Zna li tko pouzdanu stranicu za autodijelove (iz Njemačke, UK...)?
Tražim lambda sondu, ali negdje mi izbacuje 1100kn, a negdje 400kn za istu Boschovu.

Zna li tko pouzdanu stranicu za autodijelove (iz Njemačke, UK...)?
Tražim lambda sondu, ali negdje mi izbacuje 1100kn, a negdje 400kn za istu Boschovu.
Neko maznio?
Pas...
Nista prestrasno, ionako se to u tvom kraju smatra ultimativnim tuningom
Odi vrit!
Facelifting done by čistokrvni uličar
Sad tu staviš gljivu...
Kupil sam danas ceradu za vjetrobransko staklo protiv smrzavanja u plodinama (na drugoj strani) na akciji od danas u pola cijene, vidjet ćemo sutra ujutro dal ću morat opet strugat
sutra ujutro nebus ni naso tu ceradu na autu
sutra ujutro nebus ni naso tu ceradu na autu
aaa bum bum, cerada ima neke čičke koji bi se trebali na kraju vrata sa unutarnje stane držati, al ispalo je da mi je mala, na slici stoji ta cerada na volvu xc90 krojena ko rukavica, prekriva sva stakla od ruba do ruba, ja stavim na malog punta, ono kratko ispadne, nemogu ja nategnut do ruba te čičke da ih spojim sa unutrašnje strane vrata, ispada da su mi vrata prevelika
, pa sam taj dio sa čičkima zafrknul i zatvorio sa vratima, tako da nema kam, inaće ima čičke koji idu oko brisača, oni pašu, i čičak koji se omota oko antene, on mi je isto malo prekratki, al vjetar ju nebu odnesal, a ukrast mi može sam ak odreže te završetke koje sam sa vratima zatvorio
Sta nije veci gust upalit auto i strugat dok ti istruzes on se lagano ugrije i krenes?
Koliko puta se vozim iza ljudi koji cim sjednu u auto krenu i dime bijelo kao parne lokomotive
..inaće ima čičke koji idu oko brisača, oni pašu..
pih, kad se zbroji vrijeme montaže i demontaže, ja 2 puta postružem sve šajbe
Koliko puta se vozim iza ljudi koji cim sjednu u auto krenu i dime bijelo kao parne lokomotive
taj bijeli dim je zapravo kondenzat.. isto kao što ti iz usta izlazi kada puhneš po hladnome
Ne znam zasto ali meni je bas gust slusat kako se auto po zimi grije u leru
evo, danas sam uvatia malo inspiracije pa (na upit s drugog foruma) napravia jednu shemicu za zaboravne, a mozda se nadje korisna i nekome ovdje. Radi se o vizualnoj indikaciji da je potrebno upaliti oborena svjetla (dnevna svjetla) na vozilima koji nemaju funkciju dnevnih svjetala.
Pin ON-kontakt spaja se na +12V aktivan kad se autu da kontakt
Pin +Svjetla spaja se na vise mogucih mjesta: + s prekidaca svjetala (pozicija ili oborena), + na samim farovima (pozicija ili oborena), dakle, bilo koji kontakt gdje ce se paljenjem svjetala pojavit +12V
Pin GND spaja se na masu auta
Trimer R3 podesava se na sljedeci nacin:
Svjetla iskljucena, Kontakt - LED ne smije goriti, ako gori - okretati trimer dok se svjetla ne izgase i kad se izgase slobodno dio okreta ga jos zavrnuti.
Svjetla iskljucena, Kontakt, auto upaljen, alternator puni strujom - LED bi morala goriti. Ukoliko slucajno ne gori, vratiti trimer mrvu u suprotnom smjeru dok se LED ne upali.
Paljenjem svjetala, LED se mora ugasiti.
Osim LED, uz pomoc tranzistora na izlazu, moguce je spojiti buzzer, pa ce svirat ukoliko se svitla ne upale.
Pinout 741 prikazan je na slici
Umjesto 741 moze se koristiti doslovce bilo koje operacijsko pojacalo.
Pitanjce za znalce...
Zadnja generacija VW Pola. Jel radio podrzava MP3 ili ima i onih koji ne vrte taj format ?
evo, danas sam uvatia malo inspiracije pa (na upit s drugog foruma) napravia jednu shemicu za zaboravne, a mozda se nadje korisna i nekome ovdje. Radi se o vizualnoj indikaciji da je potrebno upaliti oborena svjetla (dnevna svjetla) na vozilima koji nemaju funkciju dnevnih svjetala.
Pin ON-kontakt spaja se na +12V aktivan kad se autu da kontakt
Pin +Svjetla spaja se na vise mogucih mjesta: + s prekidaca svjetala (pozicija ili oborena), + na samim farovima (pozicija ili oborena), dakle, bilo koji kontakt gdje ce se paljenjem svjetala pojavit +12V
Pin GND spaja se na masu auta
Trimer R3 podesava se na sljedeci nacin:
Svjetla iskljucena, Kontakt - LED ne smije goriti, ako gori - okretati trimer dok se svjetla ne izgase i kad se izgase slobodno dio okreta ga jos zavrnuti.
Svjetla iskljucena, Kontakt, auto upaljen, alternator puni strujom - LED bi morala goriti. Ukoliko slucajno ne gori, vratiti trimer mrvu u suprotnom smjeru dok se LED ne upali.
Paljenjem svjetala, LED se mora ugasiti.
Osim LED, uz pomoc tranzistora na izlazu, moguce je spojiti buzzer, pa ce svirat ukoliko se svitla ne upale.
Pinout 741 prikazan je na slici
Umjesto 741 moze se koristiti doslovce bilo koje operacijsko pojacalo.
čestitke
nego ja sam naviknut na paljenje svjetala,nego nisam na gašenje,insignia ima zvučni signal,vectra je pištala kad otvoriš vrata a auto ugašeno,ali golf ništa...gotovo UVIJEK zaboravim ugasit...pa bi neku pištalicu i na golfa montirao...
Koji golf? Kod mene na starom A3 pišti, i pozicija i svjetlo. Ne isključujem da je naknadno ugrađivano, možda prijašnji vlasnik.
@ruske - izgleda odlično!, iako mi osobno taj auto nikad nije sjeo.
Koji golf? Kod mene na starom A3 pišti, i pozicija i svjetlo. Ne isključujem da je naknadno ugrađivano, možda prijašnji vlasnik.
@ruske - izgleda odlično!, iako mi osobno taj auto nikad nije sjeo.
mk4 2003,oprema ocean,to su zadnje četvorke
Koji golf? Kod mene na starom A3 pišti, i pozicija i svjetlo. Ne isključujem da je naknadno ugrađivano, možda prijašnji vlasnik.
@ruske - izgleda odlično!, iako mi osobno taj auto nikad nije sjeo.
Golf 3 ima, ako je golf 3+ onda mora imati.
Mozda ti je ta pištalica(buzzer) otisla ili nesto od elektronike.
Koji golf? Kod mene na starom A3 pišti, i pozicija i svjetlo. Ne isključujem da je naknadno ugrađivano, možda prijašnji vlasnik.
@ruske - izgleda odlično!, iako mi osobno taj auto nikad nije sjeo.
Ovaj C4 i Vel Satis su čistokrvni francuski dizajn.
većina je to imala 90-ih
ako ima trica,ne mora značit da ima i 4,možda je bila nadoplata,možda je crklo,mozda je isključeno,ali činjenica je da NE PIŠTI
ja sam naviknut na to,inače sve mi je navika prije kretanja provjerit,svjetla,pojas,cd,ogledala,cigare,upaljač ali kad izlazim iz auta nista zivo ne jebem...zato mi treba ta pišća
inače svijetli samo kontrolna tabla..
većina je to imala 90-ih
ako ima trica,ne mora značit da ima i 4,možda je bila nadoplata,možda je crklo,mozda je isključeno,ali činjenica je da NE PIŠTI
ja sam naviknut na to,inače sve mi je navika prije kretanja provjerit,svjetla,pojas,cd,ogledala,cigare,upaljač ali kad izlazim iz auta nista zivo ne jebem...zato mi treba ta pišća
inače svijetli samo kontrolna tabla..
ma da, možda je vrisnulo pa ne pišti, vjerojatno to. Nije ni moj daleko godište od tvog 12/2000 pa toliko dosadno pišti da sam valjda nakon tjedan dana automatski gasio svjetla, a ne 10g.
Baš me zanima kako se taj dio zove/zvao uopće, ako je u opciji opreme.
Inače kad smo kod pištanja, ništa gore od pojasa u Kiama, na curinom Riu bi iščupao pola armature van samo da to ne slušam, a ni dalje se ne bi vezao. Iz principa lol.
Smontirali su joj baš jučer volan koji je reklamirala u KMAGU, sad to već liči na kožu i ima šavove duž cijelog obruča., potpuno drugi volan. A i čekala ga je bome skoro dobrih mjesec dana.
A ne uzmeš jaču opremu kožni volan i mjenjač, i zguli se nakon 9.000km (?!). Baš zguli, boja, što li je već bilo. Komedija. Navodno im ni jači modeli na to nisu imuni, ali velim - nebo i zemlja što je sad dobila, i što oni prodaju prvotno pod kožni volan u Urban opremi.
Inače kad smo kod pištanja, ništa gore od pojasa u Kiama, na curinom Riu bi iščupao pola armature van samo da to ne slušam, a ni dalje se ne bi vezao. Iz principa lol.
Nemoj to pistanje za pojas ni spominjat, kod toyote je mozda jos gora situacija, prvo pocne beep beep beep i tako minutu - 2.
Mislis si sad ce prestati i onda krene beepbeepbeepbeepbeep i nakon 5 min odustaje...
Nema sanse da se ne vezes.
a zasto je tolki problem vezat se? ja pojas ni ne osjetim na sebi, ne vidim problem, lakse je pobrat kaznu jel? od benzinske do trgovine imam minutu voznje reko necu se vezat za tih minutu voznje a inace se uvijek vezem i na parkiralistu od trgovine su stajali majmuni i dobio sam kaznu eto...
Da, za pojas mi se pali na 25+ km/h i iritantno je. Prvih X puta je niz beep/beep/beep drugačiji, nakon tih X puta postane još iritantniji.
Znam da su neki stari Focusi(tipa onaj kojeg sam vozio u AŠ) ulazili u "ignore mode", odnosno isključiš pištanje sa par pritisaka na kopču. Kod mene ne funkcionira.
Također, nema ni pištanja za svjetla kod mene, niti mi ne fali, ne znam dal mi se jednom desilo da sam ostavio svjetla upaljena.
Na Citroenu mi je pištalo za svijetla i za ključ ako ga ostaviš u bravi (mislim da i na Renaultu pišti).
Što se tiče nevezanja, sve je to stvar navike. Kod mene je takva navika da se i u dvorištu kad mičem auto, moram zavezati.
ja bih volio da ni ne možeš upalit auto bez pojasa
vežeš se isključivo radi sebe,naučit će te jednog dana kad budete imali prisan poljubac s volanom i kad vam vjetrobran bude predjelo...nedao Bog nikome,ali...veži se jebemu,2 sekunde posla i glava na sigurnom..
vjerovatno znate ulogu zračnog jastuka,e daa,to je kad si ZAVEZAN,kad nisi zavezan on će opalit u onom trenutku kad ti lice bude 25-30 cm od volana,zamisli onda što će se dogodit? jel vi znate snagu zračnog jastuka? pa pogledajte one budale koji ga stave ispod guzice i prislone klemu na akumulator,pa odbaci čovjeka 4-5 metara u zrak...
Da, za pojas mi se pali na 25+ km/h i iritantno je. Prvih X puta je niz beep/beep/beep drugačiji, nakon tih X puta postane još iritantniji.
Znam da su neki stari Focusi(tipa onaj kojeg sam vozio u AŠ) ulazili u "ignore mode", odnosno isključiš pištanje sa par pritisaka na kopču. Kod mene ne funkcionira.
Također, nema ni pištanja za svjetla kod mene, niti mi ne fali, ne znam dal mi se jednom desilo da sam ostavio svjetla upaljena.
Ma e, navikneš se gasit i amen. Meni je tako na cliu 2001. pištalo, a sad na traktoru 5ici ne kako je prvi vlasnik bio to izgasio, i moram priznat da sam zahvalan. Nema nikakvih nepotrebnih zvukova, čak ni tik-tak kad daš žmigavac. Na ovo zadnje sam se trebao navikavat malo, al sad mi je već normala.