- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
montirao srbine na drugi set felgi (model siverstone, one koje su dosle na laguni sam ostavio za zimu) :) DOT1818, 170050km, pa cemo vidjeti koliko traju i kakve budu po razlicitim uvjetima
Lijep ti je ovaj VW Caddy, moram priznati. Fino si ga sredio :)
Hvala vam na odgovorima!
Da,zaista nema kvalitetne 159-tke za prodaju,sve su preko 280 000 tkm,a to me ne zanima!Opet,tjesi me sto uopce ti auti toliko prelaze-sto je donekle garancija nekakve kvalitete!
SW me ne zanima,jer sada imam karavana,pa radi zene zelim "manji" auto,a sa Alfom smo nasli kompromis( u biti,ja sam ju uvjerio da je manja od nasega karavana).
Uzmi GT ili GTV. :)
Prati FB grupu i forum Alfista. Zna se naći dobrih primjeraka. Je da ćeš možda u startu platiti malo više, ali i to je puno pametnija solucija nego kupiti neku o kojoj ne znaš ništa, jer je u startu jeftinija.
Auto i dan danas odlično izgleda s obzirom da je 159 izašla prije 13 godina. Ako možeš financijski podnijeti održavanje, go for it. Ako ćeš gledati na svaku kunu i gledati kako ćeš proći što jeftinije, onda preskoči.
Sad sam se bas sjetio da se na Alfistima prodaje jedna, barem koliko se meni cini, odlicna 159tka pa neka baci pogled na nju ako mu nije skupa.
Prati FB grupu i forum Alfista. Zna se naći dobrih primjeraka. Je da ćeš možda u startu platiti malo više, ali i to je puno pametnija solucija nego kupiti neku o kojoj ne znaš ništa, jer je u startu jeftinija.
Auto i dan danas odlično izgleda s obzirom da je 159 izašla prije 13 godina. Ako možeš financijski podnijeti održavanje, go for it. Ako ćeš gledati na svaku kunu i gledati kako ćeš proći što jeftinije, onda preskoči.
Čemu dezinformacija?
Redovni servis košta ko i za svaki auto u istoj klasi, ulje, filteri ...
Nedajbože kvara, dijelovi su za sve aute tu negdje (osim francuza, oni valjda pozlaćene krafne trpaju u aute). Ono kaj dizele muči, a to je set kvačila, jeftinije od svakog švabe u klasi.
Mogu reći da nakon 4 godine vožnje Alfe (koju sam na nagovor kupio i sa puno skepticizma) nemogu vjerovati kak je lijepo se bezbrižno voziti, nikaj se ne kvari...peri deri auto.
Naravno, sva ta sprdnja "kamen, krš, Alfa" je samo sprdnja, i temelji se na istini 80 i 90-ih kad su redovno prozvodili poluproizvode, al tog nema već više 20 godina.
Sada imam Astru karavan,a imao sam prije nje Mercedesa A klasu.Boze dragi govno od Mercedesa me je koštao kao dragi kamen,sto se tice popravaka-a kvario se cesto+ jos sto to nisu majstori htili popravljati!Tako da je Alfa jeftinija za popravke od A klase-meni super!
Gledam linkanu Alfu za koju tip trazi 70 000 KN,kilometraza je ok i ocuvanost,ali ipak mora spustiti cijenu,jer ju ovako nece nikada prodati.Isto citam da je radio nesta na masini i dodao joj snage...meni to ne treba,ipak sam obiteljsi covjek,zadovoljiti cu se sa "obicnom" M verzijom od 160 konja.
Sto se tice kvalitete Italijana i "narodnih vjerovanja" u nas Balkanaca,ja imam totalno kontra misljenje.
Od auto sto sam imao,Golf II mi je najgori auto IKADA,to je bila kanturenda koja se stalno kvarila i vozio sam se u traktoru!Golf III još gore,tromo,drći,kvari se ma uzas!Mercedes A da sam ga vozio jos 2 dana sam bi se objesio ili skocio sa Savskoga mosta!Fiat Punto 2,autic 7 godina sluzbe,bez ikakvih problema,ide ko metak(koliko moze),samo trune-ali za ulozeno/dobiveno savrseni auto!Hyundai accent savrsen ne kvari se doslovno nikada,zvjer od auta!Astra H li/la traktor,mali potrosac,kvarljiva ali izdrzljiva(stane 50 betonskih blokova u gepek-provjereno).
Imao sam i Una,te Fiću...sve u svemu Italijani su mi najdrazi,a ljudi ih toliko mrze!
Imao sam i Una,te Fiću...sve u svemu Italijani su mi najdrazi,a ljudi ih toliko mrze!
a jbga, to je kako imaš iskustva
od '90-e kad sam počeo vozit, ispod svakakvih krama sam se naležao
najgora iskustva imam upravo s talijanima, zadnja fiat brava nema što nisam promijenio, uključujući na kraju i cijeli motor
sad već petu godinu vozim corollu i navršila je 20 godina - filteri, remenje, ulje i to je to... jedan jedini kvar imao sam nekidan kad mi je crkao anlaser, kupio četkice za 40 kuna, sam ih promijenio i vozi dalje
čak i moj paš, koji je mehaničar i zaluđeni alfist i to među onim totalno zadrtima što priznaju samo alfe sa zadnjim pogonom, sprdaju se s fordovima i opelima, a tek francuzima, na koncu priznaje da je alfa blažena za njegovu profesiju
Ja nikada nisam imao nekih skupljih kvarova na svojim autima, sreca je najbitnija.
Lol na ovih gore 70k za aflu. Bokte za tu lovu se kupi Mazda 6, nađe se i Lexusa IS, a za malo više se nabavi XF 2,7D.
Danas se upalio nakon vlastite nepažnje,nepažnje od starog.
Znači stari vozio i kad sam ja već sjeo u auto pisalo da još ima za 9km,znači rezerva same rezerve i ja odmah na inu i natenkiram 15L u njega.I upalim kad ono crni dim i teže upalio + se upali to DDE sranje.Odmah na google da vidim šta je,i pošto auto sad normalno pali i vozi (testirao,i dalje 8-9s do 100,ide preko 150km/h bez problema,ima i snagu dalje (paljenje gume bez problema).Znač i dalje sve ok,samo to sranje ostalo upaljeno.I ispada po tome što su ljudi imali taj problem da je zbog što je povuklo prljavštinu iz rezervoara,pa je sad ostala ili u pumpi goriva ili filteru goriva pa baca tu grešku.Savjet za riješiti problem je prvo aditiv i voziti tako,što jesam odmah napravio - stavio tabletu s ine i budem sad prešao par stotina km i ako se ne ugasi onda promjeniti filter goriva.
Pa da vidim el imao tko od vas iskustva s ovim čudom DDE na E46?320D 110kw da budem točan
Danas se upalio nakon vlastite nepažnje,nepažnje od starog.
Znači stari vozio i kad sam ja već sjeo u auto pisalo da još ima za 9km,znači rezerva same rezerve i ja odmah na inu i natenkiram 15L u njega.I upalim kad ono crni dim i teže upalio + se upali to DDE sranje.Odmah na google da vidim šta je,i pošto auto sad normalno pali i vozi (testirao,i dalje 8-9s do 100,ide preko 150km/h bez problema,ima i snagu dalje (paljenje gume bez problema).Znač i dalje sve ok,samo to sranje ostalo upaljeno.I ispada po tome što su ljudi imali taj problem da je zbog što je povuklo prljavštinu iz rezervoara,pa je sad ostala ili u pumpi goriva ili filteru goriva pa baca tu grešku.Savjet za riješiti problem je prvo aditiv i voziti tako,što jesam odmah napravio - stavio tabletu s ine i budem sad prešao par stotina km i ako se ne ugasi onda promjeniti filter goriva.
Pa da vidim el imao tko od vas iskustva s ovim čudom DDE na E46?320D 110kw da budem točan
A logika govori da rastavis i cistis fiter goriva i pumpu goriva, pogledati treba i visokotlacnu pumu te da nije mozda do diza doslo smeca, ugl veselica te ceka :D
Prvo sutra napraviti jedno 80-100km s aditivom unutra,jer piše da treba 50milja ako je ispravno da se makne lampica,ako se ne makne znači da i dalje očitava grešku pa prvom mijenjam filter goriva.GLedao sam video i to je fakat jednostavno za zamijeniti,a za ostalo je tu mehaničar ako se ne riješi problem.Iako možda najbolje prvo na dijagnostiku i viditi kod koji baca i koji je to dio
Sada imam Astru karavan,a imao sam prije nje Mercedesa A klasu.Boze dragi govno od Mercedesa me je koštao kao dragi kamen,sto se tice popravaka-a kvario se cesto+ jos sto to nisu majstori htili popravljati!Tako da je Alfa jeftinija za popravke od A klase-meni super!
Gledam linkanu Alfu za koju tip trazi 70 000 KN,kilometraza je ok i ocuvanost,ali ipak mora spustiti cijenu,jer ju ovako nece nikada prodati.Isto citam da je radio nesta na masini i dodao joj snage...meni to ne treba,ipak sam obiteljsi covjek,zadovoljiti cu se sa "obicnom" M verzijom od 160 konja.
Sto se tice kvalitete Italijana i "narodnih vjerovanja" u nas Balkanaca,ja imam totalno kontra misljenje.
Od auto sto sam imao,Golf II mi je najgori auto IKADA,to je bila kanturenda koja se stalno kvarila i vozio sam se u traktoru!Golf III još gore,tromo,drći,kvari se ma uzas!Mercedes A da sam ga vozio jos 2 dana sam bi se objesio ili skocio sa Savskoga mosta!Fiat Punto 2,autic 7 godina sluzbe,bez ikakvih problema,ide ko metak(koliko moze),samo trune-ali za ulozeno/dobiveno savrseni auto!Hyundai accent savrsen ne kvari se doslovno nikada,zvjer od auta!Astra H li/la traktor,mali potrosac,kvarljiva ali izdrzljiva(stane 50 betonskih blokova u gepek-provjereno).
Imao sam i Una,te Fiću...sve u svemu Italijani su mi najdrazi,a ljudi ih toliko mrze!
A gle dobar auto uvijek kosta, ali po meni bolje u startu uzet sto valja nego neku kramu za soma-dva eura manje.
To kaj uštediš soma eura, spizdiš na sitne popravke i čvrkice koje su posljedice nemarnog vlasnika (stoga i niža cijena).
Pitanje. Za koliko bi se mogao prodati polo 1.9 SDI 2005 prešao je 230k kilometara nema klimu.
Pitanje. Za koliko bi se mogao prodati polo 1.9 SDI 2005 prešao je 230k kilometara nema klimu.
1000€.
Ili ako kupac traži iskljucivo njemačko auto, ona 3500€.
ak 159 mozes kupit vec za 5-6k eura sumnjam da ces morat 4-5k ulozit u nju..da je bas krama ono dizne, turbo, dvomaseni, vilice, gume opet tesko preko 2k eura ulaganja kod normalnih majstora.. vrijedi 8k ona ocuvana
ak 159 mozes kupit vec za 5-6k eura sumnjam da ces morat 4-5k ulozit u nju..da je bas krama ono dizne, turbo, dvomaseni, vilice, gume opet tesko preko 2k eura ulaganja kod normalnih majstora.. vrijedi 8k ona ocuvana
Pored E60 i E90 histerije na našim cestama, stvarno je rijetkost naći kupca ali i prodavača 159-tke, pogotovo za tu istu lovu (8K).
Osobno koliko vidim,i koliko sam gledao E6X 2005-2007 preskočiti
Radije uzeti E9X redni šestak 3.0 koji nema problema s lancem i deri
Moze nekakav info sto se to uvodi uskoro na tehinckim postajama? Koliko shvacam spajaju se na OBD, ali me zanima sto to znaci u praksi za nas koji imamo "modane" aute.
Nisam čuo još za to ali i ako budu legalan sam sa nelegalnim autom Map switch je jebena stvar
Hvala vam na odgovorima!
Da,zaista nema kvalitetne 159-tke za prodaju,sve su preko 280 000 tkm,a to me ne zanima!Opet,tjesi me sto uopce ti auti toliko prelaze-sto je donekle garancija nekakve kvalitete!
SW me ne zanima,jer sada imam karavana,pa radi zene zelim "manji" auto,a sa Alfom smo nasli kompromis( u biti,ja sam ju uvjerio da je manja od nasega karavana).
ako te zanima 1,9 JTD, evo ti jedne: auto je iz mog mista, uvijek je bilo u garaži, nikad trunka šporkice, prvi vlasnik... (nemam nikakvog zuba, ljudi ga prodaju ima već vrimena, a znam da je auto cic-pic stoga ga i spominjem)
http://www.index.hr/oglasi/alfa-romeo-159-1-9-jtdm/oid/604833
ako te zanima 1,9 JTD, evo ti jedne: auto je iz mog mista, uvijek je bilo u garaži, nikad trunka šporkice, prvi vlasnik... (nemam nikakvog zuba, ljudi ga prodaju ima već vrimena, a znam da je auto cic-pic stoga ga i spominjem)
http://www.index.hr/oglasi/alfa-romeo-159-1-9-jtdm/oid/604833
Za desetak dana sam u Omišu i svakako cu je doci pogledati-hvala ti !
Nisam na ti s autima, i zanima me šta gledati rabljeno do 50k kn?
Nebi samo "tvrdi" golf, ostale preporuke dolaze u obzir.
Bitno da puno ne troši, dnevno cca 50 km se prođe s njime. Znači ništa strašno.
Dizel ili benzin mi je svejedno. Bitno da je koliko toliko jeftin za održavanje.
Šta mislite o Volvo C30 1.6 disel?
Sviđa mi se po recenzijama.
Viđen još jedan ceed gt
Te sam se zaletio do c-moda po filterčić uljnih para, hebe me vrućine ovih dana, baš osjetim kako mi auto izgubi na snazi, spojim se preko obd-a i očitam intake air temperature mi varira od 45C° do 50C°, a vani oko 30, malo preko...
Pa sam odlučio pokušat to smanjit, ako uspijem na vajsku temperaturu, to bi bilo vrhunski, razmišljam si da mi kroz uljne pare sa iberlaufa na poklopcu bregaste baca vruće uljne pare iz motora u usis zraka + što mi je filter zraka iznad motora i preuzima temperaturu motora, bio sam kod petrokova po temperaturnu izolaciju armaflex, otpornu na temperaturu, no nisu imali, sa tom izolacijom bi pokušao izolirati donji dio filtera zraka, jer neki auti tvornički dolaze sa izolacijom, moj ne...
Kod c-moda sam naletio na zanimljive jurilice, jedna alfa 147 na dizalici, jedan lupo ispred trgovine, jr felge, ak se dobro sjećam dvoklipne čeljusti, veći ventilirajuće-bušeni diskovi, audi tt, suzuki swift sa jr felgama, audi rs4 ak se ne varam...
Gledam si nešto uzeti auta za gušt.
Čujem da je ovaj galant super pouzdan auto. Itko ima iskustva sa ovakvim ili ima nešto više informacija?
Ne moram ni spominjati da mi auto izgleda muchos lijepo, ne iznutra koliko iz vani :)
http://www.index.hr/oglasi/mitsubishi-galant-2-4-gdi/oid/1187758
Gledam si nešto uzeti auta za gušt.
Čujem da je ovaj galant super pouzdan auto. Itko ima iskustva sa ovakvim ili ima nešto više informacija?
Ne moram ni spominjati da mi auto izgleda muchos lijepo, ne iznutra koliko iz vani :)
http://www.index.hr/oglasi/mitsubishi-galant-2-4-gdi/oid/1187758
to bih trazio da mi plati da odvezem na preshanje...
Gledam si nešto uzeti auta za gušt.
Čujem da je ovaj galant super pouzdan auto. Itko ima iskustva sa ovakvim ili ima nešto više informacija?
Ne moram ni spominjati da mi auto izgleda muchos lijepo, ne iznutra koliko iz vani :)
http://www.index.hr/oglasi/mitsubishi-galant-2-4-gdi/oid/1187758
to bih trazio da mi plati da odvezem na preshanje...
Zbog?
Gledam si nešto uzeti auta za gušt.
Čujem da je ovaj galant super pouzdan auto. Itko ima iskustva sa ovakvim ili ima nešto više informacija?
Ne moram ni spominjati da mi auto izgleda muchos lijepo, ne iznutra koliko iz vani :)
http://www.index.hr/oglasi/mitsubishi-galant-2-4-gdi/oid/1187758
to bih trazio da mi plati da odvezem na preshanje...
Zbog?
pusti gorstaka, buba gluposti ko i uvijek
Poz ekipa, koja je najbolja solucija za sprečavanje drhtanja i potencijalnog hrđanja inox okvira od lak auta znači između okvira i laka auta, gdje ima za kupiti?. Ne znam je li se meni to priviđa ili je to od nekih drugih čestica, ali ima tu i tamo koja hrđasta točkica oko okvira.
Lp i hvala!