Razumno vrijeme popravka laptopa

poruka: 7
|
čitano: 757
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
offline
Razumno vrijeme popravka laptopa

Pozdrav,

 

predao sam svoj Lenovo laptop u Linksu jos 22.09 za evaluaciju greške na laptopu (usb portovi nisu radili, pregijava se procesor tu i tamo) i rekli su mi nakon par dana što su ga poslali u glavni servis da je greška na matičnoj i da će naručiti novu matičnu ploču te ju zamijeniti i poslati nazad, međutim danas je 13.10  -  i dalje čekam.

 

Što biste vi učinili na mojoj poziciji, jer oni su kao u čekanju trenutno za tu matičnu ploču? Koliko je maksimalni rok da laptop može biti na servisu?

 

Hvala

Poruka je uređivana zadnji put uto 13.10.2020 18:43 (Dragy).
 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Razumno vrijeme popravka laptopa

sve ti piše u jamstvenom listu,za svoje uređaje sam pročitao da je razumno vrijeme za popravak uređaja 45 dana,a onda smiješ tražiiti novac ili zamjenu uređaja

nije važno sudjelovati važno je pobijediti
Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Razumno vrijeme popravka laptopa

Na ugovoru mi nije definirano koliko iznosi taj razumni rok, međutim piše da će se sve reklamacije riješiti u ''primjerenom roku'' a nigdje nisu definirani točno dani...

 

Što biste vi poduzeli na mom mjestu, prošlo je već mjesec dana?

12 godina
online
Re: Razumno vrijeme popravka laptopa
Dragy kaže...

Na ugovoru mi nije definirano koliko iznosi taj razumni rok, međutim piše da će se sve reklamacije riješiti u ''primjerenom roku'' a nigdje nisu definirani točno dani...

 

Što biste vi poduzeli na mom mjestu, prošlo je već mjesec dana?

Mjesec dana je daleko previše.

Rok u danima zakonski ne postoji, ali ovo...

8 godina
offline
Re: Razumno vrijeme popravka laptopa

A stvarno ni ja više ne znam, upitam ih kakvo je stanje na matičnoj ploči, oni kažu da ne znaju konkretno rok dostave, pošto se vrlo vjerojatno dostavlja iz neke druge zemlje.

 

 

Sad dali vi smatrate da imam pravo na novi proizvod iako su oni naručili matičnu za moj postojeći laptop?

 

Ovo mi je jako bitno, jer mi je laptop svaki dan potreban za posao i doslovno sam onesposobljen na duži period a zamjenski laptop nisam dobio.

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.10.2020 17:14 (Dragy).
12 godina
online
Re: Razumno vrijeme popravka laptopa
Dragy kaže...

A stvarno ni ja više ne znam, upitam ih kakvo je stanje na matičnoj ploči, oni kažu da ne znaju konkretno rok dostave, pošto se vrlo vjerojatno dostavlja iz neke druge zemlje.

 

 

Sad dali vi smatrate da imam pravo na novi proizvod iako su oni naručili matičnu za moj postojeći laptop?

 

Ovo mi je jako bitno, jer mi je laptop svaki dan potreban za posao i doslovno sam onesposobljen na duži period a zamjenski laptop nisam dobio.

Pitaj ih prvo u kojem je servisu točno. Ako je Lenovo u pitanju, njihovi dijelovi se ne čekaju dugo.

Ja bi tražio povrat novca.

8 godina
offline
Re: Razumno vrijeme popravka laptopa

To bi bio ZEL-COS servis, kako mi kažu njima je Links proslijedio moj laptop, možeš ih provjeriti na ovom linku.

 

Sad dali je to službeni Lenovo servis pojma nemam. / EDIT: na njihovoj stranici piše da su ovlašteni za Lenovo.

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.10.2020 17:30 (Dragy).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice