Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.015
|
čitano: 16.505.499
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

kolko god su krivi vozaci ne kulturom tolko i sam grad/drzava/zakon.trebalo bi promjenit propis o velicini park mjesta definitivno.

xfact
15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

neznam dal ce se ko sjetiti al ajd.

prije jedno 3-4mj sam pital u ime frenda za auto. reko sam da cu napisat ishod ali sam zaboravio. uglavnom oni koji prate temu ce se sjetiti. covjek je digo kredit i kupio Golf 4 1.9tdi 90ks (motor kao thedream-ov) 00 ili 01g. edition oprema. uvoz s 188tkm. 4500€ kod auto kuce.

spustili su mu cjenu na 4k € i on je to uzeo ali je zna da s autom nesto ne stima. uglavnom vakuum ventil nije valjao, to je stavil novi i auto je vozio tjedan dana ok. ali isao raditi redoviti servis i promjenio je komplet remene i natezace, ulje i filtere. i auto je ok radio. da bi se zalio da mu prilikom kocenja mu trese volan. eh prva dva diska i plocice nove. poceo snjeg padati kupio 4 nove zimske gume s felgama. i auto vozio i krepala mu papucica gasa. neki potenciometar. popravljeno. ali prilikom dijagnostike ustanovljeno da auto ima prek 320tkm. auto i dalje vozio ali nije vukao i dimio je. skidana turbina i egr ventil i cisceno. sad je ok. opet krepo vakuum ventil. opet mjenjan. i aj sad vozi vec jedno vrijeme bez problema.

u razgovoru sam mu reko da je bolje da je kupio noviji auto, recimo punto, punto gp, focus.... uglavnom rekao mi je da nece ni jedan drugi auto osim golfa da je to najbolji auto. cak tvrdi da je kao "bolji" od moga koji je noviji. i da ford i nijedna druga marka ne valja.

a kad se zbroji 4000€ i popravci oko 2500€ za 6k€ je mogo kupiti mrak auto. astru, gp, clio, corsu, 147 i da ne nabrajam. ali njemu je golf 4 das auto. bil je dok je bil novi i dok nije imal more km.

 

Eto, kupovao golfa kod preprodavača... {#}

 

Penryn kaže...

Ti kao da ne vidiš dalje od tog twingača. Netko vozi recimo meganea i ti bi mu preporučio twinga, koji je praktički igračka u odnosu na njega? Jer eto, twingo je noviji i "doslovno leti", a koliko je velik i slawwdak nema veze. {#}

Al okey, za 5k € netko će ti preporučiti nekog bijesnog BMWa 320d sa 400.000km, netko Golfa 4 SDI, netko kockicu od 200ks jer s njom možeš driftat, netko Ladu Nivu jer ta prolazi svuda, ti ćeš Twinga jer je nov(star 6 god) i leti, a netko će reć da se za te pare ne može uzet dobar auto.. 100 ljudi 100 ćudi, jel.

 

Nije da ne vidim dalje, ja bih osobno uzeo nešto sasvim treće (kao npr nissan 300zx koji je star 23 godine), ali budimo realni, ljudi u 90% ako ne i više slučajeva voze veći auto nego što im treba, a time je odmah skuplji, teži za vozit i parkirat (pogotovo u Rijeci). A i šta se novije i jače može uzeti za 5k eura?

 

I da igračka, lol {#} Više je megane igračka u odnosu na twinga, ali ok.

Svi smo mi Mentalist.
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.2.2014 14:09 (Jakovp).
16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

da li tko u zagrebu popravlja cd-playere u autu?
cd mi neće van, zaglavio se neznam ni sam kako, normalno radi cd i svira a neće van :/

Na sreću nitko nije preživio (c) Saša Kopljar@@@@@@@@ http://www.youtube.com/user/0rdreSacre?feature=mhum
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...

Nije da ne vidim dalje, ja bih osobno uzeo nešto sasvim treće (kao npr nissan 300zx koji je star 23 godine), ali budimo realni, ljudi u 90% ako ne i više slučajeva voze veći auto nego što im treba, a time je odmah skuplji, teži za vozit i parkirat (pogotovo u Rijeci). A i šta se novije i jače može uzeti za 5k eura?

Zašto mora bit novije i jače? Ok možda su kod tebe takvi prioriteti, da je što noviji i jači a za prostor dovoljno da može dvoje ljudi, al većini ljudi to nije dovoljno. Al ako im i je dovoljno, tko će uzet twinga? Mislim da se prije svega auti uzimaju na izgled, a twingo tu igra samo kod ženske populacije.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...

Zašto mora bit novije i jače? Ok možda su kod tebe takvi prioriteti, da je što noviji i jači a za prostor dovoljno da može dvoje ljudi, al većini ljudi to nije dovoljno. Al ako im i je dovoljno, tko će uzet twinga? Mislim da se prije svega auti uzimaju na izgled, a twingo tu igra samo kod ženske populacije.

 

U, ovo je zaboljelo {#}

 

Da je tako kako ti kažeš, na cesti ne bi bilo ni jednog golfa lol.

 

 

Svi smo mi Mentalist.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...

U, ovo je zabeljelo 

 

Da je tako kako ti kažeš, na cesti ne bi bilo ni jednog golfa lol.

Haha, zezaš se jel da? {#} Pa vjerujem da taj twingo voziš spletom okolnosti a ne zato što ti je lijep? {#}

Zašto ne bi bilo ni jednog golfa? 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...

 

Nije da ne vidim dalje, ja bih osobno uzeo nešto sasvim treće (kao npr nissan 300zx koji je star 23 godine), ali budimo realni, ljudi u 90% ako ne i više slučajeva voze veći auto nego što im treba, a time je odmah skuplji, teži za vozit i parkirat (pogotovo u Rijeci). A i šta se novije i jače može uzeti za 5k eura?

 

I da igračka, lol {#} Više je megane igračka u odnosu na twinga, ali ok.

Po čemu je Megane igračka naspram Twinga? Veći je, udobniji, ima više mjesta za putnike + puno veći gepek. 

Najveća prednost Twinga je kaj je mali i okretan i kaj je jeftiniji od Megane-a, ostalo je sve na strani velikog brata.

Twingo je autić za grad, ok možeš i na dulje putovanje s njim, al samo ako je 2 ljudi u pitanju jer za 3 ili 4 ljudi + prtljaga nema mjesta.

Zapravo nema smisla uspoređivat njih dvoje jer ko gleda Twinga neće Megane-a i obrnuto.

 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CreaToR kaže...

da li tko u zagrebu popravlja cd-playere u autu?
cd mi neće van, zaglavio se neznam ni sam kako, normalno radi cd i svira a neće van :/

Ako možeš, skini masku radija i pogledaj imaš li malu rupicu koja služi za reset / izbacivanje CDa iz uređaja, pa sa spajalicom pritisni. Ako neće van, vjerojatno je ptišao mehanizam za izbacivanje. Mislim da ti svaki RTV servis može to popraviti, ili barem izbaciti CD iz playera. Ima u Prečkom jako dobar RTV servis, Procom, pa ih upitaj mogu li  to popraviti i koliko bi došlo. 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

neznam dal ce se ko sjetiti al ajd.

prije jedno 3-4mj sam pital u ime frenda za auto. reko sam da cu napisat ishod ali sam zaboravio. uglavnom oni koji prate temu ce se sjetiti. covjek je digo kredit i kupio Golf 4 1.9tdi 90ks (motor kao thedream-ov) 00 ili 01g. edition oprema. uvoz s 188tkm. 4500€ kod auto kuce.

spustili su mu cjenu na 4k € i on je to uzeo ali je zna da s autom nesto ne stima. uglavnom vakuum ventil nije valjao, to je stavil novi i auto je vozio tjedan dana ok. ali isao raditi redoviti servis i promjenio je komplet remene i natezace, ulje i filtere. i auto je ok radio. da bi se zalio da mu prilikom kocenja mu trese volan. eh prva dva diska i plocice nove. poceo snjeg padati kupio 4 nove zimske gume s felgama. i auto vozio i krepala mu papucica gasa. neki potenciometar. popravljeno. ali prilikom dijagnostike ustanovljeno da auto ima prek 320tkm. auto i dalje vozio ali nije vukao i dimio je. skidana turbina i egr ventil i cisceno. sad je ok. opet krepo vakuum ventil. opet mjenjan. i aj sad vozi vec jedno vrijeme bez problema.

