Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti SUV,

poruka: 12
|
čitano: 1.696
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti SUV,".
15 godina
moderator
offline
Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti SUV,

Prije mjesec dana sam kupio Kodiaq 2021. godište jer trebam auto sa 7 sjedala. Gotovo iste karakteristike kao ovaj testirani, osim što je naravno starija linija. Vidim da su razlike uglavnom dizajnerske što se tiče interijera. Kod mehanike nema gotovo nikakvih promjena.

 

Uglavnom, zadnjih 7 godina sam vozio VW Passat 2.0 TDI iz 2013. s mehaničkim mjenjačem. Moram priznati da mi se osobno 11 godina stari Passat u mnogočemu čini boljim. Manje troši, finije ubrzava, stabilniji je na cesti, rekao bih da ima čak i više tovarnog prostora, bez obzira na litre koje se spominju. Ima veći rezervoar (65 litara). S njim sam prolazio oko 1000 km između tankanja, a s Kodiaqom mi se na 650 km upalila lampica. Parkirni senzori definitivno bolje i točnije funkcioniraju kod Passata.

 

Passata još nisam prodao, a moram ga teška srca prodati jer mi je višak. :(

Vinko Krištić | BUG Marketing
 
10 0 hvala 2
3 godine
offline
Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti SUV,

Takoder vozim passata i tih suvova sam se navozao osobno mi je to sve žali boze, preglomazno i nis koristi od tih gabarita, koliko se pise da su pregledniji ja bi bas rekao suprotno totalno nepregledni zbog svoje glomaznosti.
Od ovih manjih nikakva realna korist naspram golf klase!Tebi sretno s novim autom nek te sluzi!

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.10.2024 23:06 (Boris grozni).
Moj PC  
5 1 hvala 2
9 godina
offline
Re: Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti
vincimus kaže...

Prije mjesec dana sam kupio Kodiaq 2021. godište jer trebam auto sa 7 sjedala. Gotovo iste karakteristike kao ovaj testirani, osim što je naravno starija linija. Vidim da su razlike uglavnom dizajnerske što se tiče interijera. Kod mehanike nema gotovo nikakvih promjena.

 

Uglavnom, zadnjih 7 godina sam vozio VW Passat 2.0 TDI iz 2013. s mehaničkim mjenjačem. Moram priznati da mi se osobno 11 godina stari Passat u mnogočemu čini boljim. Manje troši, finije ubrzava, stabilniji je na cesti, rekao bih da ima čak i više tovarnog prostora, bez obzira na litre koje se spominju. Ima veći rezervoar (65 litara). S njim sam prolazio oko 1000 km između tankanja, a s Kodiaqom mi se na 650 km upalila lampica. Parkirni senzori definitivno bolje i točnije funkcioniraju kod Passata.

 

Passata još nisam prodao, a moram ga teška srca prodati jer mi je višak. :(

Koliko ti konja ima Passat, vidim ovaj Kodiaq je 2.0 tdi 150hp?

Vjerojatno je power to weight veći bio na passatu, gume su mu sigurno uže, također i otpor zraka manji.

 

Vozim passata b7 2014 2.0 TDI 177hp ( manual ) i stvarno kako kažeš, jako dobro ubrzava, po otvorenoj cesti bez divljanja je potrošnja oko 5l, stabilan je, dobro izoliran.

 

Vozio sam nedavno službenu Octaviju mk3.5 2020. 1,6 TDI, 115hp, Passat je udobniji, tiši na autoputu, o ubrzanju ne moram ni pričati, 1,6TDI je kilav dok ne prođe 2200-2300 okretaja.

 

10 godina
offline
Re: Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti
Kupio ga prije 3 mjesec, ali benzinca. 💪
Nadglednik dina
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
moderator
offline
Re: Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti
Passat je 140 KS (103 kW), a gume su mu 215 55 16. Kodiaq je 150 KS (110 kW), a gume su 235 50 19. Istina je da i meni limuzina izgleda preglednija za vožnju, lakše se provlačim i parkiram, iako realno Kodiaq je otprilike iste širine, a čak je i malo kraći. Možda mi ustvari treba samo vremena za privikavanje. Svjesno sam išao opet na VW (ili Škodu, ista stvar) upravo radi navike.
Vinko Krištić | BUG Marketing
13 godina
offline
Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti SUV,

Limuzina i SUV nikako ne idu u usporedbu!Povišeno auto je nestabilnije ,veći otpor zraka,veća potrosnja,veca buka zbog strujanja zraka i kotrljanja večih kola!Vozio sam generaciju prije Kodiaq do Mihena i nazad..odlično auto sa vrlo pristojnom količinom konfora i mjesta!Mislim da je tad Kodiaq plačen 35 000 eura,,2.0 TDI 150ks manualac.mislim da je 2019 godina proizvodnje.Ova nova na oko mi nije legla,trebat ce jos vremena da se priviknem!

AUDIOFIL
Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti
Tvrdnje ti stoje ali samo djelomično.
Pred destak godina Mercedes benz je napravio jedno od najaerodinamičnijih vozila. Ima oblik kutije tj ribe napuhače.

Ja vozim Mazdu CX 5 2,2 td 150ks 380Nm (dvije sekvencijalne turbine), 6 stupnjeva manualni mjenjač 12/2015.
Na relaciji Ri - Zd troši 4,2L/100km. Sa 46 litara sam najviše prešao 1150km. Moglo je još. U gradu trošim ispod 6L dok je žena nešto iznad 6L. Po autoputu Zd Zg Zd bude prosjek ispod 6,5L/100km.
Nedavno sam se vozio u Passatu, Audiu A4 itd. Po udobnosti joj nisi niti blizu. Isto tako unatoč gabaritima, ne osjećam nikakvo naginjanje u zavojima. Može se brzo voziti.
Zvučna izolacija je dobra.
vicious
21 mjesec
offline
Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti SUV,

Iz članka "te je čak relativno zabavan na zavojitoj cesti".

Zabavan je poput natkaslića moje pokojne prabake.

viciousone kaže...
Tvrdnje ti stoje ali samo djelomično.
Pred destak godina Mercedes benz je napravio jedno od najaerodinamičnijih vozila. Ima oblik kutije tj ribe napuhače.

 

To je koncept koji se zove Bionic, koeficijent otpora zraka 0,19, dok je među najboljima Eco-Runner 8, on ima 0,048. Još jedan primjer, Tatra 77 iz 1934. imala je 0,212. Međutim, nizak koeficijent otpora zraka ne znači automatski da vozilo ima mali otpor zraka, treba ga pomnožiti s čeonom površinom (i brzinom na kvadrat, ali recimo da uspoređuješ na istoj brzini od npr. 150 km/h pa onda nema veze...). Tako da je moguće da neki SUV s koeficijentom 0,25 i velikom površinom ima veći otpor nego kompakt s 0,31 i manjom površinom. Naravno da je manji koeficijent uvijek dobar znak, ali nije apsolutni znak male potrošnje.

 

Ostale anegdotalne usporedbe ne bi komentirao, jedino to da se potrošnja može vidjeti na većem uzorku:

https://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/1254-CX-5.html?fueltype=1&fuelsort=1&constyear_s=2015&power_s=150&gearing=1&powerunit=2

 

 
4 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti
Evo trenutno vozim Skodu Octaviu 2.0 tdi 115ks,kombinirana voznja je 6.2L..te 4 L mozda bih moj stari napravija koji ima skoro 80 godina a i to je upitno.
Npr razlika Kodiaqa i Octavie je nebo zemlja u zavojima i samom osjecaju voznje,otpor zraka je mislim 0.24 i to je među boljima u klasi!
Klima mi je non stop upaljenja,mozda bi jos malo manje smanjio potrosnju da je ugasim!
AUDIOFIL
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti SUV,

Ni ova nova mi nije donijela nikakav wow efekat. Unutrašnjost, ovi displeji i interfejs izgledaju kao u Tojote od prije nekolke godine. Meni je daleko zanimljiviji u ovoj klasi Peugeot 5008, čak više i ovo što nude Kia i Hiundai (skuplje, 5+2) mi je daleko bolje nego ova Škoda. Škoda ima smisla kao dostavno ili trgovačko vozilo, da se prevezete od tačke A do tačke B. Ako hoćete da uživate u automobilu, obiđite Škodu u širokom luku.

Moj PC  
1 3 hvala 0
14 godina
offline
Re: Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti

Škoda unutrašnjost kao Toyota pred par godina? Na čemu si ti?

 

Peugeot je lijep ali kompletan Stelantis je na 3 osnovna stroja i njihovim podvarijantama...

 

a onaj mini upravljač na njima je taman za boy racere Balkana koji misle da su mange ako zalegnu u sjedalu pa im je nos u visini gornjeg ruba volana...

Ju je je? Je ju je!
13 godina
offline
Re: Škoda Kodiaq 2.0 TDI Selection: Ako mora biti
Da kao dostavno vozilo i ispoređuje unutrašnjost sa Japancima posebno Toyota od ika oar godina…🤦

Evo malo življa vožnja od jucer do maloprije,autoputa 150 i jos toliko grada!
AUDIOFIL
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice