Ovu stoku koja svjesno čini štetu kompletnoj državnoj ekonomiji pozatvarati i optužiti za terorizam.
Samo cekam da genijalci pokusaju blokirati tj. zabraniti Uber aplikaciju. Da mi je vidjeti na koji nacin ce to odraditi.
ne kužim koji se q bune. još im je i njihovo omiljeno "U" u logotipu.
Ovu stoku koja svjesno čini štetu kompletnoj državnoj ekonomiji pozatvarati i optužiti za terorizam.
Nije baš jednoznačno jasno na koga misliš....
Samo cekam da genijalci pokusaju blokirati tj. zabraniti Uber aplikaciju. Da mi je vidjeti na koji nacin ce to odraditi.
To je druga priča. Ako Uber kao služba djeluje mimo zakona, na to imaju pravo.
Nek ova taxi stoka svoje probleme s Uberom rješava s Uberom i državom a ne sa ostalim građanima.
Samo cekam da genijalci pokusaju blokirati tj. zabraniti Uber aplikaciju. Da mi je vidjeti na koji nacin ce to odraditi.
To je druga priča. Ako Uber kao služba djeluje mimo zakona, na to imaju pravo.
Nek ova taxi stoka svoje probleme s Uberom rješava s Uberom i državom a ne sa ostalim građanima.
Mimo zakona mozda i rade, ali budimo realni i iskreni kao da nasi taksisti ne rade mimo zakona, pocevsi od camea pa nadalje. Radi se o tome da je sad dosao veliki igrac i mogao bi ih pomest pa se uplasili . Slicno je bilo kad je cameo dosao u zg i onda su se bunili drugi da srezuju cijene previse i nakraju od toga nista nije bilo. Dok god netko nudi jeftinije i jednostavnije nevidim razloga, jbg prilagodi se ili nemoj pa propadni.
Nek ova taxi stoka svoje probleme s Uberom rješava s Uberom i državom a ne sa ostalim građanima.
Pa buraz ne u vugla
http://www.index.hr/vijesti/clanak/doznajemo--taksisti-dobili-batine-nije-poznato-tko-je-namlatio-taksiste-iz-dubrovnika-navodno-torcida/985265.aspx
Đura ce ti oprostiti sto te tukao!!!!!
Baš krasno, usred sezone blokirati pristup zračnoj luci na jer se pojavila transparentnija i praktičnija konkurencija. Još se i carinici prijete da će raditi gužve - već vidim da će ljudi biti oduševljeni "odmorom" u Hrvatskoj.
Svi zajedno lagano pile jedinu granu koja nas još drži da ne padnemo u ponor iz kojeg nema povratka. Svaka čast.
Kad se ljudi bore protiv buducnosti i nparetka to tako izgleda...
Bili taksisti ili Uber u pravu, ovo nije način... i ovo im je drugi put da idu blokirati državne prometnice... i da nitko radi toga ne najebe....
Dok je bilo Tita, bilo je i pendrečenja ovakvih!
Ljudima onemogućuju korištenje državnih cesta. Treba ralicom raščistiti aute sa ceste, a potom vozače u zatvor + novčana kazna + gubljenje licence taxi lopo.., vozača.
Baš krasno, usred sezone blokirati pristup zračnoj luci na jer se pojavila transparentnija i praktičnija konkurencija. Još se i carinici prijete da će raditi gužve - već vidim da će ljudi biti oduševljeni "odmorom" u Hrvatskoj.
Svi zajedno lagano pile jedinu granu koja nas još drži da ne padnemo u ponor iz kojeg nema povratka. Svaka čast.
Upitno je koliko su oni konkurencija, a koliko nelojalna konkurencija. U SAD je odobreno pokretanje skupne tužbe radnika protiv Ubera da im se prizna radno-pravni odnos, a onda cijene neće biti kao sada, ostat će samo lakoća naručivanja prijevoza. O transparentnosti njihove aplikacije u nekim drugim detaljima se može jako puno, za njih su zagrebački taksisti male bebe, početnici
Sve sto treba je dati svima jednaka prava.
Ako uberovci ne trebaju nikakve dozvole onda omoguci to isto obicnim taksistima..., jednaka prava za sve.
Ako drzava trazi svakakve dozvole od taksista, onda to moraju imati i uberovci.
TO je tako jednostavno, jednaka prava za sve.
Evo sad se vratio sa puta do aerodroma u Du, koji inca traje 45min povratni, a sad bio preko tri sata. Sramota da ih odmah jutros nisu uklonili za magistrale, jedine ceste prema aerodromu.... Odokativni prosjek prosvjednika, taxi auta mercedesi od 30k+ i vozači od 100+, jednom rjecju izgladnjela sirotinja...
Ovi se ovdje bore protiv svih vrsta konkurencije, sve kako ne bi spustili cijenu vožnji na koliko toliko normalnu razinu..
Mislim, evo sad sam pogledao, 5 (pet) ubera trenutno u cijelom gradu.. na valjda 200 taksista, i onda kazu dignu im 80% posla... mozda tako poreznicima objasnjavaju kako tako malo racuna fiskaliziraju dnevno ;)
Bit će posla za uberovce
Baš krasno, usred sezone blokirati pristup zračnoj luci na jer se pojavila transparentnija i praktičnija konkurencija. Još se i carinici prijete da će raditi gužve - već vidim da će ljudi biti oduševljeni "odmorom" u Hrvatskoj.
Svi zajedno lagano pile jedinu granu koja nas još drži da ne padnemo u ponor iz kojeg nema povratka. Svaka čast.
Ako nešto radi van zakona onda se to ne zove "transparentna i praktična konkurencija" nego, najblaže rečeno, mutikaše. Ako problem taksista i Ubera gledam odvojeno od ovog slučaja onda sam na strani onih koji legalno rade svoj posao.
Baš krasno, usred sezone blokirati pristup zračnoj luci na jer se pojavila transparentnija i praktičnija konkurencija. Još se i carinici prijete da će raditi gužve - već vidim da će ljudi biti oduševljeni "odmorom" u Hrvatskoj.
Svi zajedno lagano pile jedinu granu koja nas još drži da ne padnemo u ponor iz kojeg nema povratka. Svaka čast.
Upitno je koliko su oni konkurencija, a koliko nelojalna konkurencija. U SAD je odobreno pokretanje skupne tužbe radnika protiv Ubera da im se prizna radno-pravni odnos, a onda cijene neće biti kao sada, ostat će samo lakoća naručivanja prijevoza. O transparentnosti njihove aplikacije u nekim drugim detaljima se može jako puno, za njih su zagrebački taksisti male bebe, početnici
Pa nitko nije ni rekao da su jeftiniji. Dapaće, često kad je gužva zna biti i skuplje nego klasični taxi.
Svi zajedno se ponašaju kao da Uber vozi ekipa koji nema pametnijeg posla pa se malo vozika i zarađuje džeparac. Ta ekipa isto većinom samo pokušava preživjeti, a s obzirom da je političarima u ovoj zemlji stvaranje novih radnih mjesta negdje pri dnu prioriteta zašto im uskratiti bar nekakav način zarade.
Prisjetimo se što se događalo kada je Cammeo dolazio u Zagreb:
http://www.index.hr/vijesti/clanak/zbog-cega-zapravo-strajkaju-zagrebacki-taksisti/519648.aspx
Ekipa se ponaša kao mafija a država im to tolerira. Koliko je bilo napada na druge taksiste, na uberovce, na njihove putnike, blokiranja prometa (pardon, "spontanih okupljanja"), i onda se pozivaju na zakon.
Uber je sam po sebi problematična kompanija koja ima problema s hrpom tužbi van i unutar kompanije, ali i da on nestane kurs je zadan, svijet ide dalje i vrijeme taksiranja je na zalazu. Dosta gradova već ima u pogonu neki oblik autonomnih vozila javnog prijevoza, potpuno autonomni komercijalni automobili su iza ugla. Što će onda?
Bit će posla za uberovce
Da, da, treba im uzeti vozačke na licu mjesta, pa da moraju zvati Uber da ih odveze kući
Stvar s ovim uberom je malo kompleksinja ... zamisli da dođeš u ljekarnu i tražiš neki ljek (zamisli sa je riječ o marivarinu) i taj ljek ti daje trgovac (ne apotekar) jasno da trebaš pitat kako se ljek dozira i kakve su nus pojave sigurno da nebi pristao da ti taj ljek daje trgovac. E pa takva ista stvar je sad i s uberom ... ljudi koji imaju položene sve licence do sada su taxirali jasno od njih su imali koristi svaki grad je imao svoje propise koje su taxisti tog mjesta morali ispoštovat da bi dobili taxi licencu ... sa uberom nije tako ... niko te ljude ne provjerava dali su oni sposobni obavljat tu djelatnost ... o etici neću niti razovarat jer nedavno je javljeno da je jedan uberov vozač dao podatke jednom svom poznaniku da proba kontaktirat osobu za smještaj. Obzirom da sam ja u kontaktu s ljudima koji voze taxi znam jako dobro kako su se postavili ... budite sigurni da dosadašnji taxista neće riskirat gubitak taxi licence za nekakav sitni interes. Uberovac pak gleda samo jedno da zaradi što brže novac ... nad glavom nema nikakvu brigu o gubitku ikakve licence. Znam da taxi usluga je skupa mada ima sad i jeftinijih taxista koji imaju sve licence ... recimo sad u dalmaciji ima mnogo uberovaca koji uopće nemaju pojma gdje se nalaže bitnije ulice ... uber voze ljudi koji ne žive u tom gradu tako da ima smješnih situacija kad mene uberovac priupitat gdje se on trenutno nalazi i gdje treba odvest putnike. Smješno zar ne :D
A kao da taksistima nije cilj ubaciti lovu u džep. Koliko njih je naporno i guraju vizitke u ruke, ne izdaju račune, što sve ne.
Što ti znači licenca? Ti bi zbog licence platio duplo više za identičnu stvar?
Možda vozači Ubera priupitaju kud točno da skrenu, ali bar nisu kao ove pičke koje blokiraju magistralu. Magistralu, ej. Obična bahata govna. Pa tom magistralom i hitna može juriti i što onda, bude sudar jer ove bitange ne žele konkurenciju?
Pa di bi svijet dospio da svi kojima se pojavi konkurencija počnu napadati i smetati ljudima okolo??
Ne znam što država glumi kad ih već nije sve privela i oduzela im licence. Zamisli da doktor odluči nikoga ne liječiti i još zaključa vrata bolnice da ama baš nitko ne može ući jer se njegov pacijent prebacio nekom drugom doktoru. Nije uber kompleksan nego su taksisti razmažena govna.
Stvar s ovim uberom je malo kompleksinja ... zamisli da dođeš u ljekarnu i tražiš neki ljek (zamisli sa je riječ o marivatinu) i taj ljek ti daje trgovac (ne apotekar) jasno da trebaš pitat kako se ljek dozira i kakve su nus pojave sigurno da nebi pristao da ti taj ljek daje trgovac. E pa takva ista stvar je sad i s uberom ... ljudi koji imaju položene sve licence do sada su taxirali jasno od njih su imali koristi svaki grad je imao svoje propise koje su taxisti tog mjesta morali ispoštovat da bi dobili taxi licencu ... sa uberom nije tako ... niko te ljude ne provjerava dali su oni sposobni obavljat tu djelatnost ... o etici neću niti razovarat jer nedavno je javljeno da je jedan uberov vozač dao podatke jednom svom poznaniku da proba kontaktirat osobu za smještaj. Obzirom da sam ja u kontaktu s ljudima koji voze taxi znam jako dobro kako su se postavili ... budite sigurni da dosadašnji taxista neće riskirat gubitak taxi licence za nekakav sitni interes. Uberovac pak gleda samo jedno da zaradi što brže novac ... nad glavom nema nikakvu brigu o gubitku ikakve licence. Znam da taxi usluga je skupa mada ima sad i jeftinijih taxista koji imaju sve licence ... recimo sad u dalmaciji ima mnogo uberovaca koji uopće nemaju pojma gdje se nalaže bitnije ulice ... uber voze ljudi koji ne žive u tom gradu tako da ima smješnih situacija kad mene uberovac priupitat gdje se on trenutno nalazi i gdje treba odvest putnike. Smješno zar ne :D
Ja neznam di je niti jedna ulica, ali google mapsi znaju svaku... zamisli ti te tehnologije, do kud je to doguralo, da moš u ruci nosit telefon, fotoaparat, gps... ma, čudo jedno, moraš to probat!
To čudo ti recimo slabo pomaže recimo gdje ja radim jer je riječ o parku prirode i lokacije koje oni traže su slabo ubilježene na GPS-u znam iz vlastitog iskustva:)
Baš sad čitam na jednom portalu da su par taksista pretukli u Dubrovniku. Baš mi je drago, neka se sad bahate.
Da budem iskren, i meni je isto bila puna kapa Uberovaca koji su stigli iz drugih gradova HR u vrijeme Ultre. Tada se nisi mogao po gradu kretati, a da neki auto DA/RI/KA i drugih tablica ne pokuša ući u suprotan smjer, da ti ne uđe u traku usred raskrižja iako njegova vodi u drugom smjeru, da se taj auto ne vuče po cesti itd.. Međutim, to je očekivano, svi taksisti ni Uber vozači u okolici Splita nisu mogli pokriti potražnju.
To je ključ, ponuda i potražnja.
Rješenje ove situacije s našim dragim šahistima nije zabrana Ubera, nego smanjivanje raznoraznih glupih nameta koje plaćaju taksisti i otvaranje tržišta.
Ovako svaki idiot s 3 auta može zagorčati život čitavom gradu, samo ako mu šune.
Ovo što su taksisti napravili u Dubrovniku nije bio prosvjed nego gotovo potpuna blokada magistralne ceste (i jedine veze sa aerodromom) u trajanju od tri i po sata, što je van svake pameti, i u normalno uređenoj državi se ne bi smjelo događati.
Jasno mi je da taksisti, bez uvrede, nisu neki lumeni, ali mi stvarno nije jasno kako nekome tko direktno ovisi o turistima (glavninu zarade dubrovački taksisti zarede tijekom ljetnih mjeseci) može pasti na pamet ovakva glupost. Izazvali su bijes javnosti, a brojnim turistima izazvali probleme u dolasku i odlasku iz Dubrovnika. Izgleda da im je financijski gubitak uzrokovan pojavom nelojalne konkurencije potpuno pomutio pamet.
S druge strane, zaprepaščuje neefikasnost, ili bolje rečeno, zbunjenost državnih službi (iako se mora priznati da je i sami prosvjed/blokada uzorkovan sporim reakcijama državnih institucija) koje nisu u bile u stanju u najkraćem roku ukloniti cestovnu blokadu.
Da budem iskren, i meni je isto bila puna kapa Uberovaca koji su stigli iz drugih gradova HR u vrijeme Ultre. Tada se nisi mogao po gradu kretati, a da neki auto DA/RI/KA i drugih tablica ne pokuša ući u suprotan smjer, da ti ne uđe u traku usred raskrižja iako njegova vodi u drugom smjeru, da se taj auto ne vuče po cesti itd.. Međutim, to je očekivano, svi taksisti ni Uber vozači u okolici Splita nisu mogli pokriti potražnju.
To je ključ, ponuda i potražnja.
Rješenje ove situacije s našim dragim šahistima nije zabrana Ubera, nego smanjivanje raznoraznih glupih nameta koje plaćaju taksisti i otvaranje tržišta.
Ne, rješenje je u prisiljavanju svih onih koji se bave nekom djelatnošću da ispunjavaju sve uvjete koji su propisani za tu djelatnost. Ako je za taksiranje propisano da vozač mora biti profesionalac onda on to mora i biti neovisno vozi li za Cameo, Uber ili samog sebe. U Njemačkoj su to sasvim fino regulirali. Postoji Uber Black i Uber Taxi čiji vozači imaju položene sve ispite koji se zahtijevaju za taksiranje. Klasični Uber je zabranjen zbog nepoštivanja propisa.
da je uber firma ,sluzbena ,s svojim auto parkom ,sve ok
ovako svaki debil pedofil silovatelj ubica moze se javiti na vs uber poziv za voznjom
kad obavi svoje baci mobitel i nikom nist