u razgovoru sam mu reko da je bolje da je kupio noviji auto, recimo punto, punto gp, focus.... uglavnom rekao mi je da nece ni jedan drugi auto osim golfa da je to najbolji auto. cak tvrdi da je kao "bolji" od moga koji je noviji. i da ford i nijedna druga marka ne valja.

a kad se zbroji 4000€ i popravci oko 2500€ za 6k€ je mogo kupiti mrak auto. astru, gp, clio, corsu, 147 i da ne nabrajam. ali njemu je golf 4 das auto. bil je dok je bil novi i dok nije imal more km.

Zgodan primjer, ali nije nikakvo pravilo. Više jedna RL situacija što se može dogoditi. A ne mora. I moj auto je uvoz, ja sam treći vlasnik. Ništa od navedenih kvarova nisam imao osim što diskove i pločice moraš promijeniti na svakom autu, pa da je od zlata.

 

Redovni servis je smiješno navoditi kao i zimske gume. U pravilu sve ovisi o tome kako je auto održavan, što je pri uvozu čista lutrija. Ja sam prošao ok, taj čovjek baš i nije, što opet ne mora ništa značiti.

 

Intervale zamjene remenja su sa 90k skratili na 60k za zupčasti kod tog motora, jer se pokazalo da je upravo u tom međuintervalu znalo biti problema, pa bolje spriječiti nego doživjeti havariju motora..tipa ona da ti pukne remen od 100kn i ostaneš na cesti, poput mene.

 

Najveći za*eb je zapravo doživio sa intervencijama po turbini, i kemijanju oko EGR-a. Ako sada vozi bez problema, valjda će bar neko vrijeme tako i ostati.

 

Teško je reći da li bi bolje prošao sa Astrom, Corsom, da ne spominjem 147-icu. Ako nabasa na ovakav primjerak kao taj Golf IV, opet može lupati glavom od zid.

 

Stvar je primjerka, ne auta. To je vrlo teško na ovakvim temama shvatiti, gdje su mišljenja u 90% slučajeva formirana na principu rekla-kazala, pa svaka marka nosi svoj stereotip.

 

O autu se ne razgovara, već ga se vozi. To je najbolji test. Nikakav ovaj mi je rekao ovo, ovaj kaže ono itd. Probaj, vozi, napravi 100.000 sa autom i javiti se onda povratno, kvarove, troškove itd. Tako bi trebalo biti.

 

Usput: Taj motor od 90ks je praktički najdugovječniji i najrobusniji 1.9TDi koji su proizveli. Bez pretjerane filozofije oko održavanja i razumne vožnje izdrži preko 500tkm bez većih problema. Tako da - primjerak, i održavanje. Tu se koncentrirati. Smeća ima posvuda. Ne nose nužno VW ili neku drugu značku jel tako. {#} A pogotovo obzirom na starost, i novo i staro odlazi.

 

 

 

 

 

In the name of tragedy..
15 godina
odjavljen
offline
Auti - ultimativna tema

Ma slažem se ja s vama, naravno da netko tko stalno putuje s 4 osobe, iako takvih ljudi nema puno, će prije kupiti megana. Ono što želim reći je da ljudi kupuju nepotrebno velike aute (puno je više prodanih kompakata nego subkompakata) iako se puno više ljudi vozi samo, rijetko tko često ide na takva putovanja s 3 ili 4 osobe da mu stalno treba tako velik auto, a ogromna je razlika, tj puno se gubi kupnjom većeg auta. Megane za 5k eura je star 10 ili 11 godina, ima blizu ili više od 200000km, dizel je da ne bi trošio previše, ipak ima 300kg više, a uskoro je vrijeme za velike i skupe servise. Twingo u grugu ruku ima između 60k i 90k kilometara (moj ima 85k i ne osjeća se nikakav umor, samo redovni) te se samo toči i vozi, ima bolje performanse, i duplo je mlađi.

 

Pa eto, neka svatko bira šta mu paše {#}

Svi smo mi Mentalist.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

 

 

 

Slažem se s tobom da je svaki rabljeni auto star desetak godina riskanta kupnja, ali kod Golfa IV je to izraženije nego kod drugih kompakata jer je valjda 70% njih na Njuškalu iz uvoza sa preko 300, 400 tisuća, skinutih na 150 ili 200 tisuća km i provjereno se najviše mulja s njima jer su vrlo popularni kod nas.

Bilo je u nekom časopisu prije par mjeseci postotak uvoza auta iz Njemačke u HR, Golf je uvjerljivo prvi već nekoliko godina.

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...
uglavnom rekao mi je da nece ni jedan drugi auto osim golfa da je to najbolji auto.

To su ti pacijenti koji ne vide dalje od nosa. Ma ni do njega.

RuskeGTT kaže...

  onda se neki ljudi cude kad nekad parkiram tako preko 1,5-2 mjesta...

I još ti nije neugodno to reći? {#}

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
veki22 kaže...

Slažem se s tobom da je svaki rabljeni auto star desetak godina riskanta kupnja, ali kod Golfa IV je to izraženije nego kod drugih kompakata jer je valjda 70% njih na Njuškalu iz uvoza sa preko 300, 400 tisuća, skinutih na 150 ili 200 tisuća km i provjereno se najviše mulja s njima jer su vrlo popularni kod nas.

Bilo je u nekom časopisu prije par mjeseci postotak uvoza auta iz Njemačke u HR, Golf je uvjerljivo prvi već nekoliko godina.

To je zbog veoma raširene mreže preprodavača koja je kod nas posljednjih 15g. uzela maha, a s druge strane i reakcija tržišta je takva da to tolerira i potiče. Dokle god je potražnja za rabljenim VAG-ovima takva, a ogromna je, biti će i mufljuza, i krševa na polovnom tržištu.

 

Kilometraža se uredno skida također gotovo svima, kažem gotovo - jer je čisto stvar da je na jednom autu to lakše otkriti nego na drugom, od marke do marke.

 

Inače 10g. star auto sam po sebi ne mora uopće biti riskantan. Previše faktora je u igri, od goriva nadalje. Benzinci su opet po nekom rasprostranjenom mišljenju ali i praksi - manje riskantni na tu starost motora. Dizeli prelaze više km, opterećeniji su u startu, ljudi ih u pravilu prodaju prije većih servisa i tu nastaje problem.

 

Dok dizel ide kako spada, rijetko tko ga se rješava. To je činjenica. Kad počne sraćkati, pravac njuškalo.

In the name of tragedy..
16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Evo išao se provozati danas, oni iz RI će znati kružni tok kod Lidla prema Matuljima onaj novi... Spuštam se prema njemu sa zaobilaznice, vidim ljudi sviraju, dedica majstor u Astri u suprotnom smjeru lagano u prvu gura i ne kuži ku*ca šta se oko njega događa.

The guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the guy who wants too little from life might not get anything at all.
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.2.2014 15:25 (TIR669).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

pfff 2 stranice o precijenjenosti golfa bez ijednog mog komentara {#} e nemere...

jedan frend iz osnovnjaka baš prije mj. dana kupio 1996. gnoj 3 tdi-gti, 280k km, nekaj sitno preko 4k €.. kada sam iskobeljio oči na cijenu, skoro sam po nosu dobil {#}

doživljaj 2.. prije 4-5 mj. pričam kod frenda koji se bavi tuningom sa nekim likom, isto vozi 3-icu, prodaje ju za 3k€ jer kao ima interijer od čvrke, super stanje, ćuning bla bla (još sa strane komentirao sa frendom da nebu nikad dobil 3k €). ja mu spomenem da sam ja prije vozio 3-icu, utopio prije 4 god za 1k € i kupio ludaču.. na kraju me lik počeo napadati da sam budala da koi sam k prodao golfa (kao puno bolji auto) i kupio preludu.. {#}

 

smijehu nikada kraja po tom pitanju {#}

 

@tir669

hahaha ja sam prije 2-3 mj. vidio dedeka u plavoj astri, na kružnom toku kod domovinskog mosta je fulao izlaz, ubacio u rikverc i lagano nazad.. naravno naletio šleper i show program, deda ne odustaje, hoće na rikverc, a nalazi se u kružnom toku {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.2.2014 15:32 (nine).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pero Dinamit kaže...

I tebe to čudi?  {#}

Parkiraj onda negdje drugdje gdje ćeš imati mjesta, nisu ti drugi krivi što ti ne možeš izaći jer imaš  školjkice. {#}

Dođe mi da zagradim takve debile koji se preko 2 mjesta parkiraju pa neka čekaju dok se ne vratim.

ako mogu drugi, zasto ne bi ni ja povremeno? dobro, nije da zauzmem 2 mjesta, ali 1,5 maximalno...trebam samo mogucnost da mogu otvoriti 2/3 vrata, a ne na pola ili manje...nista vise...

Penryn kaže...

Istina, lijepa školjka ali u krivom autu.  {#}  Pa ruske makneš je ovako za 24/7, zbog praktičnosti a i sa njim izgledaš baš kao neki wannabe ricer.  {#}

Ajde da je to neki normalni recarov sic kao na slici dolje, a ne prava rally školjka.  {#}

  eh da sam mogao birati...mozda bi i uzeo normalniju skoljku, ali posto sam se trampao za felge...

a i u 24/7 rezimu mi uopce nije problem, niti mi nije neprakticna, jedino treba malo vise otvoriti vrata da mogu izac...mislim mogu ja izac i u skucenim mjestima, samo se polomim xD onda je neprakticna, ali to je rijetko

Old Iggy kaže...
Lord_Marko kaže...
uglavnom rekao mi je da nece ni jedan drugi auto osim golfa da je to najbolji auto.

To su ti pacijenti koji ne vide dalje od nosa. Ma ni do njega.

RuskeGTT kaže...

  onda se neki ljudi cude kad nekad parkiram tako preko 1,5-2 mjesta...

I još ti nije neugodno to reći? {#}

  ne nije...jer je to rijetko kad da parkiram tako...a ima seljaka koji svaki dan parkiraju tako

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Zauzet 1 i pol mjesto je isto kao zauzeti 2 jer na tih "pol" mjesta nemre drugi auto stat{#}

 

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

ako mogu drugi, zasto ne bi ni ja povremeno? dobro, nije da zauzmem 2 mjesta, ali 1,5 maximalno...trebam samo mogucnost da mogu otvoriti 2/3 vrata, a ne na pola ili manje...nista vise...

{#}

Treba to stvarno staviti u zakon...

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imajmo na umu da su širina parkirnih mjesta vezana još iz socijalizma kad su auti poput lade, moskviča, stojadina bili uski..

 

Standard se povećao, auti su širi, vrata su duža...a parkirna mjesta su ostala ista...

16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Što mislite od seatu. Baš sam nedavno gledao i vidim da je seat dio vw grupe. U biti sve je jeb*no isto od limarije do motora a manje para. Isto kao škoda. Tek sam tad shvatio da ljudi plaćaju ime vw da bi se vozili u npr golf-u a sve je isto kao u seat leonu.

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
zeroname kaže...

Što mislite od seatu. Baš sam nedavno gledao i vidim da je seat dio vw grupe. U biti sve je jeb*no isto od limarije do motora a manje para. Isto kao škoda. Tek sam tad shvatio da ljudi plaćaju ime vw da bi se vozili u npr golf-u a sve je isto kao u seat leonu.

Seat Leon je oduvijek bio skup automobil također kao i Golf.

 

Meni osobno do prije ovog najnovijeg modela Leona / Ibize jer Seat imao prokletu ružnu unutrašnjost.

Neiskorišten centralni dio s hrpom plastike umjesto da su to lijepo iskombinirali.

Seat Ibiza je imala spartansku unutrašnjost, nikakvog detalja ništa...turobna plastika...

 

 

 

 

Spartanska unutrašnjost, bez detalja... Spartanska unutrašnjost, bez detalja...
Oko kontrola ventilacije hrpa neiskorištene plastike Oko kontrola ventilacije hrpa neiskorištene plastike
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
zeroname kaže...

Što mislite od seatu. Baš sam nedavno gledao i vidim da je seat dio vw grupe. U biti sve je jeb*no isto od limarije do motora a manje para. Isto kao škoda. Tek sam tad shvatio da ljudi plaćaju ime vw da bi se vozili u npr golf-u a sve je isto kao u seat leonu.

Nije baš isto, kvaliteta izrade unutrašnjosti je drugačija, ovjes drugačije podešen, nemogu se sve stvari od opreme nadoplatit, mislim da u Leon ugrađuju stari 1.2 TSI sa lancem dok u G7 stavljaju poboljšani EA211 motor sa remenom, ima razlika, sad ovisi o kupcu da li želi više ili manje platit te razlike.

Kod VAG-a poredak ide (niže pa više) Seat, Škoda, VW, Audi. 

Seat je oduvijek bio "third wheel" kod njih, nikad se nije popularizirao kao npr Škoda kojoj prodaja raste iz godine u godinu niti se VAG pretjerano trudio da ih "progura".

Jedno vrijeme se pisalo da VAG misli ugasit Seat zbog velikih gubitaka, taman kad se špekuliralo da bi mogli kupit Alfu.

Poruka je uređivana zadnji put sri 5.2.2014 19:44 (veki22).
13 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
veki22 kaže...
zeroname kaže...

Što mislite od seatu. Baš sam nedavno gledao i vidim da je seat dio vw grupe. U biti sve je jeb*no isto od limarije do motora a manje para. Isto kao škoda. Tek sam tad shvatio da ljudi plaćaju ime vw da bi se vozili u npr golf-u a sve je isto kao u seat leonu.

Nije baš isto, kvaliteta izrade unutrašnjosti je drugačija, ovjes drugačije podešen, nemogu se sve stvari od opreme nadoplatit, mislim da u Leon ugrađuju stari 1.2 TSI sa lancem dok u G7 stavljaju poboljšani EA211 motor sa remenom, ima razlika, sad ovisi o kupcu da li želi više ili manje platit te razlike.

Kod VAG-a poredak ide (niže pa više) Seat, Škoda, VW, Audi. 

Seat je oduvijek bio "third wheel" kod njih, nikad se nije popularizirao kao npr Škoda kojoj prodaja raste iz godine u godinu niti se VAG pretjerano trudio da ih "progura".

Jedno vrijeme se pisalo da VAG misli ugasit Seat zbog velikih gubitaka, taman kad se špekuliralo da bi mogli kupit Alfu.

Financijski bi, imaju sredstava. Ali Alfa onda više nebi bila Alfa, niti bi itko pristao da VAG koncern kupi Alfu.

14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

alergican sam na ove koji se parkiraju preko 2 mjesta...zivim u zgradi u kojoj je i birtija a parking je odmah ispred nje...svaki dan netko dode pa stane preko 2 mjesta ili zagradi prazno mjesto pa ja moram parkirat 300m dalje samo zato jer se baji nije dalo kak spada se parkirat....

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Zašto ne bi Alfa više bila Alfa? Zbog ponosa? Vlasnik je samo na papiru.

Volvo je u vlasništvu Kineza pa ne vidim da je "manje" Volvo zbog toga, Jaguar koji je jedva krpao kraj s krajem dok mu je gazda bio Ford je sad u vlasništvu Indijaca (Tata motors) i odlično im ide.

Land Rover isto drže Indijci (također Tata motors) pa pogle kak im ide, novi Range Rover je vrhunski auto, pa onda Evoque novi.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 5.2.2014 19:57 (veki22).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
veki22 kaže...
zeroname kaže...

Što mislite od seatu. Baš sam nedavno gledao i vidim da je seat dio vw grupe. U biti sve je jeb*no isto od limarije do motora a manje para. Isto kao škoda. Tek sam tad shvatio da ljudi plaćaju ime vw da bi se vozili u npr golf-u a sve je isto kao u seat leonu.

Nije baš isto, kvaliteta izrade unutrašnjosti je drugačija, ovjes drugačije podešen, nemogu se sve stvari od opreme nadoplatit, mislim da u Leon ugrađuju stari 1.2 TSI sa lancem dok u G7 stavljaju poboljšani EA211 motor sa remenom, ima razlika, sad ovisi o kupcu da li želi više ili manje platit te razlike.

Kod VAG-a poredak ide (niže pa više) Seat, Škoda, VW, Audi. 

Seat je oduvijek bio "third wheel" kod njih, nikad se nije popularizirao kao npr Škoda kojoj prodaja raste iz godine u godinu niti se VAG pretjerano trudio da ih "progura".

Jedno vrijeme se pisalo da VAG misli ugasit Seat zbog velikih gubitaka, taman kad se špekuliralo da bi mogli kupit Alfu.

Pa uvijek je dobra taktika ponašati se kao general motors kupiti sve moguće proizvođače , ugasiti neprofitabilne i imati 3-4 marke gdje svaka nudi nešto što druge nemaju a odgovara pojedinim korisnicima.

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Da, samo kaj je GM skoro bankrotirao prije nekoliko godina, to baš i nije neka taktika. Gubitke su nagomilali i prije velike auto industrijske krize.

Spasila ih je vlada (i Europa) i ogromno domaće tržište (nacionalna privrženost marki, GM među najprodavanijim u Americi kao VW, Audi u Njemačkoj) i sve jače kinesko tržište.

Dok recimo u Europi im ne ide baš dobro, Cadillac nisu uspjeli progurat kao premium marku, Opel/Vauxall im stvaraju gubitke (iako se polako smanjuju), a Chevrolet miču iz Europe 2015. godine da bi se više posvetili Opelu.

Poruka je uređivana zadnji put sri 5.2.2014 20:26 (veki22).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dv14 kaže...

Svašta se može naći.. Od 320d pa do GP iz 2008.

 

Dobro, BMW ima skuplje održavanje i to sve, ali opet je za klasu bolje auto od Golfa.. Al eto, živimo ovdje gdje bi netko radije kupio auto iz 2001 sa tko zna koliko km, prije nego neki drugi gradski auto iz 2006,2007,2008 sa ljepšim dizajnom, više opreme, manje kilometara..

To uopće s Golfom 4, ali ni 5,6 i 7 ne ide u istu rečenicu, održavanje tog BMW-a je možda kakvih 20% skuplje ali užitak u vožnji je neusporediv. Dan danas je ta trojka E46 vrhunski stroj, pogotovo s tim redizajniranim motorom, prvotno je bio 100kW, taj je 110.

 

Odličan auto, za 5 000e apsolutno najuži izbor. Hands down..

In the name of tragedy..
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

@dream. kuzim ja kaj ti oces reci. 

ali decko s 20godina. dici kredu, kupiti auto star sad 13 ili 14 godina za 4k€ iz uvoza sa 188tkm i jos sumnjati tj znati da mu je barem 100tkm skinuto je po meni kretenizam. ipak je tu turbina, pumpa goriva, dizne, katalizator, ovjes, upitno pitanje. mora ga dati lakirati jer je hrđav na par mjesta. popratni troskovi bi mogli prestici vrijednost auta kroz par mjeseci. ali ak je njemu auto dobar i on je zadovoljan meni je jos bolji. samo mi je glupo bacanje novaca kojih tek mora vratit banci.

i mogo je barem kupiti auto koji je namjenjen nasem trzistu i koji je u hrv od 0km da mu se zna sa sigurnoscu reci da ima tolko km. ipak nije isto imati 320tkm i 150tkm. karikiram. 

Ride or die, remember?
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.2.2014 20:38 (Lord_Marko).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Uz sve te probleme još mora i lakirat auto zbog hrđe? Bez uvrede Marko, al frend ti je panglu stvarno..

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice