s cim se moze skinut farba sa stakla, tj. kad idemo prema suncu, vidimo one tockice po sajbi od boje..
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
http://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-307-1.6-hdi-110-ks-redizajn-oglas-23166432
A onda sto bi preporucili za 5000eura da nije preslo vise od 170k i da nije prastaro?
Taj mi se cini OK.
s cim se moze skinut farba sa stakla, tj. kad idemo prema suncu, vidimo one tockice po sajbi od boje..
Razrijedivac

Mišljenje o Hondi Accord i-VTEC Executive, 2008. - 2009. g.?
148 kW, N/A benzinac za cca 10.5k€
Vrijedi li toliko?
http://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-307-1.6-hdi-110-ks-redizajn-oglas-23166432
A onda sto bi preporucili za 5000eura da nije preslo vise od 170k i da nije prastaro?
Muči me... jedno
Nikad nisam vidio takvu instrumentnu ploču u "običnoj" 307ici
Bijele čukice su u Feline paketu opreme, kabrioletima s automatskim mjenjačem i najjačim hatchback verzijama (koža, sva četiri stakla na struju itd itd)
Xenon je fake i ne prolazi ti tehnički
+ kupuj auto od vlasnika a ne preprodvača, obično auto od vlasnika je registriran i sve....
Fake_Alert Koji nitro razrjedivac ? Moram i ja skinuti sa laka ostatke trajnog ljepila i neke jeftine trake pa sam u potraznji za nekim sredstvom da ne ostetim lak..
Ziga Proci ce,stavi obicne halogene zarulje na tehnickom i nema problema,kasnije vratis ksenon...
Ziga Proci ce,stavi obicne halogene zarulje na tehnickom i nema problema,kasnije vratis ksenon...
Proći će naravno :)
kad ga zaustavi policija, kazna je takva da košta više od tog kineskog Xenona
/naravno ako nabasa na picajzlu/
Ziga Proci ce,stavi obicne halogene zarulje na tehnickom i nema problema,kasnije vratis ksenon...
Proći će naravno :)
kad ga zaustavi policija, kazna je takva da košta više od tog kineskog Xenona
/naravno ako nabasa na picajzlu/
Ja imam farove sa lecom,pranje farova i unutra LED zarulje i do sad mi nitko nije blicao,policija rutinski par puta zaustavljala i nitko nije uopce primijetio tako da,ako se ne stavljaju divlje seljo boje,vecinom nema problema.
J*be se meni jel divlja boja ili ne. LED žarulja u obični far je s*anje, vidi se na kilometar da ne svijetli kako treba. Isto ko i ona "LED" g*vna od farova po fejsu za par sto kuna.
Novi omiljeni item seljo ćjunera, nekad čajna zenon, danas čajna led.
J*be se meni jel divlja boja ili ne. LED žarulja u obični far je s*anje, vidi se na kilometar da ne svijetli kako treba. Isto ko i ona "LED" g*vna od farova po fejsu za par sto kuna.
Novi omiljeni item seljo ćjunera, nekad čajna zenon, danas čajna led.
Mozda da citas sta pise,a ne odmah prodike i pametovanje,led zarulja ima malo vise lumena ( koju ja imam u faru ) nego ksenon i nalazi se u faru sa LECOM,nema rasipanja na sve strane i zasljepljivanja nadolazeceg prometa.
Jel ti ta LED žarulja apsolutno identična H7/H4 žarulji ili koja ti već ide originalno? Pod identična, mislim doslovce ista po svim dimenzijama i izvoru svjetlosti.
Čisto sumnjam. A ako imaš leću projektiranu da skupi svjetlost jednog tipa žarulje, kojoj su btw specifikacije propisane, i onda staviš u tu leću različitu žarulju, jel stvarno misliš da će jednako skupit tu svjetlost?
Uz sve to, nadam se da bar zadovoljava ECE regulative.
Al dobro, nek ljudi rade što hoće, njihov problem. Činjenica je da se bez problema može uzet sunčane naočale i s njima vozit po noći ako želiš sačuvati oči. Također je problem što se eto drugima savjetuje da može staviti po propisu za tehnički, a poslije do sljedećeg može raditi s autom šta hoće.
Koliko znam fizicki LED-ica i halogena ne mogu biti identicne jer je drugaciji nacin nastajanja svjetla pa tako su razlicite dimenzijama.
Druga stvar,da mi je netko blicnuo ijednom u ovih 15.000 km,a nije,skinuo bi ih ili razmislio o zamjeni.
Trece,evo otidi filozofiraj ovome koji ima atest sa tehnicko za zarulje pa da cujemo argumente obojice.
Zavisi gdje je izvor svjetla i ima li glare cap.
To sam već pisao, ti možeš xenon žarulju predviđenu za retrofit u reflektor staviti u isti i imati savršen snop.
Ali te žarulje koje su zaista predviđene za retrofit su dosta skupe(i daleko skuplje od kineskih), pa svačiji xenon u reflektoru blješti, tj. snop se rasipa.
Moguće da doky ima sasvim normalan snop, ali puno tih xenona i ledica su artikli s ebaya ili iz neke loše trgovine pa ne valja snop.
Jedan lik se hvali kako ima xenon za 150 kuna, a moj Pilot kit košta 250€...
Koliko znam fizicki LED-ica i halogena ne mogu biti identicne jer je drugaciji nacin nastajanja svjetla pa tako su razlicite dimenzijama.
Druga stvar,da mi je netko blicnuo ijednom u ovih 15.000 km,a nije,skinuo bi ih ili razmislio o zamjeni.
Trece,evo otidi filozofiraj ovome koji ima atest sa tehnicko za zarulje pa da cujemo argumente obojice.
Di je atest? Ja ga nisam vidio.
Inace danas isao pogledat onu Fiestu o kojoj sam jucer pisao i zena mi doslovce 5 min prije nego smo se trebali nac javlja da su prodali... Divote kupovanja rabljenog auta, sva sreca da sam ionako trebao u grad pa se nisam bezveze spremao.
Kakav atest? Di mu je tehnička dokumentacija i gdje piše da zadovoljava ECE norme za svjetla na vozilima? Mislim da su u pitanju ECE-R48, R112 i R128 s obzirom da su LED u pitanju. Možda još koja.
Hvali se da ima E-mark certifikat, koji veze s rasvjetom na vozilima ima ko i krava s baletom. Al ljudima reci da to zadovoljava EU normu neki random broj ili samo smisli nešto s Enazivom i odma je legalno i najbolje.
Čisto za informaciju, jedine LED žarulje neke renomirane tvrtke koja se bavi svjetlima za ugradnju u obični far ima Philips i to H4 žarulju. Cijena jedne je 200€+ i ne zadovoljava ECE regulative pa ih ni ne možeš kupiti nigdje kod njihovih partnera u EU. Naravno, možeš ih naručiti iz malezije/indonezije odkud već gdje svašta prolazi, al i dalje nisi legalan.
Što kažete na ovog Accidenta - http://www.njuskalo.hr/auti/hyundai-accent-1.4-gl-euro-2008-oglas-22491792 ?
Što kažete na ovog Accidenta - http://www.njuskalo.hr/auti/hyundai-accent-1.4-gl-euro-2008-oglas-22491792 ?
bratić vozi istog takvog, udoban i izdržljiv auto ne baš najboljeg izgleda.
ako ti pokazivanje i kurčenje nisu neki faktor u životu i samo želiš auto koji će ti malo trošiti i dugo trajati, u tom slučaju je pun pogodak.
chutac - neznam sta mislis pod tvrdo, kvacilo je normalno, za razliku od leona gdje je mekse, sad da li je to radi toga jer trpi mi 50% veci moment nego serijala :D ili jer je tako, ali na C4 je kvacilo normalno kao na drugom autu...toliko da kad sjednem u leona mi zna zacukat, dok se naviknem na njegovo ful mekano (a i trebat ce zamjena na leonu...tj upgrade)
btw. ako ti trosi 7 na 130, to mi se cini puno...meni leon 8,5-9 na toj brzini...da ne pricam sta se desi kad poklopim 6. na toj brzini :P
http://www.njuskalo.hr/index.php?ctl=search_ads&keywords=neon&showAllCategories=1&categoryId=7
skoro pa nema vise Neon-a na njusci...steta, 130ks, klima, jeftino, u nekom reviewu su ga proglasili "ferarijem za siromasne" kad se pojavio
http://www.njuskalo.hr/index.php?ctl=search_ads&keywords=neon&showAllCategories=1&categoryId=7
skoro pa nema vise Neon-a na njusci...steta, 130ks, klima, jeftino, u nekom reviewu su ga proglasili "ferarijem za siromasne" kad se pojavio
Hvala Bogu sto nema takvih nakaza. Ferrari za siromasne je bila Alfa GTV 916 3.2 V6. Ne kuzim sto povezuje taj Neon sa Ferrarijem.
http://www.njuskalo.hr/index.php?ctl=search_ads&keywords=neon&showAllCategories=1&categoryId=7
skoro pa nema vise Neon-a na njusci...steta, 130ks, klima, jeftino, u nekom reviewu su ga proglasili "ferarijem za siromasne" kad se pojavio
Hvala Bogu sto nema takvih nakaza. Ferrari za siromasne je bila Alfa GTV 916 3.2 V6. Ne kuzim sto povezuje taj Neon sa Ferrarijem.
I Fiat coupe 2.0 20V Turbo 220Ks (5cyl) glasi kao "Poor Man's Ferrari"
GTV I Coupe bar na nešto liče, taj neon nije ni za gledat ni za vozit
BTW: Chrysler u Europi nije na domaćem tržištu, pa je ajmo reć slab support za njega, vjerujem da je muka nać filtere, remenje, španer, termostat, vodenu pumpu, alternator i ostale dijelove općenito za njega... (a nedaj Bože da moraš karike mijenjat, dizne ili štelat ventile, takve dijelove valjda nitko u Hr nema...)
I Fiat coupe 2.0 20V Turbo 220Ks (5cyl) glasi kao "Poor Man's Ferrari"
GTV I Coupe bar na nešto liče, taj neon nije ni za gledat ni za vozit
BTW: Chrysler u Europi nije na domaćem tržištu, pa je ajmo reć slab support za njega, vjerujem da je muka nać filtere, remenje, španer, termostat, vodenu pumpu, alternator i ostale dijelove općenito za njega... (a nedaj Bože da moraš karike mijenjat, dizne ili štelat ventile, takve dijelove valjda nitko u Hr nema...)
Da da tako je. Coupe 20v turbo je također u tom klubu. Po performansama stvarno odlican auto. Jako pogodan za tuning naravno. 16V turbo je bio pouzdaniji ali 5 cyl je ipak stepenica iznad.
Taj 5cyl nije nesto pouzdan, mojem prijatelju je tijekom paljenja radilica jednoga jutra odlucila izletiti kroz karter, uz to se i volio pregrijavati. Bravo HGT 2.0 147ks
Taj 5cyl nije nesto pouzdan, mojem prijatelju je tijekom paljenja radilica jednoga jutra odlucila izletiti kroz karter, uz to se i volio pregrijavati. Bravo HGT 2.0 147ks
A možda ti je prijatelj prešutio šta je sve radio tom HGT-u
Sad bi ja spomenuo jednu mareu 5cyl, al će kolega @MatijaZG popizdit
Nego OT:
A whole new level of rally

El se u RH smije ne imati prednju tablicu?
El se u RH smije ne imati prednju tablicu?
Ne
Ovako na prvu mi zvuci kao da motor nije u fazi kako treba. Kod koga si radio to? Ide bolje jer Bosch pumpa radi ispravno. O kojem je autu rijec? Novi remen je novi remen. Nema tu perioda da sve sjedne. Ili je slozeno kako treba, ili nije.
Ovako na prvu mi zvuci kao da motor nije u fazi kako treba. Kod koga si radio to? Ide bolje jer Bosch pumpa radi ispravno. O kojem je autu rijec? Novi remen je novi remen. Nema tu perioda da sve sjedne. Ili je slozeno kako treba, ili nije.
A3 8L 2001, 1.9tdi 66kw, remap kod Citiusa rađen na 115-120ks Stage1. Nova rep turbina sa 110ks modela na 250tkm, dvomaseni zamašnjak i kvačilo Sachs novo na 230tkm. Sad ima 265tkm.
A vidjeti ću još tjedan, dva max, onda odo ili prvo na poštenu dijagnostiku ili reklamirati.
Sam si sebi odgovorio, nije bila u fazi i sad baca gorivo kad treba i zvuk je promjenjen za nijansu. Vozi i ne zamaraj se sa time dok god nemas problema sa paljenjem radi lose postavljenog remena.
