Sve je to točno što ti Shamrock kažeš, al njemu je "normalna" potrošnja ogromna, skoro 7l, znači gotovo sigurno se vrti samo po gradu, pa je lako moguće i da se DPF pokušava prečesto očistit. Zabranjeni malo ga stisni uz Klis, baci đir do Sinja ili tako nešto, napravi malo otvorene ceste i okretaji preko 2000rpm da DPF dobije priliku normalno očistit se. Ako se vrtiš stalno po gradu, kreni stani, jednostavno ne može DPF zagrijat se dovoljno da izgori svu čađu..
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ma sve se može kad se hoće, ja vozim 4 cilinda 1.2 8v atmo sa 44kw tj 60Ks, na ultralaganoj masi od ukupno 860Kg (bez vozača) praksa mi je ovakava, motor mi odlično poteže u drugoj od nekih 20-65Km/h, što je nedovoljno za preticanje, a daljna među-ubrzanja su slaba, zato ako to prilike pružaju, prvo isplaniram preticanje, čeka se ravan pregledan komad, ostavi se malo više razmaka od vozila koji se želi preteći, zatim se ubrza koliko to motor dozvoljava na toj distanci koja se u početku ostavila i onda sa tim zaletom se kreće u preticanje, jer vožnjom iza vozila i početkom preticanja sa brzinom istom brzini vozila koji pretićeš u takvoj sitluaciji zna biti zeznuta, kako sam već rekao zbog slabih među-ubrzanja, a uvijek se nađe pametnjakovića koji će vidjet da ih pretićeš i ubrzat, a onda se možeš patit...
Dogodilo mi se jednom također ubrzajna traka za preticanje koja se prostire par metara, pa nestaje, prvo je kružni tok, pa ta ubrzajna traka, ispred mene neki monovolumen, izađe iz kružnog toka, jedva ide i reko bum ga šibnul po toj ubrzanoj, ja lijevi žmigavac, razvučem drugu, šaltam u treću, razvlačim treću, gledam pa nikako ga prestić, ništa mi nije jasno, gledam brzinomjer, kad ono već sam na 80Km/h (a krenuli smo sa nekih 20km/h iz kružnog) i skužim da je lik ubrzao, a meni je već treća blizu blokade, pa šaltam u četvrtu, ubrzam na 95Km/h i preteknem ga nekako, a sve na blagoj uzbrdici, još me poslje malo bilo sram, dok sam se ja španao sa ovim pametnjakovićem, iza mene ženska u golf V-ci također išla preticat, pa je odustala kad je vidla da ga ja sporo pretićem, al nisam ja kriv što je on meni ubrzao, da nije ubrzao, pretekao bi ga bez problema...a svaka budala ima svoje veselje, ak njega veseli kako me zahebo, neka ga...
@Fake_Alert
Dogodila mi se i takva sitluacija, ja je ubiti nisam ni primjetio, vozio sam se sa kolegama sa faksa doma za ZG preko vikenda i kod Lučkog se vozimo za novom mazodom 6 2013 godina možda, koči mazda, kočim ja i stanemo, pita me kolega jesi primjetio kako mu ne rade svijetla dok koči, ja velim nisam, nemam pojma, vozimo se mi malo dalje kad gledam malo bolje koči lik na petlji, ali ni jedno svijetlo ne radi, valjda neki bug sa elektronikom ili prekid na kontaktima/žicama, dobro bio je dan, pa se lako uoči da vozilo ispred tebe usporava, po mraku je to već mali problem.
Sve je to točno što ti Shamrock kažeš, al njemu je "normalna" potrošnja ogromna, skoro 7l, znači gotovo sigurno se vrti samo po gradu, pa je lako moguće i da se DPF pokušava prečesto očistit. Zabranjeni malo ga stisni uz Klis, baci đir do Sinja ili tako nešto, napravi malo otvorene ceste i okretaji preko 2000rpm da DPF dobije priliku normalno očistit se. Ako se vrtiš stalno po gradu, kreni stani, jednostavno ne može DPF zagrijat se dovoljno da izgori svu čađu..
Koliko je okretaja dovoljno za pokrenit regeneraciju DPF-a? Neko kaže 2,5k, neko 3k, manual mi je na njemačkom pa se ne snalazin najbolje,
Motor je 2.0 tdi 8v sa filterom. passat 2007. god
Je, to ubrzavanje dok te netko pretiče je zabranjeno zakonom, a uz to, jako opasno.
Ja znam da meni preticanje u c4 nije ništa posebno jer ga moram razvrtiti pa zato pretičem samo kad je taj ispred mene 20-ak km/h ispod ograničenja.
Dok par puta kada sam sa A3 išao po otvorenoj(2.0 TDI), preticanje je pjesma.
Nema bacanja u nižu i urlikanja, samo gas do poda i to se riješi elegantno i bez problema.
A ono što meni predstavlja problem kod preticanja je krajnja brzina.
Ja dok ne preteknem(dok se ne vratim u desnu traku), gas je do poda i to često završi sa 120-130 km/h na cesti na kojoj je ograničenje 100
Penryn Imas li negdje onaj dijagram sta si stavio za sagorijevanje čađi? Neda mi se traziti gdje si to napisao i kada
Je, to ubrzavanje dok te netko pretiče je zabranjeno zakonom, a uz to, jako opasno.
Ja znam da meni preticanje u c4 nije ništa posebno jer ga moram razvrtiti pa zato pretičem samo kad je taj ispred mene 20-ak km/h ispod ograničenja.
Dok par puta kada sam sa A3 išao po otvorenoj(2.0 TDI), preticanje je pjesma.
Nema bacanja u nižu i urlikanja, samo gas do poda i to se riješi elegantno i bez problema.
Cim nema turbinu, nista bez okretaja, iako ima snage i s 2.0 atmo benz sam morao ici u okretaje da pocne vuci za preticanje.
Bas me zanima kako se ponasaju po tom pitanju ovi TSI 1.0 ili 1.2
Koliko je okretaja dovoljno za pokrenit regeneraciju DPF-a? Neko kaže 2,5k, neko 3k, manual mi je na njemačkom pa se ne snalazin najbolje,
Motor je 2.0 tdi 8v sa filterom. passat 2007. god
Većina motora regeneraciju radi i na leru, tj. malo povišenom leru, al to je jako neefikasno i puno puta takva regeneracija ne uspije. Nekakvi idealni uvjeti za proces regeneracije su oko 2k rpm i gas na oko 1/3, pa da takvi uvjeti potraju oko 10min bez stajanja.
Penryn Imas li negdje onaj dijagram sta si stavio za sagorijevanje čađi? Neda mi se traziti gdje si to napisao i kada
Evo ga, temp isp. plinova prosječnog modernog turbodizla od oko 140ks.. čađa najbolje izgara na oko 550-650C.
Bas me zanima kako se ponasaju po tom pitanju ovi TSI 1.0 ili 1.2
Nisu puno bolji, jer opet tih 100-130ks, kolika im je snaga, imaju tek na oko 6k rpm, znači ako želiš dobit 130ks - trebaš razvlačit do 6k rpm.
Cim nema turbinu, nista bez okretaja, iako ima snage i s 2.0 atmo benz sam morao ici u okretaje da pocne vuci za preticanje.
Bas me zanima kako se ponasaju po tom pitanju ovi TSI 1.0 ili 1.2
Znam to i vožnja je potpuno drukčija.
Inače mi nije zanimljivo ganjati okretaje na ravnicama, ali po zavojima je zanimljivije u atmo benzincu.
Naravno, u c4 nije jer to je kao brod, ali u tatinom bivšem Mondeu je to bilo zakon.
2.5 motor, držiš ga oko 3.5-4 tisuće okretaja i pri izlasku iz zavoja te lijepi za sjedalo.
Dok u Mazdi ili A3 mi je dinamičnoj vožnji bez veze jer ih ne mogu vrtjeti.
Turbaci su mi dobri za brzu vožnju, atmosferci za zanimljivu brzu vožnju.
Koliko je okretaja dovoljno za pokrenit regeneraciju DPF-a? Neko kaže 2,5k, neko 3k, manual mi je na njemačkom pa se ne snalazin najbolje,
Motor je 2.0 tdi 8v sa filterom. passat 2007. god
Većina motora regeneraciju radi i na leru, tj. malo povišenom leru, al to je jako neefikasno i puno puta takva regeneracija ne uspije. Nekakvi idealni uvjeti za proces regeneracije su oko 2k rpm i gas na oko 1/3, pa da takvi uvjeti potraju oko 10min bez stajanja.
Penryn Imas li negdje onaj dijagram sta si stavio za sagorijevanje čađi? Neda mi se traziti gdje si to napisao i kada
Evo ga, temp isp. plinova prosječnog modernog turbodizla od oko 140ks.. čađa najbolje izgara na oko 550-650C.
Moj nije niti jedno, dakle na 4k rpm i vozi par km?
Je, to ubrzavanje dok te netko pretiče je zabranjeno zakonom, a uz to, jako opasno.
Znam ja to, al ne znaju neki sa 15 do 20 godina vozačkog iskustva...
Moj nije niti jedno, dakle na 4k rpm i vozi par km?
Pošto nemaš ni turbo ni DPF praktički nema potrebe propuhavat. Tim više što ti, kako kažeš, dimi pod full gasom..
btw. evo koliko je čist "naš" plin. Isparivač nakon 90k km, i još ima filter tekuće faze ispred.. ne želim ni pomislit što će bit s benz diznama kod novijih LPG sistema s direkt ubrizgavanjem.
Da bas vidimo sta ste vozili u autoskoli:
EDIT: kog god pitam od mlade generacije svi su na dizelasima(turbo)
12 | Atmo benz |
---|---|
4 | Atmo diesel |
0 | Turbo benz |
45 | Turbo diesel |
bili citroen ax, benzinac sa skroz niskim kuplungom... odma na cestu - ipak sam svakodnevno dvi godine vozia stojku...
inace, nazalost, vecinom se danas polaze na td, pa onda kad ti kandidati zavrse autoskolu, istu "tehniku" gusenja auta koriste i na benzincima kod kuce... zato im auto trosi urnebesno, a ne ide k...ca tebe...
Tehnika gusenja?

Da bas vidimo sta ste vozili u autoskoli:
EDIT: kog god pitam od mlade generacije svi su na dizelasima(turbo)
Kako sam zbog seljenja promijenio dvije AŠ, vozio sam dva turbo dizelaša od toga jednog TDI i jednog dCi i jednog TFSI-a, a i povremeno nakon polaganja atmo benzinca, nesretni VW sa 3 cilindra kojem treba užasno puno gasa za sve a brzine su toliko kratke da ga več na 50km/h lagano mogu stavljati u petu i to je to.
OT: Odlučio sam se ipak na kupnju auta, budget je 25kn, htio bi barem da je registriran još par mjeseci, nakon što su se svi dobri auti prodali, a izbor je bio između > '06 Meganea sa 1.5 dCi motorom, Clia III sa 1.5 dCi motorom, Peugeot 207 sa HDI ili 1.4 benzincem, i Opel Corse '07 sa 1.3 CDT motorom, odlučio sam se na Grande Punto, sada se dvoumim između istoga sa 1.4 benzinskim motorom i 1.3 dizelskog. Nakon par dana patnje sa WV 1.2 motorom, i kako sam se fino naviknuo na dizelski motor, preferiram dizel. Istina da su svi sa preko 150k km, no neću raditi više od 10, ako i 5k km godišnje, te bi ga u roku od 2-3 godine prodao. Na što obratiti pažnju? Naravno, pokušao bi naći nekog pouzdanog mehaničara, platiti, da se auto pogleda. Živim u Zagrebu, tako da ga vozio po gradu, van grada, Sljeme, a povremeno i 100km van Zagreba, a htio bi ići i do Krka ljetos.
P.S. Prilikom plaćanja moram računati što još, onih 5% na vrijednost auta? Gdje mogu saznati tu katalošku vrijednost.
Hvala
CVH Katalog. Imaš neki bolesni 060 broj ili alternativno, imaš ovo. Kako ne računa za vozila starija od 10 godina (to niti nema u Katalogu), onda moraš još za svaku godinu skidati po 10%. Meni je recimo za AR 147 1.6 napisalo 24900kn ali za 2006. godinu. Meni treba 2004. Dakle, 24900 - 2490 = 22 410 (to je za 2005.). 24 410 - 2441 = ~20 000 (2004. godina). 5% od toga je ~1000 kn poreza.
CVH Katalog. Imaš neki bolesni 060 broj ili alternativno, imaš ovo. Kako ne računa za vozila starija od 10 godina (to niti nema u Katalogu), onda moraš još za svaku godinu skidati po 10%. Meni je recimo za AR 147 1.6 napisalo 24900kn ali za 2006. godinu. Meni treba 2004. Dakle, 24900 - 2490 = 22 410 (to je za 2005.). 24 410 - 2441 = ~20 000 (2004. godina). 5% od toga je ~1000 kn poreza.
Hvala, Sum. Tako sam i ja nekako izračunao, da bi me stajalo oko 1000kn. Neću se živcirati, ali veli frend, živi vani, da je ovo s porezom živa pljačka.
grande punto sorry morao sam..
grande punto sorry morao sam..
Kaj nije dobri? Ja sam to uvijek računal da je ok autić..
Znam jednog brava tih godišta, oko 2008. i OK je auto.. onaj 1.6 jtd, 4 i pol litre troši, ide jako lepo, osim kaj mi se muka nutra voziti, jer mi je ovjes pre mekani (barem dok se otraga vozim)
grande punto sorry morao sam..
Znam da si već bio govorio nešto o tim autima, no eto uz sužen izbor, a i ženi se mora dopasti, nemam niti sam čuo puno primjedbi na auto od samih vlasnika.
Kaj nije dobri? Ja sam to uvijek računal da je ok autić..
već sam puno puta tu napisao (pa čak i naveo milju mana tog auta), vozim službeni punto EVO svaki dan već skoro 5 godina.. relativno je OK za voziti i lijepo izgleda, ali što se svega ostaloga tiče auto je svjetska kanta, nema veze sa mozgom i inženjeringom, a plastike su bolje na igrački autiću za 5 kn.
da mi ga netko pokloni prodao bi ga i kupio si neku 20 godina staru kantu (da nemam druge opcije naravno)..
već sam puno puta tu napisao (pa čak i naveo milju mana tog auta), vozim službeni punto EVO svaki dan već skoro 5 godina.. relativno je OK za voziti i lijepo izgleda, ali što se svega ostaloga tiče auto je svjetska kanta, nema veze sa mozgom i inženjeringom, a plastike su bolje na igrački autiću za 5 kn.
da mi ga netko pokloni prodao bi ga i kupio si neku 20 godina staru kantu (da nemam druge opcije naravno)..
Sto se tice tih Fiata, unutrasnjost im je po meni bzv isto kao u stilu, oko masine se nebi petljo jer neznam, al sto se tice limarije tu kolko vidim kod susjeda(autolimar) vecina klijenata vozi Fiat (novije i starije) i Alfe.
A i kolko sam cuo imaju dosta nisko filtere tako da kad je negde veca voda mozes zaboravit na prelazak.
Tehnika gusenja?
Saltanje benzinca na 2,5k okretaja u vecu brzinu. Najgora stvar koju mozes napraviti motoru...
Jedan frend nakon sto je polozio dobio je fiestu 1.4(5 gen), inace auto koji sam ja u autoskoli vozio. On je polagao na VW polo TDI, neznam koji tocno motor i nakon autoskole on je vozio na isti nacin.
Nekih pola godine nakon sto je polozio pita on mene dal idem s njim do ZG posto nije bio bas siguran u svoje vozacke mogucnosti(a ja sam imao god dana vozacku ). Dobro, doveze on po staroj cesti do Popovca i kaze ajd ti dalje da se on ne muci po gradu, uzmem ja auto, kad ono na malo visim okretajima kad bi trebao krenut vuci on se gusi i pocne malo trzat.
Na povratku kazem ja njemu ajd ja vozim doma, odem ja na autoput i nakon autoputa auto je bio ko nov...
Inace i svaki put prije tehnickog odem malo na autoput i stisnem ga na 150, ni ne moraju biti neki pretjerani okretaji, ali motor se probudi nakon voznje na nizim okretajima. Ekotest je sad zadnji bio perfekcija, tocno sredina izmedu max i min, jedino mi je razlika sile prednjih kocnica bila nekih 15ak% izmedu lijeve i desne, neznam kolko je dozvoljenjo, ali meni se to cini puno, ako netko zna nek kaze, ali ja sam vec bio kod mehanicara da on zemjeni pakne(iako kaze da ih ima jos vise od cetvrtine) i da malo pogleda(kaze sve ok). Zadnje su imale 4% razlike.
Tehnika gusenja?
Kak sam ja trebal na 106 znati na kolko šaltat kad nema okretaje??
Neda mi se pobogu iti računati na kolko mu je 3k.
Tehnika gusenja?
Kak sam ja trebal na 106 znati na kolko šaltat kad nema okretaje??
Neda mi se pobogu iti računati na kolko mu je 3k.
To su pravi auti, ti se voze "na uho"
To su pravi auti, ti se voze "na uho"
Najjace su mi zenske koje voze "na uho". Kad ga razvuce u prvoj nema boga da je zastopan
Moze neka preporuka cijelogodisnjih guma? trenutno sam na eskimo s3+ 205/55 r16 (golf 4 2000g)
jel mogu staviti neke jeftinije od 195 i kaj gubim time tj dobivam:)?
Mjenjam na 20, 40, 60, 80 i bok
Ak mu paše dobro, ako ne ne.
Tehnika gusenja?
vozis benzinca ko da vozis dizelasa... zapravo ga ubijas preniskim okretajima jer tamo gdje dizel gubi dah, tek pocinje pravo radno podrucje benzinca...
Saltanje benzinca na 2,5k okretaja u vecu brzinu. Najgora stvar koju mozes napraviti motoru...
Jedan frend nakon sto je polozio dobio je fiestu 1.4(5 gen), inace auto koji sam ja u autoskoli vozio. On je polagao na VW polo TDI, neznam koji tocno motor i nakon autoskole on je vozio na isti nacin.
upravo tako, s tim da se u autoskoli ti dizelasi saltaju u trecu na 30, nesto malo iznad ler gasa... muka mi je slusat i te dizele, a kamoli kad netko nakon autoskole kolje benzinca, a cujes kako auto trokira od muke...
rodica mi je tako nakon autoskole vozila hyundai lantru od 90ks... i zali se kako joj trosi po 12-13 litara... sia s njom, i bilo mi je sve jasno kad sam vidia da je u trecoj na 30, u cetvrtoj na 50, u petoj na 70... malo korekcije u nacinu voznje i auto je trosia 4 litre manje, a pritom i znatno brze... tako da se serem na instruktore kojima je jedini cilj tijekom sata sto je moguce manje km pric u sto sporijem tempu...
Kak sam ja trebal na 106 znati na kolko šaltat kad nema okretaje??
Neda mi se pobogu iti računati na kolko mu je 3k.
pa koji vrag imas gledat na okretaje? gledas cestu, a motos osjetis i osluskujes... muko mila sta bi ja ima posla na ovom forumu ispravljat sve ono sto su vam istruktori zasrali... cili bi biznis moga napravit od toga...
To su pravi auti, ti se voze "na uho"
upravo tako... ko to ne moze svladat nek kupi automatik i ostavi na D...
Najjace su mi zenske koje voze "na uho". Kad ga razvuce u prvoj nema boga da je zastopan
a ima i tu svega... ali ponekad i ugodnih iznenadjenja... tu danas vise nema pravila, jer i "muski" su postali metroizirani, pa su im blize ciganoviceve muske torbice od auti...
Mjenjam na 20, 40, 60, 80 i bok
Ak mu paše dobro, ako ne ne.
za vecinu auti upravo su tako poslozene brzine za ravno... s tim da ti evo jedan savjet... kad ides uzbrdo, na te brzine obavezno dodaj bar +10 do +20, a kad ides nizbrdo mozes saltat i -10 ranije... ali osnovno pravilo, slusaj motor, sve ce ti rec u kojoj brzini tribas bit...
Ti si ko moja cura, atmobenzinac, šaltanje u drugu na 20km/h, reko pa daj čovječe ugasit će nam se auto..i to u trećoj.
Najgore od svega auto stvarno voli okretaje i ide solidno obzirom na omalenu snagu od 85ks ako se ne varam..ali to šaltanje ga masakrira. Ispod 3500rpm nemaš šta tražiti..