Ja imam jedno ultra negativno iskustvo i sa agramservisom (ovo servis nisu zaslužili) i sa VIP-om i sa državnom inspekcijom.
Ovako, 10.6. sam ostavio svoju X1 u vip centru radi pokvarenog flat kabela. Uređaj je bio doslovno u savršenom stanju. 21.6 nakon primljenog smsa dođem ja u vip centar a ono strava i užaš-cijeli srebni obrub izgreban šarafcigerom a gumeno-plastični dio oko poklopca potrgan, sa zazorom od 3 mm između poklopca te također izlohan od alata.
Ništa, ja poludio, rekao da ne prihvaćam takav uređaj i neka šalju nazad. Djelatnica se pravila glupa (kao ne sjeća se kakav je uređaj bio) i rekla da oni ništa ne znaju. Dobro, neka ga pošalje. Prođe dan-dva, zovem ja servis, javi mi se službenica, ja sve fino i pristojno objasnim (a tada i pri svakom razgovoru sam bio pristojan i smiren, bez vulgarnosti), ona meni kao to je tako došlo, to njima piše na papiru. Ja kipim,kažem da mi izvole to popraviti ili vratiti novce ili dati nove uređaj (dao sam im na izbor). Razgovor smo završili sa zaključkom da se slaže da ih prijavim i ok. 4.7. je, X1 ponovno i vip centru u Sisku, 5.7 odlazim i vidim da je popravljano, tj. zamijenjeni su dijelovi kučišta.
Ja već pomislio, gotovo, riješeno, kad mi u oko upadne okrhnuti dio kučišta. Pa nisu ga valjda uspjeli popraviti i opet upropastiti. ti likovi u servisu su pravi mazohisti. Prijavljeni su državnoj inspekciji (servis jelte), žalio sam se vipu, sony ericssonu, slao mailove, slike, telefonirao bezbroj puta. Vip me šalje na servis, servis na sony ericsson, SE mi može samo odobriti ponovni popravak.
Prekjučer( ponedjeljak) me zove Milan Caren (tako nešto) iz DI i nakon razgovora koji je dugo trajao kaže mi da se mogu ili pismeno žaliti vipu ili na sud. A ti mi služiš čemu? Bio je u vipu, pregledao uređaj, kao nema oštećenja, oni mulci iz vipa mu isto rekli nema oštećenja, rekao da će me ponovno kontaktirati, a ja da ću mu na mail poslati sve mailove i slike koje sam slao vipu i SE. Mail je pogrešan i neuspjeh je u slanju.
13.7. idem prema uputi SE (nevoljko) ponovno poslati moju X1 na servis na ime nekog Marija Kolka.
Danas (13.7.) opet me kontaktira Milan Caren iz DI i pita me zašto mu nisam poslao. Nakon malo razgovora, sjetio se da ima velika slova imena i prezimena u adresi. Opet šaljem, opet grešaka. Probam slati njegovoj kolegici kojoj sam prije uspješno slao mailove-opet grešak. Očito im nešto ne valja sa poslužiteljem.
14.7. Danas sam bio u uredu DI Milana Carena i dao sam izjavu, donio mailove između mene i vipa i SE-a te malo popraičao sa njim i objasnio situaciju. Doznao sam da ga je bagra iz vipa pokušala nagovoriti da potpiše izjavu u kojoj stoji da oštećenja nema. On je odbio.
Otišao sam i vip poslati X1 u agramsranje tom Mariju Kolaku. Voditeljica centra (vidi vraga, sad je imaju , prije je nije bilo kada sam tražio odgovornu osobu) je i meni pokušala podvaliti da oštećenja nema i pokušala se pravdati da nije nagovarala da Di potpiše da oštećenja nema već da li ih ima ili nema. Kako da ne. Nakon što sam još okrhotinu na kučištu dimenzija 3*2 mm turio pod nos te pokazao zazore sa bočne strane te sitne ogrebotinice i ubod alatom, nekako je vidjela oštećenja. Poslao sam i mail agramsranju u kojem im kažem da ili poprave X1 ili daju novi uređaj ili lovu ili idem sa slučajem u medije.
18.7. Danas me nazvao djelatnik agramsranja i obavijestio da je njegov kolega Mario Kolak na godišnjem, pa me pitao što smo se on i ja dogovorili (ovi u vipu iako sam im 16 puta ponovio da je SE to dogovorio, napisali su da sam se ja dogovorio sa M.K.). Ja sam mu obajsnio da mi je tako SE rekao, te sam mu (nakon što me pitao što treba napraviti na uređaju???) obajsnio koje dijelove kučišta treba promijeniti. Rekao mi je da će biti gotovo ovaj tjedan. Zanimljivo , ovaj djelatnik je bio jako pristojan i VIDIO je oštećenje (napredak!!!!). Očito da prijetnja izlaskom u medije čini čuda.
22.7. Poziv od inspektora Carena. Pita me što ima novog u vezi X1. Kažem mu da je Mario Kolak na godišnjem te da su mireklida će X1 ovaj tjedan biti gotova. On kaže da će razgovarati sa servisom. Nakon sat vremena drugi poziv-opet inspektor. Kaže mi da su u servisu čekali dijelove te da će me nazvati.
Nakon sat-dva evo poziva iz servisa. Voditelj servisa mi kaže da su zamijenili cijelo kučište na X1. Također me pita kako ću preuzeti uređaj jer mu je inspektor rekao da idem na more. Kažem mu da sam pitao u vip centru da li je moguće da se pošalje u vip centar Zadar, no da su mi rekli ne. On mi na to kaže da će on to riješiti, da je potrebno amo malo dobre volje. Reče mi da će me ponovno nazvati.
Ponovno me zove. X1 će biti u vip centru Zadar u ponedjeljka ili utorak. Kaže mi da je sve organizirao. Razgovor je završio u ugodnom i pristojnom tonu. Čudo kako je bio ljubazan i spreman za suradnju i sve je mogao organizirati.
25.7. U podnevnim satima sam dobio poziv od vip centra u Zadru da je X1 stigla.
26.7. Odlazim u Zadar i podižem X1. Čini se ok. Detaljnim pregledom utvrđujem sitne ogrebitinice na gumenim dijelu te oštećene gumene pokrove za vijke. Ko ga hebe, kupit ću nove pokrove a sitne ogrebitine se ni ne vide. Ogroman dio uređajaj je nov i dalje otkrivan niz malverzacija u agramsranju jer mi radni nalozi govore da je moj uređaj korišten kako bi se servis opskrbio dijelovima na račun tobožnjeg popravka unutar garancije. Uglavnom,moja X1 je sad 93,7 % kakva je bila na dan kupnje. Kada kupim gumenen pokrove bit će 98 %, praktički nova.
END OF LINE