Post iz usluge frendu koji nije ovdje regan...
Prosli tjedan sam napravio narudzbu u Protisu od cca. 3.200kn. Radilo se o kompletnom racunalu. Ukratko ovo (slika dolje)
Posiljka je dosla u tri kutije. Jedna kuciste, druga monitor i treca sa komponentama. Prvi problem, niti jedna nema oznaku lomljiv sadrzaj i kutija u kojoj su komponente je vidno zguzvana.
Otvaram paket i vidim da je maticna ploca spakirana u vrecicu (kao iz Konzuma, samo vrecica bez logoa). Maticna je u bila u svojoj crnoj vrecici u kakvoj bude u kutiji, ali i ta vrecica je bila otvorena, te na jednom dijelu pokidana. U "Konzum" vrecici su jos bili limic, manual i instalacijski disk.
Odmah zovem Protis da vidim o cemu se radi i dobijem odgovor "da, da to vam je takva ploca koja tako dodje". Da se razumijemo, radi se o Gigabyte ploci. Nakon toga tajac i smatram da je razgovor gotov nakon sto mi je na lijep nacin rekao "odjebi, potpisao si preuzimanje, sad je sve na tebi". Ajde, slazem ja konfiguraciju, sve super, sve 5. Spajam komp na struju i monitor, upali se, radi 5 sec, pa restart i tako stalno u krug. Mrak na ocima. Krenem isprobavati prvo sa zamjenom napajanja, nije. Gasim hdd, nije. Gasim grafu, nije. Vadim jedan keks rama, nije. Vadim drugi keks, komp se boota. Probam keks koji je vani, zamjenit s ovim, komp se boota. Znaci, jedan utor za rame neispravan.
Zovem opet Protis i kazu, posalji nazad, naravno o svom trosku, pa servis, pa ti se mi javimo blablabla. Ja opet pitam kako je moguce da ja nisam dobio plocu u kutiji, lik sa druge strane opet kaze, pa rekao sam vam da je to bulk pakiranje. Ja na web od protisa, ne pise nigdje da je bulk. Pogledam na racun, ne pise bulk. Pogledam na ponudu, ne pise bulk. Nakon 10 minuta, na webu protisa se na toj ploci odjednom pojavljuje u nazivu ploce da je bulk.
Ja saljem mail da sam prevaren i da mi nije poslana roba kako je naruceno, oni odgovaraju da nije prijevara, vec greska na webu. Bas eto greska u njihovu korist. Nakon par izmjenjenih mailova, pristanu da im posaljem plocu o njihovom trosku i da ce mi vratiti novce. Lik mi na telefon jos kaze, da plocu ne saljem ako ima savijene pinove, jer mi nece priznati povrat. Pregledam sve ok. Danas dobijem servisnu primku i prvo i osnosvno, opet greska. Pod tom sifrom je njima neki HDD. Druga stvar, javljaju da su savijeni pinovi na maticnoj i da mi ne priznaju povrat. I naravno, ja posran. Ispusio sam plocu, lovu, vrijeme. Kazu, nestrucno rukovanje.
Plocu sam pregledao uzduz i popreko kad sam ju izvadio iz Konzum vrecice i pinovi su svi bili ok isto kao i kada sam ju vracao nazad u vrecicu za povrat. Ali eto Marko, ebi se.
Uglavnom, ovo ide na sve portale, forume, udrugu potrosac, pa cak i na sud. Imam slike da je bilo sve ok u trenutku slanja ploce
Tako da moje iskustvo. Necu reci nikada, ali u ovom zivotu vise necu poslovati sa smradovima iz Protisa.
Moje iskustvo je negativno, mozda ima i pozitivnih, ali nakon sto ostavim 3300kn kod nekoga, ocekujem da mi posalje ono sto sam i narucio, jer da je pisalo bulk, sigurno ne bih uzeo tu plocu, jer vjerujem samo stvarima koje sam otvorim i presjecem onu naljepnicu. Ovako su mi mogli poslati plocu koju su vec dobili na povrat od nekoga zbog neispravnog slota za rame, pa ju samo meni proslijedili i nadali se da mi mogu prodati pricu o savijenim pinovima.
Ne ide to tako gospodo.
Fuj
Nakon što ih je zvao i napisao im da će ih svima tužit i razglasit to po internetu:
"Poštovani,
imamo sve snimljeno i dokumentirano da je ploča koju ste vi poslali došla s iskrivljenim pinovima.
Također, opis kvara koji ste poslali također odgovara simptomima koji su direktno povezani s iskrivljenim pinovima.
Mi smo ozbiljna trgovina i nije nam nikako u interesu imati nezadovoljne kupce, što smo i pokazali s time da je ploča poslana naš trošak.
Svakodnevno zaprimamo reklamacije putem dostavne službe i još nikada se nije desilo da je zaposlenik Protisa oštetio neku matičnu prilikom raspakiravanja.
Nažalost iskrivljeni pinovi su najčešći slučaj nestručnog rukovanja i mi kao trgovina ne možemo ništa napraviti jer proizvođač odbija jamstvo za takve reklamacije.
Žao nam je zbog nastale situacije, ali u ovom slučaju vam ne možemo ništa napraviti.
LP
Josip
A moj mail je glasio ovako:
"I na koji nacin da ja sada dokazem, da sam ja tu plocu dobio u bulk pakiranju koje je bilo pokidano i koja je radila sa procesorom na sebi, samo bez jednog utora za rame? Kako mogu dokazati da vi niste mozda namjerno savili pinove, samo da meni odbijete povrat sredstava? Kako mogu dokazati da ti pinovi nisu vec bili savijeni kada sam primio plocu? Ja sam sva tri paketa uslikao prije otvaranja i na kutiji u kojoj je bila ploca su bila vidljiva guzvanja. Ovaj slucaj ide na sud, pa makar se sudio 5 godina i potrosio novce, vise se ne radi o 300kn koliko vrijedi ploca, vec o principu. Znajte da ce internet biti pun ovog slucaja, a isto tako ce biti obavjestena udruga potrosac.
Moze vas biti sramota. Prvo, niste naveli da je bulk pakiranje. Na taj nacin ste mi mogli uvaliti plocu koju je vec netko vratio kao ostecenu, pa tako i njemu niste odobrili povrat. Fuj. Gadite mi se."