[...] te se zabio u zidkuće svog vlasnika.
Da.. Ameri svasta nazivaju zidom. Zato im kucu odnese malo jaci vjetar (na kojem mi susimo prsut).
[...] te se zabio u zidkuće svog vlasnika.
Da.. Ameri svasta nazivaju zidom. Zato im kucu odnese malo jaci vjetar (na kojem mi susimo prsut).
Da li je itko provjerio zapis, crne kutije ili barem crnog prozora, same građevine (građevine ko građevine a na kao jedinke ili pojedinca). I kuće se znaju zaigrati ps krenu metar sim, metar tam....
Mada meni sve to liči na laganu xxx igricu u novom automobilu u kojoj, u odsudnom trenutku, umjesto vrhunca slijedi udarac u zid.
E baš su mi takvi najbolji,računalo je pogriješilo
"kada je odjednom pedala gasa pritisnuta do kraja (100%). "
Tko normalan stisce gas do kraja, a pogotovo na parkingu. Ovo mi vise izgleda kao softverski bug nego ljudska greska. Greska u senzoru, komunikaciji...
Ako je iza volana vozač, on je odgovoran kuda to vozilo ide i za potencijalnu štetu koju uzrokuje upravljanjem istog; dakle, ne vozilo ili tvrtka proizvođač, već vozač. Nikakav autopilot ne umanjuje odgovornost.
Ne znam čemu uopće rasprava oko tog.
Ako je iza volana vozač, on je odgovoran kuda to vozilo ide i za potencijalnu štetu koju uzrokuje upravljanjem istog; dakle, ne vozilo ili tvrtka proizvođač, već vozač. Nikakav autopilot ne umanjuje odgovornost.
Ne znam čemu uopće rasprava oko tog.
Voziš auto u kojem u svakom trenutku računar ili Elon Musk osobno mogu preuzeti kontrolu nad vozilom.
""""Vozač je kriv.""""
"kada je odjednom pedala gasa pritisnuta do kraja (100%). "
Tko normalan stisce gas do kraja, a pogotovo na parkingu.
Auto je gotovo sigurno automatik. Vozac je vjerojatno u panici "sjeo" na gas, umjesto kocnice. Jako cest slucaj kod ž..automatika.
Pogledaj recimo ovo:
Jako cesto se to desava da ekipa odvali gas na kraju :D
Opet se tekst ne pročita do kraja, a krenu se pisati komentari. Ali i sam naslov teksta je neispravan. Ustvari se radi o vozačici, a još kad se napomene parkiranje, zaključak izvedite sami. Ko ti dade dozvolu kad umjesto kočnice pritisneš gas i to do daske.
http://www.liveleak.com/view?i=2d0_1421879747
Ne branim Teslu, ali 99% sam siguran da je ovo pokusaj vlasnika da svali krivicu na auto i dobije free popravku.
Meni je to logičan zaključak, čak i da nema logova. Parkirala se, u autu kojeg je možda i prvi put vozila(auto je star 4 dana, a muž je izjavio da ga je baš taj put žena vozila, iz čega bi se moglo zaključiti da to nije tako često) , možda ju je nešto omelo i pritisnula je krivu papučicu. Nije to prva Tesla, da postoji neki tako ozbiljan bug već bi ga netko primjetio, ali teško mi je zamisliti da se tako nešto uopće može dogoditi.
Opet se tekst ne pročita do kraja, a krenu se pisati komentari. Ali i sam naslov teksta je neispravan. Ustvari se radi o vozačici, a još kad se napomene parkiranje, zaključak izvedite sami. Ko ti dade dozvolu kad umjesto kočnice pritisneš gas i to do daske.
Zašto je to relevantno? I da, koji je zaključak?
mene samo zanima je li vozačica prirodna ili umjetna plavuša. no šalu na stranu (iako volim šalu nastranu): nije za guske sijeno.
Opet se tekst ne pročita do kraja, a krenu se pisati komentari. Ali i sam naslov teksta je neispravan. Ustvari se radi o vozačici, a još kad se napomene parkiranje, zaključak izvedite sami. Ko ti dade dozvolu kad umjesto kočnice pritisneš gas i to do daske.
Zašto je to relevantno? I da, koji je zaključak?
Neuspješni ljudi uvijek traže nešto čime mogu sebi davati lažnu važnost, neki su imali dobre ocjene na faksu, neki su izlazili sa zgodnom curom, neki slušaju opskurnu muziku, neki zarađuju mnogo, neki su branitelji, a neki su samo muškarci koji su položili vozački ispit.
Opet se tekst ne pročita do kraja, a krenu se pisati komentari. Ali i sam naslov teksta je neispravan. Ustvari se radi o vozačici, a još kad se napomene parkiranje, zaključak izvedite sami. Ko ti dade dozvolu kad umjesto kočnice pritisneš gas i to do daske.
Zašto je to relevantno? I da, koji je zaključak?
Zato jer je istina. Zaključak izvedi pomoću pridodanih video uradaka. Stavi očale da vidiš tko i kako se parkira. I tko im dadne dozvolu da voze.
Zato jer je istina. Zaključak izvedi pomoću pridodanih video uradaka. Stavi očale da vidiš tko i kako se parkira. I tko im dadne dozvolu da voze.
Molim bez seksističkih ispada.
mislim da je manje više klasićni H-most u pogonu,ili neka teslina specijalna verzija ali isto u principu,isti ako ima grešku/kvar može ovo napravit. i isto tako vjerovatno je throttle senzor na takvom mjestu da se zapravo nemože dokućit iz te kutije dali je problem bio u elektronici ili pritisnutoj papućici,naravno može bit i problem u samoj papućici pošto je ista elektronska. oba problema su mi nekako vjerovatnija nego da netko tko ima vozaćku pritisne gas umjesto koćnice ,zato jer da gas s nule direkt na 100% dođe odjednom mi nema smisla ako je vozać pritiska gas,a ima mi smisla da je probilo negdi na ulazu u pogonsku elektroniku par volti koji su nakon pojaćanja odmah dovoljni da s 0 na 100% gasa odjednom daju.
mislim da svi elektro automobili (čak i u ovoj raspadnutoj hrvatskoj) po zakonu moraju imat onaj veliki crveni killswitch glavnog napona pri ruci,baš se pitam zašto.
barem su se otvorili zračni jastuci
[...] te se zabio u zidkuće svog vlasnika.
Da.. Ameri svasta nazivaju zidom. Zato im kucu odnese malo jaci vjetar (na kojem mi susimo prsut).
zato se i radi tako da bude jeftino i lako novi sagraditi
-Često se dešava da ovo rijetko viđamo!
Ovaj survey vise govori o vozackoj kulturi nego sposobnostima, tako da kako je sagradjen (lose), zakljucci su upitni/nepostojeci.
Spol sam po sebi naravno ne govori nista, no odgoj i utjecaj okoline (koji su itekako podijeljeni po spolu) imaju jako puno veze.
Osoba koja odrasta u konstantnom kokodakanju da njezin spol losije vozi, biti ce (generalno) automatski i sama manje opustena i nervozna, te samim time opcenito reagirati na jedan od dva nacina: imitiranje (preagresivna voznja) ili neodlucnost ("ne zelim pogrijesiti"), a niti jedno od ova dva stanja ne ostavlja um cistim za -u biti- vrlo napornu stvar kao sto je voznja. Covjek pod stresom lakse cini greske.
Moze se za ovo kriviti sto god covjek pozeli, ali -ako sam u pravu- to je situacija.
Sto se tice subjektivnog shvacanja price (dakle, ne moze se uzeti za generaliziranje vec samo kokodacem o svojim iskustvima): *skoro* sam nebrojeno puta poginuo (na motoru), zbog nepaznje drugog vozaca, i premocnu vecinu cine zene. Izlijetanje na STOP, prestrojavanje trake ravno u mene, skretanje na lijevo dok ja idem ravno, pricanje na mobitel, sminkanje koristeci retrovizore, udarac odozada jer sam zakocio na zutom (umjesto da odvrnem)... moja mama redovito ide kroz stop bez stajanja ("Ma on je mene vidio, znam ja da ce on mene propustiti") a zena se prestrojava bez provjere retrovizora i zmigavaca ("Its fast traffic I don't have time! If I use blinkers they won't let me merge!")
Ironicno, dva puta kad sam zapravo zavrsio ozlijedjen - mogu to zahvaliti muskarcima :-D
No, na kraju krajeva kako sam nedavno elaborirao na FB-u - uskoro cemo se voziti u automatskim automobilima i cijela ova prica ce biti poprilicno nepostojeca.
(Raspravljat cemo o tome jel ispravna stvar sto je susjed umro jer mu se auto sam od sebe zabio u stup, jer je necije nekontrolirano dijete istrcalo na cestu.)
...a ima mi smisla da je probilo negdi na ulazu u pogonsku elektroniku par volti koji su nakon pojaćanja odmah dovoljni da s 0 na 100% gasa odjednom daju.
Naravno, u Tesli, automobilu od 100 000 $, koriste se tranzistori i operacijska pojacala, a na tim rucno jetkanim plocicama u auto svako malo preskoci napon.
Daj, dude..
Naravno, u Tesli, automobilu od 100 000 $, koriste se tranzistori i operacijska pojacala, a na tim rucno jetkanim plocicama u auto svako malo preskoci napon.
Daj, dude..
ovo podebljano ne shvaćam šta oćeš reć,nemaš veze ili si jednostavno trol.
možda i ima neki custom tranzistor ili most u jednom pakovanju ogromnom ali opet je to isto i pati od istih problema,i može probit svašta i izazvat problem, i to ćesto jako mali smd tranzistori na ulazu.
edit: model s koristi klasićne svima lako dobavljive komponente. slika
istu elektroniku koristi motor sa unutarnjim izgaranjem
...
otto motor koristi inverter u h mostu za pogon elektromotora?
Naravno, u Tesli, automobilu od 100 000 $, koriste se tranzistori i operacijska pojacala, a na tim rucno jetkanim plocicama u auto svako malo preskoci napon.
Daj, dude..
ovo podebljano ne shvaćam šta oćeš reć,nemaš veze ili si jednostavno trol.
možda i ima neki custom tranzistor ili most u jednom pakovanju ogromnom ali opet je to isto i pati od istih problema,i može probit svašta i izazvat problem, i to ćesto jako mali smd tranzistori na ulazu.
edit: model s koristi klasićne svima lako dobavljive komponente. slika
Slažem se,s tim da to nisu MOSFETi,nego IGBT+ ugradeni u Faradeyev kavez,tako da spada u sferu nemogućeg...
istu elektroniku koristi motor sa unutarnjim izgaranjem
...
otto motor koristi inverter u h mostu za pogon elektromotora?
Čak je slijepim nabadanjem skoro pogodio u sridu
Uglavnom,na dizelima driver Bosch pumpe koristi MOSFET za kontrolu dizni.
A nije u Faradeeyevom kavezu i ima preveliki otpornik na gate-u pa nikad nismo čuli da si je neki dizel sam dao gasa zbog te elektronike ...
Ili si oni tak opravdavaju sve probleme na autu: jebena elektronika,dok sam ganjo šajkaču,toga nije bilo
Bitno da proizvodači ne moraju imati neki standard kvalitete,jer će ionak ovce reć: nema veze,nisu krivi,elektronika je...
Neka ovo bude lekcija vlasniku. Sljedeći put neka kupi alfu romeo ili hyundaia.
BTW Zašto je u tekstu posebno naznačeno da je bila riječ o vozačici??? Čemu guranje seksističkog stava da žene ne znaju voziti? Znam hrpu žena koje bi napisale bolji članak i vozile istovremeno bolje od autora.
Neka frajer od te žene ode na sud sa tim svojim pričama da je kompjuter kriv.
Neka tuži Teslu!
Tako će pokazati cijelom svijetu kako je automobil Tesla kriv, a ne njegova žena.
mislim da je manje više klasićni H-most u pogonu,ili neka teslina specijalna verzija ali isto u principu,isti ako ima grešku/kvar može ovo napravit. i isto tako vjerovatno je throttle senzor na takvom mjestu da se zapravo nemože dokućit iz te kutije dali je problem bio u elektronici ili pritisnutoj papućici,naravno može bit i problem u samoj papućici pošto je ista elektronska. oba problema su mi nekako vjerovatnija nego da netko tko ima vozaćku pritisne gas umjesto koćnice ,zato jer da gas s nule direkt na 100% dođe odjednom mi nema smisla ako je vozać pritiska gas, ...
Zapravo ima jako puno smisla ako je vozac/ica pritisnuo/la "kocnicu" koja je u stvari bila gas. To zapravo ima i najvise smisla jer kocnicu nagazis koliko ide, a ako se zabunila i nagazila gas koliko ide to objasnjava zasto je gas dosao do 100%.
Neka ovo bude lekcija vlasniku. Sljedeći put neka kupi alfu romeo ili hyundaia.
BTW Zašto je u tekstu posebno naznačeno da je bila riječ o vozačici??? Čemu guranje seksističkog stava da žene ne znaju voziti? Znam hrpu žena koje bi napisale bolji članak i vozile istovremeno bolje od autora.
Nije nigdje nalgaseno, zar je autor trebao napisat vozac iako se radi o vozacici, ili? U enegleskom se to mozda ne "istice", ali hrvatski je takav jezik :S