I onda AI toliko napreduje da za 2-4 godine ćeš moći sa AI napraviti cijelu igru, a ovaj kompleks će biti za nešto drugo...
Nadam se da imaju B i C plan.
I onda AI toliko napreduje da za 2-4 godine ćeš moći sa AI napraviti cijelu igru, a ovaj kompleks će biti za nešto drugo...
Nadam se da imaju B i C plan.
..još jedan propali projekt (i.e. gaming industry bubble)
https://www.washingtonpost.com/entertainment/video-games/2023/12/12/e3-permanently-canceled/
https://en.wikipedia.org/wiki/2023–2024_video_game_industry_layoffs
https://twitchtracker.com/statistics
Definitivno je industrija malo u problemima, najviše zbog previsokih ulaganja za vrijeme covida. Iskusio sam to na vlastitoj koži jer sam radio za jednu malo jaču firmu i prvi put bio u takvoj situaciji.
Ali situacija nije specifična za igre, cijeli IT je u identičnoj situaciji, a ljudima uvijek treba kruha i igara. Druge industrije su u puno goroj situaciji. Igre se dobro drže s obzirom na inflaciju jer povode nove oblike za zaradu, tako da cijene za igre su se jako malo mjenjale (u usporedbi sa cijenom kave, teretane, šišanja u frizerskom salonu). Igre mogu biti premium + kombiniraju 3, 4 monetizacijska modela koji održavaju dugoročno tu igru i omogućuju da ona bude besplatna ili košta npr 40-60 eura.
Ono što AI donosi, ali ne samo za igre je to da će sve lakše bilo tko moći napraviti igru i izdati, proces se olakšava. Ali igre su puno teže za napraviti preko AI-a od nekih drugih stvari, jer su puno kompleksnije, u Unitiju vi ne možete dobiti najjednostavnije informacije za najbolje prakse za određene stvari npr. koju arhitekturu i kako postaviti. To ovisi o brdo parametara, a potrebno je puno godina iskustva da bi uopće imali viziju. Zato većina igara ima problem i s performansama, puno mjesta zauzima itd. U poslu ga skoro nikako koristim, ali to je ono prvi korak kad tražim što je određeni error koji sam dobio (jer je brže od traženja po dokumentaciji) ili za neke veće algoritme jer sam lijen provesti sat vremena da razradim i složim neku matematiku pa mi on izgenerira, ja malo izmjenim i u 5 min sam gotov. Ali trebam znati točno što radim, kako i zašto mi to treba.
Meni je uvijek fascinanto kad tako nešto čujem kako se uopće to zahukta, krene. Onako, bum, preko noći odjednom prije dvije,tri godine počnem slušati o Novskoj kao gaming centru, u Lipiku odjednom AI centar, ljudi za 6 mjeseci obućeni za posao...
idu lokalni izbori pa se priprema teren.
Već to što je financirano EU sredstvima je sumnjivo. Ne bi oni dali novac za nešto perspektivno. Takvi projekti se financiraju u zemljama koje odlučuju u EU. Ovi će nam dat pare za mazanje očiju, farbanje tunela i slične stvari koje održavaju njihove pijune na vlasti.
Usput vlasnik ovog Tromonta (koji se prvi navodi na listi izvođača radova) je slučajno član Domovinskog Pokreta. Slučajno.
Gaming industrija je definitivno u problemima jer većina studija izdaje poluproizvode ili alphe/bete (tops) po cijeni 50+ €
Užas, od 20-30 izdanih AAA,AA,A igara (godišnje) možda/ali možda samo jedna zaslužuje pare, ostala su polusmeća.
Legendary Drops je totalno u pravu.
Što ćemo sa svim tim ljudima (beskorisnim izjelicama)? Dat ćemo im droge i video-igre. - Yuval Noah Harari
Što ćemo sa svim tim ljudima (beskorisnim izjelicama)? Dat ćemo im droge i video-igre. - Yuval Noah Harari
Jel ima kakav pilot-projekt?
Rado bih se prijavio.
Volim sve što vole mladi.
Što ćemo sa svim tim ljudima (beskorisnim izjelicama)? Dat ćemo im droge i video-igre. - Yuval Noah Harari
Najnormalnije je to da današnji čovjek voli zabavu i igre, neki kažu da više nismo ni homo sapiens, nego homo ludens. Šta bi drugo trebali, raditi u polju od jutra do mraka? Pa navečer krunica i na spavanje s kokoškama? Hvala lijepa.
To me podsjeća na ove opće napade internet birgade na doček rukometaša, posprdno govore samo nek je kruha i igara, pa živo me zanima šta ta ekipa kojoj smeta doček i kojima smeta "kruha i igara" produktivno radi. Sigurno čitaju Adama Smitha ili Rousseau ili možda već navedenog gospodina Yuvala.
Treba bi prije svega ulagat svoju energiju i vrijeme u istraživanje istine o sebi i o svijetu te učenje neke opipljive vještine, ili više njih. Ima puno izbora, za svakoga se nešto nađe. Drugim riječima, treba bi radit na sebi, ponajprije duhovno, a potom i umno. Na taj način, osim šta pomažeš sebi, možeš pomagat i bližnjima, pa i drugim ljudima. Možeš, naravno, i živit od svog rada.
Kao šta Solomon reče: mnogi ljudi žive i umru bez mudrosti. Nije li to vrlo tragično? Osim toga, nema išta loše ni u obrađivanju polja, pogotovo u današnje vrijeme, kad je hrana skupa, genski modificirana i zatrovana.
I onda AI toliko napreduje da za 2-4 godine ćeš moći sa AI napraviti cijelu igru, a ovaj kompleks će biti za nešto drugo...
Nadam se da imaju B i C plan.
I evo ga, nije dugo trebalo
Dao sam predugo očekivanje, to je samo pokazatelj koliko će AI napredovati svake godine.