Dragi kolege forumaši!
Da li netko ima iskustva sa prigovorima na previsok račun za mobilne usluge, konkretnije kod Tele 2? Naime za ovaj mjesec očekujem račun od 1100,00 kn (toliko je sada, "moguća kašnjenja u obračunu), imam Smart 100 tarifu (račun mi je uvijek štreberskih 110,00 kn) i probio sam 1 gb prometa za ne znam koliko, fora je što se trenutna potrošnja nije mogla provjeriti danima, 12.8. sam uspio poslati onu poruku za potrošnju i ispalo je da imam još cijelih 880 mb internet prometa za potrošiti. Ne vjerujući baš u to jer su "poruke informativnog karaktera" uzeo sam još jedan paket od 1 Gb ali tada je već bilo kasno jer su mi 16.8. blokirali usluge zbog "premašenja iznosa računa za koji je osigurana naplata od 500 kn", dakle nisu mi poslali onu poruku upozorenja da sam izašao iz osnovnog 1 gb paketa, nisam mogao provjeriti trenutnu potrošnju, blokirali su me ne kad mi je potrošnja došla na 500 kn nego na 1000 ( za sada!). A račun će biti toliki jer vjerovali ili ne nakon izlaska iz paketa od 1 gb koji dobijete za 100 kn idući megabajt košta 2 kune!! A ne možeš provjeriti koliko si potrošio, još mi lažu 12.8. da imam još 880 megabajta čovječe...
Jel imao netko nešto slično pa da se žalio, i da li mu je žalba prošla. Ja mislim da bi to trebalo proć, platit ću osnovni paket i ovaj dodatni koji sam uzeo (kad su mi usluge već trebale biti blokirane), ne znam da li im je zbilja bila greška u sustavu ili tako pecaju ovako lakovjerne potrošače poput mene koji su vjerovali da ih neće baš tako oderat