Pomoć u programiranju

poruka: 1
|
čitano: 1.246
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
neaktivan
offline
Pomoć u programiranju

Pozdrav 

 

hoće li mi netko pomoći u vezi jedne skripte da je dovršim

 

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Enemy_AI : MonoBehaviour {

Transform tr_Player;
float f_RotSpeed=1.0f,f_MoveSpeed = 1.0f;

// Use this for initialization
void Start () {

tr_Player = GameObject.FindGameObjectWithTag ("Player").transform; }

// Update is called once per frame
void Update () {
/* Look at Player*/
transform.rotation = Quaternion.Slerp (transform.rotation , Quaternion.LookRotation (tr_Player.position - transform.position) , f_RotSpeed * Time.deltaTime);

/* Move at Player*/
transform.position += transform.forward * f_MoveSpeed * Time.deltaTime;
}
}

 

 

Bio bi jako zahvalan ako bi mi netko mogao reci kako da napišem nekoliko komandi

a to su kada player pokupi papir da enemy se brže kreće i kada se collide sa player-om da je player mrtav i da se level resartira

 

Unaprijed Hvala

 

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice