Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.053
|
čitano: 13.181.936
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Mi smo za takva oštećenja za Mazdu 3 (41V Soul Red) naručili od Firanto-a (ebay). Navodno koriste Spies Hecker boju, a aplikator ima mogućnost nanošenja s četkicom ili iglicom. Boja se na našem autu slaže, jedino što je to jako pipkav posao, posebno ako imaš neke veće crte ili oštećenja koja trebaš sanirati.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja odem kod kolege u trgovinu gdje skeniraju boju i naprave. To me izađe 70kn nekih 300ml.

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

300 ml ? Da nije 30 ml ?

#fsb
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

100ml je ustvari. U sjećanju mi je ostalo 300ml jer sam uzimao silikon od 300ml.

12 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...
Stric_Jura kaže...
ivanzu kaže...

Kakve su BC gewinde? 

 jebale vas gewinde - kaj s oprugama ne rade ??????

 Imam KW V3 na srednjim postavkama i udobnije je naspram standardne Fieste ST i ako je niža za 20mm.  

 Subi je isto na srednjim postavkama tvrdoće. Ali smo ga taj dan naštelali na istu visinu na kojoj je bio OEM. Možda je za dlaku i višlji. Da je auto parkiran u garaži neke staze i samo za stazu služi - Sigurno bi ostavili ga spuštenog, ali kažem, auto se vozi svaki dan... Kad je skretao prema radio kak je pad na ulazu, brijem da je od poda bio prošao sigurno 0.3mm(prije dizanja), zapravo sam bio siguran da je zagrebao, ali kasnije smo gledali nije se niš na lip-u vidjelo odispod.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Opet brazilci operiraju, pričao kolega da su skinuli katalizatore s 30-40 automobila, i to sve s istoga parkirališta. Ništa im ne možeš, samo privatna tužba od koje nema ništa. 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Opet brazilci operiraju, pričao kolega da su skinuli katalizatore s 30-40 automobila, i to sve s istoga parkirališta. Ništa im ne možeš, samo privatna tužba od koje nema ništa. 

 il jednostavno da se organizira i to rijesi na privatni "balkansi" nacin, lomljenjem nogu i vezanjem za drvo u sumi... sa fantomkama naravno :)

 

zalosno je sto ih drzava stiti maksimalno... gdje stanujem su posjetili Mercedes salon i sa parkinga skinuli AMG felge sa 6 ili 7 vozila... steta par desetaka tisuca eura...

Ne slušaj nikoga, ostani svoj
3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Robert_84 kaže...
ivanzu kaže...

Opet brazilci operiraju, pričao kolega da su skinuli katalizatore s 30-40 automobila, i to sve s istoga parkirališta. Ništa im ne možeš, samo privatna tužba od koje nema ništa. 

 il jednostavno da se organizira i to rijesi na privatni "balkansi" nacin, lomljenjem nogu i vezanjem za drvo u sumi... sa fantomkama naravno :)

 

zalosno je sto ih drzava stiti maksimalno... gdje stanujem su posjetili Mercedes salon i sa parkinga skinuli AMG felge sa 6 ili 7 vozila... steta par desetaka tisuca eura...

 Ma sve to zvuči super i viteški al kad uključiš mozak i shvatiš da bi za takvu stvar odgovarao za kazneno djelo-ne hvala..

Ako imam AMG imam i za fino kasko osiguranje.. u najgorem slučaju imam i za te felge koje su mi maznuli..

Apropo katalizatora-tu je inspekcija kriva 99%.. nek stave jednog od tih beskorisnih državnih zaposlenika u CIOS i slične firme da provjerava odakle dolazi "roba" pa da vidiš.. al jbg, svi su premazani svim mastima.

Jednom sam imao slučaj sa ukradenim biciklom i spomenutim pripadnicima manjina.. kaznena prijava, privatne tužbe itd, ne hvala (al da, s guštom sam mu strgao ruku na par mjesta) :)

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mrbean kaže...
Ekipa pitanje za opruge - trenutno vozim Golf 7 2.0 TDI (dignut na 190KS, ako je bitno).

Na tvorničkim oprugama mi je premekan i previsok. Jel ima netko iskustva da Eibach pro kit? Kakve su za voznju u odnosu na stock?

 frend je imao golfa vii 2.tdi mapiranog na 200ks stage 2,sa eibach sportline oprugama i auto nije izgubio udobnost nakon što je spušten,puno ga je ljepše voziti,ali moj prijedlog ti je pro kit

 

ja imam bmw f30 320d na 19" felgama sa sportline oprugama i m performance lipom naprijed i nije baš za voznju po svuda,pro kit bi mi bio taman a ovo je za lezece policajce ubojstvo haha posto rade sve vece i vece i uvijek lipom malo zapnem

12 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Opet brazilci operiraju, pričao kolega da su skinuli katalizatore s 30-40 automobila, i to sve s istoga parkirališta. Ništa im ne možeš, samo privatna tužba od koje nema ništa. 

 Trebaju ljudi montirati ono sranje za štakore što te opizdi sa 15kv kad dodirneš motor i masu.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Evo prodao sam svoju crnu zvijer i gledam sta uzeti sada. Isao bi cak pogledati A6 3.0tdi quattro 2008 redizajn pa ako netko ima iskustva, u autokuci je i daju garanciju da ima 270tkm. Vise manje sam upucen u Audija pa znam da treba izbjegavati 2.7 tdi, ali da je 3.0 tdi zvijer ali znam da su im mjenjači bili boljka pa da vas pitam, koji je dobar a koji loši? Bješe multitronic i steptronic?

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

U quatro modele nejde multitronic. . To je pretpostavljam A6 C6? Taj bi trebal imat 6 brzina tiptronic ak se ne varam.  Dosta su pouzdani ali jebiga na 270tkm ti nitko nemre rec u kakvom je stanju. Probaj vozit hladnog po mogucnosti  pa da vidis ak zacukava ili nesto.  

 

Taj auto ima jako puno potencijalnih problema.  Moze ti lanac vec bit u kurcu, taj V6 je zvijer ali ima i on svojih mana.  

 

Ima kolega sa posla bas takav C6 3.0tdi automatik,quatro. 

Imal je zadnjih godinu dana dosta sranja.  Zadnja poluosovina mu otisla,alternator,curilu mu motorno ulje negdje i poceo je jako tesko palit. Kad idemo s posla vergla mu  barem 5 sekundi. 

Rupa bez dna. Ja osobno bi to izbjegavao. Ta stara kanta ti skine par soma eura sa racuna ko od sale.

 

Ali kad ga cujem na leru kak lijepo radi tih 6 cilindara iako ima preko 350tkm i ja dobijem volju za tako nesto. 

PSN:Tomislav025
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
d4rkd3atH kaže...
mrbean kaže...
Ekipa pitanje za opruge - trenutno vozim Golf 7 2.0 TDI (dignut na 190KS, ako je bitno).

Na tvorničkim oprugama mi je premekan i previsok. Jel ima netko iskustva da Eibach pro kit? Kakve su za voznju u odnosu na stock?

 frend je imao golfa vii 2.tdi mapiranog na 200ks stage 2,sa eibach sportline oprugama i auto nije izgubio udobnost nakon što je spušten,puno ga je ljepše voziti,ali moj prijedlog ti je pro kit

 

ja imam bmw f30 320d na 19" felgama sa sportline oprugama i m performance lipom naprijed i nije baš za voznju po svuda,pro kit bi mi bio taman a ovo je za lezece policajce ubojstvo haha posto rade sve vece i vece i uvijek lipom malo zapnem

 zar se ti lezeci policajci jos uvijek rade u HR, po njemackoj takve stvari nisam vidao. osim u par navrata. Al su bili dugacki po 3-4 metra radi nagiba. drugo rijesenjeje gradnja otoka sa svake strane sa drvecem ili ostavljanje vozila po cesti nakon 17:00 sot je ovdje zakonom dozvoljeno. Al ti lezeci policajci nisu dozvoljeni, berem ne u toj konfiguraciji kao u HR.

Ne slušaj nikoga, ostani svoj
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...

U quatro modele nejde multitronic. . To je pretpostavljam A6 C6? Taj bi trebal imat 6 brzina tiptronic ak se ne varam.  Dosta su pouzdani ali jebiga na 270tkm ti nitko nemre rec u kakvom je stanju. Probaj vozit hladnog po mogucnosti  pa da vidis ak zacukava ili nesto.  

 

Taj auto ima jako puno potencijalnih problema.  Moze ti lanac vec bit u kurcu, taj V6 je zvijer ali ima i on svojih mana.  

 

Ima kolega sa posla bas takav C6 3.0tdi automatik,quatro. 

Imal je zadnjih godinu dana dosta sranja.  Zadnja poluosovina mu otisla,alternator,curilu mu motorno ulje negdje i poceo je jako tesko palit. Kad idemo s posla vergla mu  barem 5 sekundi. 

Rupa bez dna. Ja osobno bi to izbjegavao. Ta stara kanta ti skine par soma eura sa racuna ko od sale.

 

Ali kad ga cujem na leru kak lijepo radi tih 6 cilindara iako ima preko 350tkm i ja dobijem volju za tako nesto. 

 Mislim da je C6 F6 tako nešto. Uglavnom 2008 je redizajn

Znaci taj tiptronic je bolji?

Za lanac ce frend mehaničar znati procjeniti na hladnjo palenje jer mozemo ga ful hladnog doci pogledati u četvrtak u 8h kada otvori autokuca pa nije problem.Bit ce minus,a stoji vani

Navikao sam na skidanje para jer imao sam ovo redom E46 320D redizajn -> E63 630i -> CLS 500 -> E60 530D & E36 328i coupe i sada je vrijeme za nešto drugo

 

https://www.auto-data.net/en/audi-a6-4f-c6-facelift-2008-3.0-tdi-v6-240hp-quattro-tiptronic-dpf-4657 Evo ovaj je u pitanju

 

Edit - u pravu si, u 3.0 TDI quattor redizajnu je ZF 6hp19A i jako mi je drago to čuti jer zf ubija. Imao sam 6hp19 koja je za 2WD na 630i i bila je besprekorna, a ovdje je ista ta samo pojačana na 600NM umjesto 400nm jer je za 4WD. U biti svi bmw-i dosada osim E36 su bili automatik ZF i svi u drustvu po par komada vec imali ZF auomatika u bmw-u i nikada ništa. Evo na upravo prodanome E60 530D jer bila ZF 6hp26 sa original uljem jer jos ima lifetime naljepnica,a auto 405tkm i perfektno šalta plus mapa na 200kw/650nm

Tako da mi se jako sviđa sto je steptronic ZF , znaci jos samo motor ako bude u redu pa mozda probam i jednog audia

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
Poruka je uređivana zadnji put ned 16.1.2022 17:40 (sstrmi).
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da to je A6 C6. Super kaj ga mozete hladnog upalit pa ce se puno stvari odmah primjetiti. 

 

Taj auto s tim motorom ide jako dobro iako je auto tezak.  Zvuk za dizela odlican i jos je quatro. Jedina mana po meni je taj mjenjac jer je malo spor za danasnje standarde. 

 

Stavi link od oglasa ako zelis.  Neznam koja je cijena ali ovaj moj s posla isto prodaje. Malo je previse zagrizao a govorio sam mu da je taj auto jeftin samo za kupiti. 

 

EDIT: sad tek vidim ovo sto si dodao. Evo super ako si imao iskustva s tim mjenjacem. Bar znas kak treba saltat i funcionirat. Makar mislim da za te mjenjace nije tak skupa reparacija. Za stronic je skupa i zato imam u carapi 2 soma eura sastrane samo ako do toga dode 😀.

A probaj audi vidim da si imao merc i bmw pa probaj malo i auto sa postenim pogonom 😀. Salim se malo svaki od njih ima svoje prednosti i mane.  

Ti si imao onu neku matt crnu bmw peticu ili se varam?? 

PSN:Tomislav025
Poruka je uređivana zadnji put ned 16.1.2022 18:00 (omomomomoomm).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

da li je moguce da na njuski nema nijednog F30 316i ????

sta moram u jebenu njemacku ic po njega

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imali smo mi 3 komada 3.0 tdi quattro aut. 04,06,07 godina. Auto je bio super. Troši isto vozio se ti 60 ili 120 kmh. Nikakvih problema nismo imali. Pred kraj se na jednom počela čuti remenica klima kompresora, na jednom je wandler bio pri kraju (vozimo se konstantnom brzinom a okretaji variraju). Sve smo spordali s oko 220-240 tkm. Jeftin za kupit, skup za održavat kako spada.

#fsb
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...

Da to je A6 C6. Super kaj ga mozete hladnog upalit pa ce se puno stvari odmah primjetiti. 

 

Taj auto s tim motorom ide jako dobro iako je auto tezak.  Zvuk za dizela odlican i jos je quatro. Jedina mana po meni je taj mjenjac jer je malo spor za danasnje standarde. 

 

Stavi link od oglasa ako zelis.  Neznam koja je cijena ali ovaj moj s posla isto prodaje. Malo je previse zagrizao a govorio sam mu da je taj auto jeftin samo za kupiti. 

 

EDIT: sad tek vidim ovo sto si dodao. Evo super ako si imao iskustva s tim mjenjacem. Bar znas kak treba saltat i funcionirat. Makar mislim da za te mjenjace nije tak skupa reparacija. Za stronic je skupa i zato imam u carapi 2 soma eura sastrane samo ako do toga dode 😀.

A probaj audi vidim da si imao merc i bmw pa probaj malo i auto sa postenim pogonom 😀. Salim se malo svaki od njih ima svoje prednosti i mane.  

Ti si imao onu neku matt crnu bmw peticu ili se varam?? 

 Ide dobro, ali ne ide bolje nego namapirani E60 530D sigurno , tj bar dok se i ovaj ne mapira. Za zvuk ne mogu vjerovati da je moguće da je dizel ako se napravi Downpipe + straight pipe,iako ja ne ganjam zvuk na dizelu pa nebi nista radio. A malo sporiji, ali to se riješi XHP mapom i bude kao moderni mjenjač.

Na marketplaceu je pa ne znam jel mogu linkati da se vidi, cijena je 7900€ ali znam pregovarati pa vjerujem da kada bi došao sa 7k keša da ide to ladno. Auto je u Slatini kod mene pa cu ga odmah u srijedu nakon terena ici probati ujutro.

Reparacija wandlera u Vinkovcima je 1000€ sa komplet novim uljem , a potpuna reparacija sa solenoidima , čahurama , mehatronikom itd ti je 2000€ za zf mjenjače. Ali evo frendu smo prije 3 mjeseca sami kod njega radili wandler jer je on mehaničar sa radionom i wandler sa godinu garancije je 2500kn bio,ulje i filteri nekih 1500kn tako da je napravljena polu reparacija sa ispiranjem za 4000kn jer je sam sebi radio.

Preferiram zadnji pogon zato samo bmw ili eventualno merc, ali reko mozda dam šansu quattru iako kod nas realno nema potrebe za to.

Da, mat crna. Otisla je danas u Vukovar 

RuskeGTT kaže...

da li je moguce da na njuski nema nijednog F30 316i ????

sta moram u jebenu njemacku ic po njega

 Nista cudno, ako pronades dva F30 na njuskalu bit ce dobro jer prije par mjeseci nije bio nijedan, slično kao F10. Prije dvije godine kod zamjene auta sam gledao uzeti F30 320i pa nisam mogao uopce pronaci i odustao

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sveupitni kaže...

Imali smo mi 3 komada 3.0 tdi quattro aut. 04,06,07 godina. Auto je bio super. Troši isto vozio se ti 60 ili 120 kmh. Nikakvih problema nismo imali. Pred kraj se na jednom počela čuti remenica klima kompresora, na jednom je wandler bio pri kraju (vozimo se konstantnom brzinom a okretaji variraju). Sve smo spordali s oko 220-240 tkm. Jeftin za kupit, skup za održavat kako spada.

 De mi onda reci par pitanja:

Elektronika  - opcenito od opreme do svega jel ima problema
Motor - osim lanca jel ima sta? Dizne i pumpa su pouzdani?

QUattro - zna zezati ili je ono bulletproof?

Ovjes - jel izdrzljiv ili vole odlaziti ramena , vilice itd od ovih naših lijepih cesta

Potrošnja - ? Mislim pretpostavljam da je negdje slična mojoj na E60 530D. Drivvo kaže za ovih 17 000km što sam napravio s njime 8.47L/100km

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
sveupitni kaže...

Imali smo mi 3 komada 3.0 tdi quattro aut. 04,06,07 godina. Auto je bio super. Troši isto vozio se ti 60 ili 120 kmh. Nikakvih problema nismo imali. Pred kraj se na jednom počela čuti remenica klima kompresora, na jednom je wandler bio pri kraju (vozimo se konstantnom brzinom a okretaji variraju). Sve smo spordali s oko 220-240 tkm. Jeftin za kupit, skup za održavat kako spada.

 De mi onda reci par pitanja:

Elektronika  - opcenito od opreme do svega jel ima problema
Motor - osim lanca jel ima sta? Dizne i pumpa su pouzdani?

QUattro - zna zezati ili je ono bulletproof?

Ovjes - jel izdrzljiv ili vole odlaziti ramena , vilice itd od ovih naših lijepih cesta

Potrošnja - ? Mislim pretpostavljam da je negdje slična mojoj na E60 530D. Drivvo kaže za ovih 17 000km što sam napravio s njime 8.47L/100km

 Elektronika- nema problema, osim ako nemas srece pa te zeza mmi - tokom voznje prekida spoj pa se resetira
Motor - pogledati jel dimi na šipku i kako alnasuje, 
Quattro nema se šta pričati

Ovjes - promjenili na jednom balans štangu i tjt
Potrošnja - pošto si se navikao na e60 ne bude ti problem....

Za usporedbu, imali smo i a6 2012 quattro stronic 180 kw i litru do litru i pol je trošio manje nego starija generacija.... 
Radje bi šao na 2.0 motor da kupujem a6 od 2012 pa nadalje, 140 kw sasvim dovoljno a jeftiniji za vozit

 

#fsb
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sveupitni kaže...

 Elektronika- nema problema, osim ako nemas srece pa te zeza mmi - tokom voznje prekida spoj pa se resetira
Motor - pogledati jel dimi na šipku i kako alnasuje, 
Quattro nema se šta pričati

Ovjes - promjenili na jednom balans štangu i tjt
Potrošnja - pošto si se navikao na e60 ne bude ti problem....

Za usporedbu, imali smo i a6 2012 quattro stronic 180 kw i litru do litru i pol je trošio manje nego starija generacija.... 
Radje bi šao na 2.0 motor da kupujem a6 od 2012 pa nadalje, 140 kw sasvim dovoljno a jeftiniji za vozit

 

 MMI zeza modul? kao da slušam boljku E generacije kod bmw-a sa idrive modulom kada se krene resetirati u voznji jer ccc / cic modul ode

Ako dimi na šipku onda ne valja šta? Alnasuje? problem je sam alnaser ili kompresija pa teže pali?

Ma potrošnju se navikao odmah na prvom E46 320d redizajnu automatiku 5 brzina koji je trošio 7.7 kod mene dok je bio, a pogotovo navikao na 630i sa svojih 10.3 na 10 000km što je bio kod mene, naravno bez plin. CLS 500 je imao plin pa sam se prosječno vozio oko 75kn na 100km

 

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
sveupitni kaže...

 Elektronika- nema problema, osim ako nemas srece pa te zeza mmi - tokom voznje prekida spoj pa se resetira
Motor - pogledati jel dimi na šipku i kako alnasuje, 
Quattro nema se šta pričati

Ovjes - promjenili na jednom balans štangu i tjt
Potrošnja - pošto si se navikao na e60 ne bude ti problem....

Za usporedbu, imali smo i a6 2012 quattro stronic 180 kw i litru do litru i pol je trošio manje nego starija generacija.... 
Radje bi šao na 2.0 motor da kupujem a6 od 2012 pa nadalje, 140 kw sasvim dovoljno a jeftiniji za vozit

 

 MMI zeza modul? kao da slušam boljku E generacije kod bmw-a sa idrive modulom kada se krene resetirati u voznji jer ccc / cic modul ode

Ako dimi na šipku onda ne valja šta? Alnasuje? problem je sam alnaser ili kompresija pa teže pali?

Ma potrošnju se navikao odmah na prvom E46 320d redizajnu automatiku 5 brzina koji je trošio 7.7 kod mene dok je bio, a pogotovo navikao na 630i sa svojih 10.3 na 10 000km što je bio kod mene, naravno bez plin. CLS 500 je imao plin pa sam se prosječno vozio oko 75kn na 100km

 

 Nije bilo nikakv kvar s MMi-em ali je negdje gubio spoj i jbg ajd ti to detektiraj.... Alnasovat mora odmat, a ne prvo da se zaleti, stane, pa normalno upali auto, to sam vodio auto na servis, već sam zaboravio šta je meho promjenio, ali ubrzo je opet počeo alnasovati po starom... Ako dimi na šipku nešta ne valja, neznam šta, ali nije jeftino 

#fsb
12 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
sveupitni kaže...

 Elektronika- nema problema, osim ako nemas srece pa te zeza mmi - tokom voznje prekida spoj pa se resetira
Motor - pogledati jel dimi na šipku i kako alnasuje, 
Quattro nema se šta pričati

Ovjes - promjenili na jednom balans štangu i tjt
Potrošnja - pošto si se navikao na e60 ne bude ti problem....

Za usporedbu, imali smo i a6 2012 quattro stronic 180 kw i litru do litru i pol je trošio manje nego starija generacija.... 
Radje bi šao na 2.0 motor da kupujem a6 od 2012 pa nadalje, 140 kw sasvim dovoljno a jeftiniji za vozit

 

 MMI zeza modul? kao da slušam boljku E generacije kod bmw-a sa idrive modulom kada se krene resetirati u voznji jer ccc / cic modul ode

Ako dimi na šipku onda ne valja šta? Alnasuje? problem je sam alnaser ili kompresija pa teže pali?

Ma potrošnju se navikao odmah na prvom E46 320d redizajnu automatiku 5 brzina koji je trošio 7.7 kod mene dok je bio, a pogotovo navikao na 630i sa svojih 10.3 na 10 000km što je bio kod mene, naravno bez plin. CLS 500 je imao plin pa sam se prosječno vozio oko 75kn na 100km

 

 Ja sam si imao e60 koji je imao velikih problema sa idriveom u voznji, freezao bi i resetirao se, pa radi malo pa ponovo.

Prijasnji vlasnik izludio sa tim, mislim da je par ccc modula mijenjao, ja kopao i nasao da je problem bio u bluetooth modulu u gepeku, iskljucio opticki kabel i od tad nije trznuo nit malo.

Ako tko ima problema, poceti sa iskljucivanjem tog modula, nalazi se u gepeku s lijeve strane, 5 minuti posla.

Ubi bene, ibi patria.
Poruka je uređivana zadnji put pon 17.1.2022 18:07 (Et_Tu_Brute?).
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jel probao tko kakav premaz za kozu od sonaxa? Ima kakva preporuka?

PSN:Tomislav025
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imam Škoda Octavia 1.8 TSI 2016.g. Trebao bi ići na servis ali me nešto zanima. Naime na servisu mi žele promijeniti svjećice, mene zanima jeli to potrebno s obzirom da auto ima nešto ispod 45 000 km. Nije mi problem tih 600 kuna ali da me ne peru bez veze, a tvorniče su tvorničke... :)

Godišnje prelazim 10 do 12 000, koje ulje da koristim, 4w40?

Frka85
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

https://ibb.co/9h15SHq
https://ibb.co/Lp3fZtC

Zna li netko možda koliko bi me izašlo lakiranje krova na Peugeotu 206? Lak se dosta ogulio (vjerojatno od sunca), pa se razmišljam sanirati to.

Također, ako znate nekog dobrog autolakirera na području ZG/VG/SK slobodno preporučite.

13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

imas u sisku putrića. 

 

ja sam samo jedan dio lakirao kod njega. i pogodio je boju jaaako dobro.

 

kazu da je skup ali da se isplati. i guzva je kod njega.

12 godina
online
Auti - ultimativna tema

Kolega s foruma nam se udao. Odmah sam mu poslao broj vučne službe povoljne, jer ipak treba doć iz zagreba do odredišta.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

jos jedan alfista 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Iskreno više sam neke druge marke vozila viđao sa strane na autocesti nego ovu na priloženoj fotografiji, a uostalom svatko sebi bira i njegov izbor mu je najbolji, ali i dalje ne vidim u čemu je poanta druge kuditi zbog njihovog izbora...

Pucaaaajjjj :)
Poruka je uređivana zadnji put uto 18.1.2022 17:54 (bNeo).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice