Prije 10-tak mjeseci kupio sam u Elipsu Asusov laptop.
Odmah sam skuzio da punjac ne puni kako bi trebalo(prvo moram ustekati jack u lap-da lap "izvuce" svu struju iz adaptera/pa tek onda moram ustekati u struju,da bi punjac punio).
No mislio sam da je to nekakva nova fora,tako da se nisam puno bunio!
Nedavno mi je taj punjac riknuo i ja sam ga odneo nazad u trgovinu na reklamaciju!
Trgovkinja me je na pocetku uvjeravala da nemam pravo reklamacije na baterije i punjace,tada sam zvao sefa,koji mi je rekao da imam pravo na bateriju 6 mjeseci,dok im nisam izvadio servisnu knjizicu u kojoj je pisalo da na bateriju imam garanciju 2 godine(bravo Asus).
...No uglavnom,oni su trazili sve nacine da izbjegnu moju reklamaciju-no nisam se dao i popustili su i punjac su poslali na servis!
Danas me opet zovu iz Elipsa i sada mi vele da ja njima moram dati laptop,jer oni kao ne mogu provjeriti ispravnost punjaca u servisu ¸WTF?
U servisnoj knjizici pise da prilikom servisa laptopa,serviser ne odgovara za eventualno izgubljene podatke/Operativne sustave/programe....
Naravno da sam preko telefona rekao trgovkinji da nema sanse da im predam lap-jer mi on treba!
Ona,veli da ona onda ne zna sta ce,kao mora se cuti sa sefom....
Zanima me:
-Koja su moja prava,moram li zaista predati laptop,da bi oni utvrdili kvar?
-Imam li pravo na zamjenski laptop dok je moj na popravku?
-Koliko dugo zakonski moze biti nesta na popravku?
Hvala!