DX 10 promašaj ili ne? zaključana tema

poruka: 67
|
čitano: 8.756
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
DX 10 promašaj ili ne?

Šta milsite o DX 10?

Promašaj godine ili pak tehnologija na koju se moramo još naviknuti?

DX 10 vs DX 9...

DX10-sigurno bolje vizualno rješenje

DX9-zastupljenije kod korisnika Windowsa

Šta vi kažete o DX 10?


by Mario Novak-XPCBIT
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

Nije promasaj, samo je to jos relativno nova ''tehnologija'' koja nije u potpunosti zazivjela. Razlog tome je pak nedostatak novca kod nekih ljudi, a druga stvar je nezainteresiranost drugog kruga ljudi zbog toga sto DX10 trenutno premalo nudi, a previse trazi.

 

V.

17 godina
protjeran
offline
DX 10 promašaj ili ne?

Na razini tehnološkog napretka je dx10 definitivno najbolji,šta se tiče onog modernog mita(koji možda je istinit) mislim da je to jednostavno stvar u tome da čak niti Crysis ne koristi sve ''samo'' od dx10 nego čak i na very high ima neke dx9 kompatibilne efekte,tako da kod igrica u 2008 koje ćeju malo više koristit dx10 neće biti toga!

 

Ali šta se tiče prihvaćenosti od developera,tu je prava slabost dx10.

 

Bolje pitanje je hoće li dx10.1 biti promašaj,jer po nekim izvorima samo će ati i s3 podržavat taj update na API...


phhh,k'o da me briga,potpis...'ko to još piše...
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

Imaš tendenciju otvaranja tema o kojima ništa ne znaš.:)

 

No u svakom slučaju: DX10 nije niti može biti promašaj jer je revolucija u tehnologiji. Pitanje je samo vremena potrebnog za adaptaciju. Ni DX9 nije u masovnu upotrebu ušao odmah.

17 godina
online
DX 10 promašaj ili ne?

ja mislim da je totalno bezveze...tj. tko ga TRENUTNO koristi?jako mali broj ljudi kao i vistu.nadam se da se to stanje poboljšat

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?
naxeem kaže...

Imaš tendenciju otvaranja tema o kojima ništa ne znaš.:)

 

No u svakom slučaju: DX10 nije niti može biti promašaj jer je revolucija u tehnologiji. Pitanje je samo vremena potrebnog za adaptaciju. Ni DX9 nije u masovnu upotrebu ušao odmah.

 

 

Revolucija sigurno nije. Da ce igre graficki izgledati privlacnije i da ce ih to bolje prodavati to je sigurno, ali da je neki ogroman skok napravljen i nije. Usporedi HL2i Crysis...Crysis izgleda stvarno dobro ali ne toliko bolje od HL2.

 

Beer: Helping ugly people have sex since 1862!
Poruka je uređivana zadnji put pon 11.2.2008 20:27 (Vexii).
17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

DX 10 će se koristiti masovnije za možda pola godine,kad izađu nove grafičke kartice,smanji se cijena "starih" grafa,i kad cijena OS-a Vista padne.

DX 10 je vizualno sigurno daleko  ispred DX 9 .

Crysis koristi sve mogućnosti DX 10 tehnologije , ali samo na very high postavkama.

Dakako tu se pojavila i novija verzija DX 10.1 koja ne nudi revolucionarna rješenja(zapravo samo će popraviti neke pogreške i eventualno je dodano nešto novo).

Devploveri koji su izdali DX 10.1 neće ni jako koristiti novi DX 10.1.

DX 9-slažem se sa naxeem-om nije odmah ušao u "modu" nego je ipak prošlo dosta vremena da se počinje kosristiti kao danas.

Glavni razlog "tako sporog" prihvaćanja DX 10 jest hardverski zahtjevi,tu je grafička krtica,OS,pa i igra koja može iskoristiti tu tehnologiju.

 

Evo naxeem vidiš da znam Belji se

Pozdrav naxeem


by Mario Novak-XPCBIT
17 godina
online
RE: DX 10 promašaj ili ne?

cysis je kao cod2 u svoje vrijeme,daleko prezahtjevan...ali za godinun dana češ se dosta toga promjenit

17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

Naravno da je revolucija. DX10 je apsolutno revolucija u renderingu jer u potpunosti mijenja i unaprijeđuje tehnološki proces obrade scene.

Scena X renderirana u DX10 uvijek će biti brža i bogatija detaljima od iste scene renderirane u DX9. (Uz uvjet da dodatne detalje dodamo, naravno).

HL2 definitivno ne izgleda ni blizu kao Crysis. Koristeći stari BSP format, jednostavno ni ne može biti ni blizu Crysisu.

 

No, dok DX10 ne uđe u masovnu upotrebu i zaživi kao DX9, proći će još barem nekoliko mjeseci. Uskoro izlaze igre baš u DX10 čija prezentacijska kvaliteta nebi bila ni moguća u DX9 (Conan npr.).

17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

Slažem se sa seth-om,sve će to biti normalno za max. pola godine


by Mario Novak-XPCBIT
17 godina
moderator
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

Ja mislim da ovakva implementacija kakvu sada imamo na Visti, te na grafičkim karticama, svakako jest promašaj. S jedne strane je Microsoft htio dokinuti raznolikost hardvera i potrebu za ispitivanjem svake grafičke kartice o tome što može, a što ne može uraditi, kako je to bio slučaj s DirectX-om sve do devetke. Kartice su tako nominalno bile certificirane kao DX9, a među njima je bilo ogromnih razlika ne samo u performansama (koliko im treba da urade istu stvar) već i u tome što koja može.

 

Sada DX 10 kartice imaju različite performanse, ali ne može biti razlike u mogućnostima - teoretski svaka mora biti u stanju izvesti čitav skup funkcija da bi bila certificirana kao DX10. Dakle, teoretski, svaka igra na svakoj DX 10 kartici izgleda isto.

 

U stvarnosti - šipak. Iako sve kartice mogu sve, one sporije to rade sporo, pa si opet na istome - ne koristiš one funkcije koje usporavaju igranje. Dakle, opet razlika u prikazu, jedino što je developerima olakšan razvoj.

 

Što se kvalitete prikaza DX10 igara tiče u odnosu na DX9, najbolje se razlika vidi u Crysisu, u kojem ručno moraš editirati conf datoteku da bi dobio najvišu kvalitetu prikaza u DX9 (za DX 10 biraš iz izbornika). Na koncu, kada DX9 namjetiš na istu razinu, kvaliteta je ista kao i DX10, a performanse su bolje u DX9. Zašto koristiti Dx10?

 

One famozne screenshote iz tobožnje Dx10 verzije Flight Simulatora 10 smo svi vidjeli, ali očekivane zakrpe koja se "priprema" više od godine još nema. Tko tu koga vuče za nos?

 

Očito je da je problem s dvije strane.

 

S jedne strane developeri još ne znaju kako bi iskoristili teoretske mogućnosti DX10 hardvera jer su one i dalje strašno različite među različitim karticama, pa se opet vraćamo na problem iz DX-a 9, koji sada nije "koju mogućnost ima koja kartica", već je "koju mogućnost ima koja kartica, a da je može izvesti u realnom vremenu".

 

S druge strane, proizvođači hardvera su nominalno ubacili sav set mogućnosti koje zahtijeva DX10 specifikacija, ali tek sada predstoji njihova optimizacija da bi se one stvarno mogle i koristiti.

 

Očekujem da ćemo prave blagodati DX 10, ako stvarno postoje, vidjeti tek u generaciji Dx10 hardvera koja još nije ni izašla.

 

 

 


This space for rent!
17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?
Drago kaže...

Ja mislim da ovakva

 

... slurp ...

 

Što se kvalitete prikaza DX10 igara tiče u odnosu na DX9, najbolje se razlika vidi u Crysisu, u kojem ručno moraš editirati conf datoteku da bi dobio najvišu kvalitetu prikaza u DX9 (za DX 10 biraš iz izbornika). Na koncu, kada DX9 namjetiš na istu razinu, kvaliteta je ista kao i DX10, a performanse su bolje u DX9. Zašto koristiti Dx10?

 

... slurp ...

 

One famozne screenshote iz tobožnje Dx10 verzije Flight Simulatora 10 smo svi vidjeli, ali očekivane zakrpe koja se "priprema" više od godine još nema. Tko tu koga vuče za nos?

 

... slurp ...

 

 


 Djelomično si u pravu. Nisi u pravu po pitanju Crysisa jer istu kvalitetu ne dobiješ (sličnu da, istu definitivno ne, posebice po pitanju sjena, magle i sl.), ali si u pravu da je DX10 još neiskorišten.
Ne zato što ne znaju, već jer je hardver još nezreo.
Tek eventualno ova posljednja generacija (3870X2, 9800GX2) je dovoljno snažna da gura DX10.

Što se tiče Flight Simulatora, da, malo su zakenjali to...


17 godina
moderator
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?
naxeem kaže...

 

Scena X renderirana u DX10 uvijek će biti brža i bogatija detaljima od iste scene renderirane u DX9. (Uz uvjet da dodatne detalje dodamo, naravno).

HL2 definitivno ne izgleda ni blizu kao Crysis. Koristeći stari BSP format, jednostavno ni ne može biti ni blizu Crysisu.

 

 

 
Ovo da će uvijek biti brža i bogatija detaljima od scene u DX 9 jednostavno ne stoji. Ponovo savjetujem pogledati Crysis na najvišim detaljima u DX 9 i DX 10, pa je očito da razlike u prikazu gotovo nema, a izvođenje u DX 9 je brže.

Osim toga, DX 10 ne donosi nužno bilo kakvo ubrzanje iscrtavanja scene, već samo dodatne mogućnosti čija brzina izvođenja ovisi o konkretnom hardveru (kartici) na kojem se igra izvodi. U ovom trenutku nema igre koja:

a) izvodi se brže na DX 10 nego na DX 9

i (logičko AND)

b) izgleda bolje nego u verziji za DX 9



 

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put pon 11.2.2008 20:47 (Drago).
17 godina
neaktivan
offline
DX 10 promašaj ili ne?

Mislim da je DX 10 dobra stvar ali je još uvijek programeri ne znaju iskoristit.

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

Bolje vizualno?Da.Ali na štetu čega?

Super-ultra-turbo-opake grafulje i ostalog nam hardvera.

DX9,još uvijek daje sve od sebe,a sve to za male novce i trenutno sigurnu budućnost.

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 11.2.2008 20:51 (crowolf).
17 godina
protjeran
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

Zanima me dali ima koja igrica sa najavljenom direct x 10.1podrškom uopće???(možda operation flash point 2,grafika izgleda otprilike onako dobro kao u prerenderiranim detektivskim igricama)

 

Ali inače onom koji veli da ćeju ljudi crysis igrat tek za godinu-pol:za to vrijem će možda izaći crysis 2,a tamo su najavili još bolju grafiku(pa ćemo onda za najveći setting morat imati server4sku farmu(to je pisalo u bug-u,vidim da netko ne čita časopis)).


phhh,k'o da me briga,potpis...'ko to još piše...
17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

Poštovani kolega drago,

 

samim promatranjem teorije DirectX 10 tehnologije jasno je da DX10 mora biti brži od DX9 za istu količinu informacija.

Ono najvažnije što DX10 arhitektura donosi je neograničeno instanciranje i unificirane shading jedinice.

 

DX10 Crysisa izgleda definitivno bolje od DX9 Crysisa (što se može utvrditi jednostavnim testom).

Ubrzanje DX10 nužno donosi upravo u količini detalja koje je moguće prikazati na sceni i u DX9 neizvedivom mekom volume particleu.

17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?
crowolf kaže...

Bolje vizualno?Da.Ali na štetu čega?

Super-ultra-turbo-opake grafulje i ostalog nam hardvera.

DX9,još uvijek daje sve od sebe,a sve to za male novce i trenutno sigurnu budućnost.

 

 Tu si u pravu. Treba kupiti novu grafičku karticu.
Jednako razočaran sam bio i ja kada sam morao zamijeniti svoju GeForce 2 GTS za 9800XT kako bih igrao Half-Life 2 u DX9.
Naime, Half-Life 2 sam na GeForce 2 GTS igrao bez problema u preko 50 FPS-a, ali sam umjesto DX9 shadera imao bijele površine.

Cijena napretka.

Doduše, sada u već drugoj generaciji DX10 hardwarea imamo sasvim prihvatljive cijene za prihvatljive proizvode.

"za najveći setting morat imati server4sku farmu(to je pisalo u bug-u,vidim da netko ne čita časopis))."

Ovo je smiješno. Nadam se da ti je jasno da nikada neće izaći igra koja treba rendering farmu za pokretanje. To u BUG-u je bila šala.

17 godina
odjavljen
offline
DX 10 promašaj ili ne?

Trenutno je samo marketing i promašaj ali sigurno će zaživjeti za godinu, dvije najviše...

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

Ja se apsolutno slažem,gospidin Drago ima apsolutno pravo!Sve je rečeno!

 

PozdravCool


by Mario Novak-XPCBIT
17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

Tiskarska greška:)

 

Ja se apsolutno slažem,gospodin Drago ima apsolutno pravo!Sve je rečeno!

 

PozdravCool


by Mario Novak-XPCBIT
17 godina
moderator
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

Kakvi "kolege" i "gospoda"? Pa ovdje smo barem svi jednaki i "na ti"...

 

D

Namigiva


This space for rent!
17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

OK,gospodine Drago-salim seNamigiva

OK,Drago

haha

 


by Mario Novak-XPCBIT
17 godina
neaktivan
offline
DX 10 promašaj ili ne?

biznis je takav..samo nove stvari..tako i sa dx10.. i on navaljuje nove grafe..pa ti narode navali kupuj..a sad trenutno bio il ne bio cool..kad tad ce biti cool,silom il milom Šutim

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
DX 10 promašaj ili ne?

nije promašaj, ali problem je što ljudi smatraju da će igra na dx 10 samo tako izgledati 10x bolje nego na dx9, a zaborave da su za izgled igre odgovorni sami autori igre a ne grafički api

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
DX 10 promašaj ili ne?

al i ti autori sami pocinju da navaljuju na njega.. pa mnogi i nasjedaju ....

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
DX 10 promašaj ili ne?

po meni dx10 definitivno nije nikakav promašaj , bolji je od dx9 što je praktički bio i cilj ?

 


XFX 7900GS SLI
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
DX 10 promašaj ili ne?

nije dx 10 za odbacit,samo se mora na njemu više poradit i ispeglat drivere

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?

a nema ''materijala'' na kojem bi je u potpunosti iskoristio dx 10 i vecina grafi (pogotovo geforce) jedva podnose dx 9 a imaju dx 10 kao 8600xxx serija i mnoge druge...

Poruka je uređivana zadnji put pon 11.2.2008 21:43 (MaxiTuning).
17 godina
offline
RE: DX 10 promašaj ili ne?
MaxiTuning kaže...

a nema ''materijala'' na kojem bi je u potpunosti iskoristio dx 10 i vecina grafi (pogotovo geforce) jedva podnose dx 9 a imaju dx 10 kao 8600xxx serija i mnoge druge...

 uh,8600,8400, wannabe dx 10.glavno da je na papiru dx 10.
šteta što nema onog smajlija koji riga ko na forum.hr
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice