Prženje CD/DVD-a

poruka: 20
|
čitano: 6.287
|
moderatori: pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
Prženje CD/DVD-a

Molim pomoć oko prženja CD/DVD-a.

Naime snimim nešto na DVD, veličine recimo 800 MB, i nakon toga free space mi je na nuli.

Htio bih iskoristiti svih 4,7GB tako da u više navrata mogu snimati na DVD.

Trenutačno koristim DVD+R medije, snimač je Pioneer i imam instalirane Nero 8, Alcohol 120%

i InfraRecorder Portable, ali se ne snalazim s naprednim opcijama, a po defaultu je kako sam

opisao.

Također me zanima da li mogu npr. na jedan DVD staviti dvije igre, jednu koja dolazi na 3 CD-a,

i jednu čiji image imam i veličine je 705 MB.

Ja sam početnik u radi s optičkim čitačima i molim iskusne za pomoć.

Hvala.

E8400, GA EP43-DS3L, 2x2GB Kingmax, XFX HD4830, LG W2242T

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
Prženje CD/DVD-a

Sumnjam da će ti igra koja iinače ide na 3 CD-a, stat na 1 DVD ali teoretski možeš

Osnovan - 1878. Igralište - Old Trafford, Kapacitet - 76.212 Predsjednik - Joel i Avram Glazer Trener - Alex Ferguson Liga - FA Premier Ligue 2007/08. 1. mjesto ______________________ Tko pita, ispadne budala 5 minuta! Ko ne pita ostane budala zauvijek.
Poruka je uređivana zadnji put pon 13.4.2009 9:35 (Red Devil).

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
RE: Prženje CD/DVD-a

3 CD-a su malo više od 2 GB, a na DVD stane 4,7 GB.

16 godina

Za višekratno snimanje postoji multisession, iduće snimanje 'continue multi...' do punog kapaciteta i na kraju 'finalize'.

U Neri umjesto express wizarada (skrivene opcije) prebaci se u normalan prikaz da bi kod početka kreiranja imao izbor...

Jedan DVD=(cca)6xCDa 4.3GB/700MB. Prvo se naprave image diskovi CDa (ISO, svaki s logičnim naslovom filea), zatim u Neri nova kompilacija DVD-rom (ISO) i snimiš te image. Po potrebi ih se može mountati (Nero ImageDrive, Alcohol...) kao normalne CDe.