzanja znači da su za zamjenu.
Bas sam htio komentirat, kako VW nema srece sa 1.6 tdi motorima upravo na primjeru tog Siemensa.
Uopce nije pitanje hoce li riknut, nego kad.
Moj stari 1.6 tdi trenutno ima skoro 300 000 na tvornickim diznama a znam lika i sa passatom 1.6 s istim motorom sa 330 000 i tvornickim diznama.. Opet s druge strane, frendu je na a3 na istom motoru riknulo na 200 i nesto sitno tisuca... Nema pravila
Moj stari 1.6 tdi trenutno ima skoro 300 000 na tvornickim diznama a znam lika i sa passatom 1.6 s istim motorom sa 330 000 i tvornickim diznama.. Opet s druge strane, frendu je na a3 na istom motoru riknulo na 200 i nesto sitno tisuca... Nema pravila
Jesi siguran da su tvornicke i da su to sve ea189 motori?
Znali su ih u pocetku ovlasteni mijenjat na svega par desetaka tisuca km.
Teorija je da ih regeneracije uniste, jer injektori moraju okidat po tipa 6-7+ puta za jedan "main injection" point koji u biti daje snagu. I onda jednostavno arhitektura unutar njih ima manu i s vremenom se kratko spoji.
To zapravo uopce nisu losi injektori nit losa tehnologija, naprotiv. Navodno je na zamjenskim snaga u 4 i 5 brzini srezana.
loši su jer su loše kvalitete, continetal su smeće. Zato je bosch uvijek top.
Moj stari 1.6 tdi trenutno ima skoro 300 000 na tvornickim diznama a znam lika i sa passatom 1.6 s istim motorom sa 330 000 i tvornickim diznama.. Opet s druge strane, frendu je na a3 na istom motoru riknulo na 200 i nesto sitno tisuca... Nema pravila
Jesi siguran da su tvornicke i da su to sve ea189 motori?
Znali su ih u pocetku ovlasteni mijenjat na svega par desetaka tisuca km.
Teorija je da ih regeneracije uniste, jer injektori moraju okidat po tipa 6-7+ puta za jedan "main injection" point koji u biti daje snagu. I onda jednostavno arhitektura unutar njih ima manu i s vremenom se kratko spoji.
To zapravo uopce nisu losi injektori nit losa tehnologija, naprotiv. Navodno je na zamjenskim snaga u 4 i 5 brzini srezana.
Moguce, ja sam skinuo dpf na nekih 230 000 a i ovaj u passatu nema dpf vec dugo.
Bas ovaj nesretnik s a3 jos uvijek ima dpf.
Imo sam srece s tim injektorima al otad dobro pazim sta je ugradeno da nebi bilo nismo znali.
Takoder je i odziv na gas spor i tu nista ne mozes, kod 2.0 bosch ti pipnes gas on odma grize dok ovaj 1.6 siemens ima sekundu i nesto delay..
Zalosno je sto je taj motor trosio meni do posla 6l a 2.0 tdi cffb na istoj relaciji mi uzme 4.8l a apsolutno sve je bolje od ubrzanja do ubrzavanja iz nizih obrtaja, pravi zvrk.
I onda kad cujem kako neko sere sta ce ti jace, 1.6 mala potrosnja uzmi to.. Kurac mala potrosnja, to je samo manjak para ili skrtost za platit pravu stvar, 2.0.