Strava kreće iz Farmvillea

poruka: 45
|
čitano: 11.154
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Strava kreće iz Farmvillea".
17 godina
neaktivan
offline
Strava kreće iz Farmvillea

Ima zanimljivih primjeraka igara na FB-u. Mene je jedno vrijeme držao Dragon Age: Legends, koji je prilično zabavan, unatoč svojoj rudimentalnoj izvedbi.

Tako da definitivno ima prostora i za nešto ozbiljnije igranje na fejsu, a siguran sam da ćemo to i doživjeti - vrlo brzo.

 

P.S. Vidi ga samo što je mrk, nije mu se za zamjeriti.

Twitter - @danny_hr // Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
Poruka je uređivana zadnji put pet 21.10.2011 19:12 (Danny_HR).
 
1 0 hvala 1
15 godina
offline
Strava kreće iz Farmvillea

Čini se da uskoro dolazi vrijeme kad će se sve izvoditi iz browsera. 

 
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
captain_soap_McTawish kaže...

Čini se da uskoro dolazi vrijeme kad će se sve izvoditi iz browsera. 

Bolje da se onda odmah prijavim za developera u Mozilli...

UNIX is very simple, it just needs a genius to understand its simplicity.
17 godina
moderator
offline
Strava kreće iz Farmvillea

Facebook "mjesto namijenjeno prvenstveno lajkanju fotografija tuđih pasa...".

 

Traljava analiza, kolega.

 

Mislim da nikad nisam lajkao sliku ičijeg psa, ali sam lajkao stotine slika svojih i tuđih mačaka. 

 

Edit: {#}

Poruka je uređivana zadnji put pet 21.10.2011 19:22 (Zli Luđak).
 
12 2 hvala 0
15 godina
offline
Strava kreće iz Farmvillea

Usto ovome pridonosi činjenica da igre sve više prelaze na društvene mreže. Sami steam ili xbox live nisu ništa drugo nego neka vrsta društvenih mreža. No problem je što su to sevisi direktno specijalizirani za igre, a običan korisnik se ne želi na neki sevis registrirati radi igara samo. Zato facebook servisi gdje su igre samo usput dobro prolaze. No sumjnam da će tako biti kad se igre budu morale plaćati na facebooku. Tada će većina tih povremenih "gamera" prestati igrati igre, a hardcore gameri neće baš takav način prihvatiti. I opet će se sve vratiti na staro.

 
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Strava kreće iz Farmvillea

Igre u društvenim mrežama, ako ih tako možemo nazvati, relativno su rudimentarnog tipa. Igre koje se vrte u 3D-u, bio to WebGL, OpenGL ili DirectX, nisu ništa drugačije od ovih klasičnih, ali to rade sporije. Internetski preglednik je suvišan sloj između hardvera (drivera) i krajnjeg softvera - igre. WebGL ima smisla samo utoliko da se jednostavnije igre i aplikacije klasičnog tipa obogate hardverskim ubrzanjem, ali bilo kakvo rješenje tog tipa uvijek će biti osjetno sporije od klasike koja je to the metal, što je nedovoljno za igre koje traže performanse, one koje guraju cijelu industriju naprijed.

 

Primjer ovoga su i managed platforme, poput XNA .NET frameworka, koje unatoč (uvjetno rečeno) solidnim performansama, jednostavno nisu dorasle onome što trebaju Rage, Crysis, Battlefield 3 i sl. proizvodi. Samostalne AAA igre uvijek će to ostati i kreirat će se direktno, na način koji nudi najbolje performanse. To su dva nespojiva svijeta, jer je internetski preglednik suvišna komponenta i nema pretjeranog smisla forsirati ga.

 

Što se tiče samih igara za internetske preglednike, odnosno društvene mreže, iste će uvijek biti korak iza AAA proizvoda i većinom rješenje n-1 generacije, usputne ili manje usputne zabave za casual igrače. To je još uvijek novo i prostrano tržište, koje je vrlo prikladno za ogroman broj casual igrača koji se igraju na uredskim računalima, lakim prijenosnicima i ponegdje tabletima.

Poruka je uređivana zadnji put pet 21.10.2011 19:33 (Tonči).
Moj PC  
9 0 hvala 1
16 godina
protjeran
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
Tonči kaže...

Igre u društvenim mrežama, ako ih tako možemo nazvati, relativno su rudimentarnog tipa. Igre koje se vrte u 3D-u, bio to WebGL, OpenGL ili DirectX, nisu ništa drugačije od ovih klasičnih, ali to rade sporije. Internetski preglednik je suvišan sloj između hardvera (drivera) i krajnjeg softvera - igre. WebGL ima smisla samo utoliko da se jednostavnije igre i aplikacije klasičnog tipa obogate hardverskim ubrzanjem, ali bilo kakvo rješenje tog tipa uvijek će biti osjetno sporije od klasike koja je to the metal, što je nedovoljno za igre koje traže performanse, one koje guraju cijelu industriju naprijed.

 

Primjer ovoga su i managed platforme, poput XNA .NET frameworka, koje unatoč (uvjetno rečeno) solidnim performansama, jednostavno nisu dorasle onome što trebaju Rage, Crysis, Battlefield 3 i sl. proizvodi. Samostalne AAA igre uvijek će to ostati i kreirat će se direktno, na način koji nudi najbolje performanse. To su dva nespojiva svijeta, jer je internetski preglednik suvišna komponenta i nema pretjeranog smisla forsirati ga.

Moje mišljenje je da si djelomično u pravu, pogledaj samo ovaj munjeviti napredak tehnologije u svim smjerovima i sferama, kada to sagledaš teško je prihvatiti činjenicu da će igranje preko browsera biti teško izvedivo i da neće parirati igranju na kompu ili konzoli. No opet, za ove navede kratice sam laik tako da se možda varam, ne želim trčati pred rudo. Što se tiče tog igranja preko browsera nemam ništa protiv, platim igru i zaigram ju bez downloadanja (makar ni to neće biti problem prelaskom na optiku i ostalim điđi bajama), čekanja na dostavu ili odlaska u trgovinu po istu. Jedino mi se ne sviđa taj Facebook u svemu tome, danas ništa bez njega, kako je krenulo, on ili neki sličan servis će postati obavezan kao i osobna iskaznica. Radije bih ja neki cloud gaming servis i to je to, igra na nekom tamo serveru i samo ju pokrenem preko nekog klijenta i milina. Ali, opet kažem da sam laik za neke stvari.

16 godina
odjavljen
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea

To nije pitanje napretka, već jednostavnih tehnoloških pravila. Imaš slojeve na kojima se nešto izvršava, a svaki dodatan sloj je samo usporavanje i to je ono što nikada nije niti će odgovarati aplikacijama koje traže performanse.

15 godina
protjeran
offline
Strava kreće iz Farmvillea

uzet ću igru s facebooka radije ispred bilo koje konzole ili što je velika večina igara za pc konverzija sa konzole, bar je interface optimiziran za miša i tipkovnicu a ne za gamepad

 
1 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
guest_185 kaže...

uzet ću igru s facebooka radije ispred bilo koje konzole ili što je velika večina igara za pc konverzija sa konzole, bar je interface optimiziran za miša i tipkovnicu a ne za gamepad

{#}

http://steam-expo.com/ But, you won't find love in a, won't find love in a hole. It takes more than fucking someone to keep yourself warm.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
Tonči kaže...

To nije pitanje napretka, već jednostavnih tehnoloških pravila. Imaš slojeve na kojima se nešto izvršava, a svaki dodatan sloj je samo usporavanje i to je ono što nikada nije niti će odgovarati aplikacijama koje traže performanse.

To sto si rekao je teoretski bitno, u praksi potpuno nebitno - vecina programera, sto je blize hardwareu, samo rade packe umjesto optimiziranog koda.

 

S druge strane, plugin (ili HTML canvas) moze sve sto mu browser dozvoli; browser u tom slucaju postaje samo launcher. Ne vidim nikakav problem u kojem bi autorizirana aplikacija (poput Java appleta, ili ActiveX kontrole npr.) jednostavno zatrazila direktan pristup hardwareu, parent-aplikacija (browser) bi zatrazila exclusivity operativnog sistema, te proslijedila pluginu primjerice handle na DirectX kontekst ili OGL kontest.

Problem je 'protokol', tj. cinjenica da se browser smatra 'sigurnim' te da se svako klikanje na "Do you want to allow..." smatra velikim no-no.

Flash tu NIJE izuzetak - Flash samo ima veliku veliku srecu da je prigrabio tako velik dio trzista, da nitko vise ni ne razmislja da li ce ga instalirati ili ne.

 

Sto se tice bandwidtha, uzmi jedan thought experiment:

- u bilo kojoj FPS igri, iovako ionako saltas prema serveru stanje inputa svaki frame, sto nije nikakav problem

- server, konsekventno, salje natrag ili informacije za rendering pipeline (za OGL canvas) ili kontekstualne informacije - u tom slucaju, 'plugin' postaje VM koji izvrsava 'klijent' aplikaciju. U prvom slucaju, cacheiras sve ne-dinamicke podatke na klijenta i saljes samo clippanu scenu, u drugom slucaju uploadas sve, osim "gameloopa" :-)

 

 

Tehnicki, nikakav big deal, dapace sasvim izvedivo. Probaj napraviti svoj plugin za chrome ili mozillu, rendat ces svoju OGL aplikaciju bez problema.

Ono resursa sto ti browser pojede danas, lagano se nadoknadi popravcima browsera sa "HTML6" koji dozvoljava trazenje ekskluziviteta od underlying OS-a.

 

 

Edit:

to o cemu Slade govori je golden grail svih kompanija, i na tome se debelo radi.

It is loneliness that makes the loudest noise... This is true of men as of dogs... - Eric Hoffer \n http://alone.pleasantnightmare.com
Poruka je uređivana zadnji put pet 21.10.2011 20:47 (Deus ex machina).
15 godina
neaktivan
offline
Strava kreće iz Farmvillea

Meni su najdraže Casual igrice za PC. Hidden object najviše.

 

Ali isto tako jako su mi zabavne i pravi odmor uz "coffee break" flash igrice tipa nauči pingvina da leti :-) ili tower defense varijante. Jednom sam na poslu 7 sati proveo igrajući 2 - 3 flash igrice. Ajoj, bolje da šutim !

Drago G. moj omiljeni člankopisac ! <br/>Z-Admin Small Business CMS - http://www.z-admin.com
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
Deus ex machina kaže...
Tonči kaže...

To nije pitanje napretka, već jednostavnih tehnoloških pravila. Imaš slojeve na kojima se nešto izvršava, a svaki dodatan sloj je samo usporavanje i to je ono što nikada nije niti će odgovarati aplikacijama koje traže performanse.

To sto si rekao je teoretski bitno, u praksi potpuno nebitno - vecina programera, sto je blize hardwareu, samo rade packe umjesto optimiziranog koda.

 

S druge strane, plugin (ili HTML canvas) moze sve sto mu browser dozvoli; browser u tom slucaju postaje samo launcher. Ne vidim nikakav problem u kojem bi autorizirana aplikacija (poput Java appleta, ili ActiveX kontrole npr.) jednostavno zatrazila direktan pristup hardwareu, parent-aplikacija (browser) bi zatrazila exclusivity operativnog sistema, te proslijedila pluginu primjerice handle na DirectX kontekst ili OGL kontest.

Problem je 'protokol', tj. cinjenica da se browser smatra 'sigurnim' te da se svako klikanje na "Do you want to allow..." smatra velikim no-no.

Flash tu NIJE izuzetak - Flash samo ima veliku veliku srecu da je prigrabio tako velik dio trzista, da nitko vise ni ne razmislja da li ce ga instalirati ili ne.

 

Sto se tice bandwidtha, uzmi jedan thought experiment:

- u bilo kojoj FPS igri, iovako ionako saltas prema serveru stanje inputa svaki frame, sto nije nikakav problem

- server, konsekventno, salje natrag ili informacije za rendering pipeline (za OGL canvas) ili kontekstualne informacije - u tom slucaju, 'plugin' postaje VM koji izvrsava 'klijent' aplikaciju. U prvom slucaju, cacheiras sve ne-dinamicke podatke na klijenta i saljes samo clippanu scenu, u drugom slucaju uploadas sve, osim "gameloopa" :-)

 

 

Tehnicki, nikakav big deal, dapace sasvim izvedivo. Probaj napraviti svoj plugin za chrome ili mozillu, rendat ces svoju OGL aplikaciju bez problema.

Ono resursa sto ti browser pojede danas, lagano se nadoknadi popravcima browsera sa "HTML6" koji dozvoljava trazenje ekskluziviteta od underlying OS-a.

 

 

Edit:

to o cemu Slade govori je golden grail svih kompanija, i na tome se debelo radi.

Jasno, ako će ti browser dati pristup hardveru, nisi ništa izgubio, ali koja je svrha browsera u tom slučaju? Da bude launcher?

Radim s HTML-om svakodnevno već godinama i iskreno, puno je ljepše pisati svoj UI, nego raditi na ovom smeću od različitih platformi kakva je cijela plejada browsera danas.

Distribucija downloadom preko browsera nije bolja od distribucije putem Steama npr. Dapače, osjetno je lošija.

 

Što smo dobili korištenjem browsera i WebGL-a u odnosu na, primjerice, klasično OpenGL rješenje?

 

Igranje streamanjem je još daleko. Broadband veze u većini slučajeva nisu dovoljno dobre ni za surfanje.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
Tonči kaže...
Jasno, ako će ti browser dati pristup hardveru, nisi ništa izgubio, ali koja je svrha browsera u tom slučaju? Da bude launcher?

Radim s HTML-om svakodnevno već godinama i iskreno, puno je ljepše pisati svoj UI, nego raditi na ovom smeću od različitih platformi kakva je cijela plejada browsera danas.

Distribucija downloadom preko browsera nije bolja od distribucije putem Steama npr. Dapače, osjetno je lošija.

 

Što smo dobili korištenjem browsera i WebGL-a u odnosu na, primjerice, klasično OpenGL rješenje?

 

Igranje streamanjem je još daleko. Broadband veze u većini slučajeva nisu dovoljno dobre ni za surfanje.

Pa, naravno, ni OGL canvas ne postoji bez unaprijedjivanja i HTML standarda i HTML renderera (ie. browsera). Ako zelimo igre u browseru, tech mora ici naprijed, trenutno je najveci problem input jer koristi event pump OS-a umjesto hardware.

 

No, streamanje nije tako daleko, zapravo. Evo ti jedno idejno rijesenje: ako su texture i eventualno VBO-i cacheirani na klijentu, podaci koje moras slati su samo delte. To nije puno, a moze se i skomprimirati.

Takodjer, online igre danas koriste puno razlicitih prediction tehnika da bi gameplay _izgledao_ glatko (dok u pozadini to mozda i nije) - ne vidim nikakvu prepreku u koristenju slicnih algoritama za rendering.

 

Kod igara je uvijek sve u varanju (ovo zvuci bas smijesno! :-D) - dokle god se _osjeca_ da izgleda OK i igra se OK, sve je pet. Nikoga ne briga kako to radi ispod haube ;-)

It is loneliness that makes the loudest noise... This is true of men as of dogs... - Eric Hoffer \n http://alone.pleasantnightmare.com
16 godina
odjavljen
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
Deus ex machina kaže...

Pa, naravno, ni OGL canvas ne postoji bez unaprijedjivanja i HTML standarda i HTML renderera (ie. browsera). Ako zelimo igre u browseru, tech mora ici naprijed, trenutno je najveci problem input jer koristi event pump OS-a umjesto hardware.

 

No, streamanje nije tako daleko, zapravo. Evo ti jedno idejno rijesenje: ako su texture i eventualno VBO-i cacheirani na klijentu, podaci koje moras slati su samo delte. To nije puno, a moze se i skomprimirati.

Takodjer, online igre danas koriste puno razlicitih prediction tehnika da bi gameplay _izgledao_ glatko (dok u pozadini to mozda i nije) - ne vidim nikakvu prepreku u koristenju slicnih algoritama za rendering.

 

Kod igara je uvijek sve u varanju (ovo zvuci bas smijesno! :-D) - dokle god se _osjeca_ da izgleda OK i igra se OK, sve je pet. Nikoga ne briga kako to radi ispod haube ;-)

Slažem se, ali - browseri jesu i još će dugo biti - kako ti kažeš event base - dakle Request-Response. Pluginovi ne trebaju browser. Ako već radiš nešto za plugin, možeš i direktno. - Pogledaj performanse WPF-a, Silverlighta i Flasha. To je osjetno sporije od drugih rješenja.

 

Ali da, streamanje je možda dobro u... Kanadi? - U Hrvatskoj platiš 16/1mbps vezu s pingom 50ms, a 90% vremena imap 2/0.5 vezu s pingom 220-450ms.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
Tonči kaže...
1) Slažem se, ali - browseri jesu i još će dugo biti - kako ti kažeš event base - dakle Request-Response. Pluginovi ne trebaju browser. Ako već radiš nešto za plugin, možeš i direktno. - Pogledaj performanse WPF-a, Silverlighta i Flasha. To je osjetno sporije od drugih rješenja.

Ali da, streamanje je možda dobro u... Kanadi? - U Hrvatskoj platiš 16/1mbps vezu s pingom 50ms, a 90% vremena imap 2/0.5 vezu s pingom 220-450ms.

1. Mislio sam event-based u smislu da browser handlea evente koje OS salje (tzv. event pump) a onda te evente proslijedjuje pluginu, umjesto da plugin ima direktan pristup hardwareu pa onda ocitava stanje inputa kako mu pase

 

2. Eh, da mi je u Kanadi veza kakva je u Norveskoj ili Hrvatskoj. Stari moj, u Kanadi NE POSTOJI koncept flat-ratea. Ako nadjes nekog jadnog flat rate providera, dobit ces 5/1 vezu i to u strogo odredjenim dijelovima grada....

Vecina ljudi koristi net preko prikljucka za kabelsku, koji ide brzo (50, pa i 100 mbps), ali ogranicen si s 20-60gb _prometa_ (ne downloada) mjesecno

It is loneliness that makes the loudest noise... This is true of men as of dogs... - Eric Hoffer \n http://alone.pleasantnightmare.com
16 godina
odjavljen
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
Deus ex machina kaže...
Tonči kaže...
1) Slažem se, ali - browseri jesu i još će dugo biti - kako ti kažeš event base - dakle Request-Response. Pluginovi ne trebaju browser. Ako već radiš nešto za plugin, možeš i direktno. - Pogledaj performanse WPF-a, Silverlighta i Flasha. To je osjetno sporije od drugih rješenja.

Ali da, streamanje je možda dobro u... Kanadi? - U Hrvatskoj platiš 16/1mbps vezu s pingom 50ms, a 90% vremena imap 2/0.5 vezu s pingom 220-450ms.

1. Mislio sam event-based u smislu da browser handlea evente koje OS salje (tzv. event pump) a onda te evente proslijedjuje pluginu, umjesto da plugin ima direktan pristup hardwareu pa onda ocitava stanje inputa kako mu pase

 

2. Eh, da mi je u Kanadi veza kakva je u Norveskoj ili Hrvatskoj. Stari moj, u Kanadi NE POSTOJI koncept flat-ratea. Ako nadjes nekog jadnog flat rate providera, dobit ces 5/1 vezu i to u strogo odredjenim dijelovima grada....

Vecina ljudi koristi net preko prikljucka za kabelsku, koji ide brzo (50, pa i 100 mbps), ali ogranicen si s 20-60gb _prometa_ (ne downloada) mjesecno

1. Da, ali s obzirom da su browseri sve više sandboxani, pitanje je hoće li ikad doći do promjene? Ako već idu direktno naredbe plugin-OS, čemu onda browser?:)

2. Ali, flat rijetko kome treba. Ja radom i igranjem ne trošim preko 50GB. Ako ti fali, platiš još!

16 godina
neaktivan
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
Tonči kaže...
1. Da, ali s obzirom da su browseri sve više sandboxani, pitanje je hoće li ikad doći do promjene? Ako već idu direktno naredbe plugin-OS, čemu onda browser?:)

2. Ali, flat rijetko kome treba. Ja radom i igranjem ne trošim preko 50GB. Ako ti fali, platiš još!

1. Pa - tom logikom, zasto je Flash embeddan u browser? Zasto imamo dinamicki HTML? Ja se ne slazem da nam to isto treba (debilizam mi je gurati GUI u HTML, iskreno), ali... ispalo je nekako da je HTML standard, da je browser standardna aplikacija svagdje, da je HTTP standardno otvoren port.... pa ljudi koriste sto mogu, umjesto da redizajniraju standarde....

 

2. Slazem se, samo konstatiram da je situacija preko bare, sto se interneta i mobilne telefonije tice, puno puno puno losija nego u Europi. Vjerovao ili ne, imam najjaceg providera za cellphone ovdje, pa u nekim dijelovima grada imam crnu rupu (npr. bas gdje radim nemam signala uopce)

It is loneliness that makes the loudest noise... This is true of men as of dogs... - Eric Hoffer \n http://alone.pleasantnightmare.com
16 godina
odjavljen
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
Deus ex machina kaže...

1. Pa - tom logikom, zasto je Flash embeddan u browser? Zasto imamo dinamicki HTML? Ja se ne slazem da nam to isto treba (debilizam mi je gurati GUI u HTML, iskreno), ali... ispalo je nekako da je HTML standard, da je browser standardna aplikacija svagdje, da je HTTP standardno otvoren port.... pa ljudi koriste sto mogu, umjesto da redizajniraju standarde....

 

2. Slazem se, samo konstatiram da je situacija preko bare, sto se interneta i mobilne telefonije tice, puno puno puno losija nego u Europi. Vjerovao ili ne, imam najjaceg providera za cellphone ovdje, pa u nekim dijelovima grada imam crnu rupu (npr. bas gdje radim nemam signala uopce)

1. Zato jer je jedini način da u browseru dobiješ UX desktopa.

2. Znam, da. Azija pak rula za veze.

 

{#}

 

Svakako, ne vidim niti jedan razlog zašto high-performance igru izdati u browseru. Kao programer, uvijek ću se odlučiti za čisti OS/driver API pristup.

Poruka je uređivana zadnji put pet 21.10.2011 23:56 (Tonči).
16 godina
protjeran
offline
Strava kreće iz Farmvillea

iskreno rađe ne igram igre nego da igram takve igre :) 

 

Kad se igra onda se igra nesto posteno 

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
Tonči kaže...
Deus ex machina kaže...

1. Pa - tom logikom, zasto je Flash embeddan u browser? Zasto imamo dinamicki HTML? Ja se ne slazem da nam to isto treba (debilizam mi je gurati GUI u HTML, iskreno), ali... ispalo je nekako da je HTML standard, da je browser standardna aplikacija svagdje, da je HTTP standardno otvoren port.... pa ljudi koriste sto mogu, umjesto da redizajniraju standarde....

 

2. Slazem se, samo konstatiram da je situacija preko bare, sto se interneta i mobilne telefonije tice, puno puno puno losija nego u Europi. Vjerovao ili ne, imam najjaceg providera za cellphone ovdje, pa u nekim dijelovima grada imam crnu rupu (npr. bas gdje radim nemam signala uopce)

1. Zato jer je jedini način da u browseru dobiješ UX desktopa.

2. Znam, da. Azija pak rula za veze.

 

{#}

 

Svakako, ne vidim niti jedan razlog zašto high-performance igru izdati u browseru. Kao programer, uvijek ću se odlučiti za čisti OS/driver API pristup.

 

Pa zar WebGL nije optimiziran do bola, ako se baš netko hoće zahebavat s low levelom ?

Ne vidim zbilja neku prepreku brzom razvoju kvalitetnih igri za web. Npr. Quake 3 je već odavno dostupan kao browser igra , od nedavno Unreal engine 3 sa podrškom za flash, Unity već odavno ima svoj browser plugin i sve radi poprilično dobro.

 

 

16 godina
protjeran
offline
Strava kreće iz Farmvillea

ali zasto bi se koristio browser ? ne vidim koja korist od toga

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
hrvatskafarkasevec kaže...

ali zasto bi se koristio browser ? ne vidim koja korist od toga

Pa ljudi žele chatati na Facebooku dok igraju Battlefield 3 u MP

 

Kako ne kužiš, ubiješ nekoga i onda brzo osvježiš status...

http://steam-expo.com/ But, you won't find love in a, won't find love in a hole. It takes more than fucking someone to keep yourself warm.
Poruka je uređivana zadnji put sub 22.10.2011 0:12 (OriginalEXE).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
hrvatskafarkasevec kaže...

ali zasto bi se koristio browser ? ne vidim koja korist od toga

 

Pa ono za sada instant play.

 

Inaće, osobno ne igram niti preferiram browser igre, nije mi po ukusu niti sam našao neku da mi se sviđa ili preokupi pozornost, ali činjenica je da velik broj ljudi igra .

 

 

16 godina
protjeran
offline
Strava kreće iz Farmvillea

bez browsera se moze slozit jos instantiji start :) pogotovo za ove igre 
koje se vrte na njima 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
hrvatskafarkasevec kaže...

bez browsera se moze slozit jos instantiji start :) pogotovo za ove igre 
koje se vrte na njima 

 

Da ali prati malo klince, neda im se skidat , instalirat itd. igre, recimo u 10 minuta promjene 10 igri na fejsu, stalno nešto igraju , a u biti da ne odigraju ništa, meni je to glupo, ali njih to zabavlja.

16 godina
odjavljen
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
woodgamesfx kaže...
Tonči kaže...

Svakako, ne vidim niti jedan razlog zašto high-performance igru izdati u browseru. Kao programer, uvijek ću se odlučiti za čisti OS/driver API pristup.

 

Pa zar WebGL nije optimiziran do bola, ako se baš netko hoće zahebavat s low levelom ?

Ne vidim zbilja neku prepreku brzom razvoju kvalitetnih igri za web. Npr. Quake 3 je već odavno dostupan kao browser igra , od nedavno Unreal engine 3 sa podrškom za flash, Unity već odavno ima svoj browser plugin i sve radi poprilično dobro.

 

 

Jesi probao? Napisao nešto u Flashu, WebGL-u? Nisi? - OK:) Sad idi pitaj CryTek zašto Crysis nije browser i WebGL igra.

 

Quake Live je igra stara 12 godina. Radi dobro i na mobitelima nakon više od desetljeća.

Poruka je uređivana zadnji put sub 22.10.2011 0:23 (Tonči).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
Tonči kaže...

 

 

Jesi probao? Napisao nešto u Flashu, WebGL-u? Nisi? - OK:) Sad idi pitaj CryTek zašto Crysis nije browser i WebGL igra.

 

Quake Live je igra stara 12 godina. Radi dobro i na mobitelima nakon više od desetljeća.

 

Čuj nisam, ali ne kužim zašto spominješ CryTek ????

Ne kužim kak je Quake 3 Live 12 godina stara igra ? Mislim da si se maloi pogubio.

16 godina
protjeran
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
woodgamesfx kaže...
hrvatskafarkasevec kaže...

bez browsera se moze slozit jos instantiji start :) pogotovo za ove igre 
koje se vrte na njima 

 

Da ali prati malo klince, neda im se skidat , instalirat itd. igre, recimo u 10 minuta promjene 10 igri na fejsu, stalno nešto igraju , a u biti da ne odigraju ništa, meni je to glupo, ali njih to zabavlja.

znaci poglupljivat cemo ljude sve vise zbog lijenosti ,a i igre nisu za klince 

Poruka je uređivana zadnji put sub 22.10.2011 0:27 (hrvatskafarkasevec).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Strava kreće iz Farmvillea
hrvatskafarkasevec kaže...

znaci poglupljivat cemo ljude sve vise zbog lijenosti ,a i igre nisu za klince 

 

Čuj ja ti kažem kako je  i kažem da nisam pobornik toga, debelo gore sam to napisao i zašto, ali činjenice su činjenice sviđalo se to nekone ili ne, mislim svatko ima blagodat izbora, barem kada je o ovome rijeć , zato tko voli nek izvoli.

Poruka je uređivana zadnji put sub 22.10.2011 0:31 (woodgamesfx).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice