Babama treba blind spot monitor na sredisnjem retrovizoru.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 78.039
- |
- čitano: 14.001.311
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
A kaj radi u lijevoj traci onda... Ili oni pederi sta misle ako auto ode prek 2000 okretaja da ce se raspat.... kad oduzimaju prednost na rotoru pa se vuku...
A s druge strane tu su i autoskole koje o AC ne nauce apsolutno nista. (odnosno cisti minimum)
... Ili oni pederi sta misle ako auto ode prek 2000 okretaja da ce se raspat.... kad oduzimaju prednost na rotoru pa se vuku...
Mislim da na to najvise utjecu autoskole. Jer kod vecine instruktora je obavezno saltanje na cca 2000 okretaja pa se onda ljudi drze toga i nakon autoskole jer nemaju osnovno znanje kako opcenito motor funkcionira
Štednja i škrtost, a neki se boje otići iznad 5000 okr. jer misle da će se motor razletjeti.
Pozdrav svima...
U kupnji sam novog auta pa razmisljamo o Renault Captur-u.
Ako ima netko od ekipe ovaj auto ili ima nekih saznanja o njemu da napise neku recenicu o njemu.
Postoji verzija sa 3 (TCe 90, 66kW 90KS) ili 4 cilindra (TCe 120, 87kW 120KS), ovaj sa 4 cilindra je skuplji cca 10 000kn.
Koristio bi se vecinom po gradu, godisnja kilometraza oko 5000km.
Hvala
Ka sta je receno, vozim Captura 1.5 dci, 90ks. Sad ima priko 40tkm, so far so good. Ne znam sto te konkretno zanima, posto nisi navea ali ukratko:
Dobro: Pali, vozi, poteze, praktican portapak na 2-3 kata, kompaktan za po gradu, na otvorenom ok do 150, koji put dobro dodje sto je podignut od poda jer ne zapne na svaku glupost.
Lose: Kocnice (izia prednje plocice u manje od 30tkm, diskovi ce morat sljedecom izmjenom jer vec imaju vidni zub), nema ESP off botun, kuplung i oba cilindra minjani zbog podrhtavanja, potrosnja sveukupno u prosjeku nesto manje od 7l/100km kombinirano, 16 i 17 felge s gumama glupih dimenzija, srica pa je moj sa 16-kama. tvornicki los spur (otvoren) pa je izia unutarnji rub guma.
osobno bi prije isa na ovaj jaci motor (mislim da on ide s automatikom sto je skroz dobro za grad), a na 5000km godisnje ti gorivo ionako nista ne znaci. kako nije dizel nebi triba imat problema s kuplungom (tim vise sto je ovo druga revizija Captura sad). potrosnju koja je navedena na papiru zaboravi, doduse lako je moguce da s tim benzincem budes ima potrosnju ka ja s dizelasem. neke od mana koje JA primjecujem, tebi mozda nece igrat ulogu, niti ce se manifestirat jer racunaj da ja sad imam ono kilometara sto bi ti triba napravit u 8 godina. btw, ako se odlucis na njega, kupi godisnju zalihu CR2032 baterija za daljinac jer sam njih dosad 4-5 prominia, ako ne i vise...
ako te nesto konkretno zanima samo pitaj... cisto za sveukupni dojam, zadovoljan sam, i to unatoc tim nekim ocitim manama...
... Ili oni pederi sta misle ako auto ode prek 2000 okretaja da ce se raspat.... kad oduzimaju prednost na rotoru pa se vuku...
Mislim da na to najvise utjecu autoskole. Jer kod vecine instruktora je obavezno saltanje na cca 2000 okretaja pa se onda ljudi drze toga i nakon autoskole jer nemaju osnovno znanje kako opcenito motor funkcionira
I misle da su brtve u motora od gume
dokybaklava: definiraj cupa po gradu cupa opcenito
cutac: isto tako se cuje moj, ali gdje si ti cuo moga?
...
jucer malo do zg na advent...prosjecno trosio ravno 8,5 ri-zg-ri + guzvetine po zg...bilo je govora oko potrosnje u zg, moj podatak kaze 17 na 100, s time da kad god je bilo 200m slobodnog sam gas u pod
Aa, jedva sam čekao tvoj odgovor
Tvog sam čuo na videu, ima na citro forumu u temi video auspuha
nacekao si se, posto ne visim na netu kao neki
Aa, jedva sam čekao tvoj odgovor
Tvog sam čuo na videu, ima na citro forumu u temi video auspuha
Može link?
ekipa, da li je led umjesto H7 legalan?
Odveo sam na tehnicki auto, i rekao mi je da je xenon ok, dobro namjesten ali da bi sa pozicija trebao led maknuti (valjda su bacale malo na plavo, pa bi trebao zamijeniti)
Ali rekao mi je da, ako sam dobro shvatio, ljudi ugradjuju led, ne vidi se nista tako da je to ok(?)
ako se ne varam, na novim autima sa led svjetlima ne dolaze po defaultu peraci (sto je jedan od zapreka koristenja aftermarket xenona), da li se onda on moze koristiti umjesto obicne H7 zarulje (na drugom sam stavio osram NB ali nije to to)?
Nije legalno, a bez projektora nece nigdje bacat gdje treba.
Pozdrav svima...
U kupnji sam novog auta pa razmisljamo o Renault Captur-u.
Ako ima netko od ekipe ovaj auto ili ima nekih saznanja o njemu da napise neku recenicu o njemu.
Postoji verzija sa 3 (TCe 90, 66kW 90KS) ili 4 cilindra (TCe 120, 87kW 120KS), ovaj sa 4 cilindra je skuplji cca 10 000kn.
Koristio bi se vecinom po gradu, godisnja kilometraza oko 5000km.
Hvala
Ka sta je receno, vozim Captura 1.5 dci, 90ks. Sad ima priko 40tkm, so far so good. Ne znam sto te konkretno zanima, posto nisi navea ali ukratko:
Dobro: Pali, vozi, poteze, praktican portapak na 2-3 kata, kompaktan za po gradu, na otvorenom ok do 150, koji put dobro dodje sto je podignut od poda jer ne zapne na svaku glupost.
Lose: Kocnice (izia prednje plocice u manje od 30tkm, diskovi ce morat sljedecom izmjenom jer vec imaju vidni zub), nema ESP off botun, kuplung i oba cilindra minjani zbog podrhtavanja, potrosnja sveukupno u prosjeku nesto manje od 7l/100km kombinirano, 16 i 17 felge s gumama glupih dimenzija, srica pa je moj sa 16-kama. tvornicki los spur (otvoren) pa je izia unutarnji rub guma.
osobno bi prije isa na ovaj jaci motor (mislim da on ide s automatikom sto je skroz dobro za grad), a na 5000km godisnje ti gorivo ionako nista ne znaci. kako nije dizel nebi triba imat problema s kuplungom (tim vise sto je ovo druga revizija Captura sad). potrosnju koja je navedena na papiru zaboravi, doduse lako je moguce da s tim benzincem budes ima potrosnju ka ja s dizelasem. neke od mana koje JA primjecujem, tebi mozda nece igrat ulogu, niti ce se manifestirat jer racunaj da ja sad imam ono kilometara sto bi ti triba napravit u 8 godina. btw, ako se odlucis na njega, kupi godisnju zalihu CR2032 baterija za daljinac jer sam njih dosad 4-5 prominia, ako ne i vise...
ako te nesto konkretno zanima samo pitaj... cisto za sveukupni dojam, zadovoljan sam, i to unatoc tim nekim ocitim manama...
Zahvaljujem na komentaru.
Zasad sam u toj nedoumici oko motora, da li ici na TCe90 ili TCe120 s obzirom na moje potrebe (vecinom gradska voznja po malom gradu, dnevno oko 3-4km, 3-4 puta godisnje neki duzi put - cca 500-600km)?
Evo slike Teh. karakteristika motora:
Taj TCe90 je mali motor sa 3 cilindra i nisam siguran ako je auto s njim onako tromiji ili je to cisto OK za po gradu i do trgovine?
Da li je mozda bolje ici na taj jaci TCe120, sta se dobiva u odnosu na slabiji motor (cijena ide 10 000kn gore, da li je teh. pregled skuplji)?
Sve zavisi sto tebi predatavlja tih 10000 kuna. Ako bi se odrekao necega radi jaceg motora, onda slabiji, a ako ti je svejedno, onda jaci.
Sesta brzina ce se osjetiti na autocesti, ali po meni ne vrijedi tih 10000 kuna vise. Opet, jaci motor je bopji za autocestu, pogotovo za veci auto. Manji bi pak trebao biti stedljiviji u gradu, a opet ruznije zvuci.
Kazem, ako ti je svejedno za novce, uzmi jaci, ali ako ces odvojiti od necega, uzmi slabiji.
Makar bih ja za 1000€ uzeo nesto za po gradu da se ne ubija motor voznjama u kojima se ne stigne ugrijati, a za te puteve par puta godisnje rentao auto.
Recimo da ta 4 puta godisnje ides na tjedan dana, recimo da je to 30 dana, rentas neki bolji auto za 400 luna dan, to je 12000 kuna godišnje. A ne moras brinuti o registraciji, kasku, nicemu. A za po gradu nekog Una i za ispod 1000 eura, na kraju te na puno godina ispadne i lakse i jeftinije nego ds kupis skup auto sada i ubijes ga gradskom voznjom.
Tce120
Njega bi prodali za cca 5000€ i uzeli taj Capture.
Ja sam na otoku tako da kod mene nema rent-a-car agencija.
Prvotno je bio osnovni Captur za cca 124 000kn, sad smo vec dosli na opremljenu (Intense) verziju koja je cca 132 000kn, a ovaj sa tim jacim motorom bi dosao cca 140 000kn tako da smo vec dosli do fine cifre...
Jači.
Iako mislim da je 1.2 motor s 120 ks živo sranje.
Ovaj slabiji je još gori(ako vidim to je 800 kubika).
Ako ti je bitan gepek i manja cijena ima clio grandtour.
Ja osobno ne bih dao 140 tisuća kuna za gradski auto, osim da sam multimilijarder.
Ako si na otoku, bude ti ga sol pojela
A solucija da uzmeš krovnu kutiju za Clia? S njim se dovezeš do trajekta, pređeš s njim ako hoćeš i preko u rent-a-car agenciji uzmeš auto i pičiš.
Turbine ne vole vožnju na 3 kilometra, a bome ni sam motor.
A da uzmete rabljeni veći auto?
Ako baš želiš Captura provjeri Renault selection program rabljenih. Možda ubiješ 1-2k eura, a auti imaju garanciju i imaš financiranje kao i za nove, ako ti treba kredit ili plaćanje u 3 rate i ostalo.
Zahvaljujem na komentaru.
Zasad sam u toj nedoumici oko motora, da li ici na TCe90 ili TCe120 s obzirom na moje potrebe (vecinom gradska voznja po malom gradu, dnevno oko 3-4km, 3-4 puta godisnje neki duzi put - cca 500-600km)?
Evo slike Teh. karakteristika motora:
Taj TCe90 je mali motor sa 3 cilindra i nisam siguran ako je auto s njim onako tromiji ili je to cisto OK za po gradu i do trgovine?
Da li je mozda bolje ici na taj jaci TCe120, sta se dobiva u odnosu na slabiji motor (cijena ide 10 000kn gore, da li je teh. pregled skuplji)?
Mislim da bi tvoje potrebe i slabija verzija zadovoljila bez problema (meni je za po gradu i 60ks atmosferac dosta), ali opet jaca verzija je dosta konkretniji motor zbog veceg okretnog momenta i 6. brzine s time da je pitanje koliko bi ti to iskoristio. Prema kalkulatoru za izracun cijene tehnickog, on bi iznosio cca 400kn vise za jaci motor. Osiguranje bi takoder bilo skuplje zbog vise km, ali to si sam izracunaj prema svom godistu i bonusu koji imas.
Njega bi prodali za cca 5000€ i uzeli taj Capture.
Ja sam na otoku tako da kod mene nema rent-a-car agencija.
Prvotno je bio osnovni Captur za cca 124 000kn, sad smo vec dosli na opremljenu (Intense) verziju koja je cca 132 000kn, a ovaj sa tim jacim motorom bi dosao cca 140 000kn tako da smo vec dosli do fine cifre...
Kako su ti vec rekli ja bi u tvom slucaju zaista isao na neki rabljeni, ne mora to bit bas neko konzerva tipa Uno, ali prodas taj svoj Clio i za koju tisucu eura vise uzmes Clio grandtour ili nesto slicno s vecim gepekom. Osobno ne vidim smisao investiranja barem 10t eura koje ces ionako spusit u par godina, ali ti vidi. Ako ti nije problem izdvojit te novce, go ahead, kupnja novog auta ima svoje cari.
Jači.
Iako mislim da je 1.2 motor s 120 ks živo sranje.
Ovaj slabiji je još gori(ako vidim to je 800 kubika).
Zasto bi bio sranje? Probao si, imas ga pa da podijelis neke dojmove iz prve ruke? Ili klasicna rekla-kazala kafanska sranja?
Jači.
Iako mislim da je 1.2 motor s 120 ks živo sranje.
Ovaj slabiji je još gori(ako vidim to je 800 kubika).
Zasto bi bio sranje? Probao si, imas ga pa da podijelis neke dojmove iz prve ruke? Ili klasicna rekla-kazala kafanska sranja?
Ucili su jucer u autoskoli
nisam mislio vrijedjati sa postom prije niti ista, ali to je lako uocljiv uzorak, ne samo na tebi nego opcenito na populaciji tog godista.
i sam sam bio takav (kad se sjetim starog iskon/net.hr foruma..).
i kao sto je neko gore rekao, lijepo je da si entuzijastican oko svega i pokazujes zanimaciju.
sve 5 :)
Jači.
Iako mislim da je 1.2 motor s 120 ks živo sranje.
Ovaj slabiji je još gori(ako vidim to je 800 kubika).
Zasto bi bio sranje? Probao si, imas ga pa da podijelis neke dojmove iz prve ruke? Ili klasicna rekla-kazala kafanska sranja?
Razmisli sam koliko bi motor koji je 1.2 realno mogo dati konja? 120 sigurno ne.
To je opterećeno, 50-100tkm je maksimalno prije nego što krene raspad sistema.
Najbolje mi djeluje četvrti motor, 90 konja na 1.4, to je već realnije od prva tri.
Čuj kralja, 50 tisuca.
Kad bi isli nekom matematikom, sto se meni ne da racunati, razlika ne bi bila tolika. Uzmi da su prije auti sa V12 motorima razvijali 300 i nesto konja, a to danas Golf radi sa trecinom cilindara. I opet ti auti prelaze stotine tisuca kilometara.
Turbo motori imaju jacu eksploziju radi vise kisika i samim time vecu silu na klip, klipnjacu, radilicu..., ali mislis da to konstruktori nisu uzeli u obzir?
Ja sam bio vozio Polo 1.2 sa tri cilindra, imao je oko 150 tisuca km, ali ide. Da ne zvuci kao da mu je nesto otpalo, ne bih lako zakljucio o cemu se radi.
Čuj kralja, 50 tisuca.
Kad bi isli nekom matematikom, sto se meni ne da racunati, razlika ne bi bila tolika. Uzmi da su prije auti sa V12 motorima razvijali 300 i nesto konja, a to danas Golf radi sa trecinom cilindara. I opet ti auti prelaze stotine tisuca kilometara.
Turbo motori imaju jacu eksploziju radi vise kisika i samim time vecu silu na klip, klipnjacu, radilicu..., ali mislis da to konstruktori nisu uzeli u obzir?
Ja sam bio vozio Polo 1.2 sa tri cilindra, imao je oko 150 tisuca km, ali ide. Da ne zvuci kao da mu je nesto otpalo, ne bih lako zakljucio o cemu se radi.
Mašina je preopterećena zbog toga. A to rade kako bi mogli norme proći i da budu u granici zagađenja.
I taj Polo nikad neće moći bit ko Golf 2 1.6 s 70-80 ks haha