Amaterski glazbeni studio

poruka: 13
|
čitano: 12.705
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina

Ima li kakav glazbenik ovdje, da mi savjetuje i objasni koji točno hardver trebam da si izgradim amaterski glazbeni studio? Snimao bih rap glazbu, ako to čini neku razliku. Recimo da cijena nikako ne bi smjela biti veća od 1200 - 1300 kn. još jednom, amaterski:D

Unaprijed hvala.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina

Za 1200kn ne znam sto mozes.

Mozda je preduvjet da imas PC i neki dobar soft, i za te novce kupis mikrofone i bolju zvucnu.

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.2.2008 14:49 (BlackDwarf).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
RE: Amaterski glazbeni studio

Ma ne treba ti nista posebno. Recimo ja sam imao amaterski studio. Dolazili su neki reperi i slicno. Koristio sam SHURE PG48 mikrofon (koji nije za studijsko snimanje) i nabacio mu spuzvu da se ne cuju ona puhanja. Bila je neka mikseta sa par izlaza i to je sve. Nisam imao ni zvucne izolacije ali u Cool Edit Pro 2.0 sam sve editovao i snimak glasa je fenomenala. Jako cist. Ne sjecam se koja je mikseta bila.Nesto nije bila skupa.

U glavnom naj veci fazon ti je do softwera i treba znati raditi u njemu. To je visa produkcija. Treba vremena i rada da bi svatio sta kako.

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.2.2008 19:50 (DOPE).
17 godina
neaktivan

To ti je premalo novaca, ako nemaš baš ništa osim kompa.

Treba ti barem mikrofon, slušalice, neka zvučna kartica sa ASIO podrškom.

Ako zvučna kartica ima mikrofonske ulaze na vanjskom racku (nešto kao Creative ili Terratec) možeš bez

miksete. A treba ti valjda i nekakva MIDI klavijatura - pa nešto moraš odsvirati - ili ćeš samo snimati glas?

I još softver....

A možda ja ipak gledam prestrogo na amaterizam.

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan