Uglavnom preko neta sam u Linksa uzeo laptop za koji je iskesano 4600kn (Toshiba L850 131) ,drugi dan mi dosao Overseasom, i cijelo postolje skršeno kao da je neko sidija na njemu(monitor iskrivljen al u komadu).Laptop je vracen u kutiju u takvom stanju i isti dan laptop je vraćen u Links u Split(inace sam iz Ploča),oni su ga poslikali i dali mi reklamacijski list.
Uglavnom zanima me kakav je Links vezi ovakvog tipa reklamacija,naravno ja ne zelim da mi servisiraju ovaj laptop vec da mi daju novi,a problem je sto ga vise nemaju na stanju,dan nakon moje kupnje rasprodan je u svim Linksovim dućanima,pa je pitanje ocu li moci dobiti bas L850 131(koji je najjeftiniji za ono sto se dobije;i5,6Gb,1Tb,7670(2Gb)).
Zanima me hocu li imati ikakvih problema ili cu se samo nacekat prije dobijem novi laptop.
Ureklamacijskoj primki mi pise da jamstvo "ne pokriva transport nakon isporuke".Meni je ostecen tjekom isporuke(jel se to tako tumaci?)
Laptop je plaćen u četvrtak,dostavljen skrsen u petak i vracen po mom trosku.Tamo su mi rekli da ce me serviser kontaktirat danas.Danas sam ih ja zva al opet isto su mi rekli,al se to nije dogodilo.