Velik i prostran, alternativa mu je Ford Galaxy. Osobno mi je drazi Galaxy jer je nesto visi, tako da
treca klupa i dalje ima vise mjesta za glave. Osim ako vozas klince do 13 godina / 150cm, onda nema problema ni na trecoj klupi.
Velik i prostran, alternativa mu je Ford Galaxy. Osobno mi je drazi Galaxy jer je nesto visi, tako da
treca klupa i dalje ima vise mjesta za glave. Osim ako vozas klince do 13 godina / 150cm, onda nema problema ni na trecoj klupi.
Velik i prostran, alternativa mu je Ford Galaxy. Osobno mi je drazi Galaxy jer je nesto visi, tako da
treca klupa i dalje ima vise mjesta za glave. Osim ako vozas klince do 13 godina / 150cm, onda nema problema ni na trecoj klupi.
Galaxy mi je ok ali mi se novi Espace više sviđa. Zapravo mi ne treba toliki auto trenutno jer imamo samo jednog klinca ali htio bih voziti nešto prostrano i veliko. Visok sam 2 m i iza mene nitko ne može sjediti udobno u manjem autu ako si ne pomaknem sic prema naprijed. A i prostora u gepeku mi treba jer cijeli auto zatrpamo kad idemo na put.
Focus sedan mi je na izdisaju i u njemu ima premalo mjesta na zadnjoj klupi. Trenutno vozim Scenic dok ne kupimo novi ali nema ni u njemu mjesta iza mene. Tako da sam u potrazi za nekim polovnim autom, ne starijim od 2014-2015.
Prvi izbor mi je bio Kia Sorento no ono što mi se sviđa je preskupo (novi model, automatik, panorama, kamere...). Tj. može ga se nabaviti možda za nekih 18-19000 eura ali ima visoku emisiju pa je uvoz preskup (30000-40000 kn ako se ne varam).
Sad u zadnje vrijeme gledam monovolumene tipa S-max, Galaxy, Grand Scenic, Espace. Od tih mi se najviše sviđa novi model (2015) Espace. Tako da mi je to 2. izbor.
Espacea ima u Njemačkoj za istu cijenu otprilike koliko se traži i za Sorento ali manja emisija-jeftiniji uvoz.
Ako netko ima neki drugi prijedlog sličnog auta, nek piše.
Pogledaj si C-Max Grand (ne obicni), meni je vrh - sjedis poviseno, otraga imas mjesta
na bacanje, klizna vrata, i kad preklopis straznje siceve, dvoje ljudi spava komotno.
zna li itko kad ce se prestati emitirati analogni radio signal i u uporabu uci iskljucivo DAB (negdje sam citao da bi to trebalo biti u iduce 2g)?
gledam uzeti polovni auto a nijedan nema DAB
i da bi se stavio DAB na auto, moras mjenjati radio i cak antenu (nadam se da je ovo neistinito) ?
Ako ti ne odgovara VW po opremi, cijeni, dizajnu itd... fino ga zaobiđeš, barem danas na tržišti imaš na stotine drugih opcija....
Mi u Hr smo gotovo pa nebitno tržište za VW, imaju oni svoje ''konje'' za trku na ostalim tržištima gdje su uvijek u vrhu ili na vrhu.
Vidi vraga i kod nas su u vrhu već dugi niz godina, a kao ''ne valjaju'' ništa, i još su k tome skuplji od konkurencije.....
Njemački auti su uvijek bilo u svijetskom vrhu po svim aspektima ''ocijenjivanja'', a bome će i još dugo biti...
A u vrhu su zasto? Zbog flotne prodaje i dobrih uvjeta financiranja, tj. povoljnog leasinga.
Al kad privatni kupci biraju svojom lovom, onda je to ipak druga prica.
Pogledaj si C-Max Grand (ne obicni), meni je vrh - sjedis poviseno, otraga imas mjesta
na bacanje, klizna vrata, i kad preklopis straznje siceve, dvoje ljudi spava komotno.
Ok je možda što se veličine tiče ali volim promjene. Već se dugo vozim u Fordu. A Espace izgleda ko svemirski brod u odnosu na c-max/s-max.
Pogledaj si C-Max Grand (ne obicni), meni je vrh - sjedis poviseno, otraga imas mjesta
na bacanje, klizna vrata, i kad preklopis straznje siceve, dvoje ljudi spava komotno.
Plusina za ovo, Grand verzija je i vise nego dovoljna za 4-5 osoba + hrpa kofera straga a kamoli za troje ljudi... Jos se za tih 17-18k eura nadje 2017 godina sa malo km i dosta opreme i vjerovatno 2.0 motorom
Jel zna netko stranicu gdje bih mogao naći podatke o unutarnjim dimenzijama u automobilima? Konkretno zanima me koliki je razmak između stražnje klupe i prednjeg sjedala kad se prednje maksimalno pomakne unazad. Nigdje ne mogu to pronaći i napraviti usporedbu a to mi je jedna od važnijih stvari.
Ma super radi i sa 1l 3l turbakom sa 125KS. Bitno da je rucni mjenjac, jer multitronic smece kod njih krepava.
Ok je možda što se veličine tiče ali volim promjene. Već se dugo vozim u Fordu. A Espace izgleda ko svemirski brod u odnosu na c-max/s-max.
Samo se pazi 1.6 dizelasa u Espaceu. Poznat je tako dosta problematican.
Bas je na Renault klubu nedavno jedan clan uzeo rabljenog Espacea zadnje generacije, nije ga stigao ni stavit na tablice, a vec je morao motor mijenjat tako da oprez.
Na 1.6 dci i 1.2tce crkava lanac .
Pogledaj si C-Max Grand (ne obicni), meni je vrh - sjedis poviseno, otraga imas mjesta
na bacanje, klizna vrata, i kad preklopis straznje siceve, dvoje ljudi spava komotno.
Plusina za ovo, Grand verzija je i vise nego dovoljna za 4-5 osoba + hrpa kofera straga a kamoli za troje ljudi... Jos se za tih 17-18k eura nadje 2017 godina sa malo km i dosta opreme i vjerovatno 2.0 motorom
Bio sjedio u njemu, prostora ko u priči
https://www.autoportal.hr/clanak/test_ford_c_max_2_0_tdci_titanium_nova_maska_i_stari_aduti_
golf sdi u policijskoj službi još uvijek u funkciji, uhvaćen jutros
Zato je zakon imati zatamnjene sajbe, pa te barem nece zasljepljivati kroz straznje staklo china xsenoni.
Swift sport ima tvornički zatamnjene stažnje i bočne šajbe, nije folija, baš je staklo tamno, ali u maloj količini je to zatamnjeno, pa svejedno blješti kad ljudi pojma nemaju o farovima, reflektorima, lećama i žaruljama, pa na svoju ruku kemijaju po svojim autima, naprave sranje...
Većina vozača će reći kako im trenutno slabo svjetli auto...
I naravno tražit će preporuku jačih žarulja, a nitko ne bi kupio nove farove, jer 10-15 godina stari farovi sigurno lošije svijetle nego novi, al fučkaj ga ljudima je to preskupo, lakše kupit čajna led i svjetlit u nebesa...
Najgora kombinacija je SUV i zatamnjena sajba kao da vozis iza kamiona.
Ja sam naletio na jednog qashqai-a koji je bio toliko blatnjav, da sumnjam da je vozač mene vidio iza sebe, ali da, ja od njega nisam ništa vidio naprijed...
Bio sjedio u njemu, prostora ko u priči
https://www.autoportal.hr/clanak/test_ford_c_max_2_0_tdci_titanium_nova_maska_i_stari_aduti_
To nije Grand C-Max.
Ovo je:
Najgora kombinacija je SUV i zatamnjena sajba kao da vozis iza kamiona.
Ja sam naletio na jednog qashqai-a koji je bio toliko blatnjav, da sumnjam da je vozač mene vidio iza sebe, ali da, ja od njega nisam ništa vidio naprijed...
Manete se obojici s guzice i vidjet ce te sve ispred sebe. Ne vidim problem.
Iza Qashqaia vidis vise nego iza VW Caddyja, a nitko se ne zali na Caddyja.
Zato je zakon imati zatamnjene sajbe, pa te barem nece zasljepljivati kroz straznje staklo china xsenoni.
A jos vise je zakon imati automatski zatamnjujuce retrovizore.
Zalim se, samo caddya nema kao glisti poslje kise, u guzvi ne mogu drzati razmak jer nigdje ne bio dosao, kako ja tako i oni iza mene.
Na 1.6 dci i 1.2tce crkava lanac .
Ako se ne varam, kod konkretnog primjerka je bio problem s brtvom glave.
Inace frend mi ima iskustva s tim motorima u Traficima i isto kaze da je pouzdanost losa.
I otisao motor zbog brtve glave? Jedino ako je doslo do hidroloka ili pucanja bloka/glave mi dolazi na pamet.
Evo tema na RKH, belaja pocinje na 70. stranici. Ne da i se sad opet sve citat, al znam da je bio neki problem s brtvom, zakuhavanjem motora i tako.
Može preporuka zimskih guma iz osobnog iskustva??
Planiram uzet u vulkalu. (tamo mogu na rate)🙃 6 rata, taman ih do 4 mj. odplatim.
U ove cjelogodišnje ne vjerujem baš, tako da ih ni ne gledam.
Na drugom autu (šta žena vozi) imam savu eskimo s3+, i po snjegu je zaista super, ali po kiši ne valja, čak i po suhom je onako li-la.
Dimenzije su mi mutave 205/50/17 (orginal) tako da znam da je odma i cjena dosta veča, to mi je jasno, al eto neka sredina, ne planiram dat za gumu 1000 kn.
Hvala
Lp
nexen winguard sport
Na kojem vozilu imas te dimenzije? SUV?
Obavezno "XL" gume za SUV, cvrsce su i nisu gnjecave,
sto ti je bitno zimi.
Na ovim gumama sam se vozio, i mogu reci da su mi odlicne za tu cijenu.
Conti TS 860 su uz Dunlop Winter Sports 5 najbolje, ali i najskuplje gume.
Pirelli je nesto tisa, Kleber nesto bolje drzi i sporije se trosi od Pirellija.
Uostalom, pogledaj si sa testova koji modeli su tebi najpovoljniji,
a da zadovoljavaju tvoje potrebe.
Osobno tako pogledam unatrag trigodine, uzmem si 5-6 najboljih modela sa testa,
i kupim najjeftinije.
I otisao motor zbog brtve glave? Jedino ako je doslo do hidroloka ili pucanja bloka/glave mi dolazi na pamet.
A šta ako je toliko zakuhao da su cilindri promjenili boju?
Začudio bi se koliko bisera ima koji ne zapažaju temperaturnu kazaljku i voze dok doslovno više auto neide nigdje osim na vučnu.
Nekidan 1.3mjet bacili zbog takvog bisera, najgore od svega bio je u corsi C koja nije 70tisuca imala(pravih, 1.vlasnik). Kupio polovni motor s bogzna koliko kilometara, a sve zato jer se kazaljka nije gledala i teško je bilo platit vučnu od crikvenice do viškova.