Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

poruka: 93
|
čitano: 21.055
|
moderatori: DrNasty, Danny_HR, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
neaktivan
offline
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

Uglavnom preko neta sam u Linksa uzeo laptop za koji je iskesano 4600kn (Toshiba L850 131) ,drugi dan mi dosao Overseasom, i cijelo postolje skršeno kao da je neko sidija na njemu(monitor iskrivljen al u komadu).Laptop je vracen u kutiju u takvom stanju i isti dan laptop je vraćen u Links u Split(inace sam iz Ploča),oni su ga poslikali i dali mi reklamacijski list.

 

Uglavnom zanima me kakav je Links vezi ovakvog tipa reklamacija,naravno ja ne zelim da mi servisiraju ovaj laptop vec da mi daju novi,a problem je sto ga vise nemaju na stanju,dan nakon moje kupnje rasprodan je u svim Linksovim dućanima,pa je pitanje ocu li moci dobiti bas L850 131(koji je najjeftiniji za ono sto se dobije;i5,6Gb,1Tb,7670(2Gb)).

 

 

Zanima me hocu li imati ikakvih problema ili cu se samo nacekat prije dobijem novi laptop.

 

Ureklamacijskoj primki mi pise da jamstvo "ne pokriva transport nakon isporuke".Meni je ostecen tjekom isporuke(jel se to tako tumaci?)

 

Laptop je plaćen u četvrtak,dostavljen skrsen u petak i vracen po mom trosku.Tamo su mi rekli da ce me serviser kontaktirat danas.Danas sam ih ja zva al opet isto su mi rekli,al se to nije dogodilo.

 

 

 

 
0 0 hvala 0
8 godina
online
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

Pa pomalo ,tek je prošao jedan dan,vjerovatno će ti zamjenit s nekim modelom sličan karakteristikama tvome,kad prođe dva-tri miseca,e onda možeš počet kukat!

AUDIOFIL
Moj PC  
1 1 hvala 0
8 godina
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto
volegradele kaže...

Kakvih 2 - 3 mjeseca? Imaju 45 dana, a onda mozes trazit novi laptop. Svaki prodavac ima kvotu od 45 dana. Kaj se tice skrsenosti u transportu, mislim da overseas treba odgovarat, al hebiga.... zakomplicirano sigurno.

8 godina
online
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

Da,definitivno je Overseas kriv,jedino Links na svoju ruku može ubrzat stvari!

AUDIOFIL
Moj PC  
2 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto

Mora u službeni Toshibin servis.

 

http://www.mojservis.hr/

 

Dana kada laptop ode u službeni servis, počinje računanje 45 RADNIH dana,

odnosno minimum 7 tjedana: 7 tjedana x 5 radnih dana = 45 radnih dana + eventualni praznici koji se ne broje kao radni dani.

 

Doslovo, max bi bio nekih 8 tjedana odnosno 2 mjeseca od zaprimanja laptopa u službeni servis.

 

Links ima rok da u 14 dana ispostavi uređaj u službeni servis, ili ako kupcu to ne odgovara,

može svoj uređaj sam o svom trošku odnesti u službeni servis.

 

Dakle do 10 tjedana ukupno, odnosno 2 i pol mjeseca.

From all the things I lost, I miss my mind the most...
8 godina
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto
Don Kihoty kaže...

Mora u službeni Toshibin servis.

 

http://www.mojservis.hr/

 

Dana kada laptop ode u službeni servis, počinje računanje 45 RADNIH dana,

Links je možda sam sebi odredio stavku od 45 dana, ali to zakonski ništa ne znači jer u zakonu nigdje nema vremenskog roka ograničenja.

 

Drugo, ti imaš pravo u roku 7 dana povrat novca za kupljeni artikl. Ako veliš da istog nema, raspitaj se da li se isti može naručiti, i to pitaj ovlaštenog distributera. Ako ne, traži novce natrag. Vrlo jednostavno.

Fuck me I'm famous.
9 godina
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto
Imaš u zakonu 45 radnih dana je rok za popravak
robimarko@gmail.com
10 godina
protjeran
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto

Da, ako ga vratiš u istovjetnom stanju kakav je i poslan - što nije.

 

http://www.links.hr/index.php?option=FAQ&grupa=30#4

 

 

From all the things I lost, I miss my mind the most...
7 godina
neaktivan
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto

Cek cek, sta imam ja sa servisom ako meni nije isporucen laptop u komadu.Tj nije njihov dio kupoprodajnog ugovora ispunjen.

 

Nemam ja sta sa njihovim servisom,vec mi trebaju isporucit novi.

7 godina
protjeran
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto

Moraju ti isporučiti novi laptop, a ti moraš dokazati za ovaj laptop stanje, znači da ga ti nisi skršio.

10 godina
protjeran
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto

Netočno.

 

Links ne otvara laptope iz kutije.

 

Možda su ga oni takvog dobili iz Kine. Nitko to ne zna.

 

Možeš jedino tužiti overseas ili se javiti direktno Toshibi, ako ne želiš čekati servis uređaja.

 

Pravo na novi nemaš zbog fizičkog oštećenja - nitko ne zna dali je tebi ispao laptop ili si sam kasnije nagazio na kutiju.

 

Što je svakako moguće i nije za isključiti.

 

I nitko te ne okrivljuje, ako ti se i desilo, ne mora biti namjerno, nego slučajno. 

From all the things I lost, I miss my mind the most...
8 godina
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto
robimarko kaže...
Imaš u zakonu 45 radnih dana je rok za popravak

Nema toga u zakonu. Nama je bila inspekcija u firmi prije par mj i utvrđeno je da stvar mora biti popravljena u razumnom roku, a ne u roku 45 dana. Tako piše i u zakonu.

Fuck me I'm famous.
11 godina
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto
humanitarac kaže...

Cek cek, sta imam ja sa servisom ako meni nije isporucen laptop u komadu.Tj nije njihov dio kupoprodajnog ugovora ispunjen.

 

Nemam ja sta sa njihovim servisom,vec mi trebaju isporucit novi.

Jesi li otvorio paket pred dostavljačem ili si ga naknadno otvorio...

 

Ako si ga naknadno otvorio, teško ćeš u slučaju osporavanja od strane Overseasa i prodavca dokazati da si takav laptop dobio.

7 godina
neaktivan
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto

Kutija je bila oblozena najlonom od linksa na kojem pise ako je najlon ostecen,da prije preuzimanja od Overseasa otvorimo,al posto najlon nije ostecen ,onda je uredno primljen bez provjere.

 

Kutija nije nigdje ostecena koliko je laptop,neide mi bas u glavu kako je moguce skrsit toliko laptop a da kutija ostane skoro netaknuta...

 

Links je kontaktiran odmah po primitku laptopa,isto tako i Overseas,isti dan je sve vraceno u St.,

 

U Linksu su rekli da su ga provjerili prije isporuke bas zbog ovakvih situacija,znaci otvorio je laptop iz kutije.

 

 

11 godina
offline
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

Ubuduće pamet u glavu i otvori pred dostavljačom...ja tako radim, ne dam mu da ode dok ne pregledam paket.

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

Uf sad me nervoza uhvatila, upravo sam narucia 3570k i MSI Z77A-G45 sve skupa 2644kn u adm-a, a posiljku salju overseasom -.-

 

Sjecam se jos iz dana kada sam bia prodavac u jednom IT shopu s koliko "njege" ti overseas dostavljaci (svi redom "krv't isusove sta t' briga sta jaaa bacan" tipovi) hendlaju posiljke u tim kombijima....

Ono stave graficku karticu ispod ogromne plazme i onda cupa tu graficku, za kojom ta plazma uredno zvekne o pod. Pa baci kutiju, onako odoka s 2 metra udaljenosti u kombi.

Uzas.

 

Znaci pregled slijedi po dostavi.

Proslu godinu sam kupia Radeon 6950 isto iz adm-a i hvala bogu dosa je citav, ali nisam to provjeria prije nego je dostavljac otisa.

Necu tu gresku ponovit.

 

Iako tesko mogu vidit ako nesto ne stima s maticnom i procom ovako od oka, jedino bas neka veca fizicka ostecenja.

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto
Ma nebrini se.Ja sam naručio hrpu stvari iz ADM-a i drugih firmi i sve je išlo preko overseasa pa i tv pa je sve došlo brzo i čitavo.Najbolji mi je Oversease.City se jako pogoršao
robimarko@gmail.com
11 godina
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto
guls kaže...
robimarko kaže...
Imaš u zakonu 45 radnih dana je rok za popravak

Nema toga u zakonu. Nama je bila inspekcija u firmi prije par mj i utvrđeno je da stvar mora biti popravljena u razumnom roku, a ne u roku 45 dana. Tako piše i u zakonu.

 -točno.. i tad je (stari zakon ili pravilnik, tko bi sve zano.. silne izmjene-anexi, pa usklađivanje s EU i stupanje na snagu.. bla-bla).

enivej: bilo je ovako: 30 dana. .. i tad su to trgovci (ne zakon) rastegnuli na 30 radnih dana, pa se to (bez subota, jer servisi ne rade, .. blagdani) nekako počelo tumačit kao 45dana, da bi tad opet rekli radnih dana i (kao što Kihoty rasteže) razvulki do besvjesti ili 2mj. To nije zakon, to je umjeće rastezanja tumačenja i prolazi zato jer je trgovac 'jači'. Kupac ima samo mogućnost sudske tužbe za koju treba vremena i novca.. uvjek je bolje (optomalnije) umiljavati se trgovcu, nadati se rješenju (ne svađati).

- ako se ipak želite pozivati na svoja prava, prikupite živce i papire.

 

-Zakon je nešto drugo. Za svako otezanje izvan razumnog roka (recimo tjedan), tražiti radni nalog, status-trenutno stanje. Ne čekati, nego povremeno nazvati, tražiti, ponovo radni nalog. Tad se ima dovoljno osnova za prijavu inspektorima i knjige žalbi. Jedino što se u čekanju može tolerirati je kad trgovac pokaže dokaz (papir) da je uputio zahtijev i čeka odobrenje ili isporuku. Isporuka može biti i kroz pa rmjeseci. Ovisno o tom odgovoru ponudi se drugo rješenje, kompenzacija i sl. Ali, to-papirologija ne može trajati duže od tjedan-dva dana. Drugfi dio (mutne priče) da Links nema takav model, kao alibi za gubljenje vremena. .. (upravo zato treba iči džonom, tražiti..).

 

- Nova stvar se ne popravlja (unutar 3-7 dana) out of box mora raditi, inzistiraj na novom uređaju, novi račun-garancija. Svaki uređaj za koji trgovac ne otvara-testira prilikom kupnje vrijedi to pravilo. Proizvodi koji se nalaze u originalnoj proizvođačkoj ambalaži se ne moraju otvarati (pa ni na carini osim leteće kontrole, vjeruje im se, garantira proizvođač..) i zakon je tu prema koupcu 'pozitivan' tj . vjeruje se kupcu jer ne postoji motiv-razlog za suprotno. Pošto u Linksu kažu da otvaraju... tad je njihova odgovornost. (pošto na vanjskoj-kartonskoj ambalaži nije bilo takvih oštećenja, vjerojatno nije kriv prijevoznik).

- Fizička oštećenja (plastike) se signurno ne porpavljaju, nije to autolimarija... tako da ako se garancija uvaži, dobit ćeš novi. Garanciju daje proizvođač (ne trgovac, pa nit može određivati uvijete, uz to što su propisani zakonima), za sve se obraćati ovlaštenom servisu kao jedinom relevantnom (trgovac i servis su često iste pravne osobe, odvojen servis kao MR (Msan-Recro) su bolji izbor jer nema zrendanja oko tko-što-kada.. ili direktno distributeru-zastupniku-proizvođaču.

 

Problem u ovoj priči, dokazivanje nastalog oštećenja. Svatko u lancu je dužan kod preuzimanja provjeriti stanje (ispravnost, neoštećenost ambalaže..) i preuzima svi daljnju odgovornost. Kupac 'samo' mora dokazati (biti uvjerljiv) da nije on napravio kvar. Tko je krivac, nije njegova stvar, niti ovlaštenog servisa koji provjerava stanje i daje srtučnu procjenu stanja, ali servis nije taj koji odbija garanciju osim ako utvrdi da je kvar uzrokovao korisnik nestručnim rukovanjem, fizički.. i da to garancija ne pokriva. Uz podsjetnik na Toshiba no mather what.. pa i to.

 

btw:

Možd nisam upravu, možda jesam, zato:

- Don Kihoty ili zainteresirani za rokove, proceduru i ostale kerefeke, može neka tema ili unutar ove, linkovi, papiranti dokazi, zakoni o rokovima, ne samo trgovačke-maherske priče, .. bilo bi zgodno to imati na jednom mjestu. Bilo bi zgodno kupcima malo olakšati muke.. (ako nisu sami krivi).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
neaktivan
offline
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

zato ja nevolim kupovati-matične-grafičke ovako preko oglasa da mi dostave poštom-oversesom..  par put se osvjedočil njihovim postupcima sa paketima..nažalost ima nas svakavih pa se nebi čudio da ima čak i zavidnih ljudi po pitanju hardveraja...

Što ga više lome-to ga više volim!
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto
ihush kaže...

 

Problem u ovoj priči, dokazivanje nastalog oštećenja. Svatko u lancu je dužan kod preuzimanja provjeriti stanje (ispravnost, neoštećenost ambalaže..) i preuzima svi daljnju odgovornost. Kupac 'samo' mora dokazati (biti uvjerljiv) da nije on napravio kvar. Tko je krivac, nije njegova stvar, niti ovlaštenog servisa koji provjerava stanje i daje srtučnu procjenu stanja, ali servis nije taj koji odbija garanciju osim ako utvrdi da je kvar uzrokovao korisnik nestručnim rukovanjem, fizički.. i da to garancija ne pokriva. Uz podsjetnik na Toshiba no mather what.. pa i to.

 

 

Zašto bi tribali išta dokazivati kada toshiba ima no matter what garanciju. 

Jel ona vridi za ovaj slučaj?

12 godina
offline
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

Pisao sam o tome nedavno u nekom threadu - postoji stranica udruge zaštite potrošača, i na tim stranicama vam sve piše. Kao prvo, servis ne može neku robu držati kak se njemu sprdne dugo, nego ju je dužan popraviti u razumnom roku koji se mora dogovoriti na licu mjesta. Ne postoji nikakav zakonski rok koji servis određuje - postoji razuman rok, a to bi bio, za sitan hardver, oko tjedan dana (matična, grafička). Ako u tom roku roba nije popravljena, trgovac/servis je dužan kupcu nadoknaditi nastalu štetu - dati drugu grafičku karticu ili vratiti novac, ili ponuditi robu u tom iznosu. Ako je grafička u međuvremenu otišla distributeru, ako je neispravna, trgovac će ionako dobiti zamjensku karticu, koju može prodati.

Zakon je odličan po kupca, no malo ljudi zna kakva su im prava.

No trees were killed in the creation of this post. However, a large number of electrons were seriously inconvenienced.
Moj PC  
3 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto

@ droid

-možda (kao sve u ovoj državi..) npr. nemaš je od trgovca nego direktno od Toshibe i potrebno je obaviti registraciju-aktivaciju online (pa garancija vrijedi 2god.).. tako da može biti svašta. U slučaju kad korisnik nije ni mogao upaliti-aktivirati takvu garanciju, moralo bi mu se priznati (nije ni važno ako dokaže da nije on razbio, normalna garancija bi to pokrila). NoMatherWhat je npr da ga razbiješ ili izgubiš posao.. dakle nešto što normalna garancija ne pokriva. To garantira proizvođač trgovac je tad samo posrednik.

 

- Upravo zato se ne treba natezati s trgovcem. Može biti kupljeno u Pevcu, servis je taj koji to rješava preko distributera ili proizvođača.

Najveći problem je što trgovac možda kupi artikl koji mu stoji recimo pola godine na polici.. možda je već garancija iskorištena, možda je to vraćen neispravan primjerak (jer je sumnjivo da je posljednji iz te serije), možda..

 

btw. proizvođači genrealno daju svoje garnacije npr 3 ili 5 godina, npr HDD, miš, .. dok trgovac (bez ikakvog posebnog prava) može dati garanciju npr 1 ili 2 godine i nitko se ne buni. To često radi zbog lagera, ali tad nebi trebao raditi probleme u ovakvim slučajevima, još manje na prvi poziv govoriti kako tog modela nema... pa, što. Naruči ga i dobije odgovor proizvođača koji će dati taj ili ponuditi rješenje. Izgelda da je i links pomalo u banani..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 25.9.2012 14:57 (ihush).
8 godina
protjeran
offline
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

Kihoty Links otvara kutiju prijenosnika !

AŠrot Superman, Gigabyte Kryptonite, If you want ŠROT buy ASRock, if you want quality buy Asus
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
online
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto
Bulldozer kaže...

Kihoty Links otvara kutiju prijenosnika !

 I ako nekome od njih slučajno padne zadnji primjerak na pod ili sl., a padne na pod brzo ga strpa nazad u kutiju obljepi trakom Links i pošalje naručitelju, a ti se poslije bori s njima jer garancija ne pokriva transport prilikom preuzimanja artikla naručitelju proizvoda osim ako se otvori odmah u prisutstvu dostavljaća nakon isporuke i nazad vrati istim dostavljaćem jer ne želiš potpisati prijemnicu robe i ne želiš preuzeti naručeni artikl.

 

 

Edit : Sve je to lijepo online naručiti, platiti i čekati dostavu ali čekaš mačka u vreći iz ovakovih razloga.

Stisni Hvala ili Palac gore ako sam pomogao.
Poruka je uređivana zadnji put sri 26.9.2012 14:25 (Fero).
11 godina
offline
Re: Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen lapto
Don Kihoty kaže...

Netočno.

 

Links ne otvara laptope iz kutije.

 

Možda su ga oni takvog dobili iz Kine. Nitko to ne zna.

 

Možeš jedino tužiti overseas ili se javiti direktno Toshibi, ako ne želiš čekati servis uređaja.

 

Pravo na novi nemaš zbog fizičkog oštećenja - nitko ne zna dali je tebi ispao laptop ili si sam kasnije nagazio na kutiju.

 

Što je svakako moguće i nije za isključiti.

 

I nitko te ne okrivljuje, ako ti se i desilo, ne mora biti namjerno, nego slučajno. 

Kako?

 

Ne davno sam kupio Acera S3 i on je bio otvoren i zaljepljen sa Linksovom trakom gore.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011.
8 godina
neaktivan
offline
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

Evo jutros mi je stigla posiljka na radno mjesto, maticna i cpu.

Sve uredno zapakirano, nigdje ostecenja.

Iako kad sam pocea otvarat paket isprid dostavljaca, on me pogleda u cudu i zamolia da potpisem dostavnicu jer cak i da nesto i ne stima u kutiji on nema veze s tim o.O

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
moderator
offline
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

Izvinite sto "zlorabim" moderatorsko plavetnilo ali sve u cilju da se pomogne clanu. Dakle. POZURI!!

Ovo ispod nije fol i vrijedi do 30.09.2012 

 

 

 

Toshiba Vam nudi besplatan popravak, u situaciji slučajnog oštećenja, zamjensko Toshiba prijenosno računalo, tablet, ili TV, u slučaju krađe, te ćemo Vam ponuditi oporavak podataka, u slučaju gubitka istih, a prema Toshiba pravilniku. Ponuda vrijedi od 16.04.2012, do 30.09.2012.

 

Toshiba No Matter What Guarantee

 
9 0 hvala 5
9 godina
neaktivan
offline
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

koliko ja znam sve bi posiljke u dostavi trebale biti osigurane, upravo zbog ovakvih slucaja. Radio sam 2mj preko ljeta u Glavnom logistickom centreu Overseassa, tovario kamione, preuzimao robu i slicno, i stvarno mogu reci da se pazljivo postupa sa robom. Svaki dan sam nekoliko Msan-ovih paleta i t-comovih preuzimao, i to se nista ne baca, sve ide po mehaniziranim trakama, ili valjcima. Doslovce ako ne zelis razbiti ne mozes.

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

Btw.

overseas je najgora firma kod nas, što se tiče slanja stvari.

 

Ne paze na stvari, uvijek kasne, ti njih trebaš zvat gdje ti je pošiljka jer oni debili zaborave, neodgovorni su, jednom su mi dali krivu kutiju itd itd, tragično stvarno.

 

Nije samo meni tako, prijateljima s kojima sam tad bio također.

 

Katastrofa firma.

 

City express je nemjerljivo bolji.

Promišljanje je posao mnogih; odlučivanje pak samo jednoga.
 
2 13 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Online kupnja;Overseas mi dovezao skršen laptop

lol, sve sto si ti rekao za Overseass, ja kazem za City. Ocito da je bitno koja ekipa radi na kojem podrucju. Sve je u ljudima, ocito

Moj PC  
11 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice