Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.053
|
čitano: 13.196.474
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

I kupljen jos jedan Oplo tocnije Vectra B 1.8 16v 115ks 230tkm, buraz je 2. vlasnik, auto ima servisnu i svi servisi su rađeni u ovlastenom, cak smo i originalne brošure dobili prvi vlasnik je bila neka profesorica u BJ i sad je kupila novu Daciu i dala Vecu pod racun. Auto smo digli na dizalicu i limarija je super, motor radi odlicno, klima, alarm i sve ostalo funkcionira. Na dijagnostici nema greski itd.. Uglavnom cijenu smo spustili na 950€ i za te novce ja mislim da se ni postena Golf dvoja ne moze dobit veliki servis je napravljen prije 15tkm tak da smo mirni. Jos samo mora kupit zimske gume i to je to, moje slike budu sutra a za sada evo s njuške

 

http://www.njuskalo.hr/auti/opel-vectra-1.8-16v-oglas-20730658

Život je jedan al Omega je 2.0 :D
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Kupio punto II za 9 velikih, jutros prosao tehnicki i registrirao uredno. Za prvi dojam, auto me odusevilo, vidit cemo koliko ce se kvarit, ali bar su djelovi jeftini . Za mene kao studenta auto ko naruceno. Ima 60ks, al meni kao neiskusnom vozacu ni ne treba vise, kad ga stisnem sam vozi se jako lijepo, a najvaznije je sto ne trosi previse.

LoL acc THCJoshi
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jonja kaže...

Kupio punto II za 9 velikih, jutros prosao tehnicki i registrirao uredno. Za prvi dojam, auto me odusevilo, vidit cemo koliko ce se kvarit, ali bar su djelovi jeftini . Za mene kao studenta auto ko naruceno. Ima 60ks, al meni kao neiskusnom vozacu ni ne treba vise, kad ga stisnem sam vozi se jako lijepo, a najvaznije je sto ne trosi previse.

 Ma nemaš brige sa njim, ja ga imam također, mogu ti odma reć da te neće sigurno ostavit na cesti (ako je održavan), ima mušica, nemoj se iznenadit ako ti brisači ostanu na staklu, tj ne vrate se, hoće puknut zglob od mehanizma brisača, lako se i jeftino popravi, također nemoj se iznenadit ako ti "suncobar" (tabla ona na plafonu kaj štiti od sunca...) ostane visit u okomitom položaju, tj ne drži se u vodoravnom kad ga vratiš, također hoće puknut mehanizam unutra, drugi "suncobaran" kupiš za 50Kn na odpadu i zamjeniš... ako već nisi, primjetit ćeš da se teže toći, tj stalno te prekida mehanizam pištolja i zaustavlja točenje, to mu je mana, na baš svakom se zaštopa odušnik povratnih para, kad točiš ne smiješ gurnuti pištolj do kraja unutra, već samo toliko da pomakneš onu klapnu u utoru i "pištolj" zaokreni za 90°, tako možeš točit do vrha bez problema da te i jednom prekine...

 

Jesi kupio mk2a ili mk2b, tj jel prvi model ili redizajn?

jel sa servo volanom ili bez, servo na nekima hoće otkazat, uzrok je hladan lem koji jednostavno popusti i nema kontakta, popravit ga se može i doma, ako si imalo viješt sa lemljenjem, samo se preleme kontakti i sve opet radi, popravak realno ne košta ništa

Servo neće otkazat u vožnji, već samo pri paljenju, prikazat će lampicu volana i neće radit, možeš se tako vozit, ali će volan biti težak kao kod starog kamiona, uglavnom pošteno se oznojiš...

 

Alternator im hoće otkazat, ali to je skroz rijetko, na lošem je mjestu, na samom dnu motora, u radu se grije i u vožnji ga zapljuskuje voda, pa hoće kućište puknut, a kad pukne, nije ništa strašno, neće se raspast, nego se deformira, rotor nije više u centru, pa ili poćne strugat po statoru (vjeruj mi to ćeš sigurno ćut, glasni visoki tonovi) ili se zacvika, polovni su oko 300Kn, kupiš,zamjeniš i vozi dalje, nije neki problem...

 

To su mu ubiti sve mane i mušice, vjerojatno je i prijašnji vlasnik nešto riješio, ali vidjet ćeš sa vremenom kakav će se pokazat, ako ga ne opterećuješ teretom, tj ako se sam voziš i ako se fakat vućeš po cesti, može smiješno malo potrošit, ja sam kombiniramom vožnjom napravio malo preko 700Km, a spremnik je 47L benge

 

Ako ti nije problem, za malo preko 1500Kn zamjeniš 90% potrošnih djelova, ali onda bar znaš da su novi i na čemu si, pod to mislim (zupčasti,vodena pumpa, napinjač, ulje motora, filter ulja, ulje getribe, kočiono ulje, filter zraka, rashladnu tekućinu, termostat) pod ostalih 10% ti ostaje kuplung/spojka, akumulator, pakne, gume, manžete, to dok je ispravno/radi/ima mesa, nije puklo ne trebaš mijenjat...

 

To je to, ne znam šta bi ti još savjetovao, puno sretnih kilometara ti želim, ionako svi imaju ispod 200 000Km

 

BTW: što si kupio neregistriranog, kad ih se nađe sa friškom regom?

13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Hvala ti jako puno na ovome odgovoru, doslovno si me prosvjetlio u 2 minute. To sa tocenjem mi se danas dogodilo, doslovno odmah prvi put kad sam isao tocit, uspio sam nekako nac zlatnu sredinu da toci, medjutim primjenit cu tvoj trik ubuduce tako da ne smetam ljudima 5min na benzi . Kupio sam prvi model iz 2001., ima 142 000km, ali stvarno bi mogao toliko imati jer je prilicno uredan i vozila ga je zena koja je prvi vlasnik. Auto je bio lagani karambol sprijeda, a covjek koji se bavi inace tim puntima ga je popravio (kiler, getriba, centrirao trap, promjenio akumulator i jos neke sitnice) i prodao meni. Ja inace mrzim karambolirana vozila, ali ovaj zaista nije imao strasan karambol i cinila se prilicno dobra kupnja, samo ce vrijeme pokazati. Ima servo volan i city servo, kojem ne vidim svrhu, al nek se nadje. Popravljat cu ga usputno kako bude crkavao jer mi se ne daje jos 1500kn nakon sto sam i ovako siromasan izdvojio za mene velike novce za svoje prvo auto (mozda uzmem nove gume jer sam neiskusan vozac, a nemam ABS). Kod mene u St je ovaj punto bio daleko najjeftiniji (iz gore navedenih razloga), obicno idu po 14k kuna... Naravno da bih uzeo neki registrirani za istu cijenu, al ih jednostavno nije bilo .

LoL acc THCJoshi
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jonja kaže...

Hvala ti jako puno na ovome odgovoru, doslovno si me prosvjetlio u 2 minute. To sa tocenjem mi se danas dogodilo, doslovno odmah prvi put kad sam isao tocit, uspio sam nekako nac zlatnu sredinu da toci, medjutim primjenit cu tvoj trik ubuduce tako da ne smetam ljudima 5min na benzi . Kupio sam prvi model iz 2001., ima 142 000km, ali stvarno bi mogao toliko imati jer je prilicno uredan i vozila ga je zena koja je prvi vlasnik. Auto je bio lagani karambol sprijeda, a covjek koji se bavi inace tim puntima ga je popravio (kiler, getriba, centrirao trap, promjenio akumulator i jos neke sitnice) i prodao meni. Ja inace mrzim karambolirana vozila, ali ovaj zaista nije imao strasan karambol i cinila se prilicno dobra kupnja, samo ce vrijeme pokazati. Ima servo volan i city servo, kojem ne vidim svrhu, al nek se nadje. Popravljat cu ga usputno kako bude crkavao jer mi se ne daje jos 1500kn nakon sto sam i ovako siromasan izdvojio za mene velike novce za svoje prvo auto (mozda uzmem nove gume jer sam neiskusan vozac, a nemam ABS). Kod mene u St je ovaj punto bio daleko najjeftiniji (iz gore navedenih razloga), obicno idu po 14k kuna... Naravno da bih uzeo neki registrirani za istu cijenu, al ih jednostavno nije bilo .

 Ma kilometri su 99% stvarni, ne znam zašto, ili kako, ali ljudi sa puntaćima skroz malo kilometara rade, moj će uskoro 135 000Km (a djed mi je bio prvi vlasnik...), zato kažem svi na njuški imaju ispod 200 000Km

Ma blagi karambol nije problem, ako se dobro popravi, kako kažeš, ako je čovjeku to struka i ako ga je sredio za ženu, moguće da je odlično odradio posao, vjerojatno i odklonio većinu onih mušica koje sam naveo...

Onda nemaš brige, samo toči i vozi...

 

Malo preko 1500Kn te realno ispadne servis, tj zamjena tih potrošnih djelova, to sam ti napisao čisto usporedbe radi, kod drugih vozila bi te takav servis došao najmanje duplo skuplje ako ne i više, ovisi i di se servisira i o kojem je autu riječ, ali neki bi takav servis mogli platit i do 4000Kn (naravno kompliciraniji motori zahtjevaju više remenja, ulja, natezaća...), uglavnom puntać ti je jeftin za održavat, za studenta odličan, vidjet ćeš i sam...

 

A i to šta nema abs ti nije neki hendikep, koči on dobro za po gradu, sa kvalitetnim paknama i predobro, zna se zapikavat čim pipneš pedalu, ma najbitnije ti ga je upoznat i vozit se...

13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

On je sve napravio da auto bude spremno za prodaju, ako koja musica se pojavi, ocekivano. Kontao sam da hoces rec da svi vracaju kilometre, al eto izgleda da ljudi te puntice stvarno slabasno vozikaju, bolje za mene . Vidit cu kako je bez ABS-a po kisi, malo cu ga testirat da znam na cemu sam, u Splitu je zadnjih dana zaista lijepo vrijeme, al i to ce se promjenit vrlo skoro. Jedina stvar sta trenutno me nervira je sto krckaju straznji zvucnici, vidit cu sta tu mogu napravit.

LoL acc THCJoshi
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

a sta bi bilo... bitno ti je da imas dobre gume, pogotovo po splitu, i to je to... a posto su za njega gume dosta jeftine, onda biraj samo najbolje... 

14 godina
moderator
online
Re: Auti - ultimativna tema
Jonja kaže...

Ima servo volan i city servo, kojem ne vidim svrhu, al nek se nadje.

 Moja preporuka da ne pališ City jer je on glavni uzrok problema sa servom. Tj. kad je upaljen elektromotor serva preuzima veće opterećenje kod skretanja te će se prije pojaviti problemi.

Iako, kako je kolega rekao, lemilicu u ruke i riješeno kad se i pojavi :)

With the first link, the chain is forged. The first speech censured, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably.
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

jos 10tkm i konacno se bude razradil motor 

 Ovaj se nije razradio niti će se ikad razraditi

 

EDIT: motor je smeće, al dokle god ima profita on se vozi

It takes only a blink of an eye for the perfect ride to become undone. // When sex was safe and motor racing dangerous. // WRC is for boys, Group B was for men.
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.11.2016 12:51 (ja111).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ja111 kaže...
Lord_Marko kaže...

jos 10tkm i konacno se bude razradil motor 

 Ovaj se nije razradio niti će se ikad razraditi

 

EDIT: motor je smeće, al dokle god ima profita on se vozi

 Bas jedan decko na VW FB stavio sliku svog passata, nisam vjerovao 

1.9 tdi passat

 

 

Kad cura kaze da je sama kuci.. :D Kad cura kaze da je sama kuci.. :D
Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

I vraćen je još bar 200 000.

HTC 8X :)
16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema
Will this run on my 486?
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...

 Kaj taj nema kuću, živi u autu, ne gasi ga ni danju ni noću, drugi oglas passat 2012 sa 390 000Km, pa kad prije???

LINK

 

Pa da 7 komada djece ima i da se svi stalno voze, nebi tolku kilometražu natukao, fakat mi nije jasno šta ljudi rade s tim autima?

 

Taj da u švabiju ode kupit novi auto, do povratka u hrvatsku bi već napravio 200 000km...

 

BTW: razumio bi da s caddyem ili transporterom tolku kilometražu napravi, al sa golfom i passatom... taj je pogrešan model kupio ili nije čuo da postoji telefon/mobitel...

 

EDIT:

al je silovao ovu ručicu mjenjača u golfu, ta golfara izgleda ko javna kuća

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.11.2016 15:35 (1BIT).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...

 Cijena vrhunska , jos malo dodas i kupis GTI-a.

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.11.2016 15:42 (ivanzu).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

 

Pa da 7 komada djece ima i da se svi stalno voze, nebi tolku kilometražu natukao, fakat mi nije jasno šta ljudi rade s tim autima?

 

 

 moguce da tip radi transfere, pa onda ni kilometraza ne cudi... ako nista drugo, bar nije golfu magicno nestala jedna nula na kraju, to je lako moguce cim ga netko kupi... 

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Na koliko okretaja voziti turbo dizele? Točnije, zanima me za HDi 110ks. Crveno je na 5k okretaja, turbina se osjeti na 1800.

 

Recimo 60 km/h u četvrtoj brzini mi je na ispod 2k okretaja. Jel bolje voziti na 1700-1800 ili na, bubam, 2500 okretaja?

Ništa ne ostavljam nezavrš
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Na 50kmh vozim u trećoj na 2000okr. U cetvrtoj padnu na 1500 ali stavljam u četvrtu samo ako vozim ravno i dosta dugačkom cestom.

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.11.2016 17:02 (ivanzu).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dv14 kaže...

Na koliko okretaja voziti turbo dizele? Točnije, zanima me za HDi 110ks. Crveno je na 5k okretaja, turbina se osjeti na 1800.

 

Recimo 60 km/h u četvrtoj brzini mi je na ispod 2k okretaja. Jel bolje voziti na 1700-1800 ili na, bubam, 2500 okretaja?

 Dok se auto ne ugrije na radnu saltat do 2k

Autoput do 3k

Nemoj na niskim okretajima voziti radi zamasnjaka ( pogotovo ako imas dvomaseni ). Ma dizela uglavnom nemoj tjerati preko 3 i to je to, tu mu je negdje najveca snaga i moment a poslje pada i nema smisla dalje.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dv14 kaže...

Na koliko okretaja voziti turbo dizele? Točnije, zanima me za HDi 110ks. Crveno je na 5k okretaja, turbina se osjeti na 1800.

 

Recimo 60 km/h u četvrtoj brzini mi je na ispod 2k okretaja. Jel bolje voziti na 1700-1800 ili na, bubam, 2500 okretaja?

 predpostavljam da je to 1.6hdi? premda ima i 2.0hdi te konjaze...

 

ovak, ja vozim najvise po zvuku, i nastojim da uvijek bude motor u podrucju najveceg momenta. kod mene je to 1900-2000 okretaja. isto tak 3 brzina je na 50-55km/h na cca 2000 okretaja. 3 uvijek vozim do nekih 65-70khm i onda ubacivam u 4. mom motoru bolje pašu viši okretaji nego okretaji ispod 1600 jer se buni (bruji, podrhtava, nema snage). jedino ak je ravno onda ubacim u višju ali nikako ne spuštam okretaje motora ispod 1500...

a kad se nateravam onda šaltam na 4k +/- 200 okretaja.

 

btw, jedna anketica... ja sam još na alu+ljetne

10 stavil sam zimske gume
33 vozim se još na ljetnima
OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...
dv14 kaže...

Na koliko okretaja voziti turbo dizele? Točnije, zanima me za HDi 110ks. Crveno je na 5k okretaja, turbina se osjeti na 1800.

 

Recimo 60 km/h u četvrtoj brzini mi je na ispod 2k okretaja. Jel bolje voziti na 1700-1800 ili na, bubam, 2500 okretaja?

 Dok se auto ne ugrije na radnu saltat do 2k

Autoput do 3k

Nemoj na niskim okretajima voziti radi zamasnjaka ( pogotovo ako imas dvomaseni ). Ma dizela uglavnom nemoj tjerati preko 3 i to je to, tu mu je negdje najveca snaga i moment a poslje pada i nema smisla dalje.

 Ovisi od motora kod mene je na 4500 okr. max snaga.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...
Fake_Alert kaže...
dv14 kaže...

Na koliko okretaja voziti turbo dizele? Točnije, zanima me za HDi 110ks. Crveno je na 5k okretaja, turbina se osjeti na 1800.

 

Recimo 60 km/h u četvrtoj brzini mi je na ispod 2k okretaja. Jel bolje voziti na 1700-1800 ili na, bubam, 2500 okretaja?

 Dok se auto ne ugrije na radnu saltat do 2k

Autoput do 3k

Nemoj na niskim okretajima voziti radi zamasnjaka ( pogotovo ako imas dvomaseni ). Ma dizela uglavnom nemoj tjerati preko 3 i to je to, tu mu je negdje najveca snaga i moment a poslje pada i nema smisla dalje.

 Ovisi od motora kod mene je na 4500 okr. max snaga.

 Napisao sam snaga i moment, tu se negdje grafovi sijeku 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
wifi kaže...

 moguce da tip radi transfere, pa onda ni kilometraza ne cudi... ako nista drugo, bar nije golfu magicno nestala jedna nula na kraju, to je lako moguce cim ga netko kupi... 

 Kak to misliš, kakve transfere?

Rent-a-car ili?

16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
wifi kaže...

 moguce da tip radi transfere, pa onda ni kilometraza ne cudi... ako nista drugo, bar nije golfu magicno nestala jedna nula na kraju, to je lako moguce cim ga netko kupi... 

 Kak to misliš, kakve transfere?

Rent-a-car ili?

 connecto, goopti, i slicno... imas hrpu tih firmi koje se time bave, a natuku masu km. prednost u odnosu na taxi i rentacar je sto su to obicno medjugradske relacije i jedan vozac... tako da iako imaju masu km, bar znas da su stvarni. 

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da predstavim svoje vozilo iako ne volite vw. Evo trenutno imam ove dvije slike. radi se o golfu 7. inace vozim ga godinu i nesto sitno,zamijenio sam dva puta ulje i to je to. jako mala potrosnja.

 Sto se tice opreme radi se o comfortline plus nadolate.

od meni vaznije opreme ima multifunkcionalni upravljac,adaptivni tempomat,navi,elektricno preklopive retrovizore,naslon za ruku,elektricnu rucnu sa autoholdom,svi moguci media priključci,bluetooth,senzor za kisu i svijetla,parking senzore sprijeda i straga itd. Jedino mi je zao sto nisam uzeo DSG.

 

 EDIT: ispricavam se jer su slike naopako neznam zasto se to dogodilo.

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.11.2016 11:24 (omomomomoomm).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Bolje da ti je zao sto nisi uzeo DSG nego da ti je žao sto je crka.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da, zato jer čim auto ima DSG automatski znači da će crknut.

 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ovisi o vlasniku...

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A gle dogodi se crkne ali nije da crkavaju ko ludi. Ovisi dosta kak se vozac odnosi prema dsg-u.   znam da je popravak mehatronika 8000kn.

 

samo neka on mene ovak sluzi bez previse izvanrednih kvarova i ja sretan.  

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav,

 

imam jedno malo neuobičajeno pitanje. Naime pošto sam invalidna osoba te ne mogu ići polagati vozački "kao i svi ostali" već na prilagođeno (ali mi je to za sada previše izdataka). Zanima me dali ja mogu kupiti auto na svoje ime bez obzira što nemam vozačku dozvolu, odnosno da automobil glasi na mene? 

 

kakva su vaša iskustva i znanja po tom pitanju. 

16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

vlasnik auta moze bit bilo tko... 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice