- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kinezi u zadnje vrijeme nešto manje kopiraju, a nešto više izmišljaju vlastite ideje.
Ovo nece nikad zazivit.
Kinezi u zadnje vrijeme nešto manje kopiraju, a nešto više izmišljaju vlastite ideje.
A iz prilozenog se vidi da im slabo ide. Bolje im ide kopiranje :)
Jer kosta pet puta manje i vidis grad po kojem se vozas dok u metrou vecinu vremena provedes pod zemljom.
bemti sve, kad vidis sto oni rade,kojom brzinom idu naprijed..
pa onda gledam kombinaciju hrvatskih cesta ispred moje ulice gdje njih 17 vec 2 i pol mjeseca rade parking za 10 auta koji kosta kao jedna podzemna garaža.
Zanimljiv koncept, nikad prije nisam cuo za ovako nesto. Sto se tiče visine, kao sto je sad ove visine, mozes ga i povisiti koliko treba da mogu proć normalni kamioni (pretpostavljam) Zanimljivo jer koristis postojeću infrastrukturu (barem prostorno pa nemoras se ukopavati u zemlju) a ne smetas postojeći promet (nego ga rasterecujes jer smanjujes potrebu za busom, tramom ili autom).
Ovo može ići samo ravno ili u vrlo blage zavoje. Pogotovo ako su vozila ispod njega.
Ovo je čista glupost:
1: teško da će ovaj vlak skrenuti u krivinu
2: Zamisli koliku gužvu će praviti putnici uz cestu čekajući vlak - pa koliko je ljudi na stanicama u metrou pod zemljom
3: A šta je sa semaforima i ostalim prometnim znakovima ?
4: uz koliko stepenica se moraš popeti da bi ušao u vlak ? A invalidi, kako će oni ući ?
5: a kako po snijegu to čudo vozi ( mislim na nanose snijega koje stvaraju ralice čisteći cestu za automobile - raskrižja će biti posebna koma )
ne vjerujem da će ovo zaživjeti. Jest da je jeftinije nego metro ali ima milion komplikacija