Dobio sam preko t - mobile Samsung Galaxy Mini S5570, i već par dana imam problem s njim. Nešto mi uporno jede novac na računu, prvi dan 35 kn, i onda sam dobivao 80 poruka da trebam nadoplatiti račun za prebacivanje podataka na mobitel. I uplatim račun, pojede jednu kunu i smiri se stanje. Poslije sam poslao jednu sms poruku, koristio bluetooth i slično. Ali nisam koristio nikakvu aplikaciju, išao na internet i slično. I navečer gledam, nešto mi je pojelo 80 kn na računu. A ništa mi nije aktivno, bar mislim. Za aplikacije piše da su neaktivne. Isključim mrežu i onda se smiri stanje. Ali ne znam gdje gubim novac i kamo ide.
Samsung Galaxy Mini S5570 - ždere novac na računu
- poruka: 35
- |
- čitano: 49.441
- |
- moderatori:
DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
Dobio sam preko t - mobile Samsung Galaxy Mini S5570, i već par dana imam problem s njim. Nešto mi uporno jede novac na računu, prvi dan 35 kn, i onda sam dobivao 80 poruka da trebam nadoplatiti račun za prebacivanje podataka na mobitel. I uplatim račun, pojede jednu kunu i smiri se stanje. Poslije sam poslao jednu sms poruku, koristio bluetooth i slično. Ali nisam koristio nikakvu aplikaciju, išao na internet i slično. I navečer gledam, nešto mi je pojelo 80 kn na računu. A ništa mi nije aktivno, bar mislim. Za aplikacije piše da su neaktivne. Isključim mrežu i onda se smiri stanje. Ali ne znam gdje gubim novac i kamo ide.
Mozda 3G?

ne znam. Pokušavao sam isključiti aplikacije koje rade, bar mislim. Valjda mora biti negdje opcija da se isključi internet, a ne samo mreža. Nisam dobio upute, nego sam ih morao naći na netu, pa moram kopati po postavkama.
ne znam. Pokušavao sam isključiti aplikacije koje rade, bar mislim. Valjda mora biti negdje opcija da se isključi internet, a ne samo mreža. Nisam dobio upute, nego sam ih morao naći na netu, pa moram kopati po postavkama.
Postavke - mobilne mreže - makni kvačicu sa "omogući podatke"
odnosno settings - mobile networks - data enabled
Idi na postavke i isključi podaktovni promet ili instaliraj Appcontrol.
Uzmi neki minimalni paket prometa, mislim da je 10 kn ili upali wlan pa se spoji preko njega.
Odi na android market, tj google play. tamo odi u opcije ona dolje lijevo tipka.
-Odznači auto-update apps.
-Update over wi-fi only označi.
-Možeš odznačiti i notifications.
A u settingsima odi u "Accounts and sync", odznači auto-sync.
To je valjda to, ne znam jel ima još išta.
hvala na savjetima, isprobati ću to, pa ću vidjeti kakvo će biti stanje sutra.

Ako se ne varam, update aplikacija ide nakon što pokreneš Goole Play Store; nisam siguran da je taj servis aktivan cijelo vrijeme. Uglavnom, čim ima bilo koji račun za koji je uključena sinkronizacija (dosta je da se samo prijavio na svoj račun na Gmailu, a da nije isključio sinkronizaciju, jer onda automatski pokušava sinkronizirati barem Gmail i povezane račune), onda mobitel svako malo "pika", da vidi ima li čeg novog.
Ne znam koliko to ostali koriste, no ključna stvar je što sada cijeli imenik možeš imati na Gmailu, odnosno mobitel ti može koristiti imenik s Gmaila i uvijek biti s njim sinkroniziran - nešto promijeniš na Gmailu, promijeni ti se i na mobitelu. I obratno. Genijalno, jer kad jednog dana prijeđeš na drugi mobitel, automatski imaš sve kontakte i na novom. Možeš zaboraviti na slanje kontakata preko Bluetootha.
Ako je S5570i (2.3.6), isključi se Settings > Wireless and networks > Mobile networks > Use packet data.
Imao isti mobitel iz T-Mobile-a (još uvijek ga imam) i isti problem.
Potrebno je ODZNAČITI kvačicu u sljedećem izborniku "Meni-Postavke-Bežično i mreže-Mobilne mreže-Koristi paketne podatke", ali to ti najvjerovatnije ne će uspijeti. Kad odznačiš i opet uđeš ono je označeno.
Dvije su metode za rješavanje problema. Temelje se na različitom postupku, ali istom rezultatu.
1. metoda: U biranje ukucaj sljedeči kod: *2767*3855#, mobitel će napraviti factory Reset i izgubit ćeš sve podatke. Tada napravi podcrtano.
2. metoda: Isključi uređaj. Drži "VolumeUp+Home+TurnOn", sad ajde "VolumeDown" do treče opcije, ako se nevaram, wipe data/factory reset. Sad "VolumeDown" do "Yes -- All users". Mobitel će se resetirati i ponašatio kao da je tek kupljen.
Sad napravi podcrtano.
NE ODGOVARAM ZA POSLJEDICE. PREFERIRAM PRVU METODU JER JE JEDNOSTAVNIJA.
ZA PITANJA MI SE SLOBODNO OBRATI.
Prije FactoryReseta možeš napraviti Backup datoteka pomoću Titaniuma ili nekog programa.
Imao isti mobitel iz T-Mobile-a (još uvijek ga imam) i isti problem.
Potrebno je ODZNAČITI kvačicu u sljedećem izborniku "Meni-Postavke-Bežično i mreže-Mobilne mreže-Koristi paketne podatke", ali to ti najvjerovatnije ne će uspijeti. Kad odznačiš i opet uđeš ono je označeno.
Jesi prije toga nadogradio na zadnju verziju firmwarea? Koju? Postoji mogućnost da su to u T-Mobileu nekako sredili, a postoji mogućnost i da je jednostavno riječ o greški u firmwareu. Ja inače s S5570i s Androidom 2.3.6 koji je došao na njemu nisam imao nikakvog problema s isključivanjem te opcije.
Imam pitanje vezano uz mobitel Samsung Galaxy Mini S5570.
Naime, nakon što mobitel navečer ostavim uključenog, ujutro ga ne mogu koristiti tj. niti uputiti pozive niti slati poruke prije nego ga ponovno isključim pa uključim. Jednostavno po noći "zaspe".
Da li je stvar u tome da nešto treba na njemu podesiti ili je uređaj jednostavno neispravan?
Imam pitanje vezano uz mobitel Samsung Galaxy Mini S5570.
Naime, nakon što mobitel navečer ostavim uključenog, ujutro ga ne mogu koristiti tj. niti uputiti pozive niti slati poruke prije nego ga ponovno isključim pa uključim. Jednostavno po noći "zaspe".
Da li je stvar u tome da nešto treba na njemu podesiti ili je uređaj jednostavno neispravan?
Imaš najnoviju verziju firmwarea? Meni se inače to što si opisao dogodilo samo jednom, čak ne kroz noć (mislim da sam ga dan prije punio preko USB konektora na laptopu). Jesi sigurna da ti se baterija ne isprazni kroz noć? Isključiš Wi-Fi? Ako ti ne treba da te probude poruke ili pozivi, onda isključi i mobilnu mrežu (znači, prebaciš ga na Flight mode) - WiFi i mobilna troše bateriju. Pretpostavljam da u nekom trenutku jednostavno napon baterije previše padne pa se mobitel zbog toga ugasi. Bateriju bi kao bilo optimalno držati između 20 i 80% kapaciteta, znači ako ti padne ispod 20% (ili pred noć ako je blizu 20%), onda bi ga bilo dobro staviti puniti.
Uglavnom, trebala bi pokušati ustanoviti pod kojim uvjetima ti se mobitel gasi. Ako se zaista gasi "za bezveze", a da se to može demonstrirati (dakle da znaš da će se zaista i ugasiti, a ne da se jedamput ugasi, a drugih pet puta ne), onda bi ga možda zaista trebala odnijeti na servis.
Možda nisam bila dovoljno jasna - mobitel mi se ne ugasi, već mi se "zamrzne"... znači uzmem ga, on je uključen, ali ako idem nekoga nazvati, kaže mi nešto tipa da "sam izvan mreže" (ne mogu se sjetiti točne poruke). A ne mogu poslati niti poruku. Isto tako, ako mene netko zove kaže mu da je osoba nedostupna.
Možda nisam bila dovoljno jasna - mobitel mi se ne ugasi, već mi se "zamrzne"... znači uzmem ga, on je uključen, ali ako idem nekoga nazvati, kaže mi nešto tipa da "sam izvan mreže" (ne mogu se sjetiti točne poruke). A ne mogu poslati niti poruku. Isto tako, ako mene netko zove kaže mu da je osoba nedostupna.
Nisi bila dovoljno jasna. Sad shvaćam, slično se i meni tu i tamo dogodi (tj. događalo mi se prije - sad se više ne sjećam je li se događalo samo prije nego sam ga nadogradio na zadnju verziju firmwarea ili i nakon toga - nisam nešto primijetio da mi se to događa u zadnje vrijeme). Ne znam koji je uzrok tome - možda ako padne jačina signala ispod određene razine onda se jednostavno odspoji s mreže i više se ni ne pokušava spojiti.
Uglavnom, koju verziju firmwarea imaš? To imaš u postavkama, pa "O telefonu" (About phone) - koji ti je Baseband version? Meni je S5570IXXLD6.
PS kad ti se to dogodi, da te odspoji s mobilne mreže, onda ga samo prebaci u Flight mode pa potom isključi Flight mode - tada bi trebao ponovno uspostaviti vezu, dakle ne trebaš ga isključivati i ponovno uključivati.
Hvala na pomoći, mislim da ću popodne do T centra, malo je to sve komplicirano za mene. A i od njih sam dobila odgovor da je stvar tehničke prirode pa da ga donesem. Nadam se samo da ga sad neće držati na nekom servisu mjesec dana, grozim se toga.
A ovo o aktiviranju bez isključivanja/uključivanja mi nije baš... Jer ako ja zovem nekoga na taj mob, a taj npr. spava... ništa od moba jer i on "spava" dok ga netko ne "probudi"...
Hvala na pomoći, mislim da ću popodne do T centra, malo je to sve komplicirano za mene. A i od njih sam dobila odgovor da je stvar tehničke prirode pa da ga donesem. Nadam se samo da ga sad neće držati na nekom servisu mjesec dana, grozim se toga.
Ajde molim te pogledaj verziju firmwarea koju imaš. Znači kad si na početnom ekranu stisneš skroz dolje-desno ikonu (plava ikona s četiri bijela kvadrata) za ulazak u odabir programa (ono gdje imaš ikone s programima). Tu na stranici (1) bi trebala imati dolje-desno ikonu Settings (Postavke, Opcije - tako nešto, ne znam imaš li na hrvatskom ili engl. jeziku). Sad odeš skroz na kraj i tu imaš About phone (O telefonu). Odeš opet prema kraju i tu imaš Baseband version (ispod Android version) - što ti tu piše?
Nisam te tu skužio. Recimo ako ti se dogodi da ti mobitel, tj. veza "zablokira", onda ga ne moraš isključiti i ponovno uključiti, nego držiš tipku za uključenje/isključenje i umjesto da odabereš Power off (Isključi?), odabereš ovo srednje - Flight mode (nacrtan ti je avion). Sad to ponoviš, dakle ponovno stisneš na Flight mode i sad bi ti se trebao spojiti na mobilnu mrežu. To ti nisam govorio kao rješenje problema, jer to nije rješenje problema, nego ti to može uštediti vrijeme koje moraš čekati da ti se telefon isključi i ponovno uključi.
Imam isti problem, dobio sam samsung galaxy y, kupio bon od 100 kn no već drugi dan na računu bilo je 66 kn, i svaki dan na računu imam po kunu dvije manje a ništa ne trošim, nisam ni na internetu nisu ni aktivne aplikacije, neznam koji je problem, ako netko zna kako se može riješiti molim vas odgovorite
Imam isti problem, dobio sam samsung galaxy y, kupio bon od 100 kn no već drugi dan na računu bilo je 66 kn, i svaki dan na računu imam po kunu dvije manje a ništa ne trošim, nisam ni na internetu nisu ni aktivne aplikacije, neznam koji je problem, ako netko zna kako se može riješiti molim vas odgovorite
Jesi isključio paketne podatke? http://www.bug.hr/forum/topic/mobiteli/samsung-galaxy-mini-s5570-zdere-novac-racunu/149998.aspx?page=0&jumpto=2890165&sort=asc&view=flat
NETREBATE nista resetat mobitel da bi se riješili problema samo ovo napravite
1.Uđeš u Postavke_-Bežično i mreže_-Mobilne mreže_-Pristupne točke (APN)
2.Napravi novi APN bilo kako bezveze ----npr.
-----------Naziv--No internet
-----------APN----Nestalo
----------Dalje nista netibas
3.Označi taj apn i gotovo
To znači da si maka adresu interneta pa se nemožeš spojit na internet pa neće ti ništa moći ić na internet itd. vezano uz internet.
Nećeti "iza leđa" krast pare.
Ako oćeš na internet označiš drugi apn koji je već bio u mobitelu (T-mobile,...)
Ljudi moji komplicirate.....Samo iskljucite paketni promet....Mobile data, packet data, kako god, samo iskljucite (odznacite) i problem rijesen (osim s ovim ako se vrati) kakvo petljanje po apnu i iskljucivanje sinkronizacija, to vam nis ne garantira! I citajte malo temu, vec 5 puta je napisano a opet se pita
da li zna netko kako da prebacim s kompa na mob podatke, uključim usb kabel i ne prepoznaje uređaj. a kabel valja, puni mi se mob kad je ukopčan... help

kada se ide na 0.facebook preko t - mobilea, doslovno guta pare. doduše, vip ne :)
koji god mobitel da sam imao preko t - mobilea stalno mi je gutao pare. ako se radi o androidu (kao što galaxy i je) onda obavezno iskljuciti 3G, automatska azuriranja i sve sta su naveli. ali i kada se ne ide na internet vrijedi iskljuciti podatkovne veze jer i pozadinski podatci gutaju jako pare (ili mb ako imate) znaci, svaki widgeti i sve to guta jako pare!! znam da nisam od koristi sama nakon dugo vremena ali nadam se da cu nekada nekome pomoci :P
"prejaka" tarifa je rješenje problema sa papanjem love, govorim o simpi.
malo offtopica
koji je po vama najbolji rom+kernel za ovaj mob?
Evo, registrirala sam se na ovaj forum samo zbog tog pitanja pa da odgovorim. :)
Možda sam već i zakasnila...
Ja sam imala isti problem pa sam zvala službu za korisnike. Tamo su mi rekli da treba ići na POSTAVKE -> BEŽIČNO I MREŽE -> MOBILNE MREŽE i maknuti kvačicu sa KORISTI PAKETNE PODATKE.
Esad mene zanima. Kolega ima mobitel, koji nije njegov i nezeli nista prčkati po njemu, jer nesmije. Ima gore 2.1 ... i pod opcijama u Bežično i mreže jednostavno nema opcije za mobilni promet.... znaći jednostavno se nemože ugasiti. Jeli na 2.1 to bilo negdje drugdje ??